گله از هاستینه

وضعیت
موضوع بسته شده است.

Mrx

Active Member
در مورد سوالات لطفا http://forum.majidonline.com/showpost.php?p=582578&postcount=46 را مشاهده نمایید...

بله ظاهرا بین سرور های vps فقط پادینا دچار این مشکل شده بوده که bandwich تغییر دادن ! به سرور های ded و بعضی ها که از این bandwich استفاده میکردن کاری نداریم ! تمرکز ما روی سرور های vps بوده فکر کنم

ولی سوال من در کل در مورد آپ تایمهایی بوده که در امضای SERVERS24 قرار داره و یا در سایت و یا مباحث مطرح شده بوده...


با تشکر
مهران
 

servers24

Member
با سلام خدمت همه دوستان،
( ببخشید که به دلیل مشغله کاری دیر جواب می دم )


1. اینکه چرا همه Uptime ها ریست شده، به دلیل مشغله کاری بی حد بنده و ریست شدن Stat ها توسط منشیمون بوده، که متاسفانه بدون توجه به Stat سایر سرور ها، کل Stat ها رو ریست کرده

2. در مورد آپتایم 100% در امضای خودم هم باید بگم به دلیل اینکه ظاهراً در سایت MO امکان قرار دادن Image در امضا به نحوی که تصویر را به صورت کد از جای دیگر Load کند ، مجبور شدم عکس های آماده را با لینک ها مربوطه قرار دهم

3. سایت LayeredTech مدتی پیش به مدت 8-12 ساعت کاملاً داون بود ولی واقعاً فکر نمی کنم این داون تایم تاثیری در محبوبیت و کیفیت شرکت LayeredTech گذاشته باشه. به هر حال هر شرکتی ممکنه دچار Downtime بشه و هدف ما همه کاهش Downtime هست.

4. یک مورد رو بگذارید کاملاً روشن کنم: ما هم در ابتدا Reseller هسات بودیم، بعد VPS گرفتیم، بعد Dedicated و الآن هم دارای 2 عدد Rack ( فول راک ) در دیتا سنتر Rokscom هلند در شهر آمستردام هستیم که دارای 6 سرور Dual Xeon ( دو عدد فعال، 4 عدد در دست نصب و راه اندازی تا 2 هفته دیگر ) و همین طور حدود 20-25 عدد سرور Core 2 Duo و Core Quad که بیشتر مربوط به مشتریان هست ( به صورت سرور اختصاصی ). برخلاف شرکت های دیگر که Dedicated هایشان، همه resell شده از شرکت های دیگر است، ما چون خودمون راک داریم، تعدادی سرور هم برای مشتری خریداری کردیم و به صورت Dedicated ارائه میدیم. این رو هم بگم که ما تا امروز حدود 80،000 یورو در هلند سرمایه گذاری کدیم و الآن دارای KVM ، APC و حتی Managed Switch برای پخش پهنای باند اختصاصیمون بین سرورها هستیم. همین طور پهنای باند مجزا و برق هم برای رک هامون داریم. این سرمایه گذاری برای دادن VPS یا Dedicated سرور نبوده، بلکه برای پروژه ای بزرگ تر هست که به دلیل حجم زیاد آن و وقفه ایجاد شده، تصمیم بر اجرا و ارائه VPS و Dedicated داده شد.
یک خبر خوب ( شاید هم برای بعضی ها بد ) بدهم، که به زودی قسمت ارائه VPS از سرورز24 جدا شده، و شرکت دختر ( زیر مجموعه ) از سرورز24 این کار رو ادامه خواهد داد. با شروع به کار شرکت دختر، قیمت های VPS ها کاهش خواهد یافت و ثبت VPS سریعتر، پرداخت ها منظم تر و همین طور امکان ارائه VPS به صورت Trial برای مدت محدود نیز وجود خواهد داشت!
البته ابن بگم که ما همچنان به Virtuozzo وفاداریم و هیچ قصدی برای استفاده از OpenVZ یا Xen نداریم ;)

5. در مورد تعداد مشتریان ما در این فوروم هم باید بگم، همین طور که خودتون می دونید، دلیلی نداره در فوروم شما، همه مشتریان ما حضور داشته باشن! در فوروم خود ما هم، همه مشتریامون حضور ندارن، پس اینکه چند نفر در اینجا هستن نشان دهنده همه مشتریان ما نیست! من هم واقعاً نیازی نمی بینم که با ارسال ایمیل به مشتریان و اعلام عمومی از آونها بخوام که به این فوروم مراجعه کنن !

