هرکسی از میکس و فیلمسازی سررشته داره

wild-mans

Member
چرا دیگران بتوانند و ما نتوانیم؟
سلام بعد از مدتها دوری از سایت این مطلب را در ادامه مباحث مدیا استادیو می نویسم عنوانش رو هم به این خاطر این گذاشتم چون منظورم لینک شدن فتو ایمپکت و کورل درا به نرم افزار مدیا استادیو است.
1-ساختن ماسکها و قالبها با استفاده از نرم افزار قدرتمند فتو ایمپکت و کورل درا ولینک کردن آنها در نرم افزار مدیا استادیو.
2-اگر با نرم افزار فتوایمپکت کار کرده باشید دارای قسمتی به نام object pllete می باشد در این قسمت شما می توانید آبجکتهای مختلفی را برای مثال مختلف به وجود بیاورید شما می توانید این آبجکتها را به نرم افزار مدیا استادیو لینک دهید.
3-شما می توانید حتی عکسهایی را که با نرم افزار فتو ایمپکت به وجود آورده اید را در نرم افزار مدیا استادیو بیاورید و آنها را باز گشایی کنید یعنی آبجکت به آبجکت آن را جدا کنید (شبیه به کاری که با فایلهای psd در سری adobe می توان انجام داد البته این رو هم بگم که شما در فتو ایمپکت می توانید عکسهای psd را لایه لایه باز کنید ولی عکس این کار امکان پذیر نیست!)
4-یکی از قابلیتهای نرم افزار فتو ایمپکت قابلیت افکت گذاری عالی روی نوشته ها است شما می توانید آن نوشته ها را همانگونه و با حفظ کلیه جزئیات به نرم افزار مدیا استادیو لینک کنید .
5-نرم افزار فتو ایمپکت دارای قابلیت ساخت انیمیشنهای کوتاه(حداکثر10 ثانیه) می باشد که این قابلیت را می توان در نرم افزار مدیا استادیو بکار برد.
6-ساختن عکسهای گسترده در نرم افزار فتوایمپکت کار بسیار جالبیست حال اینکه شما می توانید پس از ساخت عکسها در نرم افزار فتو ایمپکت آنها را در نرم افزار مدیا استادیو برده و روی تصاویر مانور بدهید دوستانی که با نرم افزارهای ساخت جلوهای ویژه آشنایی داشته باشند می دانن که این قابلیت چه قابلیت منحصر به فردی می باشد.


نتیجه گیری
من به شخصه با نرم افزار فتو ایمپکت زیاد کار کرده بودم ولی خداوکیلی تا امروز با نرم افزار مدیا استادیو به طور حرفه ای کار نکرده بودم وقتی این قابلیتها رو دیدم خودم که خیلی حال کردم مخصوصا اون قابلیت آبجکتهاش رو در واقع نرم افزار فتو ایمپکت به طرز خیلی خوبی قسمتهای مختلف این نرم افزار را دارد پوشش می دهد.
یا حق
 

m3d

کاربر VIP
سلام بچه ها کسی لینک دانلود digital fiusion رو داره؟ خیلی تعریفشو شنیدم:)
من هر چی تو گوگل سرچ زدم نتونستم پیدا کنم
 

wild-mans

Member
Smart Compositor™

سلام به همه دوستان این آخرین قسمت از معرفی نرم افزار مدیا استادیو می باشد گفتم بعد از اینهمه غیبت طولانی امروز این بحث رو تموم کنم.
در این قسمت شما هم می توانید یه پروژه رو از روندی بسیار ساده و با چند کلیک بسازید و یا می توانید کلیپهای آماده بسازید که این کار بسیار ساده می باشد در نرم افزارهای زیادی می توان کلیپ آماده ساخت ولی خوب این نرم افزار برای این کار سرعت و دقت بالایی دارد.
این نرم افزار شامل دو قسمت دیگر می باشد:
1-proxy: این قسمت که تقریبا در 85% نرم افزارهای میکس گنجانده شده برای سرعت در رندر کردن فایلها و سرعت در طراحی فایلها و پروژه هاست.
2-قابلیتHDV: این قابلیت مانند قابلیت بالا در 85% نرم افزارها گنجانده شده و در این نرم افزار شما می توانید کپچر-افکت گذاری- و خروجی را به صورت hd طراحی کنید.



