...::: مديران هاستينگها پاسخ بدهيد :::...

وضعیت
موضوع بسته شده است.
"چون چندين بار افراد مختلف عين همين سوالات را از طريق ايميل از ما پرسيدند !!‌ولي در همينجا هم پاسخ خواهم داد و اميدوارم كاملا واضح و روشن بگم كه نيازي به سوال و جواب مجدد ندشته باشه"
عزیزم خودم بودم چند بار میل فرستادم
:)
شرمنده ولی آدم باید بدونه کجا پول میده!
حلال کنید!!!
بهرحال از ئاسخهای شما تشکر
فقط یک مطلبی اگه قراره از دپلنت هاست بگیرم خوب رزونترین نماینده ایرانی را انتخاب میکنم!
شما چطور!!!!
قیمتهای شما با پاربد فاصله داره و سیستم تیکت هم به تجربه غیر کارامدیش مشخص شده در ضمن کار شما سخت تر خواهد بود.
مزیتهای فروم دوطرفه هست!
 

ady_constantine

Active Member
عزیزم خودم بودم چند بار میل فرستادم

شرمنده ولی آدم باید بدونه کجا پول میده!
حلال کنید!!!
بهرحال از ئاسخهای شما تشکر

اين چه حرفيه ! اين حق شماست که پرس و جو کرده و با تحقيق اقدام به خريد نماييد ..

فقط یک مطلبی اگه قراره از دپلنت هاست بگیرم خوب رزونترین نماینده ایرانی را انتخاب میکنم!

بنظر من اين طرز فکر براي خريد کاملا اشتباه است ! ديتاسنتر - سخت افزار سرور و امکانات سرور 50 درصد و 50 درصد ديگر ساپورت و نحوه سرويس است .

شما فرض کن من بهترين سرور از بهترين ديتاسنتر يا نمايندگي از بهترين هاستينگ دنيا را دارم ولي شما مشتري من هستي ولي صلاح نباشه از من خريد کنيد !!! مهم اينه که من چگونه با مشتري رفتار خواهم کرد . درحقيقت مسئله ساپورت چيز خيلي مهمي است که بعد ازخريد به اهميت آن پي خواهيد برد . در مورد چگونگي ساپورت هم از خود آن شرکت سوال نکن بلکه بهتره يکي از مشتريانش را پيدا کني و نظرش را بپرسي ! :)

قیمتهای شما با پاربد فاصله داره و سیستم تیکت هم به تجربه غیر کارامدیش مشخص شده در ضمن کار شما سخت تر خواهد بود.

در مورد پاربد هنوز هم قيمتهاي آنها را نمي دانم و کار مقایسه را نمی خواهم انجام دهم !
سيستم تيکت نمي دانم شما چرا نظرتان در مورد ان به اين شکل است !!؟؟؟ خود بنده تا حالا با هر شرکت خارجي در تماس بودم پشتيبانيشان از اين طريق است و شرکتهاي بزرگ و معروفي هستند که روال کارشان به آن شکل است و ما هم تبعيت از آنها کرديم !!!
البته اينم بگم که براي ما اينکار مناسب تر است از چند لحاظ
يکي بجهت مديريت ( شخص ديگري در بحث ما نمي تواند شرکت کند و يا سوالش را در تاپيک شما انجام دهد و ... )
دوم مديريت پستها ( هر پستي زده ميشه بشکل ايميل براي ما ارسال ميشه ما سريعا جواب مي ديم و آنرا پاسخ مي ديم . جواب هم بشما ميل مي شود و اگر خواستيد مي تونيد سوالتان را در همان تيکت ادامه دهيد . و کلا نيازي به لاگين کردم فروم يا چک کردن فروم نداره !!) و هرکس که مشکلش رفع شد تيکت را مي بنديم و تمام !