6. به کلیه شرکت های همکار هم پیشنهاد می دم به جای مقاومت در برابر سرمایه گذاری که ما کردیم، نه تنها ما رو حمایت کنند، بلکه ان شاء الله بر اساس برنامه ریزی که انجام شده، تا مدتی دیگه، ارائه سرور های اختصاصیمون هم به روز میشه و می تونید به جای اینکه از بابای آمریکایی سرور بگیرید ، از ما تهیه کنید که هم پرداخت زیالی داریم، هم فارسی زبانیم و هم در کشوری غیر از آمریکا سرور داریم که مشکلاتی که با آمریکا داریم رو نداشته باشیم. در حال حاضر متاسفانه داریم IP کم میاریم و درخواست کلاس C دوم هم به RIPE داده شده که هنوز برامون assign نشده. به محض اینکه کارا یکم بیشتر جلو بره، به همه همکاران پیشنهاد خواهیم داد که سرور اختصاصی خود رو بر روی شبکه ما منتقل کنن.

7. در نهایت از همه مشتریانی که در این فوروم از حق طرفداری کردند و حقایقی رو درباره سرورز24 گفتند تشکر می کنم. با وجودی که تعداد اندکی از مشتریان ما در اینجا هستند و شاید باور نکنید که تعداد زیادیشون رو هم من اصلاً به شخصه نمیشاسم، ولی باز از همشون متشکرم و امیدوارم سرویس دهی ما همچنان خوب و با کیفیت باقی بمونه که در همه جا از ما و سرویس های ما طرفداری کنید. این نکته رو هم متذکر بشم که ما تقریباً اصلاً تبلیغاتی انجام نمیدیم و همه مشتریان ما به علت کیفیت خدمات عالی ارائه شده و توسط سایر مشتریان به ما می پیوندند. نمونه اخیر این مشتریان SongbSong ، Ahanghaa و آقای اعتصامی (اگر بدونید که کی هستن! ) هستن که هر کدوم در حال حاضر تعدادی سرویس از ما دارن و همه هم کاملاً از سرویس دهی راضی هستند!
( قصد نداشتم نام برخی از مشتریامون رو ذکر کنم، چون ظاهراً دیده شده که به ایشان PM و email زده میشه و بهشون offer های عجیب و غریب داده میشه! ، ولی خوب فقط به عنوان نمونه ای از مشتریانی که فقط و فقط به دلیل کیفیت خدمات ما رو انتخاب کردن، نام این دوستان رو که از بزرگترین سایت های ایرانی هستند آوردم )


در پایان هم برای همه آروزی موفقیت می کنم و از اینکه نتونستن بیشتر بنویسم عذرخواهی می کنم، چون همین الآن باهام تماس گرفته شد و ظاهراً باید به اتاق عمل برم...
 

4pc

Member
با سلام خدمت همه دوستان،
( ببخشید که به دلیل مشغله کاری دیر جواب می دم )


1. اینکه چرا همه Uptime ها ریست شده، به دلیل مشغله کاری بی حد بنده و ریست شدن Stat ها توسط منشیمون بوده، که متاسفانه بدون توجه به Stat سایر سرور ها، کل Stat ها رو ریست کرده

2. در مورد آپتایم 100% در امضای خودم هم باید بگم به دلیل اینکه ظاهراً در سایت MO امکان قرار دادن Image در امضا به نحوی که تصویر را به صورت کد از جای دیگر Load کند ، مجبور شدم عکس های آماده را با لینک ها مربوطه قرار دهم

3. سایت LayeredTech مدتی پیش به مدت 8-12 ساعت کاملاً داون بود ولی واقعاً فکر نمی کنم این داون تایم تاثیری در محبوبیت و کیفیت شرکت LayeredTech گذاشته باشه. به هر حال هر شرکتی ممکنه دچار Downtime بشه و هدف ما همه کاهش Downtime هست.

4. یک مورد رو بگذارید کاملاً روشن کنم: ما هم در ابتدا Reseller هسات بودیم، بعد VPS گرفتیم، بعد Dedicated و الآن هم دارای 2 عدد Rack ( فول راک ) در دیتا سنتر Rokscom هلند در شهر آمستردام هستیم که دارای 6 سرور Dual Xeon ( دو عدد فعال، 4 عدد در دست نصب و راه اندازی تا 2 هفته دیگر ) و همین طور حدود 20-25 عدد سرور Core 2 Duo و Core Quad که بیشتر مربوط به مشتریان هست ( به صورت سرور اختصاصی ). برخلاف شرکت های دیگر که Dedicated هایشان، همه resell شده از شرکت های دیگر است، ما چون خودمون راک داریم، تعدادی سرور هم برای مشتری خریداری کردیم و به صورت Dedicated ارائه میدیم. این رو هم بگم که ما تا امروز حدود 80،000 یورو در هلند سرمایه گذاری کدیم و الآن دارای KVM ، APC و حتی Managed Switch برای پخش پهنای باند اختصاصیمون بین سرورها هستیم. همین طور پهنای باند مجزا و برق هم برای رک هامون داریم. این سرمایه گذاری برای دادن VPS یا Dedicated سرور نبوده، بلکه برای پروژه ای بزرگ تر هست که به دلیل حجم زیاد آن و وقفه ایجاد شده، تصمیم بر اجرا و ارائه VPS و Dedicated داده شد.
یک خبر خوب ( شاید هم برای بعضی ها بد ) بدهم، که به زودی قسمت ارائه VPS از سرورز24 جدا شده، و شرکت دختر ( زیر مجموعه ) از سرورز24 این کار رو ادامه خواهد داد. با شروع به کار شرکت دختر، قیمت های VPS ها کاهش خواهد یافت و ثبت VPS سریعتر، پرداخت ها منظم تر و همین طور امکان ارائه VPS به صورت Trial برای مدت محدود نیز وجود خواهد داشت!
البته ابن بگم که ما همچنان به Virtuozzo وفاداریم و هیچ قصدی برای استفاده از OpenVZ یا Xen نداریم ;)

5. در مورد تعداد مشتریان ما در این فوروم هم باید بگم، همین طور که خودتون می دونید، دلیلی نداره در فوروم شما، همه مشتریان ما حضور داشته باشن! در فوروم خود ما هم، همه مشتریامون حضور ندارن، پس اینکه چند نفر در اینجا هستن نشان دهنده همه مشتریان ما نیست! من هم واقعاً نیازی نمی بینم که با ارسال ایمیل به مشتریان و اعلام عمومی از آونها بخوام که به این فوروم مراجعه کنن !

6. به کلیه شرکت های همکار هم پیشنهاد می دم به جای مقاومت در برابر سرمایه گذاری که ما کردیم، نه تنها ما رو حمایت کنند، بلکه ان شاء الله بر اساس برنامه ریزی که انجام شده، تا مدتی دیگه، ارائه سرور های اختصاصیمون هم به روز میشه و می تونید به جای اینکه از بابای آمریکایی سرور بگیرید ، از ما تهیه کنید که هم پرداخت زیالی داریم، هم فارسی زبانیم و هم در کشوری غیر از آمریکا سرور داریم که مشکلاتی که با آمریکا داریم رو نداشته باشیم. در حال حاضر متاسفانه داریم IP کم میاریم و درخواست کلاس C دوم هم به RIPE داده شده که هنوز برامون assign نشده. به محض اینکه کارا یکم بیشتر جلو بره، به همه همکاران پیشنهاد خواهیم داد که سرور اختصاصی خود رو بر روی شبکه ما منتقل کنن.

7. در نهایت از همه مشتریانی که در این فوروم از حق طرفداری کردند و حقایقی رو درباره سرورز24 گفتند تشکر می کنم. با وجودی که تعداد اندکی از مشتریان ما در اینجا هستند و شاید باور نکنید که تعداد زیادیشون رو هم من اصلاً به شخصه نمیشاسم، ولی باز از همشون متشکرم و امیدوارم سرویس دهی ما همچنان خوب و با کیفیت باقی بمونه که در همه جا از ما و سرویس های ما طرفداری کنید. این نکته رو هم متذکر بشم که ما تقریباً اصلاً تبلیغاتی انجام نمیدیم و همه مشتریان ما به علت کیفیت خدمات عالی ارائه شده و توسط سایر مشتریان به ما می پیوندند. نمونه اخیر این مشتریان SongbSong ، Ahanghaa و آقای اعتصامی (اگر بدونید که کی هستن! ) هستن که هر کدوم در حال حاضر تعدادی سرویس از ما دارن و همه هم کاملاً از سرویس دهی راضی هستند!
( قصد نداشتم نام برخی از مشتریامون رو ذکر کنم، چون ظاهراً دیده شده که به ایشان PM و email زده میشه و بهشون offer های عجیب و غریب داده میشه! ، ولی خوب فقط به عنوان نمونه ای از مشتریانی که فقط و فقط به دلیل کیفیت خدمات ما رو انتخاب کردن، نام این دوستان رو که از بزرگترین سایت های ایرانی هستند آوردم )


در پایان هم برای همه آروزی موفقیت می کنم و از اینکه نتونستن بیشتر بنویسم عذرخواهی می کنم، چون همین الآن باهام تماس گرفته شد و ظاهراً باید به اتاق عمل برم...

خوب فکر کنم جناب میر قاسمی جواب سوال هاتونو دادن ! :D

Only Servers24

Bye All
 

Mrx

Active Member
از پاسخ کاملتون ممنونم..

من جواب سوال اصلی خودم که در مورد آپ تایم بود رو گرفتم :)
1. اینکه چرا همه Uptime ها ریست شده، به دلیل مشغله کاری بی حد بنده و ریست شدن Stat ها توسط منشیمون بوده، که متاسفانه بدون توجه به Stat سایر سرور ها، کل Stat ها رو ریست کرده

امیدوارم که منشیتون دیگه اشتباه نکنن :) که باعث سر درگمی و بوجود آمدن سوالات مختلفی واسه کاربران از جمله من نشود و همیشه بتونیم میزان واقعی آپ تایم شما رو ببینیم...

برای شما آرزوی موفقیت میکنم..

** این تاپیک قفل می شود **


پاینده باشید
مهران
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا