کمی دقت کنیم

خب ما منتظریم موسس تاپیک سایت را راه اندازی کنه و به امید خدا استارت کار خورده بشه.
 
یک مشکل اساسی دیگر این است که 90% دوستان زیر 20 سال تشریف دارند( سن بین 14 تا 19 ).....وارد جزئیات بحث نمی شوم ولی همکارهای با تجربه من متوجه منظور و درک موضوعی که عرض کردم می شوند.

حرف شما درسته.

اما همیشه استثنا هستش، مثلاً یک آدم 14-17 ساله نمی تونه یک سرور را به خوبی راه ببره یا یک سایت جذاب و قوی برای هاستینگش طراحی کنه، مگر اینکه عشق و علاقه و سطح آگاهیش به کامپیوتر و اینترنت در حد بسیار بالایی باشه.

بله هستن سن های پایین که رسیلر میگیرن و با یک قالب از سری قالب های مانستر یک سایت هاستینگ راه میندازن.

ولی ... بعد از مدتی این کار رو کنار می ذارن.

پس باید با دیدی بازتری به این موضوع نگاه کرد و سن را ملاک اصلی قرار ندیم ...

با احترام، زیگورات هاستینگ.
 
دوستان تاپیک چرا خوابیده !؟

مدیر این تاپیک قرار بود سایت تاسیس کنه، چی شد !؟ به کجا رسید !؟

با احترام، زیگورات هاستینگ.
 

BetaMaster

Member
من یه پست زده بودم و در مورد [حذف گردید] و بحث کلاه برداری هاشون یه مطالب کاملی نوشته بودم

ولی یکی از مدیران محترم فرمودند اجازه این کار را نداریم
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
نه ما قصد بدنام کردن کسی را نداریم.

ما می خوایم یک پایگاهی راه اندازی بشه که دیگه هر کسی نتونه بیاد تو کار هاستینگ.

همین !
 

BetaMaster

Member
هدف بنده هم خراب کردن کسی نبود

اصولا خراب کردن دیگران در چهارچوب اخلاقی من نمی گنجد ولي واقعا آدم هايي پيدا مي شوند كه نه تنها آبروي خودشان، بلكه آبروي يك صنف را مي برند [حذف گردید] تنها مشتي از خروار هستند

به هر حال مطلب را با کلی سانسور بیان می کنم که نام کسی این وسط بد در نره


حرف شما درسته.

اما همیشه استثنا هستش، مثلاً یک آدم 14-17 ساله نمی تونه یک سرور را به خوبی راه ببره یا یک سایت جذاب و قوی برای هاستینگش طراحی کنه، مگر اینکه عشق و علاقه و سطح آگاهیش به کامپیوتر و اینترنت در حد بسیار بالایی باشه.

بله هستن سن های پایین که رسیلر میگیرن و با یک قالب از سری قالب های مانستر یک سایت هاستینگ راه میندازن.

ولی ... بعد از مدتی این کار رو کنار می ذارن.

پس باید با دیدی بازتری به این موضوع نگاه کرد و سن را ملاک اصلی قرار ندیم ...

با احترام، زیگورات هاستینگ.

زيگورات جان حرف شما را هم تاييد مي كنم هم نه !

بعضي ها كم سن و سال هستند اما بعضي ها واقعا بچه هستند !

به عنوان مثال من وقتي با آقاي سلطاني مدير محترم www.MyMizban.com آشنا شدم زياد هم مسن نبودند و در سرويسشان كاستي هايي بود كه سر انجام مجبور شدم ترنسفر كنم به يك سرور پايدار ... ولي ايشان آنچنان محترمانه برخورد كردند كه با سن و سالشان اصلا جور در نمي آمد ! مشخص بود چنين شخصيتي دير يا زود يكي از افراد موفق در كسب و كار خواهد شد.

الان چند سالي است از *MyMizban* خبر ندارم اما مطمئنم با مديريت شخص شخيصي مثل *آقاي سلطاني* اين سرويس روز به روز بهتر مي شود و *هميشه از ايشان به خوشنامي ياد مي كنم. *


یا از آقا علی شاهرختاش همیشه به عنوان فردی با سواد یاد می کنم.


اما بعضی ها هستند واقعا بچه هستند و رفتار بچگانه داردند ... نام نمی برم ... فقط مثال می زنم ... مانند کلاه برداری که :


چنانچه با ديدن این تاپیک سايت من را ساسپند كرد !:shock:

وقتي به دليل 99.99% REAL DOWN time سرورهاي بي كيفيتش و اين بچه بازي ها به هاست ديگري ترنسفر كردم من را ساسپند كرد و *گفت چون به فلان هاست ترنسفر كردي من تو رو ساسپند كردم* !!! (براي اين حرف ها مدرك اساسي دارم... صداي ظبط شده طرف البته با اطلاع خودش !!!)

