جنگنده خیابانی...!

Farrokh

Active Member
می بینم که مسابقات اسپید مدلینگ حسابی توی مدلینگ حرفه ای ترت کرده (تریپ بازار گرمی و اینا ):green:

بسی لذت بردم
بی صبرانه منتظر رندر نهاییش هستم


موفق باشی
 
آخرین ویرایش:

sharin

Member
عاليه ...

ببين اما از نظر مهندسي طرح ماشينت مشكل داره ها ... :wink:

به چرخ عقب اش چي وصل كردي ؟؟ موشكه ؟؟ اگر ماشين بخواد از يه مسيري كه عرض اش كمه و اندازه ي عرض ماشينه رد بشه ، ماشيت كه گير مي كنه !!
تجهيزات جنگي اش هم قشنگ شده ، اما جايگيريه اونيكي كه رو سقفه اصلا درست نيست ، با هر بار شليك ، سقف اش آسيب مي بينه ...

حالا جدا از شوخي ...

بعضي جاهاي مدل ات راحت نيست ، بيشتر رو سپر جلو به چشم مي خوره ... ، سمت عقب ماشين هم همينطوره ...
اون محافظ شيشه اش هم ، اون بالا بالاييش ، نوك تيز داره ، اين ها قرار ه اصلاح بشن يا مدلش اينطوريه ؟؟

اما هر مشكلي هم كه داشته باشه ، بازم باحاله ...
اميدوارم تو قسمت بهينه سازيه مدل ، اين مشكلات رفع شده باشه ...

موفق باشي.
يا علي.
 

.:taymaz:.

مدیر انجمن‌ها
پسر داره خیلی باحال میشه کم کم داره مثل ماشینهای فیلم خون آشاما آدمخوارا میشه
رینگ عقب رو :rose: عالیه
راستی تو رفتگی عقب ماشین یادت نره
 

Baloot3D

مسئول بخش سخت افزار سه بعدی
قسمت هشتم...! پایان مادلینگ

سلام دوستان
عید همگی مبارک باشه :rose:

این هم از آخر قسمت مادلینگ ، البته شاید وسایل دیگه ای هم به ماشین اضافه کردم ولی دیگه تقریباً مادلینگ تموم شده .
فعلا شروع کردم به Unwarping کل قسمت ها. اول از برنامه Unfold3D خواستم استفاده کنم ولی دیدم توو خود مکس راحتتر و دقیقتر در مییاد .گفتم وقت بیشتر بذلرم بهتر از این هست که دقت UV ها پایین بیاد . :-?

اگر اشکال فنی در کار می بینید خوشحال میشم بگید .مقدار زیادی بهینه سازی در قسمت های مختلف انجام شده ولی هنوزم کار داره که ایشالا هر قطعه رو که خواستم unwarp کنم قبلش یه بررسی دقیق روش انجام میدم و اعجاج قسمت ها و یکسان سازی فیس ها رو انجام میدم .

***
***

قسمت کابین رو اصلاح کردم .بعضی از قسمت ها به دلیل فلزی و صلب بودن ، دارای زوایای تیزی هست که با دادن متریال و تکسچر متناسب خودش رو نشون میده از طرفی زیاد روی اعجاج ها بدنه اصلی کار نکردم چون باید قسمت هاییش رو جوری نشون بدم که انگار تصادف کرده و جای ضربه باقی مونده یا حتی جای اصابت گلوله . به هرحال این یک ماشین جنگی هست دیگه :cool:

کیفیت رندر هم پایین هست برای همین کمی نویز روی مدل و زمین هست که در حال حاظر مهم نیست

فقط با مکس کار کردی

داش ممد بله ، تمام کار با خود مکس انجام شده تا الان
موفق باشید :rose:
 
آخرین ویرایش:

Baloot3D

مسئول بخش سخت افزار سه بعدی
ممنون بچه ها

راستش اول خواستم از Unfold3D استفاده کنم برای unwarping ولی بعد از انجام 2 قطعه دیدم زیاد جالب و سریع و دقیق نیست .شاید برای باز کردن مدلی مثل سر انسان خوب باشه ولی وقتی قرار باشه با تکه های بسیار زیاد کار کنیم ظاهراً نه:-?
البته من شخصاً از کار با unwarping خود مکس لذت میبرم چون میشه با حوصله تک تک ورتکس ها رو جابجا کرد و به نتیجه کاملا دقیق رسید ولی اگر پلاگینی برای این موضوع سراغ دارید که روی 2011 نصب میشه ، ممنون میشم بگید
پلاگین برای مکس های پاینتر داشتم ولی 2011 نه متاسفانه :-?

موفق باشید :rose:
 

ali_118

کاربر VIP
نظرت در مورد UVLayout چیه ؟ کار کردی باهاش ؟
یه مقدار بد قلق به نظر میرسه ولی امکانات جالبی داره
از نظر یوزر فرندلی بودن هم در حد فحش میمونه تقریبا :green:
 

Mandana

Active Member
ایولللل پژید هاین اینم خییییییلیییییی عالی شد..بیشتر از خعلییی حتی ^.^
یکم سپر جلوش رو دوس ندارم ولی مطئنم متریال گیرش بیاد کلی خوشمل تر تر میشه
بی صبرانههه منتظریم ببینیم در نهایت چی میشه.ولی هر چی میشه خعلی خوشمل میشه^.-
ایشالاه به تولید انبود هم برسه
موفق بباشی بلادل:rose:
 

Baloot3D

مسئول بخش سخت افزار سه بعدی
ممنون از لطف همگی

در مورد Unwarping من با تمام اینها کار کردم ولی مثلا همین کار برنامه Unfold3D رو با همین نام خود unwarp مکس داره یا کاری که پلاگین Unwrella میکنه دستور flaten Maping و Normal Maping با کلی حالت مختلف انجام میده :-? در ضمن قابلیت چیدمان قسمت های مختلف تکه ها رو داره و بعداً میشه اونها رو قرینه و یا قسمت های مختلف رو به هم چسبوند و از حالت های مختلف Relax کردن نقاط استفاده کرد .
نباید یادمون بره وقتی قرار این UV ها وارد برنامه Photoshop بشه برای طراحیه Texture ، باید خیلی منظم و تا حد امکان یکپارچه باشه تا بشه یک بافت مناسب براش تهیه کرد .

موفق باشید :rose:
 

hosienmax100

3D Artist
حسین جان یه توضیح میدی، چی هست این تکنیک ؟؟

علی جان این تکنیک به این صورت هستش که بعد از uvmaping تمام آبجکت ها/با استفاده از render to texture ما میایم از المنت ambient Occlusion خروجی با سایز مناسب میگیریم که لایه رهنما میشه تقریبآ برای پینت کردن و ساخت تکسچر چون سایه ها رو هم داریم دیگه با مود های مختلف و لایه های دیگه میکس میشه و نهایتآ تکسچر پایانی ساخته میشه ...gnomon یه آموزشی داره در این خصوص /

از صاحب تاپیک هم عذر می خوام شرمنده /

موفق باشید /
 

جدیدترین ارسال ها

بالا