سوم راحتي براي مشتري : شخص که با ايميل خود در قسمت تيکت لاگين مي کند فقط سوالات خود را پيدا مي کنه و نيازي به جستجوي سوالات خود در فروم نمي باشد .

چهارم : براي کساني که با فروم ها کار نکردند کار کردن با آن برايشان مشکل است . به خودتان نگاه نکنيد !!! افراد مبتدي هم مشتري ما هستند ...

و ....

بهرحال ما صلاح را بر تيکت گذاشتيم که البته همش منفعت نيست و معايبي دارد .که بزرگترين آن ممکنه که چند نفر سوالات مشابه بپرسند که راه حل هايي براش درنظر داريم !!!

عدنان جان؛ محلی برای گیر نداری!! چیکارت کنم خوب؟!!
از اين بابت خوشحالم اميد جان ! :)
 

oxygenws

Active Member
سيستم تيکت نمي دانم شما چرا نظرتان در مورد ان به اين شکل است !!؟؟؟
من با نظر های جفتتون موافقم، اما انجمن باعث جلب اعتماد می شه و در عین حال، سیستم تیکت کمی باعث صلب اعتماد!!! :)
 
برای کابران:(تحلیل حرفه ای)
اصولا مدیرانی که حرف شما را رد می کنند در ادامه کار هم حاضر به کوتاه امدن نیستند بهیچوجه سراغ ایشان نروید.
اگه قراره از همین اول کار حرف حرف مدیر باشه که نشد هاست! ده!!!

خیلی حواستون را جمع کنید برخورد ایمیلی -کلامی و ... همه نشان از انعطاف یا عدم ان دارد و برای خریدار حرفه ای کاملا قابل تامل است.

مدیر باید باید و باید درخواست مرا به بهترین صورت اجابت کند مگر شرایط خیلی خاص !
در ضمن کار داشتم سرم شلوغ بود و ... خیلی مودبانه بگم کاری هم به کسی ندارم دارم نتیجه گیری تحلیلی میکنم
)Analystic(
پول دادم که برای من کاری کنی هر وقت که مشکل داشتم باید در اسرع وقت جواب منو بدهی(دقت می کنید)
خدا می دونه وقتی مشتری را از دست دادی بخاطر همین برخورد بعضی مدیران نادان و خودخواه و پررو، متوجه این تجربه خواهید شد.
در ضمن کاربر:
بدان که مدیری که سرش شلوغ باشه به تو کمتر میرسه و این مساوی با کاهش کیفیت .لذا سعی کن در خرید ها با تازه کارها راه بیایی البته به شرطها و ...

میبیند که من طرف شما هستم : کابران ایرانی
قصد هم ندارم نان کسی را آجر کنم .از اول راست بگو تا هیچ وقت گیر نیوفتی!
منتظر نتیجه گیری های بعدی باشید.
 

