egcom
Member
ببخشيد من هم يك نظر داشتم نميدونستم جاش اينجاست يا نه ولي خب ميگم . بنظرم من ( كه يك مشتري هستم ) يكي از اصلي ترين معضلاتي كه بخاطر وجود جوجه هاستينگ ها بوجود مياد اطلاع نداشتن مشتري است . راستش دقيق ملتفت نشدم كه شما ميخوايد چكار كنيد . اما بنظرم در كنار بقيه كاراتون اگر يك فروم باشه كه يك جورايي حكم پشتيباني هاستينگ ها باشه خيلي خوب ميشه . يعني هر هاستينگ يك انجمن تا ديگه من كه هيچي حاليم نيست ميام اونجا از مدير پشتيباني سوال ميكنم اون جرات نكنه كه منو بپيچونه و بدونه كه تحت نظارت خيلي ها هست . از طرف ديگه مشتري كه هنوز هاستينگ مورد نظر رو انتخاب نكرده مياد تو اين انجمن و يه گردي ميزنه ميبينه پشتيباني چط.ره . كيا چه مشكلاتي دارن ؟ آيا مشكلشون حل شده ؟ .
ببخشيد كه تاپيك رو منحرف كردم
ببخشيد كه تاپيك رو منحرف كردم