سلام !
من با وجود گرفتاري ديگه نمي تونم به اين انجمن مثل سابق سر بزنم
به من ميل زده بودند كه در اين تاپيك شركت كنم .البته هرچند اين سوالات براي من كه تكراري است . چون چندين بار افراد مختلف عين همين سوالات را از طريق ايميل از ما پرسيدند !!ولي در همينجا هم پاسخ خواهم داد و اميدوارم كاملا واضح و روشن بگم كه نيازي به سوال و جواب مجدد ندشته باشه
در ابتدا عرض كنم كه انجمن خيلي خوبي براي اينكار سايت مجيدآنلاين راه اندازي كرده تبريك مي گم .
( پاسخ ها براي هاست لينوکس داده مي شود : )
1-تعداد اكانت اف تي پي ؟ و تعداد ادآن دامین؟(رایگانش)
ftp نامحدود ! add on domain به هر تعدادي بخواهند ولي هزينه دارد .
2-سرويس پاركد دومين ارائه مي شود؟(آيا رايگان است؟)
بله - هزينه دارد .
3-لطفا آدرس(لینک) قیمتهای پلنهای هاست خود را یاداشت کنید.
http://bestservers.yarantoos.com/hosting.html
4-دامنه آي آر ثبت مي كنيد؟(لینک قیمتهای کلیه دامنه ها را قرار دهید)
بله - طبق تعرفه هاي nic.ir .
http://bestservers.yarantoos.com/domain.html
5-مكان سرور(كشور) و نام ريسلري كه شما با آن كار مي كنيد.
همگي سرورها در آمريکا است :
New York - Larchmont
New Jersey - Fort Lee
ThePlanet Datacenter
7-فروم(تالار گفتگو) بروز و پشتيباني توسط فروم(پاسخگويي به سوالات مشتريان) داريد؟
پشتياني ما در لينک
http://support.yarantoos.com بصورت تيکت است - از طريق ايميل و تلفن و چت از طريق ياهو هم امکان پذير است . ( پاسخگو و رفع اشکال حتي در روزهاي تعطيل )
8-شركت ثبت شده داريد و فاكتور رسمي صادر مي كنيد؟
هنوز به ثبت نرساندیم و فعلا فعالیت ما به شکل خدمات کامپیوتری است که مجوز کار داریم و اگر لازم باشه به اسم خدمات کامپیوتری میشه فاکتور صادر کرد .
9-از لحاظ امنيتي تضميني داريد؟بفرض هك شدن سرور شما چه مسوليتي برعهده خواهيد داشت؟
فعلا که در اين حدود 1 سال کار چنين اتفاقي برای هیچ یک از سرورها نيافتاده . چنانچه هک شود از backup گرفته شده قابل برگشت است . ( سرورها روزانه backup گرفته مي شود )
10-وضعيت بك آپ فايلها و ريكاوري آنها چگونه است؟(و هزينه احتمالي دقیقا ذکر شود)
بصورت اتومات و از طريق خود سرور انجام مي شود . هزينه اي ندارد . توجه کنيد بصورت خاص و براي يک سايت اينکار صورت نمي گيرد .
11-در وضعيتي نظير دپلنت شما چه خواهيد كرد و چه مسوليتي بر عهده خواهيد داشت؟
وضعيت دپلنت به آن شکل که براي ما اتفاق نميافتد و نخواهد افتاد !!! زيرا کليه خريدهاي ما توسط همکارمان در نيوزلند صورت مي گيرد . اما اگر مشکلات غیر قابل پیش بینی برایمان پیش بیاید سايتها را منتقل بر روي سرور ديگر مان مي کنيم و سعي مي کنيم که هرچه سريعتر سرور جديدي جايگزين گردد و سايتها کار خودشان را با سرور هاي ديگرمان ادامه مي دهند.
12-آيا سي پنل را بروز رساني ميكنيد؟
بله ! اينکار توسط مسئولين سرور و بخش پشتيباني صورت مي گيرد .
13-ورژن پي اچ پي موجود بر روی سرور لطفا شماره دقیق را بیان فرمایید(جدیدترین ورژن که نشد جواب) و برنامه زمانی هاست شما جهت آپدیت آن چیست؟
php 4 ( درحال حاضر 4.3.10 است )
ضمنا خرید بشکل ماهانه در مورد سرویس های ما وجود دارد ( برای کسانی که اطمینان کافی نسبت به خدمات ما ندارند راه حل مناسبی است ) و قرادادي که ما با مشتري مي بنديم در اين لينک قابل ديدن است :
http://bestservers.yarantoos.com/terms.html