arashdanger

Member
ببخشید که این تاپیک رو خیلی دیر دیدم ولی فکر کردم بهتره تجربیاتم رو در مورد خرید هاست به سایر کاربرا انتقال بدم.
نکته: من تا حالا فقط یکبار از یک هاستینگ ایرانی خرید کردم که اصلا راضی نبودم (البته اون شرکت هم زیاد معتبر نبود) خوب اولش بی تجربه بودم!!!
من تاحالا از بیش از 10 شرکت مختلف خارجی (آمریکایی و کانادایی و انگلیسی و هندی) هاست خریدم که در این راه تجربیات و ضررهای زیادی گیرم اومده!!!
1-تجربه به من یاد داده که بهتره از یک هاست ارزون خرید کنم که حداقل فضایی که میفروشه بیشتر از حداقل 200 مگ باشه تا یه هاست گرون قیمت که package های 5 مگی میفروشه چون در این حالت تعداد سایتهای روی یک سرور خیلی زیاد میشه و باعث کاهش قدرت سرور چه از لحاظ سرعت و چه از لحاظ پهنای باند میشه(اصلا سروری که روش 700 تا سایت هست با سروری که روش 30 تا سایت هست قابل مقایسه نیست حالا هر قدر هم این سرورها با هم فرق بکنن بازم اونی که تعداد سایتهای روش کمه بهتره)
2-هاستهایی که addon domain نامحدود و رایگان میدن قابل اعتماد نیستند هر چند این مورد چنتا استثنا داره (مثلا اگر هاست حداقل فضایی که میفروشه 1 گیگ باشه اگر addon domain نامحدود هم داشته باشه زیاد فرقی نمیکنه)
3-هاستهای انگلیسی بد نیستن ولی معمولا ساپرت خوبی ندارن و کلا شرکتهای کوچیکی هستن که پهنای باند خیلی خوبی در اختیار ندارن
4- هاستهای کانادایی از لحاظ سرعت خوب هستن و ساپورت خوبی هم میدن ولی سرشون خیلی شلوغه
5- هاستهای هندی خیلی ارزون هستن و یکبار که من از اونها خرید کرده بودم خیلی ازشون راضی بودم البته برای سایتهای دینامیک مطمئن نیستم که چه جوابی بده ولی برای سایتهای کم بازدید کننده خیلی خوب و با صرفه است( کجای دنیا 100 مگ رو میدن 5 دلار آخه!!!)
6- قبل از خرید هاست از یک شرکت توی فروم ها به دنبال نظرات سایر کاربرا بگردین مثلا فرومهایی مثل webhostingtalk و غیره(البته واسه هاستهای ایرنی یه همچین چیزی نیست و یه تاپیک هم که اینجا میبینید هر جایی که مدیریت هاست خرابکاری کرده و جوابهای نامربوط داده زود اومده پست خودش رو پاک کرده البته شاید هم مدیر انجمن برای اینکه آبروی اون شخص نره پستها رو پاک کرده که البته این مورد رو تو این انجمن زیاد دیم که یه تاپیک راجع بهش باز خواهم کرد)
6-اگر کارت اعتباری دارین یا با paypal خرید میکنین اگر موفق به خرید هاست شدین دیگه مشکلی با سایتهای آمریکایی پیش نمیاد ولی مطمئن باشید در این راه با مشکلات زیادی مواجه میشین مخصوصا اگر اون سایت از 2chechout.com برای تسویه حساب استفاده کنه که در این صورت پولتون رو ممکنه یه یه ماهی بلوکه کنن!!!
یه چیزی یادم رفت بگو اونم اینه که من هیچکدوم از این هاستها رو از لحاظ امنیت بررسی نکردم ولی واسه من که تاحالا روی هیچکدوم از این هاستها مشکلی پیش نیومده!
نکته: من تاحالا هاست ویندوز نخریدم و هیچ اطلاعی راجع بهشون ندارم
هر کس بخواد آدرس هاستهایی رو که ازشون خرید کردم بهش میدم و اگه مدیریت انجمن راضی باشه آدرسشون رو اینجا هم میزارم
 
آخرین ویرایش:

oxygenws

Active Member
آرش جان ممنون.
در 1-2 مورد از صحبت هات، چون بحث خارج میشه جواب نمی دم، البته زیاد هم مهم نیست.
در موردکلیه صحبت هات هم، به دلیل وجود صداقت و نیت خیرت ممنونم :)
دیگه اینکه، این انجمن، فعلا، به طور خاص مدیر نداره و .... موفق باشی :)
 

Majid

مدیر سایت
عضو کادر مدیریت
آرش جان ممنونم از توضیحاتت فقط چند نکته بود که خواستم بگم.
در مورد مسئله اول که بیان کردی این قضیه دقیقا برعکس هستش ! چون مطمئنا کسی که 200 مگ رو به عنوان مثال میده 5 دلار انتظار داره حداقل نصبت به اونی که 5 مگ رو میده 5 دلار ده یا بیست برابر فروش داشته باشه که بتونه هزینه های سرور رو تامین کنه. و فکر نمیکنم این مثال اصلا مثال مناسبی باشه .

در مورد بقیه حرفهات تا اونجایی که من اطلاع دارم و کار کردم من هم اونها رو تصدیق میکنم .


موفق باشی


مجید
 

mahdisoft

Member
arashdanger گفت:
2-هاستهایی که addon domain نامحدود و رایگان میدن قابل اعتماد نیستند هر چند این مورد چنتا استثنا داره (مثلا اگر هاست حداقل فضایی که میفروشه 1 گیگ باشه اگر addon domain نامحدود هم داشته باشه زیاد فرقی نمیکنه)

اين حرفتوون اصلا درست نيست!
چه دليلي داره كه ما براي يه مشتري محدوديت بي جا درست كنيم؟
مگه يه سايت معمولي يا اصلا عالي چند تا دامين ميخواد؟
فوقش5 تا يا 10 تا (تازه قرني يك بار اين مورد رخ ميده)
كه اينارم خودش پارك يا اضافه ميكنه و ما كاري نداريم
چرا براي كاري كه نميكنيم پول بگيريم؟ (اين يه امكان اضافيه براي رقابت و زياد هم هزينه بر نيست!)
بهتره مشتري راحت باشه و از كار كردن لذت ببره
 

arashdanger

Member
mahdisoft گفت:
اين حرفتوون اصلا درست نيست!
چه دليلي داره كه ما براي يه مشتري محدوديت بي جا درست كنيم؟
مگه يه سايت معمولي يا اصلا عالي چند تا دامين ميخواد؟
فوقش5 تا يا 10 تا (تازه قرني يك بار اين مورد رخ ميده)
كه اينارم خودش پارك يا اضافه ميكنه و ما كاري نداريم
چرا براي كاري كه نميكنيم پول بگيريم؟ (اين يه امكان اضافيه براي رقابت و زياد هم هزينه بر نيست!)
بهتره مشتري راحت باشه و از كار كردن لذت ببره

مثل اینکه شما فرق addon domain و parked domain رو نمیدونید و شاید هم منظور من رو اشتباه فهمیدید چون اگر به یه کاربر addon domain نامحدود بدید اون کاربر میتونه تعداد نامحدودی سایت با محتوای متفاوت روی سرور شما هاست کنه که این اصلا خوب نیست و بر خلاف چیزی که شما گفتید کلی هزینه داره!!!
در مورد امنیت و تعهداتی که نسبت به کاربر دارین هم هیچ اطلاعاتی توی سایتتون وجود نداره(یا حداقل من ندیدم) بهتره اطلاعات بیشتری در مورد تعهداتتون به کاربران توی ساتتون قرار بدید تا به عنوان یک میزبان قابل اعتماد جلوه کنید.
 
برادر مهدی عزیز
با سلام ورود شما به جرگه فروشندگان فضای میزبانی را تبریک گفته و پیشنهاد مینمایم کل تاپیکها +قیمتها +امکانات +... را دقیقا مطالعه بفرمایید انگاه در صورتیکه باز هم قصد ادامه فعالیت در زمینه هاستینگ را داشتید جواب اصولی وعلمی خود را هم درج فرمایید.(بر اساس قوانین این تاپیک)
یا مهدی!
 

mahdisoft

Member
جواب به در خواست شما!

1-تعداد اكانت اف تي پي ؟ و تعداد ادآن دامین؟(رایگانش)

اف تي پي كاملا نامحدود و رايگانه
ادآن دامين به تعداد لازم داده ميشه يعني تا ده تا كاملا رايگانه و بشتر از اون بسته به شرايط و حجم فضا قيمتهاي متفاوتي داره ! مثلا براي 20 گيگابايت كاملا نامحدوده...

2-سرويس پاركد دومين ارائه مي شود؟(آيا رايگان است؟)

بله. اين سرويس كاملا نامحدود و رايگانه

3-لطفا آدرس(لینک) قیمتهای پلنهای هاست خود را یاداشت کنید.
http://www.mahdisoft.com/hosting.html

4-دامنه آي آر ثبت مي كنيد؟(لینک قیمتهای کلیه دامنه ها را قرار دهید)

بله:http://www.mahdisoft.com/domain.html

5-مكان سرور(كشور) و نام ريسلري كه شما با آن كار مي كنيد.

آمريكا- شركت تريد تسك ( ال ال سي)

6-نسخه فانتاستيكو (شماره اش را ذکر کنید-جدیدترین معنی نداره)؟

2.8 دولوكس- البته آخرين نسخه هم معني داره!
معنيش اينه كه وقتي نسخه جديد بياد به اون ارتقا داده ميشه!

7-فروم(تالار گفتگو) بروز و پشتيباني توسط فروم(پاسخگويي به سوالات مشتريان) داريد؟

بله - در حال انتقال
آدرس فعلي:www.iranhostingtalk.com

8-شركت ثبت شده داريد و فاكتور رسمي صادر مي كنيد؟

شركت ثبت شده فعلا خير و فاكتور ارايه ميشه

9-از لحاظ امنيتي تضميني داريد؟بفرض هك شدن سرور شما چه مسوليتي برعهده خواهيد داشت؟

با توجه به اينكه تو هر سروري ممكنه مشكل پيش بياد ما تضمين ميديم كه در صورت بروز هر گونه مشكلي سريعا توسط كادر متخصص اونو رفع كنيم همانطور كه تا كنون بوده!
همچنين سرور ها به طور ماهانه توسط يك شركت امنيتي آمريكايي بررسي ميشوند.

10-وضعيت بك آپ فايلها و ريكاوري آنها چگونه است؟(و هزينه احتمالي دقیقا ذکر شود)

در صورتي كه مشكل از طرف ما پيش اومده باشه رايگانه و در شرايط ديگه بايد صحبت بشه
البته امكان بك آپ گيري و برگرداندن اون توسط كنترل پنل قابل انجامه و رايگان

11-در وضعيتي نظير دپلنت شما چه خواهيد كرد و چه مسوليتي بر عهده خواهيد داشت؟

اين شرايط براي ما پيش نمياد چون:
اين يه شركت آمريكاييه كه ما باهاش كار ميكنيم و بسته شدن سرورشون توسط ديگران ممكن نيست!
چون صاحبان شركت ايراني هستند خودشون هم چنين كاري نميكنن!
البته با سايت هاي متخلف و غير اخلاقي شديدا برخورد ميشه و فورا بسته ميشن!

12-آيا سي پنل را بروز رساني ميكنيد؟(هر شب يا خير)

هرهفته! يعني هر وقت نياز باشه به روز ميشه( اگه ضروري باشه) ولي برنامه اصلي هفتگيه! البته وصله ها هر روز دريافت و به روز ميشه . پس پشتيباني يعني چي ؟ اگه بروز نشه!

13-ورژن پي اچ پي موجود بر روی سرور لطفا شماره دقیق را بیان فرمایید(جدیدترین ورژن که نشد جواب) و برنامه زمانی هاست شما جهت آپدیت آن چیست؟

ورژن 4.3.11
به صورت هفتگي به روز ميشه (البته اگه جديدش اومده باشه به روز ميشه!)

14-لطفا همراه با جواب سوال ها مشخصات سرور هاتون را نیز بفرمایید.

Dual Intel Xeon 2.8 GHz (2 CPU)
2U Rackmount Case
Tyan Motherboard
2048 Megabytes of RAM
3Ware Escalade RAID Controller
Two 120 GB Hard Drives
Dual Fast Ethernet NIC - 100 Mb Connection

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
گرت باور بود ور نه سخن اين بود و ما گفتيم...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 
آخرین ویرایش:

d@nial

Well-Known Member
13-ورژن پي اچ پي موجود بر روی سرور لطفا شماره دقیق را بیان فرمایید(جدیدترین ورژن که نشد جواب) و برنامه زمانی هاست شما جهت آپدیت آن چیست؟

ورژن 4.3.11
به صورت هفتگي به روز ميشه (البته اگه جديدش اومده باشه به روز ميشه!)

:d
 

oxygenws

Active Member
@mahdisoft:
آمريكا- شركت تريد تسك ( ال ال سي)
لازمه فقط خدمت دوستان عرض کنم که ایشون سرور اختصاصی ندارند و از شرکت فوق نمایندگی فروش دارند.

شركت ثبت شده فعلا خير و فاكتور ارايه ميشه
آیا فاکتوری که میگید رسمی است؟؟

همچنين سرور ها به طور ماهانه توسط يك شركت امنيتي آمريكايي بررسي ميشوند.
می شه نام شرکت رو اعلام کنید؟؟

سوال های شخصی من:
1- شما فضای نامحدود هم می دید..... اگر من یک فضای نامحدود بگیرم، چند مگ فایل می تونم آپلود کنم؟؟؟؟
2- شما چگونه به 100 backbone دنیا متصلید در صورتی که تعداد کل backbone های دنیا به 100 تا نمی رسه؟؟ برای حرفتون سند ارایه بدید.

@Iranianitc:
خواهشمندم قوانین این تاپیک رو رعایت کنید، در غیر این صورت لازم نیست مطلب اضافی ای بنویسید. دوستان در این تاپیک می دونند که اگر کسی چنین تبلیغاتی بکنه، دلیلی بر خوب بودنش نیست.
 

greensat

Member
جواب

با سلام
سوالاتون رو سعي كردم تا حد امكان كوتاه و سريح جواب بدم.
1-تعداد اكانت اف تي پي ؟ و تعداد ادآن دامین؟(رایگانش)
خب براي هر پكيجي فرق مي كنه ولي براي سه تا از پكج هاي پر طرفدارو مي نويسم.
100 mb =
10 كاربر
50 mb =
7 كاربر
10 mb =
2 كاربر
2-سرويس پاركد دومين ارائه مي شود؟(آيا رايگان است؟)
سرويس پارك دومين به طور رايگان عرضه ميشه و در تمايل براي كابران اضافه ميشه. البته اين سرويس به طور پيشفرض در پلن هاي باي 1 گيگابات ست شده
3-لطفا آدرس(لینک) قیمتهای پلنهای هاست خود را یاداشت کنید.)
فكر كنك اين لينك سوال شما رو كامل جواب بده :
http://www.greensat.com/details.html
4-دامنه آي آر ثبت مي كنيد؟(لینک قیمتهای کلیه دامنه ها را قرار دهید))
بله اي ار ساليانه 14.5 و بزودي امكان ثبت انلاين از طرق سيستم شتاب اضافه مي شود.
5-مكان سرور(كشور) و نام ريسلري كه شما با آن كار مي كنيد.

Ohio - Cincinnati - Defender Technologies Group Llc

6-نسخه فانتاستيكو (شماره اش را ذکر کنید-جدیدترین معنی نداره)؟

7-فروم(تالار گفتگو) بروز و پشتيباني توسط فروم(پاسخگويي به سوالات مشتريان) داريد؟
در حال حاظر . خير ولي سيستم ژشتيباني ايميل ticketing system بخوبي كار مي كنه

8-شركت ثبت شده داريد و فاكتور رسمي صادر مي كنيد؟[/QUOTE]

بله
نوآوران شبکه سبز تهران

9-از لحاظ امنيتي تضميني داريد؟بفرض هك شدن سرور شما چه مسوليتي برعهده خواهيد داشت؟
تضمین که نمیشه داد ولی ما علاوه بر امکان backup گيري به يوزر ها روزانه از تمامي سرور backup تهي مي كينم كه هر مشكلي پيش بياد حداكثر تا 24 ساعت اوضاع به حالت اول بر مي گرده.

10-وضعيت بك آپ فايلها و ريكاوري آنها چگونه است؟(و هزينه احتمالي دقیقا ذکر شود)

مجاني هست
11-در وضعيتي نظير دپلنت شما چه خواهيد كرد و چه مسوليتي بر عهده خواهيد داشت؟
ما سر اون مشكل 3 روز داون بوديم ولي بعد از ان همهي اكانت ها بازگرداني شد روي سرور جديد بدون هيچ مشكلي چون از روز قبل backup داشتيم
12-آيا سي پنل را بروز رساني ميكنيد؟(هر شب يا خير)[/QUOTE]
سيستم اتواپديت فعال است و هميشه به اخرين ورژن release شده اپديت ميشه
13-ورژن پي اچ پي موجود بر روی سرور لطفا شماره دقیق را بیان فرمایید(جدیدترین ورژن که نشد جواب) و برنامه زمانی هاست شما جهت آپدیت آن چیست؟[/QUOTE]
4.3.11
معمولا بعد از اينكه بتا تستينگ از طرف سي پنل انجام بشه

14-لطفا همراه با جواب سوال ها مشخصات سرور هاتون را نیز بفرمایید.
[/QUOTE]
Intel(R) Dual Xeon(TM) CPU 3.00GHz
80 gb hdd scsci
1 gb ram
100 mps connection
network firewall
redhat 9
cpanel / whm/ fantastico
WHM 10.1.0 cPanel 10.2.0-R82
--------------------------------------------------------
regards
 

oxygenws

Active Member
@greensat:

تاحدودی صداقت داشتید، در مابقی موارد، یاصداقت نداشتید، یا اطلاعات خودتون ناقص بوده یا ....

مهمترین نکته اینکه، شما سرور ندارید و نماینده فروش شرکت "irgates.net" هستید و قاعدتا تمامی کارهای انتقال (در زمان بسته شدن theplanet) و گرفتن نسخه پشتیبان روزانه و ... به ایشون مربوط میشه.

روزانه از تمامي سرور backup تهي مي كينم
این نسخه پشتیبان کجا گرفته میشه؟ از نظر مکان سخت افزاری منظورمه؟

فکر نکنم ما هارد 80 گیگ اسکازی داشته باشیم.

یه سوال خصوصی.... اگر من بخوام یک برنامه (مثل "سرور رادیو" یا سرور CVS) روی سرورت نصب کنی، چنین امکانی بهم میدی؟ برام نصب می کنی؟ این رو به این دلیل می پرسم، چون پردازنده سیستم ات نسبتا قویست.

تصمیم به به روز گردن سیستم عامل ندارید؟ ردهت 9 ساپورت هم نمی شه!!

و یه مشکل خصوصی.....
در جایی از سایتتون مطلب زیر رو دیدم، برام جالب نبود (باور کن این مورد کاملا شخصی است، اصلا لازم نیست جواب بدی، کاملا دوستانه)
*fantastico faghat baraye bare aval 20,000 hazine dare (one time fee)

ممنون.
 

greensat

Member
ok

خب
خيلي ممنون كه سريح صحبت مي كني در مورد سرور بهتر بود يكم بيشتر برسي مي كردي .
http://whois.sc/irgates.net
اي ار گيتس پنل پشتيباني ماست و مخصوص نمايندگي هاست. كه تمامي مشخصاتش به اسم گرين ست تكميل شده حتا اگه از سرتيفيكين اس اس ال نگاه كني كاملا نام گرين ست واضح.
در مورد هارد من اطلاعات فني زياد ندارم ولي چيزي كه سفارش دادم و دارم ازش استفاده مي كنم رو خدمتتون ميگم.