در ياهو مسنجر براي من را تهديد كرده بود و فحاشي كرده بود !

تمام مشترياني كه من بهشون معرفي كرده بودم را هم ساسپند كرد كه من را خراب كند !

با مديريت هاست جديد من تماس گرفته بودند و اكاذيب به آن ها گفته بودند ! :shock:

واقعا اين كار كار يك آدم با عقل سالم است ؟:shock:
حتي بچه ها هم همچنين كارهايي نمي كنند !


مطمئنا من قصد عقده گشايي و خراب كردن کسی را ندارم

اگر داشتم وقتي هزينه چند دامين از من گرفت و با خيال راحت گفت من پرداخت كردم خودشون ثبت نشدن بايد ايشان را خراب مي كردم ... به همین دلیل نامی ازش نبردم

در حقيقت کسانی که به دليل كلاه برداري شهرت كسب مي كنند (!) زنگ خطري هستند براي خود ما

*چرا بايد به چنين افرادي اعتماد كنيم ؟

و اگر مرجعي براي ارزش گذاري روي خدمات ميزباني وب بود چنين اتفاقي مي افتاد ؟:sad:

بايد با اعمال صحيح اجازه ندهيم انسان هاي فرصت طلب و شياد حتي فكر اين كلاه برداري ها به ذهنشان برسد.*


*من همينجا اعلام مي كنم نه به عنوان يك وبمستر با سابقه فعاليت چند ساله ، بلكه به عنوان كسي كه حداقل چند سال و با چندين سرويس ميزباني خوب و بد كار كرده و تجربه خودش را دارد، حاضر به هرگونه همكاري با اين پروژه هستم و اميدوارم روزي اين مشكلات براي كاربر محترم فارسي زبان و ايراني حل شده باشد:rose:*
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

pardisgroup

Active Member
کلا این کلاشی ها به فرهنگ نوین جماعت ایرا... بر می گرده که صبح تا شب به کوروش و حضرت علی افتخار می کنند ... اما .....
تا یه کم میدون باز می شه شروع به کلاه برداری می کنند .. اینها که چیزی نیست در مقابل کلاهبرداری های منصور.... مدیر وب سا...
 

mehdinasiri

پارس لند گروپ
خوب یک مقداری دوستان خون سرد باشن
داریم با یکی دوتا از دوستان رو استانداردها و فیلتر ها کار می کنیم
انشاا... کسی رو هم کوچک نمی کنیم فقط دوستانی که بهتر خدمات ارائه میدن رو هایلات تر می کنیم.
 

BetaMaster

Member
به نظر من کسانی که کوتاهی و سست می کنند باید مجازات بشن

تا مجرم و خاطی به سزای اعمالش نرسه قانون ضمانت اجرایی نداره
 

mehdinasiri

پارس لند گروپ
به نظر من کسانی که کوتاهی و سست می کنند باید مجازات بشن

تا مجرم و خاطی به سزای اعمالش نرسه قانون ضمانت اجرایی نداره

انشاا... این هدف ما همین رو دنبال می کنه که افراد سودجو مجازات بشن و بدترین مجازات برای این افراد نخریدن هست.:mad:
 

BetaMaster

Member
باتشکر از mehdinasiri عزیز، چند نکته رو متذکر بشم :

به نظر من سایت باید :

1.حاوی بخشی باشد که شاکیان بتوانند به راحتی در مورد بی کیفیتی یا شکایات خود بحث کنند.این قسمت باید صادقانه و غیر قابل ویرایش باشد و هیچ کس حتی 7 شرکت پایه حق حذف ، ویرایش یا تغییر در مطالب آن را نداشته باشند.

مطمئنا اگر کسی بخواهد بی دلیل و بدون مدرک کسی را خراب کند به سرعت رسوا می شود و نیاز به محافظ کاری آذار دهنده نیست.

2.ملاک درجه بندی باید نه تنها کیفیت هاستینگ بلکه :

الف) خدمات پشتیبانی مستمر (لزوما 24 ساعته) که خودش هم 7 درجه (یا 3 درجه) حقیقی،مسنجر،ایمل داشته باشد
ب)قیمت مناسب (میشه هاست بسیار گران فروخت و خدماتش هم نسبتا خوب باشد ولی چه فایده ؟)
پ) رعایت ادب و احترام
ت) عدم داشتن سو سابقه نظر شکایت کاربران و ...
ث) اثبات جلب رضایت 100% شاکی/شاکیان در صورت داشتن سو سابقه
ج) سلامت اخلاقی مدیران شرکت ( نداشتن رفتار های زشت، تند، بچگانه و ...)

3. بازرسی های غیر منتظره هریک از شرکت ها در زمان های نامعلوم

به عنوان مثال هر از چندگاهی کسی به عنوان مشتری عادی با شرکت وارد معامله شود و درصورت عدم رعایت حتی یکی از قوانین شرکت به کلی از سلسله اخراج شود (عدم رعایت تهدات خود یک کلاه برداری است)

4. شرکت های رده اول و دوم (گرید بالاتر) موظفند مبلغی به عنوان بیعانه یا حق عضویت یا ... به مدیریت سرویس به عنوان امانت پرداخت کنند تا در صورت عدم رعایت تعهدات این مبلغ به عنوان ضامن اجرایی ظبط و به مال باختگان و شاکیان پرداخت گردد.


فراموش نکنید شرکت های رتبه ممتاز و مرتبه بعدی به عهده شما خواهد بود و درصورت اشتباه یا خطا در ان شرکت مسئولیتی از شما صلب نمی شود چرا که کاربر به شما اعتماد کرده.پس یک ضامن محکم اجرایی چه برای کاربر چه برای شما لازم است.

5. مشتری محوری و استفاده مستقیم از نظرات،شکایات و اخبار ارسال شده توسط کاربران
 

arzonhost

Member
با سلام
من و بعضی از کاربران بخش هاستینگ همین سایت کار ساخت سایت و نصب فروم را واسه همین کار شروع کردیم
اگه شما هم موافقید اعلام کنید ت قویتر و زودتر یه مرجع بسازم که دیگه کمتر کلاه برداری بشه و هاستهای بهتر معرفی بشن
اگه موافقید اعلام کنید

با تشکر صالحی
 

A-750

Active Member
با سلام
من و بعضی از کاربران بخش هاستینگ همین سایت کار ساخت سایت و نصب فروم را واسه همین کار شروع کردیم
اگه شما هم موافقید اعلام کنید ت قویتر و زودتر یه مرجع بسازم که دیگه کمتر کلاه برداری بشه و هاستهای بهتر معرفی بشن
اگه موافقید اعلام کنید

با تشکر صالحی
من به عنوان اولین نفر اعلام امادگی می کنم
 

arzonhost

Member
امید وارم بقیه هم اعلام امادگی کنن تا به امید خدا سریع تر سایت راه بیفته
 
باتشکر از mehdinasiri عزیز، چند نکته رو متذکر بشم :

به نظر من سایت باید :

1.حاوی بخشی باشد که شاکیان بتوانند به راحتی در مورد بی کیفیتی یا شکایات خود بحث کنند.این قسمت باید صادقانه و غیر قابل ویرایش باشد و هیچ کس حتی 7 شرکت پایه حق حذف ، ویرایش یا تغییر در مطالب آن را نداشته باشند.

مطمئنا اگر کسی بخواهد بی دلیل و بدون مدرک کسی را خراب کند به سرعت رسوا می شود و نیاز به محافظ کاری آذار دهنده نیست.

2.ملاک درجه بندی باید نه تنها کیفیت هاستینگ بلکه :

الف) خدمات پشتیبانی مستمر (لزوما 24 ساعته) که خودش هم 7 درجه (یا 3 درجه) حقیقی،مسنجر،ایمل داشته باشد
ب)قیمت مناسب (میشه هاست بسیار گران فروخت و خدماتش هم نسبتا خوب باشد ولی چه فایده ؟)
پ) رعایت ادب و احترام
ت) عدم داشتن سو سابقه نظر شکایت کاربران و ...
ث) اثبات جلب رضایت 100% شاکی/شاکیان در صورت داشتن سو سابقه
ج) سلامت اخلاقی مدیران شرکت ( نداشتن رفتار های زشت، تند، بچگانه و ...)

3. بازرسی های غیر منتظره هریک از شرکت ها در زمان های نامعلوم

به عنوان مثال هر از چندگاهی کسی به عنوان مشتری عادی با شرکت وارد معامله شود و درصورت عدم رعایت حتی یکی از قوانین شرکت به کلی از سلسله اخراج شود (عدم رعایت تهدات خود یک کلاه برداری است)

4. شرکت های رده اول و دوم (گرید بالاتر) موظفند مبلغی به عنوان بیعانه یا حق عضویت یا ... به مدیریت سرویس به عنوان امانت پرداخت کنند تا در صورت عدم رعایت تعهدات این مبلغ به عنوان ضامن اجرایی ظبط و به مال باختگان و شاکیان پرداخت گردد.


فراموش نکنید شرکت های رتبه ممتاز و مرتبه بعدی به عهده شما خواهد بود و درصورت اشتباه یا خطا در ان شرکت مسئولیتی از شما صلب نمی شود چرا که کاربر به شما اعتماد کرده.پس یک ضامن محکم اجرایی چه برای کاربر چه برای شما لازم است.

5. مشتری محوری و استفاده مستقیم از نظرات،شکایات و اخبار ارسال شده توسط کاربران


با نظرات ایشون نسبتاً موافقم.

با احترام.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا