parnakgostar
Member
خب ما منتظریم موسس تاپیک سایت را راه اندازی کنه و به امید خدا استارت کار خورده بشه.
یک مشکل اساسی دیگر این است که 90% دوستان زیر 20 سال تشریف دارند( سن بین 14 تا 19 ).....وارد جزئیات بحث نمی شوم ولی همکارهای با تجربه من متوجه منظور و درک موضوعی که عرض کردم می شوند.
یک مشکل اساسی دیگر این است که 90% دوستان زیر 20 سال تشریف دارند( سن بین 14 تا 19 ).....وارد جزئیات بحث نمی شوم ولی همکارهای با تجربه من متوجه منظور و درک موضوعی که عرض کردم می شوند.
حرف شما درسته.
اما همیشه استثنا هستش، مثلاً یک آدم 14-17 ساله نمی تونه یک سرور را به خوبی راه ببره یا یک سایت جذاب و قوی برای هاستینگش طراحی کنه، مگر اینکه عشق و علاقه و سطح آگاهیش به کامپیوتر و اینترنت در حد بسیار بالایی باشه.
بله هستن سن های پایین که رسیلر میگیرن و با یک قالب از سری قالب های مانستر یک سایت هاستینگ راه میندازن.
ولی ... بعد از مدتی این کار رو کنار می ذارن.
پس باید با دیدی بازتری به این موضوع نگاه کرد و سن را ملاک اصلی قرار ندیم ...
با احترام، زیگورات هاستینگ.
به نظر من کسانی که کوتاهی و سست می کنند باید مجازات بشن
تا مجرم و خاطی به سزای اعمالش نرسه قانون ضمانت اجرایی نداره
من به عنوان اولین نفر اعلام امادگی می کنمبا سلام
من و بعضی از کاربران بخش هاستینگ همین سایت کار ساخت سایت و نصب فروم را واسه همین کار شروع کردیم
اگه شما هم موافقید اعلام کنید ت قویتر و زودتر یه مرجع بسازم که دیگه کمتر کلاه برداری بشه و هاستهای بهتر معرفی بشن
اگه موافقید اعلام کنید
با تشکر صالحی
باتشکر از mehdinasiri عزیز، چند نکته رو متذکر بشم :
به نظر من سایت باید :
1.حاوی بخشی باشد که شاکیان بتوانند به راحتی در مورد بی کیفیتی یا شکایات خود بحث کنند.این قسمت باید صادقانه و غیر قابل ویرایش باشد و هیچ کس حتی 7 شرکت پایه حق حذف ، ویرایش یا تغییر در مطالب آن را نداشته باشند.
مطمئنا اگر کسی بخواهد بی دلیل و بدون مدرک کسی را خراب کند به سرعت رسوا می شود و نیاز به محافظ کاری آذار دهنده نیست.
2.ملاک درجه بندی باید نه تنها کیفیت هاستینگ بلکه :
الف) خدمات پشتیبانی مستمر (لزوما 24 ساعته) که خودش هم 7 درجه (یا 3 درجه) حقیقی،مسنجر،ایمل داشته باشد
ب)قیمت مناسب (میشه هاست بسیار گران فروخت و خدماتش هم نسبتا خوب باشد ولی چه فایده ؟)
پ) رعایت ادب و احترام
ت) عدم داشتن سو سابقه نظر شکایت کاربران و ...
ث) اثبات جلب رضایت 100% شاکی/شاکیان در صورت داشتن سو سابقه
ج) سلامت اخلاقی مدیران شرکت ( نداشتن رفتار های زشت، تند، بچگانه و ...)
3. بازرسی های غیر منتظره هریک از شرکت ها در زمان های نامعلوم
به عنوان مثال هر از چندگاهی کسی به عنوان مشتری عادی با شرکت وارد معامله شود و درصورت عدم رعایت حتی یکی از قوانین شرکت به کلی از سلسله اخراج شود (عدم رعایت تهدات خود یک کلاه برداری است)
4. شرکت های رده اول و دوم (گرید بالاتر) موظفند مبلغی به عنوان بیعانه یا حق عضویت یا ... به مدیریت سرویس به عنوان امانت پرداخت کنند تا در صورت عدم رعایت تعهدات این مبلغ به عنوان ضامن اجرایی ظبط و به مال باختگان و شاکیان پرداخت گردد.
فراموش نکنید شرکت های رتبه ممتاز و مرتبه بعدی به عهده شما خواهد بود و درصورت اشتباه یا خطا در ان شرکت مسئولیتی از شما صلب نمی شود چرا که کاربر به شما اعتماد کرده.پس یک ضامن محکم اجرایی چه برای کاربر چه برای شما لازم است.
5. مشتری محوری و استفاده مستقیم از نظرات،شکایات و اخبار ارسال شده توسط کاربران