سلام
بیین دوست عزیز بنده هنوز نتونستم بفهمم که شما برای ساخت چه مدلی از این روش استفاده کردین ولی بنده در آدرسی کر در زیر براتون میزارم به طور کامل راجعبه روشهای مدل سازی توضیح دادم این روشی که شما از اون استفاده کردین روشه محدود و کم کار بردیه که بیشتر برای طراحی آرم ها و یا سه بعدی کردن نوشته ها از اون استفاده میشه واگر هم بخواهید برای اعماله جزئیات بیشتر تلاش کنید میبایست ابتدا تابع Edit mesh و یا Poly را بر روی اون اعمال کرده وسپس با ایجاد کات ها بین نقاط روبروی هم صفحات مذکور را ایجاد کنید و چون تعداد نقاط شما بالاست خدا به دادتون برسه بنده در آدرس زیر توضیح دادم که در این روش شما مبایست از ایجاد انحنا در رسم خطوط خود داری کنید تا تعداد نقاط در مدل شما بالا نرود وبه این مشکل بر نخورید و سپس با اعمال توابع دیگر بر روی مدل خود به آن نرمی و انحنای مورد نظر برسین
به هر حال خیالتون رو راحت کنم اگر قصده شما این بوده که یک دانه لوبیا رو با این روش درست کنید پایه و اساس کاره شما اشتباه بوده و شما با این روش هرگز به یک مدل دلخواه و مطلوب نمیرسید واصلا به همین خاطره که در برنامه مکس روشهای مختلفی برای مودلینگ وجود دارد
قرار نیست با یک روش شما هر چیزی رو که دیدین بتونید بسازید
توصیه میکنم به این آدرس سری بزنی و مطالب اونو مطالعه کنی
http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=126781
موفق باشی