خب نيازي به بك اپ گرفتن ار كل 80 گيگ هارد نيست ما در مجموع با تمامي ressller هامون حدود 200 اكانت بيشتر روي سرور نداريم. و فقط كافيه whm رو نتظيم بكنيم كه روزانه سر ساعتي خاص بك اپ ها رو روي ftp سرور ديگه ي ما در كانادا بفرسته و در اخر هر ماه از بك اپ ها يه نسخه پشتيبان برروي سرور local خودمون تهيه مي كنيم كه نهايتا اگر دسترسي به بك اپ ها نبود حدا قل براي كمتر از يك ماه گذشته را داشته باشيم.

فعاليت شركت ما بيشتر روي نتورك و برنامه نويسيه وب هست و مشتريانمون هم اكثرا شركت هاي خصصوصي هستن كه از طرف ويزيتور ها معرفي مي شن. براي همين سعي مي كنيم با حداقل هزينه بهترين سرويس رو به مشتريان بديم.
از بابت راديو سرور و از اين قبيل شايد بتونيم تا اخر مرداد سيستم vps (virtual private server را راه اندازي كنيم اون موقع مي تونيد شما با دسترسي روت به يك سرور كامل دسترسي داشته باشي و هر سرويسي روش راه اندازي كني.ولي در حال حاضر برنامه هايي كه ممكنه پروسس از سرور بگيريه يا مشكله امنيتي ايجاد كنه روي سرور نصب نميكنيم.
در مورد سيستم عامل ما قبلا روي enterprise 3 server كار مي كرديم ولي متاسفانه به خوبيه رد هت جواب نمديده. از طرفي رد هت هنوز توي ديتا سنتر ما ساپورت ميشه و ما مرتب كرنل هاي جديد و از رد هت نتورك دانلود و نصب مي كنيم.
در مورد سوال اخر اگه توجه كني اون قسمت مربوط به سرويس سرور هاي اختصاصي و vps هاست كه مال موقعي هست كه سرور ما روي ديتا سنتر servint بود در حال حاضر cpanel و fantastico روي سرور هاي جديد به طور مجاني نصب ميشن. فقط اگه admin time بخواين كه ما براتون برنامرو نصب كنيم 20 هزار تومان هزينه داره . البته اگه manage سرور از اول دست ما نباشه در غير اين صورت جز هزينه managing حساب ميشه.
 

oxygenws

Active Member
اي ار گيتس پنل پشتيباني ماست و مخصوص نمايندگي هاست. كه تمامي مشخصاتش به اسم گرين ست تكميل شده حتا اگه از سرتيفيكين اس اس ال نگاه كني كاملا نام گرين ست واضح.
پس شما سرور رو به واسطه ایشون خریداری کردید. و احتمالا کار مدیریت سرور هم با ایشون می باشد.

در مورد هارد من اطلاعات فني زياد ندارم ولي چيزي كه سفارش دادم و دارم ازش استفاده مي كنم رو خدمتتون ميگم.
در این مورد بهتره با خود من، خصوصی تماس بگیرید (pm) ممکنه که ایشون سر شما رو کلاه گذاشته باشند!!

از طرفي رد هت هنوز توي ديتا سنتر ما ساپورت ميشه و ما مرتب كرنل هاي جديد و از رد هت نتورك دانلود و نصب مي كنيم.
ردهت 9 در ردهت نتورک پشتیبانی نمی شه!! شما از کجا کرنل جدید رو دانلود می کنید؟؟!!

در مورد سوال اخر
منظورم فینگلیش بودنش بود.
 

arashdanger

Member
سلام
امید جان میشه بگی چطور میشه فهمید یه شرکت Reseller یک شرکت دیگه است؟
میشه از طریق routing فهمید؟
 

oxygenws

Active Member
آرش جان.... فکر نکنم این سوال شما به مبحث این thread مربوط بشه.
ممنون میشم یه جای مجزا بپرسی. :)
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا