10 تا از بهترین کتونی های مناسب قدم زدن

10 تا از بهترین کتونی های مناسب قدم زدن

10 تا از بهترین کتونی های مناسب قدم زدن​


پیاده روی یکی از بی ضررترین و راحت ترین نوع ورزش ها به حساب می آید. اما برای همین ورزش سبک و راحت شما به تجهیزاتی نیاز دارید. مهم ترین و اصلی ترین وسیله ای که برای پیاده روی به آن احتیاج خواهید داشت، کفش مخصوص پیاده روی می باشد. اگر شما کفش مخصوص پیاده روی به پا نداشته باشید، پس از مدتی احساس درد و آسیب در ناحیه پا، کمر و زانو خواهید داشت. در برخی مواقع نیز افراد از ادامه ی پیاده روی باز می مانند. به دلیل تنوع بسیاری که در بازار وجود دارد، برندهای زیادی برای کفش زنانه و مردانه مخصوص پیاده روی معرفی شده اند و ما در این مقاله به معرفی 10 تا از بهترین کفش برای پیاده روی زنانه و مردانه را آورده ایم. تا انتها ما را همراهی کنید.

ویژگی های کتونی های مناسب قدم زدن

کفش مخصوص پیاده روی از آن جا که خاص و به طور ویژه برای پیاده روی و قدم زدن طراحی شده است، دارای ویژگی ها و خصوصیاتی است که آن را نسبت به سایر کفش ها متمایز می کند. البته این کفش ها فقط مخصوص پیاده روی نیست. شما می توانید در محل کار یا مصرف روزانه ی خود از آن ها استفاده کنید. اما اگر بخواهیم ویژگی های کفش مخصوص پیاده روی را به طور خلاصه بیان کنیم می توان این گونه گفت که:
کفش مناسب پیاده روی زنانه باید دارای کفی مناسب و استانداردی باشد. کف کفش های پیاده روی دارای یک ضخامت استاندارد و حالت ضربه گیر به خصوصی دارد. از آن جا که کف پا تنها قسمتیست که با زمین تماس دارد، بنابراین باید کفی کفش به گونه ای باشد تا پا احساس درد یا خستگی نکند. همچنین زیره کفش مناسب پیاده روی زنانه باید دارای یک سری آج هایی باشد که در حین راه رفتن خصوصاً در هوای بارانی، پا دچار لغزش و پیچ خوردگی نشود. هرکدام از این دو مورد اگر اتفاق بیافتد قطعاً پای شما آسیب دیده و بسته به سیستم بدنی و استخوان بندی هر فرد، می تواند شما را تا مدت ها درگیر خود نماید و از پیاده روی باز دارد.
بهترین کفش برای پیاده روی زنانه از یک رویه ی مناسب و استاندارد نیز برخوردار است. شما در هوای گرم تابستانی وقتی مشغول پیاده روی هستید، اگر کفش مخصوص پیاده روی شما از یک رویه ی غیر استاندارد و از جنس های بی کیفیت و ارزان قیمت باشد، مانع گردش هوا شده و حتی می تواند باعث ایجاد حساسیت های پوستی شود. ضمن این که رویه کفش مخصوص پیاده روی باید به گونه ای طراحی شده باشد که به اندازه ی کافی از پنجه های پا پشتیبانی و حمایت کند. انگشتان پای شما نباید در حین پیاده روی احساس ناراحتی و ساییدگی داشته باشند.
کتونی پیاده روی ارزان قیمت ممکن است در وهله ی اول شما را به خود جذب کند، اما باید دقت کنید که علاوه بر قیمت مناسب، از ویژگی های استاندارد نیز برخوردار باشد. در بسیاری از مواقع کفش های ارزان قیمت با کیفیت های بسیار پایین تولید و عرضه می شوند که در دراز مدت آسیب های جدی به پا، کمر و زانوی افراد وارد می سازد. بنابراین در هنگام خرید کفش مخصوص پیاده روی به نکاتی از قبیل کف کفش، زیره، رویه، پاشنه، استحکام، وزن و مواردی از این دست توجه نمایید تا بهترین کفش پیاده روی زنانه و مردانه را انتخاب و خریداری نمایید.

معرفی برندهای برتر کتونی مناسب قدم زدن

اگر برای ورزش و تناسب اندام می خواهید پیاده روی کنید یا اصلاً در طول روز زمان زیادی را به طور ایستاده هستید، به کفش هایی با بالشتک و پشتیبانی همه جانبه با کیفیت برای جلوگیری از خستگی و درد نیاز دارید. کفش مخصوص پیاده روی باید کاملاً اندازه ی پای شما باشد و انگشتان پا در آن احساس راحتی داشته باشند. در این جا به ذکر 10 مدل از بهترین برندهای کفش پیاده روی خارجی زنانه و مردانه را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما باشید.
10 تا از بهترین کتونی های مناسب قدم زدن 1

1- Ultraboost Adidas

بهترین کفش پیاده روی زنانه خارجی که دارای راحتی استثنایی، قابلیت تنفس، وزن سبک، قابلیت فنری و پایداری عالیست که آن را به یک انتخاب برتر تبدیل می کند. دارای یک رویه ی توری شکل که حالت کشسانی دارد و از قابلیت تنفس بالایی نیز برخوردار می باشد. برای پنجه های پهن بسیار مناسب است و می توانید به راحتی انگشتان پای خود را در حین راه رفتن تکان دهید. این کفش پای شما را ایمن و ثابت نگه می دارد. مچ پای شما دچار لغزش و پیچ خوردگی نمی شود. همچنین از یک زیره میانی با پشتیبانی عالی و جذب ضربه ی بسیار خوبی برخوردار است.
10 تا از بهترین کتونی های مناسب قدم زدن 2

2- Asics Gel-Venture 9

بهترین کفش برای پیاده روی مردانه باید محکم و مقرون به صرفه باشد. این کفش در تمام طول روز از پای شما پشتیبانی و حمایت می کند. بالشتک ژله ای این کفش می تواند ضربه های وارده به کف پا را به سرعت جذب کند. بنابراین برای دویدن بر روی تردمیل، چمن، ساحل و ... بسیار مناسب است و از ناحیه پاشنه حمایت خیلی خوبی خواهد کرد. در این مدل پاشنه ی پا کمی بالاتر است که فشار و درد روی پاهای شما را کاهش می دهد و طرح گهواره ای ملایم باعث عدم خستگی پاها می گردد. با این کفش می توانید یک پیاده روی طولانی مدت و راحت داشته باشید.
10 تا از بهترین کتونی های مناسب قدم زدن 3

مطالعه ادامه مقاله : 10 تا از بهترین کتونی های مناسب قدم زدن

 

جدیدترین ارسال ها

بالا