پیشنهادات ملی شاپ برای خرید بهترین مدل شلوار برای افراد کوتاه قد

پیشنهادات ملی شاپ برای خرید بهترین مدل شلوار برای افراد کوتاه قد

برای آشنایی با بهترین شلوار زنانه برای افراد کوتاه قد ابتدا لازم است با انواع شلوار زنانه مناسب با قد کوتاه آشنا شده و سپس با توجه به سلیقه و تیپ و استایل خود و همچنین موقعیتی که در آن قرار دارید یکی از مدل ها را انتخاب کنید.

چه شلواری مناسب افراد قد کوتاه هستند؟ 1


انواع شلوار زنانه مناسب برای قد کوتاه

• شلوارهای بلند

شلوار هایی که قد بلندی دارند به طوری که قد آن تا روی کفش و یا تا بالای پاشنه کفش باشد برای افراد کوتاه قد انتخاب مناسبی بوده و قد آن ها را کشیده تر نشان می دهد. شلوار هایی که قد کوتاه همچون قد ۹۰ یا میدی دارند و مچ پاها را نشان می دهند برای افراد قد کوتاه اصلا انتخاب مناسبی نبوده و قد آن ها را کوتاه تر نشان می دهد. همچنین پوشیدن کفش های لژ دار و کفش های پاشنه دار همراه با این گونه از شلوار ها استایل شما را بسیار زیبا تر کرده و قد شما را بلند تر نشان می دهد.

• شلوار فاق بلند

فاق شلوار تاثیر زیادی در بلند تر نشان دادن قد دارد. استفاده از شلوار های فاق بلند که فاق آن ها تا بالای ناف باشد باعث کشیده تر نشان دادن کمر شده که همین امر موجب می شود قد شما بلند تر به نظر برسد. برای داشتن استایلی کشیده تر می توانید لباس خود را به داخل شلوار فاق بلند نیز برده تا قد شما بلند تر نشان داده شود.

• شلوار دمپا گشاد

شلوار های دمپا گشاد شلوار هایی هستند که در قسمت بالای شلوار یعنی کمر و باسن تنگ بوده و از زیر زانو دمپا می شوند. فرم این شلوار به گونه ای است که باعث می شود پاها کشیده تر و بلند تر به نظر بیاید. پوشیدن یک کفش لژ دار و یا پاشنه دار که شلوار روی کفش بیوفتد استایل شما را زیبا تر کرده و باعث می شود قد شما بلند تر به نظر برسد. همچنین می توانید از یک کمربند در قسمت کمر شلوار خود استفاده کنید تا زیباتر و کامل تر به نظر برسید.

• شلوار بوت کات

شلوار بوت کات فرمی تقریبا شبیه به شلوار دمپا گشاد دارد و تا قسمت زانو حالت راسته داشته و از زانو به پایین گشاد می شود. شلوار های بوت کات می توانند پارچه ای، جین و یا کتان باشند و شما می توانید با توجه به سلیقه خود هرکدام از آن ها را انتخاب کنید. شلوار های بوت کات چون در قسمت کمر جذب بوده و فاق بلندی نیز دارند و همچنین از قسمت زانو به پایین گشاد می شوند، باعث کشیده تر و بلند تر نشان دادن قد شما می شود.

• شلوار های راسته و نیم بگ

شلوار های راسته و نیم بگ از قسمت بالا و کمر تا پایین و ساق پا یکدست بوده و همین امر باعث می شود تا با پوشیدن آن کشیده تر و بلند تر به نظر برسید. انتخاب یک کفش پاشنه دار به همرا شلوار پارچه ای زنانه و مردانه راسته یا نیم بگ استایل شما را بسیار زیباتر خواهد کرد.

• شلوار های مام فیت و مام استایل

شلوار های مام فیت و مام استایل جزو شلوار های فاق بلند هستند که فاق بلند آن ها موجب می شود تا افراد قد کوتاه بلند قد تر و کشیده تر به نظر برسند. بهتر است هنگام پوشیدن شلوار های مام فیت و مام استایل از یک کمربند باریک نیز استفاده کرده و استایل خود را تکمیل کنید.

• شلوار کتان زنانه مناسب افراد قد کوتاه

شلوار کتان زنانه و مردانه یک شلوار بسیار راحت برای استایل های اسپرت و کژوال می باشد. اما اگر شما جزو افراد دارای قد کوتاه هستید باید حتما به مدل آن توجه کرده تا بلند قد تر به نظر برسید. شلوار کتان مناسب افراد قد کوتاه زنانه باید مدلی دمپا گشاد، نیم بگ یا راسته و قد بلند داشته باشند که پاها های شما را کشیده تر نشان داده و استایل شما را زیبا تر کند. همچنین بهتر است شلوار کتانی که انتخاب می کنید دارای رنگ های نود و خنثی باشد.

• شلوار جین زنانه مناسب افراد قد کوتاه

شلوار جین زنانه و مردانه یک شلوار بسیار پرطرفدار و پر کاربرد در بین همه ی افراد با هر نوع هیکل و قدی برای استایل های اسپرت و روزمره می باشد. اما شلوار جین مناسب افراد قد کوتاه زنانه شامل شلوار های جین دمپا گشاد، بوت کات و مام استایل و مام فیت می باشد، چرا که این شلوار ها فاق بلند و قد بلندی داشته و باعث می شود افراد کوتاه قد بسیار خوش هیکل تر و کشیده تر به نظر برسند. فروشگاه پوشاک ملی شاپ مجموعه ای کامل از انواع متنوع شلوار با جنس های مختلف همچون جین و کتان می باشد که تنوع مدل فراوانی داشته و شما با هر سلیقه و استایلی می توانید انتخابی زیبا و با کیفیت از این فروشگاه داشته باشید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا