فروش آون آزمایشگاهی به صورت اقساطی

amir9398

Member
فروش کوره آزمایشگاهی
فروشگاه اینترنتی حکیم آزما انواع آون آزمایشگاه در سایزها و انواع مختلف را به فروش می رساند. حکیم آزما تجهیزعرضه کننده انواع تجهیزات آزمایشگاهی از بهترین برندها با بالاترین کیفیت با قیمت مناسب است برای اطلاع از قیمت آون آزمایشگاهی به وبسایت حکیم آزما مراجعه کنید.

Fur OVEN دستگاهی است که به طور گسترده در آزمایشگاه ها استفاده می شود. کاربرد اصلی این دستگاه خشک کردن ظروف شیشه ای و ابزار آزمایشگاهی پس از شستشو می باشد. دمای آون افزایش می یابد و باعث می شود ظروف سریعتر خشک شوند. در ضمن جنس محفظه داخلی اصلی کوره ها فولادی است تا دچار خوردگی و زنگ زدگی نشود.

برای اطلاع از قیمت هود شیمیایی ازیک شرکت معتبر و با شرایط اقساطی به وبسایت حکیم آزما تجهیز مراجعه کنید.

انواع کوره های آزمایشگاهی
به طور کلی دمای کوره های آزمایشگاهی کمتر از کوره ها است.
آون های آزمایشگاهی در اندازه های مختلفی هستند که بسته به ابعاد آزمایشگاه و میزان استفاده باید در انتخاب فر دقت کرد. (عامل اصلی تغییر قیمت کوره های آزمایشگاهی حجم آنهاست.)

کاربرد کوره های آزمایشگاهی
از کوره های آزمایشگاهی در آزمایشگاه های مختلف شیمی یا زیست شناسی استفاده می شود. برای خشک کردن وسایل و ظروف بعد از شستشو استفاده می شود.

کوره آزمایشگاهی بخرید
شما می توانید هزینه خرید فر آزمایشگاهی را به صورت آنلاین پرداخت کنید و یا در صورت تمایل محصول مورد نظر را به صورت حضوری در فروشگاه حکیم آزما تجهیز خریداری نمایید. پس از ثبت و نهایی شدن سفارش، محصول خریداری شده برای شما ارسال می شود و می توانید آن را درب منزل تحویل بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا