*****exterior rendering contest wip*****

*farshid*

کاربر VIP
اسپم نفرمائید دوستان ... مرسی ... اگه میخواین از یکی تشکر کنید فقط دکمه تشکر رو بفشارید!
یه مقداری احساس کردم نظم تاپیک به هم خورده
سعید جان دقت کن
:rose:
 

m.n1362

Member
منم شروع کردم :wink:
فکر کنم لنز دوربینی که باهاش عکاسی کردن حدود 28 یا 32 یا ...باشه ... !
فعلا مدل نساختم ... میخوام کاملا بدونم چی به چیه بعد شروع کنم
attachment.php
به به فرشید گل هم شروع کرد فکر کنم فقط من موندم:cry:خیلی خوبه که اول لمس میکنی بعد شروع میکنی اینطوری مشکل کمتر میشه...یه کار توب میخوایم ازتا..:cool:
 

m.n1362

Member
دوستان اگه عشقتون کشید موتونید آبنما و چمن و ... هم اضافه کنین ... مجل نداره
:rose:
فرشید جان بی ادبی نباشه اما فکر کنم این کارو نکنی بهتره کسی چیزی از خودش اضافه نکنه.. چون ممکنه این کار یه کارو بهتر نشون بده چون مدل ثابته ایده زیاد جالب نمیشه اینجا ممکنه حق کسی ضایع شه بازم ببخشد نظر کاملا شخصی..:rose:ممنون
 

*farshid*

کاربر VIP
آب و چمن میتونید اضافه کنید بنا به دلایلی
آب و چمن از مهمترین عناصر رندر خارجی هستند... این کار هم در واقع یه کار نیمه تمامه و مطمئنا بعدا رو محوطش چمنکاری و ...انجام میشه ... من این دفعه شرکت نمیکنم بنا به دلایلی ... یکیش اینه که داور نداریم کلا :green: ولی سعی میکنم کارمو برسونم.
 

.:BehzAd:.

Active Member
خوب دوستان یه چند تا عکس دیگه هم گرفتم تا این قسمتکه پله داره بیشتر مشخص بشه و جزئیاتش معلوم شه


attachment.php




attachment.php




attachment.php




attachment.php




attachment.php
 

پیوست ها

  • 5120564239_332c0934db.jpg
    5120564239_332c0934db.jpg
    123.2 کیلوبایت · بازدیدها: 49
  • 5120565549_cbaa9def71.jpg
    5120565549_cbaa9def71.jpg
    102.3 کیلوبایت · بازدیدها: 48
  • 5121170560_aae3dcd48f.jpg
    5121170560_aae3dcd48f.jpg
    91.2 کیلوبایت · بازدیدها: 49
  • BikeCenter4.jpg
    BikeCenter4.jpg
    54.6 کیلوبایت · بازدیدها: 46
  • DSC_2370.jpg
    175.6 کیلوبایت · بازدیدها: 50
آخرین ویرایش:
sorry
فکر کردم خودت عکس گرفتی
چون DSC داشت فکر کردم با دوربین عکس گرفتی
حالا این پروژه ماله کجا هست آقا بهزاد؟
 

3D Art

Member
درود دوستان
پروژه هایی که تو دستم بود رو فعلا گذاشتم کنار ...
از الان منم رسما وارد میشوی یم
اگر مشکلی پیش نیاد از امشب شروع میکنم به تحلیل کامل بعد مدلسازی و . . .
مراحل کار هم اگر تونستم هر روز آپ میکنم اگر نتونستم save میکنم هر وقت رفتم بیرون آپ میکنم ...
فقط فرشید جان همه تکسچر ها باید از اول ساخته بشن یکم ....!!!! یکم چیز نیست ......؟
من همیشه تکسچر هام رو خودم میسازم ولی الان که دایال آپم نمیتونم دانلود کنم تکسچر های سورسم رو خوب :cry:
مجبورم به هر چیزی که دارم اکتفا کنم و خدا رو شکر که آرشیو تکسچرم تقریبا کامله :oops:
ولی اگر یکی دایال بود و آرشیو نداشت باید چکار کنه ؟!:-?
پیروز باشید
 
آخرین ویرایش:

*farshid*

کاربر VIP
منظورم از "تکسچر ها باید از ابتدا ساخته شن" اینه که از روی عکس ها ساختمان اصلی نباید تکسچر ها رو استخراج کنید ...
یعنی نمیتونید عکس رو کراپ کنید و افکت شره آب و کثیفی و ... رو از رو عکس واقعی استخراج کنین.
 

abbasi_0912

Active Member
سلام به همه
میبینم که همه تموم کردن دارن میرن سراغ متریال
من تازه میخوام جزئیات کار رو مدل کنم
برای شیشه ها هم از دتایل زیر استفاده می کنم
پیوستش میکنم اگر کسی خواست جزئیات رو مدل کنه رفرنس داشته باشه


 

پیوست ها

  • Glass_Spider_Fitting.jpg
    Glass_Spider_Fitting.jpg
    165.9 کیلوبایت · بازدیدها: 20
  • 1375-1.png
    1375-1.png
    648.5 کیلوبایت · بازدیدها: 13

*farshid*

کاربر VIP
دوستان آیا مایل به تمدید زمان مسابقه هستید؟ کسانی که مایلند یه تشکر زیر این پست بندازن ... حداقل 5 تا تشکر زمان اتمام مسابقه رو 2 روز تمدید میکنه (به دلیل مصادف شدن ایام تحویل لیالی قدر یکی از دوستان پیشنهاد تمدید داده بود)
:rose:
 

.:BehzAd:.

Active Member
دوستان آیا مایل به تمدید زمان مسابقه هستید؟ کسانی که مایلند یه تشکر زیر این پست بندازن ... حداقل 5 تا تشکر زمان اتمام مسابقه رو 2 روز تمدید میکنه (به دلیل مصادف شدن ایام تحویل لیالی قدر یکی از دوستان پیشنهاد تمدید داده بود)
:rose:

موافقم باهاش شدید فرشید جان.


همزمان یه سرشماری هم میکردی تا ببینیم کی ها هستن و با کی ها مسابقه میدیم
 

max vray

کاربر VIP
[FONT=&quot]سلام به هم دوستان[/FONT]​
[FONT=&quot]امروز از خواب پا شدم گفتم یک آموزش واسه مبتدی هایی همچون خودم بزارم که به گفته دوستان خدا مبتدی هارو بیشتر دوست داره.[/FONT]​
[FONT=&quot]این یه آموزش پوستپروداکشن با فتو شاپ برای داشتن انعکاس واقعی و دلخواه در شیشه های ساختمون هایی که رندرشو میگیریم هستش.[/FONT]​
[FONT=&quot]مرحله اول رندر خودمون و بکگراند موردنظرمون در فوتوشاپ باز میکنیم.[/FONT]​

[FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]حالا منطقه شیشه ایی رندرمون انتخاب میکنیم[/FONT]​
[FONT=&quot]بعد روی صفحه بکگراند رفته و [/FONT]ctrl+a [FONT=&quot]و بعد [/FONT]ctrl+c[FONT=&quot] را میزنیم[/FONT]​
[FONT=&quot]مجددا به صفحه رندر بازگشته و این مسیر را طی میکنیم [/FONT]edit\paste special\paste into [FONT=&quot][/FONT]​

[FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]حالا یک لایه جدید داریم که غلظتش حدودا 40 قرار میدهیم.[/FONT]​
[FONT=&quot]و حالا نتیجه کار[/FONT]​
[FONT=&quot] [/FONT]​
[FONT=&quot] [/FONT]​

[FONT=&quot][/FONT]​
 

پیوست ها

  • amouzesh03.jpg
    amouzesh03.jpg
    162.4 کیلوبایت · بازدیدها: 8
  • amouzesh.jpg
    amouzesh.jpg
    200.4 کیلوبایت · بازدیدها: 4
  • 023.jpg
    023.jpg
    77.9 کیلوبایت · بازدیدها: 7
  • amouzesh04.jpg
    amouzesh04.jpg
    188.6 کیلوبایت · بازدیدها: 6

3D Art

Member
فرشید جان شما نمیخوای مراحل کارت رو بگذاری ؟
من اول دارم تکسچر هاش رو میسازم
 

max vray

کاربر VIP
[FONT=&quot]سلام به همه دوستان [/FONT]
[FONT=&quot]تو این مسابقه رندر خارجی موضوعشه و بدنه بنا بتونی. خوب ممکنه شما یک بافت خوب برای این رندر داشته باشین اما رنگش به این رندر نخوره و یا رندر گرفتین زیاد رنگبندی هاشون به هم نخوره(رنگ بتون رندر و بتون توی عکس)[/FONT]
[FONT=&quot]خوب این یک راه حلشه که الان میگم[/FONT]
[FONT=&quot]اول رندر موردنظرتون بگیرین بعد یک رندر دیگه از همون دوربین میگیرین با این تفاوت که متریال بدنه ویری نیست و استاندارده به رنگ سفید و عدد [/FONT]color [FONT=&quot] هم 100 و بقیه متریال ها استاندارد مشکی با [/FONT]color 100
[FONT=&quot]حالا رندر بگیرین اینها رو دارین[/FONT][FONT=&quot][/FONT]

[FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]حالا این دو رندر میبیریم تو فوتوشاپ[/FONT]
[FONT=&quot]از رندر اصلی یک کوپی میگیریم و براش یک ماسک میسازیم[/FONT]
[FONT=&quot]حالا مسیر زیر را طی میکنیم[/FONT]
Image\apply image
[FONT=&quot]در صفح باز شده در [/FONT]source [FONT=&quot] عکس رندر سیاه و سفیدمان را قرار میدهیم[/FONT]

[FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]حالا در کنار ماسک رندر مان را انتخاب میکنیم و [/FONT]create new hue [FONT=&quot] را انتخاب کرد و طبق عکس زیر عمل میکنیم[/FONT]

[FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]حالا با رنگا کمی بازی میکنیم تا به این برسیم[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
 

پیوست ها

  • kh01.jpg
    kh01.jpg
    179.3 کیلوبایت · بازدیدها: 4
  • kh02.jpg
    kh02.jpg
    173.1 کیلوبایت · بازدیدها: 4
  • kh03.jpg
    kh03.jpg
    34.1 کیلوبایت · بازدیدها: 4
  • kh04.jpg
    kh04.jpg
    163.8 کیلوبایت · بازدیدها: 4
  • khareji.jpg
    khareji.jpg
    335.2 کیلوبایت · بازدیدها: 8

جدیدترین ارسال ها

بالا