خدمات میزبانی در boost.ir
1-تعداد اكانت اف تي پي ؟ و تعداد ادآن دامین؟(رایگانش)
اكانت اف تي پي نا محدود و ادآن دامین برای پلنهای بالای 400 مگ ارائه میشه که در تعرفه ها ذکر شده.
2-سرويس پاركد دومين ارائه مي شود؟(آيا رايگان است؟)
پصورت نا محدود و رایگان است
3-لطفا آدرس(لینک) قیمتهای پلنهای هاست خود را یاداشت کنید.
http://www.boost.ir/linuxhost.htm
4-دامنه آي آر ثبت مي كنيد؟(لینک قیمتهای کلیه دامنه ها را قرار دهید)
فعلا خیر ولی سایر پسوندها :
http://domain.boost.ir
5-مكان سرور(كشور) و نام ريسلري كه شما با آن كار مي كنيد.
آمریکا – کالیفرنیا - سن خوزه / ما یک شرکت چند ملیتی هستیم که مرکزیت ما در کشورهای عربی حاشیه ی خلیج فارس است همچنین نمایندگیهایی در آمریکا , فرانسه , سوئد , فیلیپین داریم و حدود 6 ماه هست که در ایران هم شعبه ای افتتاح کردیم . مستقیماً با دیتا سنتر R & D کار میکنیم که واقع در
MAE-West Public Exchange که بزرگترینpublic peering point در خلیج غربی محسوب میشه و از طریق اتصال به شاهراه برترین backbone امریکا Internap ) ) که 60% اینترنت داخلی امریکا را تامین میکنه , تغزیه میشه. از اینجا میشه اهمیت مکان سرور را دریافت. سرورهای متعددی در این دیتا سنتر داریم که به صورت Dedicated و Colocation میباشند.
6-نسخه فانتاستيكو ؟
Fantastico De Luxe 2.10.0 r5
7-فروم(تالار گفتگو) بروز و پشتيباني توسط فروم(پاسخگويي به سوالات مشتريان) داريد؟
در حال حاضر سریعترین راه برای پشتیبانی ایمیل هست + Live Chat از طریق MSN در ساعاتی خاص و برای ریسلرها پشتیبانی تلفنی هم ارائه میشه.
8-شركت ثبت شده داريد و فاكتور رسمي صادر مي كنيد؟
بله داریم ولی هدف ما گسترش فرهنگ تجارت الکترونیک هست و سعی میکنیم مشتری را وادار کنیم خیلی کارها را آنلاین انجام بده وکمتر درگیر کاغذ بازی بشیم ولی در مورد مبالغ بالا قرارداد رسمی و قانونی تنظیم خواهد شد.
9-از لحاظ امنيتي تضميني داريد؟بفرض هك شدن سرور شما چه مسوليتي برعهده خواهيد داشت؟
بطور کل هر چیزی که منجر به ازبین رفتن دیتا میشه ، هیچ گارانتی براش در هیچ جای دنیا وجود ندارد. میتواند از هک شدن سرور باشد تا حواثی مثل جنگ یا اتش سوزی و.... و یا قطع شدن سرویس بعلت مسائل سیاسی و تحریمهای اقتصادی توسط شرکتها یا دیتا سنترها وهمینطور DownTime بیش از حد مجاز . باید اشاره کرد هیچ ادمین سروری دوست نداره این اتفاقها بیفته و سعی خودش را میکنه که سرویسش با کیفیت و امنیت بالا به دست مشتری برسه . کاری که ما درصورت رخ داد این حوادث میکنیم یا اجازه میدیم مشتری بیشتر از زمان انقضا از سرویس خود استفاده کنه یا در تمدید بعدی تخفیف ویژه بهش داده میشه.
در واقع تنها وظیفه ی ما فراهم کردن
سرویس بهتر دیگری برای جبران خسارت است.
10-وضعيت بك آپ فايلها و ريكاوري آنها چگونه است؟(و هزينه احتمالي دقیقا ذکر شود)
روزانه و هفتگی بک اپ اتوماتیک داریم و از نوع On-Site از طریق Hardware RAID-5 میباشد.
11-در وضعيتي نظير دپلنت شما چه خواهيد كرد و چه مسوليتي بر عهده خواهيد داشت؟
در جواب به سوال 9 پاسخ داده شد.
12-آيا سي پنل را بروز رساني ميكنيد؟(هر شب يا خير)
همیشه از آخرین ورژن استیبل ان استفاده میکنیم ودر حال حاضر STABLE 83 10.2.0 است.
13-ورژن پي اچ پي موجود بر روی سرور لطفا شماره دقیق را بیان فرمایید. و برنامه زمانی هاست شما جهت آپدیت آن چیست؟
همیشه از آخرین ورژن استیبل ان استفاده میکنیم ودر حال حاضر 4.3.11 است
MySQL Version : 4.0.24 - Standard
14-لطفا همراه با جواب سوال ها مشخصات سرور هاتون را نیز بفرمایید.
در سرویس دهنده های Boost از سیستم عاملهای CentOS Linux که در واقع همزاد Redhat Enterprise 3.0 میباشد استفاده میشه.
CPU : Dual Xeon 3.06 Ghz with HT ( 4 cpus) & 4GB Ram
Hard Drive : 2 x 160 GB SATA Drive
Uptime 99.9%