من از این تاپیک و صحبتها هیچ هدفی ندارم جز اینکه کاربران بتونن بهترین انتخاب با اطلاعات ارائه شده صحیح رو داشته باشند..
مسلما سرویس دهنده ها هم اگر به حقوق کاربران و مشتریان خود احترام بذارن و این حق رو بدن به اونها که با چشم باز انتخاب کنند از این سوالات من ناراحت نمیشن و پاسخ های منطقی میدن..
جناب Servers24 از پاسخ شما ممنونم... برای من چند سوال پیش اومده که در زیر سوال میکنم :
اما الان در امضای شما آپ تایم سرور پادینا رو بصورت 100% نمایش می دهد، دلیل این موضوع چیست ؟ ضمنا آیا سرور پادینا به سایر سروهاتون متصل است ؟! یعنی میتونه ربطی داشته باشه؟ چون شما فقط سرور پادیناتون دچار مشکل شده بود و در حالی که تمامی سرورهاتون میزان آپ تایمشون ریست شدن !
میشه کاملا منظور رو از آپ تایم بودن بگید چی هستش؟ چون کلمه آپ تایم خیلی معنا داره..
آپ تایم دیتا سنتر ، آپ تایم سرور ، آپ تایم سرویس وب سرور ، آپ تایم بانک اطلاعاتی ، آپ تایم سرویس های ایمیل و ....
چرا این موضوع که سیستم اونها مشکل داشته رو به support همان سایت اطلاع ندادید که مشکل رو رفع کنند؟
اونها یک ایمیل جهت پشتیبانی و گزارش مشکلات دارند :
[email protected] با این کار لطف خیلی بزرگی در حق تمامی سرویس دهنده های هاستینگ کرده اید چون دیگه این مشکل بوجود نخواهد اومد !!
تعیین کننده این میزان 99% چه کسی بوده ؟ آیا به نظرتون ماست بندی میاد بگه ماست من ترش هستش؟
این رو کاربران و سایر سرویس دهنده ها باید تایید کنند.. ممنون میشم ملاک این 99% رو بفرمایید از کجا بوده...
مشتریانی که ما از شما در این انجمنها دیدیم شاید در کل به حداکثر 10 نفر رسیده (اشتباه میکنم؟ باشه 20 نفر
) آیا شما فقط همین 20 مشتری را دارید؟ پس ما از کجا بدونیم که تمام مشتری های شما از سرویسهای شما راضی هستند ؟ به نظر من کلمه همه اینجا اشتباه هستش باید بگیم اکثر مشتریان.. درسته ؟ چون اگر یک نفر ناراضی پیدا بشه از اون حالت همه خارج میشه...
بیان این جمله "هر کس فکر می کنه با این پولی که میده، جای دیگه سرویس بهتری گیرش میاد، میتونه بره به سلامت!!" برای کسی که داره تجارت میکنه و میخواد در بازار حضور داشته باشه به نظر من اشتباه هستش... شما باید اولین اصل کارتون رو مشتری مداری قرار دهید (نه شما ، کلا در مباجث تجارت و کار همیشه باید به مشتری حق داد و پاسخگو بود) و جواب قانع کننده به اون بدید.. باید بررسی کنید که اگر یکی داره ارزون میده دلیلش چیه یا اگر گرون میده دلیلش چیه و مشتری رو متقاعد کنید نه اینکه به مشتری بگید برو از همونجا که ارزون تر میده بگیر .. به نظر من این یک تبلیغ منفی هستش...
متاسفانه رقابت نا سالم یعنی همین، به نظر من کسی نباید از حرفهای شما و یا مشتریان شما ناراحت بشه.... چون هر کسی این اختیار رو داره که نظر خودش رو بیان کنه... و طرف مقابل باید نظر اون کاربر رو جلب کنه... من از دوستان خواهش میکنم که کسی ناراحت نشه و همیشه یک رقابت سالم رو انجام بدن...
چیزی که مسلم هستش برای هر تجارت و کسب و در آمد باید از پیش برنامه ریزی کرد و هدفمند جلو رفت ...
این خبر خیلی خوشحال کننده هستش.. امیدوارم که موفقیت های بیش از پیش شما را شاهد باشیم
با تشکر
مهران