گله از هاستینه

وضعیت
موضوع بسته شده است.

parsgibit

Member
سلام

هاستينه چي شد ؟
يعني حرفهايي كه "علي" زد تاييد ميشه و همش درست بوده ؟
البته "مرتضي سلطاني" قبلا قضيه vps و ريسلر رو به من گفته بود ولي خوب شك داشتم توش
داستان انجمنم رو كه خود جناب ميرقاسمي هم مي تونن تاييد كنند !!
خود پروفسور عزيزي :eek: هم گفتن كه تاييد ميشه !

تازگيا مد شده هاستينگا آپتايم رو روي 30 دقيقه ، 15 دقيقه مي زارن.
اگه ميگين آپتايمتون عاليه روي 1 دقيقه بزاريد ببينيم در عرض چند روز به آپتايم 99.4 مي رسيد
مد نيست ، به دلايل منطقي مي زارن ! چون شايد سرور رو بخوان ريستارت كنن ! ميگيم شايد 2 دقيفه با سرويس ها طول بكشه !
حالا چرا بي خود داون ترك شن ؟
من يه آپتايم باتن 1 دقيقه اي درست مي كنم ! هم از سرور شما ! هم از يكي از وي پي اس هاي سروز 24 !
بعد ببينيم چي ميگين ... !
 

HostSilver.com

New Member
چون زیاد وقت ندارم فقط چند نکته رو متذکر می شوم و میرم :

1. ما بر روی سرور پادینا مشکلی داشتیم که باعث شد برخی Spot های Monitoring سرویس را داون ذکر کنن در عین حالی کعه سرور در آن زمان Up بود و مشکل از پهنای باند بود که هم اکنون نیز مرتفع شده است

2. میزان آپتایم ما با همین صورتی هم که هست، از تقریباً 99% شرکت ها بهتر است. در عین حال تدابیری برای Servers24.ir و پرتال مالی جدیدالتاسیسی که به زودی راه اندازی می شود دیده شده که به صورت Clustering عمل کنه و در زمان مشکل به سرور بدون مشکل Switch کنه

3. فکر کنم اینکه همه مشتریان سرورز24 از سرویس های ما کمال رضایت رو دارن برای همه کافی باشه. ما حتی یک مشتری ناراضی نداریم. در عین حال مشکلات همیشه پیش میاد و ما هم در جهت رفع اون ها تمام تلاشمون رو می کنیم. این رو هم بگم که تا حالا کسی نشده که مشتری ما بشه و بعد از مدتی Cancel کنه. در عین حال، هر کس مختاره. اگر کسی فکر می کنه جای بهتری برای سرویس وجود داره، میتونه تشریفش رو ببره. جهت اطلاع همه می کم که هزینه های رک و پهنای باند و برق ما حدود ماهانه 2500 یورو ( 3 میلیون و پانصد هزار تومان ) هست و واقعاً 40 تومان های VPS تقریباً هیچ جایی در این هزینه نداره و فکر کنم همه هم بدونن که الآن مدت هاست که ما دیگه روی VPS تبلیغ نمی کنیم، بلکه سرورهای اختصاصی Full Managed یا سرویس های Managed ارائه شده هست که کمی از هزینه های ما رو جبران می کنه! پس همین جا اعلام می کنم، هر کس فکر می کنه با این پولی که میده، جای دیگه سرویس بهتری گیرش میاد، میتونه بره به سلامت!!

در نهایت از همه مشتریانمون هم که در این تاپیک حقایقی رو در مورد ما گفتن که احتمالاً برخی افراد از شنیدنش ناراحت می شن، تشکر می کنم.
این رو هم اضافه کنم؛ که ما واقعاً قصد نداشتیم و نداریم VPS بفروشیم، ولی خوب با توجه به اینکه الآن تعداد زیادی سرور آزاد داریم، ترجیح دادیم یک استفاده ای ازش بکنیم، وگر نه کار ما چیز دیگری است که ایشالا به زودی خواهید فهمید ( جدای از قضیه پزشکی خودم ) !
در ضمن ما اولین شرکتی هستیم که داریم برای یکی از شرکت های معتبر ایرانی سیستم VPS بر اساس Virtuozzo راه اندازی می کنیم. خدا رو چه دیدی، شاید کلاً همه VPS ها رو واگذار کردیم به اونا که خودمون بتونیم بهتر و بیشتر به کار اصلیمون برسیم


در آخر هم برای همه آرزوی موفقیت می کنم

برای شما همکار عزیز آرزوی موفقیت می کنم

و کارتون رو تایید می کنم
157.gif
 

ali-msh

Member
مد نيست ، به دلايل منطقي مي زارن ! چون شايد سرور رو بخوان ريستارت كنن ! ميگيم شايد 2 دقيفه با سرويس ها طول بكشه !
حالا چرا بي خود داون ترك شن ؟

براي اينكه فكر ميكنم تو اون چند دقيقه دان باشه سرور و سايتها بالا نياد
هميشه دليل دان شدن كه مشكلات فني نيست
 

arianhost

Member
درست كنيد
اما از آي پي استفاده كنيد كه مشكلات دومين ها و اين چيزا قاطي كار نشه
 

Mrx

Active Member
من از این تاپیک و صحبتها هیچ هدفی ندارم جز اینکه کاربران بتونن بهترین انتخاب با اطلاعات ارائه شده صحیح رو داشته باشند..

مسلما سرویس دهنده ها هم اگر به حقوق کاربران و مشتریان خود احترام بذارن و این حق رو بدن به اونها که با چشم باز انتخاب کنند از این سوالات من ناراحت نمیشن و پاسخ های منطقی میدن..

جناب Servers24 از پاسخ شما ممنونم... برای من چند سوال پیش اومده که در زیر سوال میکنم :

. ما بر روی سرور پادینا مشکلی داشتیم که باعث شد برخی Spot های Monitoring سرویس را داون ذکر کنن در عین حالی کعه سرور در آن زمان Up بود و مشکل از پهنای باند بود که هم اکنون نیز مرتفع شده است

اما الان در امضای شما آپ تایم سرور پادینا رو بصورت 100% نمایش می دهد، دلیل این موضوع چیست ؟ ضمنا آیا سرور پادینا به سایر سروهاتون متصل است ؟! یعنی میتونه ربطی داشته باشه؟ چون شما فقط سرور پادیناتون دچار مشکل شده بود و در حالی که تمامی سرورهاتون میزان آپ تایمشون ریست شدن !
میشه کاملا منظور رو از آپ تایم بودن بگید چی هستش؟ چون کلمه آپ تایم خیلی معنا داره..
آپ تایم دیتا سنتر ، آپ تایم سرور ، آپ تایم سرویس وب سرور ، آپ تایم بانک اطلاعاتی ، آپ تایم سرویس های ایمیل و ....
چرا این موضوع که سیستم اونها مشکل داشته رو به support همان سایت اطلاع ندادید که مشکل رو رفع کنند؟
اونها یک ایمیل جهت پشتیبانی و گزارش مشکلات دارند : [email protected] با این کار لطف خیلی بزرگی در حق تمامی سرویس دهنده های هاستینگ کرده اید چون دیگه این مشکل بوجود نخواهد اومد !!


2. میزان آپتایم ما با همین صورتی هم که هست، از تقریباً 99% شرکت ها بهتر است. در عین حال تدابیری برای Servers24.ir و پرتال مالی جدیدالتاسیسی که به زودی راه اندازی می شود دیده شده که به صورت Clustering عمل کنه و در زمان مشکل به سرور بدون مشکل Switch کنه

تعیین کننده این میزان 99% چه کسی بوده ؟ آیا به نظرتون ماست بندی میاد بگه ماست من ترش هستش؟ :) این رو کاربران و سایر سرویس دهنده ها باید تایید کنند.. ممنون میشم ملاک این 99% رو بفرمایید از کجا بوده...


. فکر کنم اینکه همه مشتریان سرورز24 از سرویس های ما کمال رضایت رو دارن برای همه کافی باشه. ما حتی یک مشتری ناراضی نداریم. در عین حال مشکلات همیشه پیش میاد و ما هم در جهت رفع اون ها تمام تلاشمون رو می کنیم. این رو هم بگم که تا حالا کسی نشده که مشتری ما بشه و بعد از مدتی Cancel کنه. در عین حال، هر کس مختاره. اگر کسی فکر می کنه جای بهتری برای سرویس وجود داره، میتونه تشریفش رو ببره. جهت اطلاع همه می کم که هزینه های رک و پهنای باند و برق ما حدود ماهانه 2500 یورو ( 3 میلیون و پانصد هزار تومان ) هست و واقعاً 40 تومان های VPS تقریباً هیچ جایی در این هزینه نداره و فکر کنم همه هم بدونن که الآن مدت هاست که ما دیگه روی VPS تبلیغ نمی کنیم، بلکه سرورهای اختصاصی Full Managed یا سرویس های Managed ارائه شده هست که کمی از هزینه های ما رو جبران می کنه! پس همین جا اعلام می کنم، هر کس فکر می کنه با این پولی که میده، جای دیگه سرویس بهتری گیرش میاد، میتونه بره به سلامت!!

مشتریانی که ما از شما در این انجمنها دیدیم شاید در کل به حداکثر 10 نفر رسیده (اشتباه میکنم؟ باشه 20 نفر :) ) آیا شما فقط همین 20 مشتری را دارید؟ پس ما از کجا بدونیم که تمام مشتری های شما از سرویسهای شما راضی هستند ؟ به نظر من کلمه همه اینجا اشتباه هستش باید بگیم اکثر مشتریان.. درسته ؟ چون اگر یک نفر ناراضی پیدا بشه از اون حالت همه خارج میشه...
بیان این جمله "هر کس فکر می کنه با این پولی که میده، جای دیگه سرویس بهتری گیرش میاد، میتونه بره به سلامت!!" برای کسی که داره تجارت میکنه و میخواد در بازار حضور داشته باشه به نظر من اشتباه هستش... شما باید اولین اصل کارتون رو مشتری مداری قرار دهید (نه شما ، کلا در مباجث تجارت و کار همیشه باید به مشتری حق داد و پاسخگو بود) و جواب قانع کننده به اون بدید.. باید بررسی کنید که اگر یکی داره ارزون میده دلیلش چیه یا اگر گرون میده دلیلش چیه و مشتری رو متقاعد کنید نه اینکه به مشتری بگید برو از همونجا که ارزون تر میده بگیر .. به نظر من این یک تبلیغ منفی هستش...

در نهایت از همه مشتریانمون هم که در این تاپیک حقایقی رو در مورد ما گفتن که احتمالاً برخی افراد از شنیدنش ناراحت می شن، تشکر می کنم.
متاسفانه رقابت نا سالم یعنی همین، به نظر من کسی نباید از حرفهای شما و یا مشتریان شما ناراحت بشه.... چون هر کسی این اختیار رو داره که نظر خودش رو بیان کنه... و طرف مقابل باید نظر اون کاربر رو جلب کنه... من از دوستان خواهش میکنم که کسی ناراحت نشه و همیشه یک رقابت سالم رو انجام بدن...

این رو هم اضافه کنم؛ که ما واقعاً قصد نداشتیم و نداریم VPS بفروشیم، ولی خوب با توجه به اینکه الآن تعداد زیادی سرور آزاد داریم، ترجیح دادیم یک استفاده ای ازش بکنیم، وگر نه کار ما چیز دیگری است که ایشالا به زودی خواهید فهمید ( جدای از قضیه پزشکی خودم ) !

چیزی که مسلم هستش برای هر تجارت و کسب و در آمد باید از پیش برنامه ریزی کرد و هدفمند جلو رفت ...


در ضمن ما اولین شرکتی هستیم که داریم برای یکی از شرکت های معتبر ایرانی سیستم VPS بر اساس Virtuozzo راه اندازی می کنیم. خدا رو چه دیدی، شاید کلاً همه VPS ها رو واگذار کردیم به اونا که خودمون بتونیم بهتر و بیشتر به کار اصلیمون برسیم

این خبر خیلی خوشحال کننده هستش.. امیدوارم که موفقیت های بیش از پیش شما را شاهد باشیم

با تشکر


مهران
 

Mrx

Active Member
به يه دليل خيلي ساده :)) ! سايت رو به يه دليلي ساسپند كردم ! سايت خودمونو ! داون ترك كردش :)
ريستارت كردم به اين علت ! و كانتر جديد با آي پي شيرد سرور قرار دادم :) !
تا اونجایی که من اطلاع دارم سایت host-tracker به ساسپند بودن اکانت شما کاری نداره.. اون میاد درخواست رو به آی پی سرور شما ارسال میکنه... :)

آیا به نظر شما ریستارت شدن سرور به این معنا نیست که سرور Uptime نبوده حتی برای چند ثانیه ؟


ممنونم

مهران
 

bache +

Well-Known Member
چون زیاد وقت ندارم فقط چند نکته رو متذکر می شوم و میرم :

1. ما بر روی سرور پادینا مشکلی داشتیم که باعث شد برخی Spot های Monitoring سرویس را داون ذکر کنن در عین حالی کعه سرور در آن زمان Up بود و مشکل از پهنای باند بود که هم اکنون نیز مرتفع شده است

2. میزان آپتایم ما با همین صورتی هم که هست، از تقریباً 99% شرکت ها بهتر است. در عین حال تدابیری برای Servers24.ir و پرتال مالی جدیدالتاسیسی که به زودی راه اندازی می شود دیده شده که به صورت Clustering عمل کنه و در زمان مشکل به سرور بدون مشکل Switch کنه

3. فکر کنم اینکه همه مشتریان سرورز24 از سرویس های ما کمال رضایت رو دارن برای همه کافی باشه. ما حتی یک مشتری ناراضی نداریم. در عین حال مشکلات همیشه پیش میاد و ما هم در جهت رفع اون ها تمام تلاشمون رو می کنیم. این رو هم بگم که تا حالا کسی نشده که مشتری ما بشه و بعد از مدتی Cancel کنه. در عین حال، هر کس مختاره. اگر کسی فکر می کنه جای بهتری برای سرویس وجود داره، میتونه تشریفش رو ببره. جهت اطلاع همه می کم که هزینه های رک و پهنای باند و برق ما حدود ماهانه 2500 یورو ( 3 میلیون و پانصد هزار تومان ) هست و واقعاً 40 تومان های VPS تقریباً هیچ جایی در این هزینه نداره و فکر کنم همه هم بدونن که الآن مدت هاست که ما دیگه روی VPS تبلیغ نمی کنیم، بلکه سرورهای اختصاصی Full Managed یا سرویس های Managed ارائه شده هست که کمی از هزینه های ما رو جبران می کنه! پس همین جا اعلام می کنم، هر کس فکر می کنه با این پولی که میده، جای دیگه سرویس بهتری گیرش میاد، میتونه بره به سلامت!!

در نهایت از همه مشتریانمون هم که در این تاپیک حقایقی رو در مورد ما گفتن که احتمالاً برخی افراد از شنیدنش ناراحت می شن، تشکر می کنم.
این رو هم اضافه کنم؛ که ما واقعاً قصد نداشتیم و نداریم VPS بفروشیم، ولی خوب با توجه به اینکه الآن تعداد زیادی سرور آزاد داریم، ترجیح دادیم یک استفاده ای ازش بکنیم، وگر نه کار ما چیز دیگری است که ایشالا به زودی خواهید فهمید ( جدای از قضیه پزشکی خودم ) !
در ضمن ما اولین شرکتی هستیم که داریم برای یکی از شرکت های معتبر ایرانی سیستم VPS بر اساس Virtuozzo راه اندازی می کنیم. خدا رو چه دیدی، شاید کلاً همه VPS ها رو واگذار کردیم به اونا که خودمون بتونیم بهتر و بیشتر به کار اصلیمون برسیم


در آخر هم برای همه آرزوی موفقیت می کنم

ما یک vps از اقای امیر قاسمی داریم و بسیار راضی هستیم تا الان هم هیچ مشکلی نداشتیم
و امیدوارم نداشته باشیم!
برای آقای امیر قاسمی هم ارزوی موفقیت میکنم
 

4pc

Member
من از این تاپیک و صحبتها هیچ هدفی ندارم جز اینکه کاربران بتونن بهترین انتخاب با اطلاعات ارائه شده صحیح رو داشته باشند..

مسلما سرویس دهنده ها هم اگر به حقوق کاربران و مشتریان خود احترام بذارن و این حق رو بدن به اونها که با چشم باز انتخاب کنند از این سوالات من ناراحت نمیشن و پاسخ های منطقی میدن..

جناب Servers24 از پاسخ شما ممنونم... برای من چند سوال پیش اومده که در زیر سوال میکنم :



اما الان در امضای شما آپ تایم سرور پادینا رو بصورت 100% نمایش می دهد، دلیل این موضوع چیست ؟ ضمنا آیا سرور پادینا به سایر سروهاتون متصل است ؟! یعنی میتونه ربطی داشته باشه؟ چون شما فقط سرور پادیناتون دچار مشکل شده بود و در حالی که تمامی سرورهاتون میزان آپ تایمشون ریست شدن !
میشه کاملا منظور رو از آپ تایم بودن بگید چی هستش؟ چون کلمه آپ تایم خیلی معنا داره..
آپ تایم دیتا سنتر ، آپ تایم سرور ، آپ تایم سرویس وب سرور ، آپ تایم بانک اطلاعاتی ، آپ تایم سرویس های ایمیل و ....
چرا این موضوع که سیستم اونها مشکل داشته رو به support همان سایت اطلاع ندادید که مشکل رو رفع کنند؟
اونها یک ایمیل جهت پشتیبانی و گزارش مشکلات دارند : [email protected] با این کار لطف خیلی بزرگی در حق تمامی سرویس دهنده های هاستینگ کرده اید چون دیگه این مشکل بوجود نخواهد اومد !!




تعیین کننده این میزان 99% چه کسی بوده ؟ آیا به نظرتون ماست بندی میاد بگه ماست من ترش هستش؟ :) این رو کاربران و سایر سرویس دهنده ها باید تایید کنند.. ممنون میشم ملاک این 99% رو بفرمایید از کجا بوده...




مشتریانی که ما از شما در این انجمنها دیدیم شاید در کل به حداکثر 10 نفر رسیده (اشتباه میکنم؟ باشه 20 نفر :) ) آیا شما فقط همین 20 مشتری را دارید؟ پس ما از کجا بدونیم که تمام مشتری های شما از سرویسهای شما راضی هستند ؟ به نظر من کلمه همه اینجا اشتباه هستش باید بگیم اکثر مشتریان.. درسته ؟ چون اگر یک نفر ناراضی پیدا بشه از اون حالت همه خارج میشه...
بیان این جمله "هر کس فکر می کنه با این پولی که میده، جای دیگه سرویس بهتری گیرش میاد، میتونه بره به سلامت!!" برای کسی که داره تجارت میکنه و میخواد در بازار حضور داشته باشه به نظر من اشتباه هستش... شما باید اولین اصل کارتون رو مشتری مداری قرار دهید (نه شما ، کلا در مباجث تجارت و کار همیشه باید به مشتری حق داد و پاسخگو بود) و جواب قانع کننده به اون بدید.. باید بررسی کنید که اگر یکی داره ارزون میده دلیلش چیه یا اگر گرون میده دلیلش چیه و مشتری رو متقاعد کنید نه اینکه به مشتری بگید برو از همونجا که ارزون تر میده بگیر .. به نظر من این یک تبلیغ منفی هستش...


متاسفانه رقابت نا سالم یعنی همین، به نظر من کسی نباید از حرفهای شما و یا مشتریان شما ناراحت بشه.... چون هر کسی این اختیار رو داره که نظر خودش رو بیان کنه... و طرف مقابل باید نظر اون کاربر رو جلب کنه... من از دوستان خواهش میکنم که کسی ناراحت نشه و همیشه یک رقابت سالم رو انجام بدن...



چیزی که مسلم هستش برای هر تجارت و کسب و در آمد باید از پیش برنامه ریزی کرد و هدفمند جلو رفت ...




این خبر خیلی خوشحال کننده هستش.. امیدوارم که موفقیت های بیش از پیش شما را شاهد باشیم

با تشکر


مهران

با سلام !

ما هم از سرورز 24 , و امیر عزیز سرویس گرفتیم و خیلی هم راضی هستیم !

در جواب Mrx و در مورد Uptime که فرمودند بالای یک ماه باشه .... بفرمایید یه نگاه به لینک آپ تایم بنده بندازین :

http://host-tracker.com/website-uptime-statistics/394332/lvuc/

130 روز با آپتایم 99.93% , این دون تایم هم به خاطر مشکلی که جناب میر قاسمی فرمودند بوده ! به چشم سایت ها بالا می یومده و سرور آپ بوده ولی در اhost-tracker سایت داون بوده ! به support هاست ترکر ایمیل زدم فعلا که جوابی داده نشده !

تا 124 روز down time نداشتیم و هنوز هم نداریم !!!! و این down time به ثبت رسیده فقط به خاطر پهنای باند بوده که در حال برسی هست ! و جناب میر قاسمی سریعا مشکلو برطرف کردند !

یکی از دوستان در مورد پشتیبانی سرورز 24 حرف هایی زده بود !!!!!!! واللا ما که هر وقت شبانه روز مشکلی داشتیم جناب میر قاسمی پاسخ گو بودن و مشکلو سریعا رفع کردند !


در ضمن اگر حرف من و جناب میر قاسمی قبول ندارین hyperspin عدم دون کردن بنده ( همون 22 دقیقه که در هاست ترکر زده دون ! ) و مشکل پهنای باند و تایید میکنه ! این هم از لینک :

http://www.hyperspin.com/publicreport/34255/25097

اینطور که این لینک نشون میده ما در این ماه به هیچ وجه down time نداشتیم !!!!! :D

البته قضیه 22 دقیقه که در هاست ترکر ثبت شده هم به زودی حل میشه !

یه عکس هم میزارم ببینید ! >> http://upload.parscms.ir/uploads/1d95d3acf1.jpg

این عکس هم حرف هام رو تایید میکنه !

خوش باشین !!!!!!!!!!!!!!!!

Just Servers24 & Mr Ghasemi
 

mehdib

Member
با سلام !

ما هم از سرورز 24 , و امیر عزیز سرویس گرفتیم و خیلی هم راضی هستیم !

در جواب Mrx و در مورد Uptime که فرمودند بالای یک ماه باشه .... بفرمایید یه نگاه به لینک آپ تایم بنده بندازین :

http://host-tracker.com/website-uptime-statistics/394332/lvuc/

130 روز با آپتایم 99.93% , این دون تایم هم به خاطر مشکلی که جناب میر قاسمی فرمودند بوده ! به چشم سایت ها بالا می یومده و سرور آپ بوده ولی در اhost-tracker سایت داون بوده ! به support هاست ترکر ایمیل زدم فعلا که جوابی داده نشده !

تا 124 روز down time نداشتیم و هنوز هم نداریم !!!! و این down time به ثبت رسیده فقط به خاطر پهنای باند بوده که در حال برسی هست ! و جناب میر قاسمی سریعا مشکلو برطرف کردند !

یکی از دوستان در مورد پشتیبانی سرورز 24 حرف هایی زده بود !!!!!!! واللا ما که هر وقت شبانه روز مشکلی داشتیم جناب میر قاسمی پاسخ گو بودن و مشکلو سریعا رفع کردند !


در ضمن اگر حرف من و جناب میر قاسمی قبول ندارین hyperspin عدم دون کردن بنده ( همون 22 دقیقه که در هاست ترکر زده دون ! ) و مشکل پهنای باند و تایید میکنه ! این هم از لینک :

http://www.hyperspin.com/publicreport/34255/25097

اینطور که این لینک نشون میده ما در این ماه به هیچ وجه down time نداشتیم !!!!! :D

البته قضیه 22 دقیقه که در هاست ترکر ثبت شده هم به زودی حل میشه !

یه عکس هم میزارم ببینید ! >> http://upload.parscms.ir/uploads/1d95d3acf1.jpg

این عکس هم حرف هام رو تایید میکنه !

خوش باشین !!!!!!!!!!!!!!!!

Just Servers24 & Mr Ghasemi


این مطلب کاملا درسته و تایید میشه و سرور شما و مخصوصا جناب آقای امیرقاسمی حرف نداره و من که به شخصه تا حالا مشکلی در این مورد نداشتم و جا داره از ایشون کمال تشکر رو بکنم .

یا علی :razz::razz::razz:
 
  • Like
Reactions: 4pc

parsgibit

Member
تا اونجایی که من اطلاع دارم سایت host-tracker به ساسپند بودن اکانت شما کاری نداره.. اون میاد درخواست رو به آی پی سرور شما ارسال میکنه... :smile:

آیا به نظر شما ریستارت شدن سرور به این معنا نیست که سرور Uptime نبوده حتی برای چند ثانیه ؟


ممنونم

مهران
بستگي داره كه رو چه حالتي بزاريش ! 3تا حالت داره :neutral:
در مورد ريستارت هم كه در پست شماره 44 هم به اشتباهم پي بردم ! :)) !
 
آخرین ویرایش:

parsgibit

Member
مدیران هاست

راستي ! چه جالب ! از بحث اصلي كه مربوط به هاستينه هست منحرف شديم:))) !
 

caspian

Member
چون زیاد وقت ندارم فقط چند نکته رو متذکر می شوم و میرم :

1. ما بر روی سرور پادینا مشکلی داشتیم که باعث شد برخی Spot های Monitoring سرویس را داون ذکر کنن در عین حالی کعه سرور در آن زمان Up بود و مشکل از پهنای باند بود که هم اکنون نیز مرتفع شده است

2. میزان آپتایم ما با همین صورتی هم که هست، از تقریباً 99% شرکت ها بهتر است. در عین حال تدابیری برای Servers24.ir و پرتال مالی جدیدالتاسیسی که به زودی راه اندازی می شود دیده شده که به صورت Clustering عمل کنه و در زمان مشکل به سرور بدون مشکل Switch کنه

3. فکر کنم اینکه همه مشتریان سرورز24 از سرویس های ما کمال رضایت رو دارن برای همه کافی باشه. ما حتی یک مشتری ناراضی نداریم. در عین حال مشکلات همیشه پیش میاد و ما هم در جهت رفع اون ها تمام تلاشمون رو می کنیم. این رو هم بگم که تا حالا کسی نشده که مشتری ما بشه و بعد از مدتی Cancel کنه. در عین حال، هر کس مختاره. اگر کسی فکر می کنه جای بهتری برای سرویس وجود داره، میتونه تشریفش رو ببره. جهت اطلاع همه می کم که هزینه های رک و پهنای باند و برق ما حدود ماهانه 2500 یورو ( 3 میلیون و پانصد هزار تومان ) هست و واقعاً 40 تومان های VPS تقریباً هیچ جایی در این هزینه نداره و فکر کنم همه هم بدونن که الآن مدت هاست که ما دیگه روی VPS تبلیغ نمی کنیم، بلکه سرورهای اختصاصی Full Managed یا سرویس های Managed ارائه شده هست که کمی از هزینه های ما رو جبران می کنه! پس همین جا اعلام می کنم، هر کس فکر می کنه با این پولی که میده، جای دیگه سرویس بهتری گیرش میاد، میتونه بره به سلامت!!

در نهایت از همه مشتریانمون هم که در این تاپیک حقایقی رو در مورد ما گفتن که احتمالاً برخی افراد از شنیدنش ناراحت می شن، تشکر می کنم.
این رو هم اضافه کنم؛ که ما واقعاً قصد نداشتیم و نداریم VPS بفروشیم، ولی خوب با توجه به اینکه الآن تعداد زیادی سرور آزاد داریم، ترجیح دادیم یک استفاده ای ازش بکنیم، وگر نه کار ما چیز دیگری است که ایشالا به زودی خواهید فهمید ( جدای از قضیه پزشکی خودم ) !
در ضمن ما اولین شرکتی هستیم که داریم برای یکی از شرکت های معتبر ایرانی سیستم VPS بر اساس Virtuozzo راه اندازی می کنیم. خدا رو چه دیدی، شاید کلاً همه VPS ها رو واگذار کردیم به اونا که خودمون بتونیم بهتر و بیشتر به کار اصلیمون برسیم


در آخر هم برای همه آرزوی موفقیت می کنم

بزار یه خاطره تعریف کنم!! که چند وقت پیش یکی از بچه ها تعریف میکرد:

بنده خدا (این دوستم) میل زده به سالید هاست و گفته بود سرور 24 رسلر شماست؟

اون(solid host)ا هم بهش جواب داده بودن که باید از شما(server24) اجازه بگیرن بعد بهش جواب بدن!!

بعد از دو روز جواب دادن که شما (سرور 24) رسلر اونا نیستید و پیششون co-located هستید!!!

در حالی که شما همیشه میگفتید پیش شرکت دیگه ای colo دارید که سایت اون شرکت به زبان هلندی بود و کسی نمیتونست بررسی کنه!!
من خیلی کنجکاو شده بودم و از طریق یکی از بستگان تو دانمارک با سایتی که شما ادعا میکردید پیششون colo هستید تماس گرفتم و اونا جواب دادند "هیچ مراوده تجاری با سالید ندارند"
//
//
//
//
واقعا میخوام بدونم آیا 40 تومن ارزش داره اینهمه به خاطرش دعوا میکنید!!
یه نیگاه به تاپیکها بندازید!!
همش شما و مشتریانتون (بهتره بگم همکارانتون) در حال دعوا با دیگر کاربرا هستید!!
مثلا تو همین تایپک کاملا مشخصه که شما از بقیه کاربرا تون میخواید بیان و از شما تعریف کنن .....
در بیشتر به نظر میرسه دچار توهم فانتزی هستید!! :)
مثل همون تاپیک که میخواستید به یه برنامه نویس php ماهی یک ملیون حقوق بدید که معلوم نشد چی شد!!
احتمالا با یکی از شرکتهای همشهری تون قرار داد بستید!!
.
.
یا
.
.
وقتی یه سرور داشتید ادعا میکردید که ip کلاس c دارید!!
اما حالا 5 تا سرور دارید با همون ip کلاس c !!
به این میگن عوام فریبی و آخر عاقبت نداره!!
 

4pc

Member
بزار یه خاطره تعریف کنم!! که چند وقت پیش یکی از بچه ها تعریف میکرد:

بنده خدا (این دوستم) میل زده به سالید هاست و گفته بود سرور 24 رسلر شماست؟

اون(solid host)ا هم بهش جواب داده بودن که باید از شما(server24) اجازه بگیرن بعد بهش جواب بدن!!

بعد از دو روز جواب دادن که شما (سرور 24) رسلر اونا نیستید و پیششون co-located هستید!!!

در حالی که شما همیشه میگفتید پیش شرکت دیگه ای colo دارید که سایت اون شرکت به زبان هلندی بود و کسی نمیتونست بررسی کنه!!
من خیلی کنجکاو شده بودم و از طریق یکی از بستگان تو دانمارک با سایتی که شما ادعا میکردید پیششون colo هستید تماس گرفتم و اونا جواب دادند "هیچ مراوده تجاری با سالید ندارند"
//
//
//
//
واقعا میخوام بدونم آیا 40 تومن ارزش داره اینهمه به خاطرش دعوا میکنید!!
یه نیگاه به تاپیکها بندازید!!
همش شما و مشتریانتون (بهتره بگم همکارانتون) در حال دعوا با دیگر کاربرا هستید!!
مثلا تو همین تایپک کاملا مشخصه که شما از بقیه کاربرا تون میخواید بیان و از شما تعریف کنن .....
در بیشتر به نظر میرسه دچار توهم فانتزی هستید!! :)
مثل همون تاپیک که میخواستید به یه برنامه نویس php ماهی یک ملیون حقوق بدید که معلوم نشد چی شد!!
احتمالا با یکی از شرکتهای همشهری تون قرار داد بستید!!
.
.
یا
.
.
وقتی یه سرور داشتید ادعا میکردید که ip کلاس c دارید!!
اما حالا 5 تا سرور دارید با همون ip کلاس c !!
به این میگن عوام فریبی و آخر عاقبت نداره!!

واللا ما مشکلی نداریم !

ولی نمی دونم مدیر هاستینگ این سایت چرا انقدر دوست داره سرورز24 رو ................ !

مشکلشون چیه ؟

؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

از پست های اییشون تو این تاپیک چه برداشتی دارین ؟
 

4pc

Member
در ضمن ما به گذشته کاری نداریم جناب !

شما حال و بچسب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:d
 

caspian

Member
واللا ما مشکلی نداریم !

ولی نمی دونم مدیر هاستینگ این سایت چرا انقدر دوست داره سرورز24 رو ................ !

مشکلشون چیه ؟

؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

از پست های اییشون تو این تاپیک چه برداشتی دارین ؟
من اصلا نمیدونم شما کی هستی و من این پست رو برای شما ننوشتم!!
پست که کوت میشه یعنی "من دارم با فرد خاصی صحبت میکنم!!"
 
Only Servers24
هر چند وقت یک بار یک تایپک میزنن و شکایت میکنن کل کل و دعوا اخرشم Locked Typic
 

caspian

Member
در ضمن ما به گذشته کاری نداریم جناب !

شما حال و بچسب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:d

من هم حال رو میگم!!!
شما یه میل بزن سالید هاست!! فقط اسم سرور 24 رو بیار ببین چطوری باهات حرف میزنن!! :D
باهاشون هماهنگ شده که کسی میخواد سر از کار سرور 24 در بیاره جوری برخورد کنن که.... :D
شما حالا بعدا بیشتره با نحوه مشتری جذب کردن ایشون آشنا میشید!!
 

4pc

Member
من اصلا نمیدونم شما کی هستی و من این پست رو برای شما ننوشتم!!
پست که کوت میشه یعنی "من دارم با فرد خاصی صحبت میکنم!!"



یه ضزب المثل قدیمیه که میگه <<

جواب ..... خاموشیست !!!!!!!!:wink:

یه آدم مثل بقیه
 
آخرین ویرایش:

4pc

Member
من هم حال رو میگم!!!
شما یه میل بزن سالید هاست!! فقط اسم سرور 24 رو بیار ببین چطوری باهات حرف میزنن!! :D
باهاشون هماهنگ شده که کسی میخواد سر از کار سرور 24 در بیاره جوری برخورد کنن که.... :D
شما حالا بعدا بیشتره با نحوه مشتری جذب کردن ایشون آشنا میشید!!

نیازی نسیت خودم به خوبی soild host , soild rack میشناسم ! و رابطشونو با سرورز 24 میدونم ! نیازی به آشنایی بیشتر یا توضیح به شماها نمیبینم:D
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا