rendering technology فناوری رندرینگ

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
من تو این سایتا امتحان کردم یا پولی ، یا Error میده :
Rapidshare
Hotfile
Mediafire
Rapidbaz
Uplod.ir
majidonline
filefactory
filesonic
uploading
و ...
دارم دیووووووووونه میشم خوب یک یه لینک بده ............ :mad::sad::cry:
 

Shahryar Mirbozorgi

Well-Known Member
دوست عزیز یعنی چی error میده؟اگه شما تو سرور مجید آنلاین هم نتونستید آپلود کنید حتما یه مشکلی هست وگرنه چطور هیچ کس به مشکل نخورده؟!!شما فایلتو zip کن احتمالا مشکل حل بشه
بهترینم همین سرور مجید آنلاین
mediafire هم خوبه،picofile هم یه امتحان بکن
 
آخرین ویرایش:

martin eco

Well-Known Member
حجم فایلتون مگه چقدره؟؟
دوستان گفتن دیگه...مدیافایر و فورشیر عالیه واسه آپ
 

.:BehzAd:.

Active Member
اقا من تو هر سایتی میذارم اپ نمیکنه !!!!
یکی یه سایت خوب واسه آپلود بذاره من آپ کنم !!!
:mad:
قبلا هم پرسیدم حجم فایلتون چقدر هست؟پارت پارت کن اپلاود کن تو خود همین تاپیک اگه 50 مگه میشه 10 تا 5 مگی که تو دو تا پست راحت آپلود میکنی اگه هم کمت یا بیشتر هست خوب تعداد پارت ها و پست های که برای آپلود میزنید کمتر یا بیشتر میشه اصلا برای خوده من ایمیل کن من خودم چند پارتش میکنم و اپلود میکنم.


میدونم حلاف قوانین هست که ایمیل بزاری ولی خوب من به خاطر بچه ها و سایت هست.

[email protected]

باز من بعید میدونم همچین چیزی رو زد باشن برای فرای تا با چشای خودم نبینم و نصب و اجر نکنم باورم نمیشه اخه خدایشش باورش هم خیلی سخته.
 
آخرین ویرایش:

.:BehzAd:.

Active Member
بچه های عزیز که باور کرده بودن برن تشکر خودشون رو پس بگیرند و بیخیال این چیزی که این کاربر گفت بشید من از همون لحظه اولی که دیدم باور نکردم و گفتم یه چیزه تخیلی هست من خودم آمار این انجین های رندم کنترل رو دارم و فعلا خبری از فرای نیست البته یه چیزای هست که اگه مطمئن بشم میگم.

این کاربر هم یادم یه پست تخیلی هم زده بود از زمان زندز موتر منتال بود فکر کنم.
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
من الان با گوش تو اینترنتم ....
دستم به سیستم برسه آپ میکنم .
تو 4Shared میزارم .
حجمش 50 مگ بود آموزشاش رو پاک کردم شد حدودا 12 مگ ...
این پچ فایل fryrender.exe رو تنها تغییر میده ...
دوست عزیز Behzad جان دروغ که نمی گم خوب دارم حالا چون یکمی طول کشیده دلیلش اینه که من دروغ گفتم ؟؟؟؟
دوما مگه من گشنه ی تشکرم که شما اینجوری میگی ؟؟؟؟ :mad:
 

martin eco

Well-Known Member
بچه های عزیز که باور کرده بودن برن تشکر خودشون رو پس بگیرند و بیخیال این چیزی که این کاربر گفت بشید من از همون لحظه اولی که دیدم باور نکردم و گفتم یه چیزه تخیلی هست من خودم آمار این انجین های رندم کنترل رو دارم و فعلا خبری از فرای نیست البته یه چیزای هست که اگه مطمئن بشم میگم.

این کاربر هم یادم یه پست تخیلی هم زده بود از زمان زندز موتر منتال بود فکر کنم.

من الان با گوش تو اینترنتم ....
دستم به سیستم برسه آپ میکنم .
تو 4shared میزارم .
حجمش 50 مگ بود آموزشاش رو پاک کردم شد حدودا 12 مگ ...
این پچ فایل fryrender.exe رو تنها تغییر میده ...
دوست عزیز behzad جان دروغ که نمی گم خوب دارم حالا چون یکمی طول کشیده دلیلش اینه که من دروغ گفتم ؟؟؟؟
دوما مگه من گشنه ی تشکرم که شما اینجوری میگی ؟؟؟؟ :mad:
دوستمون راست میگه آقا بهزاد..بهرحال دلیلی نداره ایشون بخواد دروغ بگه اونم به خاطر چند تا تشکر...مطمئنا مشکلشون حل بشه اینکارو انجام میدن...در هر حال ایشون دارن لطف میکنن...
 

arminAnim

کاربر متخصص
من به این تاپیک دیر رسیدم ، راجع به موتور های رندرینگ با تکنیک point could صحبت کردین؟
 
خیلی از ماها مسلما دوست داریم در مورد رندرهای پیشرفته در هالیوود اطلاعات کسب کنیم اگه کسی تونست و اطلاع داشت حتما بگه خیلی عالی میشه
فقط من شنیدم با موتور رندرمن کارهای حرفه ای رندر میگیرن ولی مگه ماله پیکسار نیست؟و بیشتر سبکش radiosty هست
دوستان یک سری کارهای خیلی خیلی خیلی حرفه ای هست که اصلا نمیشه حدس زد با چه موتوری رندر گرفته شده (بیشتر کارهای آشپزخونست)
محاسباتش در حد فضا واقعیه کی در مورد اونا اطلاع داره؟
مثلا ارباب حلقه ها با چی رندر گرفته شده :-?
چرا خارجی ها خیلی کارشون درسته :green:
کسی از موتور لوکس رندر اطلاعی نداره؟
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
آخرین خب دانلود فرای :
--------------------------------------------
این بسته محصول فردی به نام Quantum که این پچ رو با نام FRYRENDER Upgrade Box منتشر کرده .
1.از حالت فشرده خارج کنید .
2.فایل RC FryRender 2 Setup.exe را اجرا کنید .
3.فایل fryrender.exe رو به Setup بدین .
(اگر اشتباهی صورت بگیره کلا نصب مشکل دار میشه )
4.فرای رو اجرا کنید .
5.آموزش کرک رو گذاشتم به نام فایل RandomControl FryRender 2 How to Crack حتما ببینید !!!!
و اموزش نصب به نام RandomControl FryRender 2 Setup Learn
از همگی عذر میخوام که دیر شد !!! به بزرگی خودتون منو ببخشید .
الان در حال ساختن آموزش ساخت ابر در فرای قدیمی هستم .
امتحانای خرداد داره شروع میشه بعدش میذارم ...
به زودی ...
لینک دانلود :


- دوستان شرمنده این اینترنت ما فسیلیه مجبور شدم آموزش های همراه اون رو که حدود 40 مگ بود حذف کنم .
کسی سوالی داشت بگه خودم فیلمشو بزارم .

دو تا از کارهای جدیدم .
attachment.php

attachment.php

درخته فقط خودش تری دیه پشتش که گل و ساختمونه عکس واقعیه !!!
بازم شرمنده که دیر شد ...
 

پیوست ها

  • Mental Ray Car Rendering By H13.png
    Mental Ray Car Rendering By H13.png
    960 کیلوبایت · بازدیدها: 273
  • Wood In The City Matte Painting H13.png
    Wood In The City Matte Painting H13.png
    836.5 کیلوبایت · بازدیدها: 282
آخرین ویرایش:

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
خیلی از ماها مسلما دوست داریم در مورد رندرهای پیشرفته در هالیوود اطلاعات کسب کنیم اگه کسی تونست و اطلاع داشت حتما بگه خیلی عالی میشه
فقط من شنیدم با موتور رندرمن کارهای حرفه ای رندر میگیرن ولی مگه ماله پیکسار نیست؟و بیشتر سبکش radiosty هست
دوستان یک سری کارهای خیلی خیلی خیلی حرفه ای هست که اصلا نمیشه حدس زد با چه موتوری رندر گرفته شده (بیشتر کارهای آشپزخونست)
محاسباتش در حد فضا واقعیه کی در مورد اونا اطلاع داره؟
مثلا ارباب حلقه ها با چی رندر گرفته شده :-?
چرا خارجی ها خیلی کارشون درسته :green:
کسی از موتور لوکس رندر اطلاعی نداره؟

سلام دوست عزیز تمامی موتور های رندر نتایج مشابه ی رو ارائه میدن .
حالا شاید یکی راحت تر .... یکی سریعتر ... یکی سخت تر ... اما
در اخر کار این رندر از مراحلی میگذره به نام Post Production و کار رو به واقعیت و زیبایی کامل نزدیک میکنه .
من تخصص اصلیم تو پست پروداکشنه اگه سوالی دارید بپرسید ...
 

darkwish_2006

Well-Known Member
خیلی ممنون دوستانی که زحمت کشیدن . خیلی وقته دنبال این برنامه و آموزشش بودم .

تشکر فراوان .
 

arminAnim

کاربر متخصص
اطلاعاتی که من دارم اینهاس

اکثر کارهایی که ما بعتوان حرفه ای می شناسیم، با متود رندر پیکسار یعنی Render Man کار شده، مثل king Kong و the Lord Of The Rings, همینطور منتال ری هم مورد استفاده است مثلا خیلی از شات های فیلم Matrix:reloaded با منتالری کار شده ، از وی ری اطلاعی ندارم چون جدیدتر هست و من اخبارش رو دنبال نمی کنم.

اما وقتی صحبت از کاری بنام آواتار میشه داستان کاملا فرق می کنه،
آواتار با هیچکدوم از موتور رندرهایی که ما میشناسیم رندر نشده ، به دلیل فضای بسیار سنگین و پروسس زیاد، اگه می خواست با متودهای معمول رندر پروسس بشه سالها طول می کشید.
برای همین ، موتور رندر ویژه ای برای این فیلم با همکاری Nvidia طراحی شد که توسط کارت گرافیکی یا GPU رندر می کنه
همینطور نرم افزار تولید تکسچر این فیلم هم کاملا متفاوته البته اختصاصی نیست اما من نسخه ای رو برای دانلود پیدا نکردم چون این نرم افزار هم تحت GPU کار می کرد و مشخصات سیستمی و گرافیک خیلی بالا می خواست...

از اینها که بگذریم می رسیم به سراغ جدید ترین موتور رندر یا همون Point Cloud...
این متود از فیلم Up به بعد در پیکسار استفاده شد اما اصل الگوریتم توسط تکنسین های شرکت Sony Pictures ابداع شد.

اونها از یک الگوریتم جدید برای محاسبه ی سایه ها استفاده کردن که ما اون رو بعنوان AO یا OCC یا Ambient occlusion میشناسیم ، اما تیم رندرمن پیکسار از این الگوریتم برای محاسبه ی رنگ و نور هم استفاده کرد که شد متود Point Cloud

در حال حاضر 4 متود رندر وجود داره
Scanline که دیگه وجود نداره! و سیستم غیر فیزیکی و قدیمی هست
Raytrace که یک سری شعاع های نور رو فقط از زاویه ی دوربین منتشر می کنه و شبیه سازی نور رو از زاویه ی دوربین انجام میده که ما به اسم Final Gather هم میشناسیم
Radiosity که این تکنیک از هر منبع نور یک سری فتون تولید می کنه که اصطلاحا Global illumination هم نامیده میشه

و آخرین متود
Point Cloud هست که کاملا متفاوته و در اصل در یک فضای سه بعدی حجمی از نقاط رنگی ِ حاصل از شبیه سازی نور رو بصورت سه بعدی محاسبه می کنه و اصطلاحا ابری از نقاط رو تولید میکنه و بازتاب نور رو به این صورت شبیه سازی میکنه. این متود گاهی حتی تا 10 برابر سریع تر از متودهای پیشین رندر هست و تقریبا توی پیکسار الان خط تولید رو به سمت خودش تغییر داده

اما
ما ایرانیها همیشه به جای اینکه یک ابزار رو خوب یادبگیریم دنبال ابراز جدید هستیم و همه چی رو نصفه کاره یاد میگیریم

به نقل از نورپردازی از پیکسار می گم که حتی دقیقترین موتورهای رندر هم نتیجه ی مطلوب رو نمیدن بلکه این هنرمند هست به یه نرم افزار میگه باید چیکار کرد، و در آخر میگه که اگر می خواید نتیجه ی مطلوب رو از رندر بگیرید، باید نورپردازی رو یاد بگیرید، و این کار رو نمی تونید با موتور رندر یاد بگیرید بلکه باید در دنیای واقعی نورپردازی یاد بگیرید و نور رو بشناسید نه موتور رندر تنها رو...

اینا اطلاعاتی بود که من داشتم فعلا حال منبع نوشتن ندارم اما اگر بخش خاصی مدنظر بود بگید تا منبع بدم

راستی منتال ری یک موتور توی مکس 2012 اظافه کرده به نام iRay که با کارت گرافیک رندر می کنه، آیا وی-ری چیزی مشابه این داره؟ اگر اطلاع دارید لطفا بگید
 
آخرین ویرایش:

.:BehzAd:.

Active Member
تشکر چیه مگه من مگه معنای و مفهوم تشکر رو چی میدونید وقتی یه تشکر پای یه پست میوره به این معنی هست که یا از حرفت خوشم اومده یا حرفت رو قبول دارم یکی اومد تو گالری یه کار واقعی گذاشت و میگفت حریف میطلبم و کاملا تری دی رو بلدم کارش یه عکس بیشتر نبود که اونم فرشید مچش رو گرفت بچه ها هم همه تشکرشون رو به خاطر اعتراض بر داشتن و پس گرفتن.

خوب این دوستمون فقط میگفت اپ میکنم اپ میکنم منم به شک افتاده بودم الان دانلد میکنم ببینم چی هست اینی که زحمت کشیده آپلود کرده.
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
اطلاعاتی که من دارم اینهاس

اکثر کارهایی که ما بعتوان حرفه ای می شناسیم، با متود رندر پیکسار یعنی Render Man کار شده، مثل king Kong و the Lord Of The Rings, همینطور منتال ری هم مورد استفاده است مثلا خیلی از شات های فیلم Matrix:reloaded با منتالری کار شده ، از وی ری اطلاعی ندارم چون جدیدتر هست و من اخبارش رو دنبال نمی کنم.

اما وقتی صحبت از کاری بنام آواتار میشه داستان کاملا فرق می کنه،
آواتار با هیچکدوم از موتور رندرهایی که ما میشناسیم رندر نشده ، به دلیل فضای بسیار سنگین و پروسس زیاد، اگه می خواست با متودهای معمول رندر پروسس بشه سالها طول می کشید.
برای همین ، موتور رندر ویژه ای برای این فیلم با همکاری Nvidia طراحی شد که توسط کارت گرافیکی یا GPU رندر می کنه
همینطور نرم افزار تولید تکسچر این فیلم هم کاملا متفاوته البته اختصاصی نیست اما من نسخه ای رو برای دانلود پیدا نکردم چون این نرم افزار هم تحت GPU کار می کرد و مشخصات سیستمی و گرافیک خیلی بالا می خواست...

از اینها که بگذریم می رسیم به سراغ جدید ترین موتور رندر یا همون Point Cloud...
این متود از فیلم Up به بعد در پیکسار استفاده شد اما اصل الگوریتم توسط تکنسین های شرکت Sony Pictures ابداع شد.

اونها از یک الگوریتم جدید برای محاسبه ی سایه ها استفاده کردن که ما اون رو بعنوان AO یا OCC یا Ambient occlusion میشناسیم ، اما تیم رندرمن پیکسار از این الگوریتم برای محاسبه ی رنگ و نور هم استفاده کرد که شد متود Point Cloud

در حال حاضر 4 متود رندر وجود داره
Scanline که دیگه وجود نداره! و سیستم غیر فیزیکی و قدیمی هست
Raytrace که یک سری شعاع های نور رو فقط از زاویه ی دوربین منتشر می کنه و شبیه سازی نور رو از زاویه ی دوربین انجام میده که ما به اسم Final Gather هم میشناسیم
Radiosity که این تکنیک از هر منبع نور یک سری فتون تولید می کنه که اصطلاحا Global illumination هم نامیده میشه

و آخرین متود
Point Cloud هست که کاملا متفاوته و در اصل در یک فضای سه بعدی حجمی از نقاط رنگی ِ حاصل از شبیه سازی نور رو بصورت سه بعدی محاسبه می کنه و اصطلاحا ابری از نقاط رو تولید میکنه و بازتاب نور رو به این صورت شبیه سازی میکنه. این متود گاهی حتی تا 10 برابر سریع تر از متودهای پیشین رندر هست و تقریبا توی پیکسار الان خط تولید رو به سمت خودش تغییر داده

اما
ما ایرانیها همیشه به جای اینکه یک ابزار رو خوب یادبگیریم دنبال ابراز جدید هستیم و همه چی رو نصفه کاره یاد میگیریم

به نقل از نورپردازی از پیکسار می گم که حتی دقیقترین موتورهای رندر هم نتیجه ی مطلوب رو نمیدن بلکه این هنرمند هست به یه نرم افزار میگه باید چیکار کرد، و در آخر میگه که اگر می خواید نتیجه ی مطلوب رو از رندر بگیرید، باید نورپردازی رو یاد بگیرید، و این کار رو نمی تونید با موتور رندر یاد بگیرید بلکه باید در دنیای واقعی نورپردازی یاد بگیرید و نور رو بشناسید نه موتور رندر تنها رو...

اینا اطلاعاتی بود که من داشتم فعلا حال منبع نوشتن ندارم اما اگر بخش خاصی مدنظر بود بگید تا منبع بدم

راستی منتال ری یک موتور توی مکس 2012 اظافه کرده به نام iRay که با کارت گرافیک رندر می کنه، آیا وی-ری چیزی مشابه این داره؟ اگر اطلاع دارید لطفا بگید
بله دوست عزیز داره ولی نه مثل اون Vray RT
این پردازش گر انویدیایی که گفتی همون ای ری ؟؟؟ نیست ؟؟؟
ای ری با GPU کار می کنه درست مثل فرای رندر ، ماکسول و نوکس رندرر
منظور شما از لوکس رندرر همون نکسه یا یه چیز دیگست ؟؟؟
تازه Point Cloud ورژن بعدیش هم در دست برسیه ...
رندر من رو فقط شرکت های بزرگ خوب میتونن استفاده کنند .
مثل خود پیکسار ، دیزنی ، دریم وورکس و ...
ممنونم به خاطر اطلاعات ارزشمندی که گذاشتی ....
 
آخرین ویرایش:

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
آقا چرا کسی نمیگه می شه 40 مگ زیپ یا رر تو مجید انلاین پیوست کرد ؟؟؟؟ جدیده ؟؟؟؟
-------------------------------------------------------------------------
nox-renderer-baner-3.jpg

دوستانی که با فرای کار میکنن حتما نوکس رو هم امتحان کنن
من در عجبب آخه تا این حد تقلید ...؟؟؟؟:shock:
این نسخه رایگانه و Open Beta :

http://www.evermotion.org/nox/download_file/1
------
صحنه های آماده :
http://www.evermotion.org/nox/download_file/5
متریال ها :
http://www.evermotion.org/nox/download_file/2
فایل آموزشی به زبان انگلیسی :
http://www.evermotion.org/nox/download_file/4

جهت دانلود حتما ثبت نام کنید .
 
آخرین ویرایش:

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
اطلاعاتی که من دارم اینهاس

اکثر کارهایی که ما بعتوان حرفه ای می شناسیم، با متود رندر پیکسار یعنی Render Man کار شده، مثل king Kong و the Lord Of The Rings, همینطور منتال ری هم مورد استفاده است مثلا خیلی از شات های فیلم Matrix:reloaded با منتالری کار شده ، از وی ری اطلاعی ندارم چون جدیدتر هست و من اخبارش رو دنبال نمی کنم.

اما وقتی صحبت از کاری بنام آواتار میشه داستان کاملا فرق می کنه،
آواتار با هیچکدوم از موتور رندرهایی که ما میشناسیم رندر نشده ، به دلیل فضای بسیار سنگین و پروسس زیاد، اگه می خواست با متودهای معمول رندر پروسس بشه سالها طول می کشید.
برای همین ، موتور رندر ویژه ای برای این فیلم با همکاری Nvidia طراحی شد که توسط کارت گرافیکی یا GPU رندر می کنه
همینطور نرم افزار تولید تکسچر این فیلم هم کاملا متفاوته البته اختصاصی نیست اما من نسخه ای رو برای دانلود پیدا نکردم چون این نرم افزار هم تحت GPU کار می کرد و مشخصات سیستمی و گرافیک خیلی بالا می خواست...

از اینها که بگذریم می رسیم به سراغ جدید ترین موتور رندر یا همون Point Cloud...
این متود از فیلم Up به بعد در پیکسار استفاده شد اما اصل الگوریتم توسط تکنسین های شرکت Sony Pictures ابداع شد.

اونها از یک الگوریتم جدید برای محاسبه ی سایه ها استفاده کردن که ما اون رو بعنوان AO یا OCC یا Ambient occlusion میشناسیم ، اما تیم رندرمن پیکسار از این الگوریتم برای محاسبه ی رنگ و نور هم استفاده کرد که شد متود Point Cloud

در حال حاضر 4 متود رندر وجود داره
Scanline که دیگه وجود نداره! و سیستم غیر فیزیکی و قدیمی هست
Raytrace که یک سری شعاع های نور رو فقط از زاویه ی دوربین منتشر می کنه و شبیه سازی نور رو از زاویه ی دوربین انجام میده که ما به اسم Final Gather هم میشناسیم
Radiosity که این تکنیک از هر منبع نور یک سری فتون تولید می کنه که اصطلاحا Global illumination هم نامیده میشه

و آخرین متود
Point Cloud هست که کاملا متفاوته و در اصل در یک فضای سه بعدی حجمی از نقاط رنگی ِ حاصل از شبیه سازی نور رو بصورت سه بعدی محاسبه می کنه و اصطلاحا ابری از نقاط رو تولید میکنه و بازتاب نور رو به این صورت شبیه سازی میکنه. این متود گاهی حتی تا 10 برابر سریع تر از متودهای پیشین رندر هست و تقریبا توی پیکسار الان خط تولید رو به سمت خودش تغییر داده

اما
ما ایرانیها همیشه به جای اینکه یک ابزار رو خوب یادبگیریم دنبال ابراز جدید هستیم و همه چی رو نصفه کاره یاد میگیریم

به نقل از نورپردازی از پیکسار می گم که حتی دقیقترین موتورهای رندر هم نتیجه ی مطلوب رو نمیدن بلکه این هنرمند هست به یه نرم افزار میگه باید چیکار کرد، و در آخر میگه که اگر می خواید نتیجه ی مطلوب رو از رندر بگیرید، باید نورپردازی رو یاد بگیرید، و این کار رو نمی تونید با موتور رندر یاد بگیرید بلکه باید در دنیای واقعی نورپردازی یاد بگیرید و نور رو بشناسید نه موتور رندر تنها رو...

اینا اطلاعاتی بود که من داشتم فعلا حال منبع نوشتن ندارم اما اگر بخش خاصی مدنظر بود بگید تا منبع بدم

راستی منتال ری یک موتور توی مکس 2012 اظافه کرده به نام iRay که با کارت گرافیک رندر می کنه، آیا وی-ری چیزی مشابه این داره؟ اگر اطلاع دارید لطفا بگید

آرمین جان میشه در این مورد بیشتر توضیح بدی:
برای همین ، موتور رندر ویژه ای برای این فیلم با همکاری Nvidia طراحی شد که توسط کارت گرافیکی یا GPU رندر می کنه
یا اگه لینکی چیزی در این باره داری ممنون میشم بذارید. ولی به نظر من بعد از رندرمن پیکسار از موتور رندر SideFX Houdini یا همون Mantra بیشترین استفاده میشه توی پروژه های بزرگ هالیوودی. نمونه آخریش همون فیلم Transformers 3 که با استفاده از رندر من و مانترا و Digital Domain's inhouse renderer Storm رندر شده فک کنم.
البته جدیدا نام آرنولد رندر هم زیاد داره شنیده می شه و انگاری انجین قدرتمندی هست و حرفای ززیادی برای گفتن داره که در آینده حتما از اون بیشتر خواهید شنید.
در مورد اون نرم افزار متفاوته تکسچرینگ هم اون دسته از دوستان که می خوان بدونن چی هست باید بگم اسمش The Foundry MARI هست و البته همون موقع اکران آواتار این نرم افزار یه کم ناشناخته بود و گرنه الان توی نت آموزش های زیادی ازش موجود هست. لینک دانلودش هم هست توی نت. اطلاعات بیشتری در موردش می تونید از لینک های زیر بدست بیارید:
http://www.thefoundry.co.uk/products/mari/
http://www.thefoundry.co.uk/products/mari/system-requirements/
http://www.cgsociety.org/index.php/CGSFeatures/CGSFeatureSpecial/mari
 

جدیدترین ارسال ها

بالا