 

wild-mans

Member
سلام برهمه دوستان
به حول و قوه الهی مدیا استادیو تمام شد ولی می خواستم ببینم به نظر شما از بین نرم افزارهای زیر کدوم رو واسه نرم افزار بعدی معرفی و نقد کنیم(بخونید کنم):
1-motion4
pinnacle studio 14-2
comusion -3
یا اگه نرم افزار دیگه ای سراغ دارید بنویسید در ضمن نظرات رو بصورت پ.خ واسم بفرستید که اسپم نشه.
با تشکر
یاحق
 

pclord

کاربر متخصص
pinnacle studio رو باهاش کار کردم،خیلی نرم افزار خوبیه،اما فکر کنم Autodesk compusion برا نقد و معرفی بهتر باشه.
تا حالا این motion4 رو هم ندیدم.

موفق باشید.
 

wild-mans

Member
شعله اشتباهی
سلام بر همه این قسمت اول آموزش نرم افزار Combustion است درواقع فکر کنم بعد از نوشتن نامه برنامه همه متوجه شده باشیم چرا این تیتر رو انتخاب کردم.

مقدمه:
مقدمه که نداره فقط برای معرفی این رو خدمت دوستان عرض کنم که این نرم افزار یکی از نرم افزارهای شرکت autodesk می باشد که در زمینه تلفیق و تصحیح رنگ و افکت گذاری و ... به کار می رود در واقع فکر کنم یکی از دلیلهای این کار اینه که سرعت این نرم افزار از نرم افزارهای سه بعدی سازی بیشتر باشه و افکتهای تکمیل کننده رو اضافه میکنه درضمن امکان مچ کردن فیلم و یا انیمیشن با موزیک و صدا ها رو هم میده و چون یکی از محصولات شرکت autodesk می باشد میدونید که چه خبره نمیدونید؟ هیچی از تمام آبجکتهای شرکت استفاده میکنه و براحتی میشه توش ویدئو اضافه کرد که این خودش فوق العاده نباشه دیگه عالی هست.

امکانات و قسمتهای برنامه:

1-قابلیت کشیدن و حرکت دادن گل و بوته ها و افکت گذاری و انیمیشن و تلفیق فقط و فقط در یک نرم افزار.
2-قابلیت تدوین تماما 3 بعدی
3-افکتهای پیشرفته کلیدها (keying) تنظیم رنگ مسیر یابی(tracking) و لایه سازی ماسکی لایه ها.
4-بریدن و چسباندن کلیپها شما در این نرم افزار و اضافه کردن افکتهای انتقال دهنده(translation) فکر کنم دیگه با سونی کار نکنم!
5-افکتهای زیادی برای اضافه کردن ذرات(particle) و چسباندن افکتهای شکل دهنده و افکتهای شکل گیرنده که همه میتوانند کاملا 3 بعدی باشند.
6-وجود قلموهای زیادی که به طور کامل و گسترده ای می توانند مدلهای شما را چه 3 بعدی و 2 بعدی طراحی کنند(3 مکس هم داریم!)
7-قسمتهای جامع برای کار بر روی انیمیشن ها و آبجکتها که شامل keying و منحنی کردن و خمیده کردن(همون کج و کوله کردن آبجکت :).
8-امکانات نموداری و برداری بصری پیچیده و متشکل از قسمتهای مختلف.
9-استفاده کامل از open-GL
10-استفاده از تمامی وروردی های سخت افزاری موجود و استفاده بهینه از رم سیستم برای به وجود اوردن افکتهای همزمان.
11-استفاده از قابلیت 8-10-12-16-32 بیتی و فضای گسترده.
اینم لینک فیلم
http://www.youtube.com/watch?v=JBv7r_1ZmNY
یا حق


 

wild-mans

Member
C0mp0si3

سلام بردوستان امیدوارم بابت تاخیر در گذاشتن کامنت من رو ببخشید آخه کلاسهای دانشگاه شروع شدن از اونور تیزر آتلیه و چند تا میکس و چندتا کار شبکه و ... روهم تلمبار شده بودن حسابی وقت کم اوردم اینو بگم من از آدمهایی که الکی میگن ما کار داریم که کلاس بزارن بدم میاد ولی اگه باور نمیکنید پاشید بیاید اینجا ببینید.

خوب ببخشید از بحث دور شدیم با اصطلاح فوق فکر کنم همه آشنایی دارن ولی خوب اگه نه هم یه نگاهی به نوشتن عنوان بکنید متوجه میشید.
در نرم افزار شعله(فارسی را پاس بداریم) قابلیتهای زیادی برای اینکار وجود داره از جمله موارد زیر هستن که یکی یکی نام میبرم و کمی توضیح میدم:

1-قابلیت چسباندن دو لایه پیش فرض به صورت اتوماتیک و یا چند لایه به صورتی درخواستی کاربر با سرعت بالا.
2-قابلیت ساخت تصاویر و صفحات عریض و سه بعدی چه در انیمیشن و چه با عکس و فیلم.
3-قابلیت چرخاندن-حرکت-تغییر زاویه دوربین به صورت سه بعدی و حتی ساخت انیمیشن به وسیله این کار.
4-تعداد بسیار زیادی رنگ و نور که به صورت نور طبیعی-لکه-نقطه و ذرات نورانی می توان از آنها استفاده کرد.
5-وجود پرتوهای طبیعی و انوار مختلف و همینطور ادغام و ساخت سایه ها بایکدیگر و ایجاد بازخوردها و بازتابهاب آشیا و نورها.
6-طراحی لایه ها به گونه ای که بتوان به صورت ساده اما حرفه ای افکتهای شیشه و پخش نور را به وجود اورد.
7-ایجاد افکتهایی مانند لکه دار کردن و محو کردن با کیفیت بسیار بالا در لایه های انتقالی با سرعت بالا به صورت همزمان.
8-ایجاد حرکتهای همزمان و وابسته آبجکتها به یکدیگر و تنظیم حرکتهای وابسته اشیاء.
9-ایجاد لایه ها به تعداد نامحدود و بسیار زیاد به صورتی که جزئیات این لایه ها پایین نیاید و ایجاد افکتهای تکی بر روی لایه های جدا گانه و چسباندن آنها به لایه های خاص مد نظر(البته اگر تعداد لایه ها بالا رود عملا سرعت پایین می آیدالبته این مزیت رو دارد که میتونید با سی پی یوتون آبجوش درست کنید:green:)
10-قابلیت وارد کردن پسوندهای خاصی ماند پسوندهای فتوشاپ و ایلوستار به صورت لایه باز!.

یا حق




 

wild-mans

Member
Color Correction

تصحیح رنگ: این قسمت از نرم افزار combustion شامل قسمتهای مختلفی می شود که هر کدام وظیفه ای خاص را دارا می باشند.

Historygram Control: این قسمت برای آنالیز رنگ صفحه می باشد و در آن قابلیتهای زیر موجود می باشد:
distributed:در این قسمت شما می توانید میزان رنگ های مختلف رنگ به کار رفته شده در عکس و یا کلیپ خود را ببنید که شباهت زیادی به نسخه موجود در فتوشاپ را دارا می باشد.
compare tool:از این ابزار برای تطبیق دادن رنگ پروژه زمانی که در حال تصحیح رنگ پروژه هستیم استفاده می شود.
adjust gamma: این قسمت همانطور که از اسمش معلوم است برای تنظیم گامای موجود در تصویر پروژه و افزایش و یا کاهش آن انجام می پذیرد که این موضوع به خاطر رفع عیب مشکلات رنگ در پروژه می باشد.
optimizing the color working environment:
بهینه سازی رنگ محیط کار این قسمت در واقع برای راحتی کاربر تعبیه شده است و شما در آن می توانید تنظیماتی از قبیل کاهش بازخورد اشعه برای کار نزدیک با مانیتور-کاهش میزان نور (تار کردنو یا نورانی کردن)صفحه مانیتور-تنظیم مانیتور با توجه به سخت افزار و دستگاهی که با آن کار می کنید- از جمله این موارد است.
curves: این قسمت برای اعمال تغییرات رنگ به صورت منحنی یا برداری می باشد در این قسمت شمامی توانید میزان رنگها را در قسمتهای مختلف چه به صورت همزمان و چه جدا تغییر دهید و تغییرات شما می توانید هم در قسمتهای خاصی باشد و هم به طور کلی اعمال شود.
basics: در این قسمت شما می توانید مقدار کلی هر رنگی را به صورت جدولی تغییر دهید یعنی مثلا مقدار رنگ قرمز را در نظر می گیریم شما علاوه بر تغییر خود رنگ قرمز می توانید گاما-بهره-تعادل این رنگ را هم تغییر دهید.
قسمت basic دارای چند گزینه می باشد که آن گزینه ها به شرح زیر می باشند:
master-shadows-midtones-highlight می باشند.
یا حق

 

wild-mans

Member
Paint

این قسمت که در نرم افزارهای مختلفی شاید مشابه آنرا دیده باشید به نقاشی یا نقاشی دیجیتال معرف است.اگه یه سری به این لینک بزنید متوجه این اصطلاح میشید http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=128902.
در نرم افزار شعله این قابلیت به خوبی مورد استفاده قرار می گیرد .
قابلیتهای مختلف:
وجود نقاط اطراف تصویر برای هرچه بهتر شکل دادن و نرم تر کردن لبه ها.
http://download.autodesk.com/media/MNE/qt/B_Splines.mov
کنترل کردن نقاط به صورت گروهی برای راحتی در کشیدن تصاویر و اشیا.
http://download.autodesk.com/media/MNE/qt/Point_Grouping.mov
در هم امیختگی رنگها در قسمت ترکیب رنگها(color mixer) که می توان از یک عکس به عنوان یک منبع رنگ استفاده کرد!
مشخص بودن شعاع و انحنای گوشه ها در هنگام کشیدن اشیا نوک تیز مانن مثلث.
مشخص کردن نقطه محور اصلی و فرعی و قابلیت چرخاندن تصاویر وکتوری در حالت داخلی.
کشیدن و نقاشی کردن در یک درگاه نمایشی و دیدن نتیجه در سایر قسمتها.
وجود تمامی ابزارها برای کشیدن تصاویر وکتوری و همینطور طراحی کامل.
حاوی ابزاری برای حساس و ضمخت کردن تصاویر.
بیش از 30 حالت طراحی از جمله:
صاف کردن
تار کردن
بر اساس نور
برجسته کردن و...
نقاشی ظاهری و گرهی برای کلیپها چه به صورت کلی و چه به صورت فریم فریم.
وجود ازار قلم موهای مختلف که به شما کمک می کند تا ابزار منحصر به فردی را برای ساخت افکتها و بافت پیشرفته .
قابلیت گرفتن خروجی از نرم افزار با پسوند swf برای طراحان !!!
یا حق

 

wild-mans

Member
Colour W@rp 3 r

سلام به دوستان این قسمت از نرم افزار شعله همانطور که از شکلش پیداست به معنی پیچ و تاب دادن رنگهاست.(یعنی چی؟)یعنی یه چیزی شبیه به گرادیانت خودتون ولی با کمی دخل و تصرف البته شباهت زیادی هم به اون نداره باید ببینید تا متوجهش بشید.,ولی برای مثال اگه با apple color توی نرم افزار فینال کات آشنا شده باشید این رو هم متوجه میشید(رجوع شود به چند صفحه قبل).
امکانات و قابلیتها:
1- امکان قرار دادن یک سطح رنگ ساختگی به صورت پیش فرض و شناختن آن به عنوان یک رنگ معمولی و قابلیت تنظیم دقیق زیاد کردن آن رنگ(multiply).
2-
قابلیت تنظیم های تعاملی هر قسمت در حالات مختلف مانند گاما و... و اضافه کردن این تنظیمات به همه یا قسمتی از رنگ.
3-قابلیت تغییر نمای یک رنگ و ترکیب چند رنگ در یکدیگر برای سرعت در کار ایجاد جلوه های رنگی و در قسمتهای متحرک.
4-وجود historygram و منحنی برای هرچه لطیف تر و زیباتر کردن و افزایش دقت در همخوانی رنگها.
5-کنترل مجزا برای مهم کردن(highlight) تصحیح سایه و خطوط میانی و اعلام و تنظیم رنج رنگ مورد نظر کاربر.
6- ایجاد قابلیت تصحیح رنگ قطعه در قطعه یا برداشت در برداشت به صورتی خیلی سریع.
7-انتخاب رنگ تا 3 عدد(واحد رنگ عدده یا نفر یا قلاده؟)برای راحت کردن تطابق قسمتهای بریده شده با قسمتی که تصویر یا فیلم باید با آن مچ شود(هماهنگ).
8-رابط کاربری برای رنگهای ق-آ-س با کیفیت بسیار بالا در حوضه برداری و همینطور قسمت کنترل 3 بعدی برای بررسی رنگها به صورت دقیق.
یا حق

 

wild-mans

Member
Motion T>r>a>c>k>i>n>g

موشن تراکینگ امروزه یکی از جدا نشدنی ترین قسمتهای نرم افزارهای گرافیکی جلوه های ویژه و تلفیقی می باشد.
در واقع شما با این عمل یکسری حرکت در یک فیلم و یا انیمیشن و یا حرکت یک چیزی را انتخاب کرده و با این کار شما مثل اینکه حرکت آنرا در اون قسمت خاص شبیه سازی کنید سپس این حرکات را به متغیر دیگیری نسبت میدهید(خیلی گنگ بو ولی بهتر از این نمیشد توضیح بدم بچه هایی که میدونن خوب میفهمن چی میگن بقیه هم وقتی با نرم افزار کار کنن متوجه میشن).
قابلیتهای کلیدی نرم افزار:
1-تکنولوژی عملکرد بالا و با دقت بالا برای رهگیری.
2-حذف چهارگوشه آبجکت مادر مورد نظر برای اینکه در عمل رهگیری حرکات ناخواسته لبه ظاهر نشود.
توضیح:منظور از حذف گوشه ها این است که شما وقتی یک فیلم رو دارید امکان داره بر اساس لرزش دوربین یا حرکاتی که شما در چهار چوبه فیلم ایجاد میکنید کل فریم تکون بخوره و مطمئنن شما نمی خواهید این حرکت در گراف رهگیریتون اتفاق بیفته پس نرم افزار آنها رو حذف میکنه.
3-به وجود آوردن تعداد بیشمار نقطه برای رهگیری به طوری که شما بتوانید به هر نقطه یک حرکت رو نسبت بدهید یعنی مثلا چرخش در قسمت y مربوط به یک نقطه و حرکت در محور z وضیفه یک نقطه این عمل باعث سرعت در کار و دقیقتر شدن کار میشود.
4-استفاده از هر شی و یا هر کی فریم برای ترکینگ که موجود در متن کار باشد.
5-قابلیت گرفتن خروجی از حرکات و رهگیریها به نرم افزارهای دیگر با پسوند ASCII.
یا حق

 

wild-mans

Member
Selections and Masks
فکر کنم عنوان این نوشته به حد لازم گویا هست قسمتاول که به معنی منتخبات است ولی خوب در اینجا به معنی لایه های انتخاب شماست .
قسمت دوم هم به معنی فیلم ماسک با بازی جیم کری است(همینه که هست :green:)ماسک به معنی قالبی است که شما آنرا انتخاب می کنید یا می سازید و بر روی یک لایه یا آبجکت قرار میدهید به طوری که فقط محیطی که شما دوست دارید نمایش داده شود.
قابلیتهای کلیدی:
1-ابزار و اشکال B-spline برای کنترل نرم و صاف کردن لبه های تیز در لایه های ماسکی که میسازید.
2-ساختن انیمیشنها توانا و ساخت اشکال توانا با استفاده از ابزار freehand و rectangle و Ellipsetool .
(منظور از واژه انیمیشن توانا همان خلاقانه و نو آورانه است)
3- ساخت انیمیشن با استفاده از عصای جادویی و رهگیری این ابزار(یک قسمت رو انتخاب کنید و رهگیری اون قسمت به انیمیشن تبدیل شود)
4-استفاده از کلیدهای زمانی برای انتخاب بهینه و حرفه ای و حداکثر رنگهای دامنه.
5-استفاده از گرادیانتها در لبه های ماسک و آبجکتها برای اینکه مصنوعی شدن لبه ها به خاطر استفاده از بلور از بین برود.
6-عملیات بولی برای ترکیب ماسکها و قطعات منتخب از جمله استفاده از کاستن و تقسیم کردن و جایگزینی لایه.
7-ساخت اشکال خلاقانه و جدید در یک لایه یا به صورت همزمان در چند لایه با قابلیت همخوانی.
یا حق
 

wild-mans

Member
Capsules)

امشب اصلا نه حس پست گذاشتن رو داشتم نه حالشو داشتیم واسه خودمون توی ادوبی چرخ میزدیم که یادم افتاد باید نقد امروز رو بزارم.

درواقع کپسول یک چیزی شبیه به گروه است ولی درگروه شما مثلا این قابلیت رو ندارید که به این گروه آسیبی یا ضرری نرسد ولی در کپسول کردن شما می توانید یکسیری لایه را بردارید و به عنوان یک لایه آنرا جایی بگذارید وهمه آنها به صورت یک سکانس یا فیلم به نظر بیایند و بتوانید افکتهای کلی روی آنها بگذارید.

قابلیتها و مزایا:
1-ساختن کپسولهای عملیاتی با قابلیت میکس چند لایه و آبجکت بر روی یک آبجکت به صورت الگو وار.
2-پیکربندی تنظیمات شخصی کاربر و کاربردی فقط لازم است شما دستورات اجرایی آنرا وارد کنید.
3-استفاده از یک کپسول چند قسمتی به عنوان معیار برای افکت گذاری به صورت پیش فرض.
4-کپی کردن این کپسولها در قالب یک فایل متنی برای ارسال به کاربران دیگر تا موجب تصحیل کار شود.
5-ذخیره کپسولها و استفاده از الگوریتم آنها در سایر پروژه ها.
یا حق

 

wild-mans

Member
Time w ar p

این قسمت همانطور که از نام آن معلوم است نشان دهنده قسمت کنترل زمان در نرم افزار می باشد ترجمه این لغت به معنای پیچ و تاب زمان میباشد همانطور که میدانید در نرم افزارهای چند رسانه ای معمولا این قسمت وجود دارد البته نامهای مختلفی دارند در بعضی نرم افزارهای ضعیف با نام speed/duration و در نرم افزارهای قویتر با نام playback rate وجود دارد:)green:).
قابلیتهای جدید و کاربردی این قسمت:
1-تغییر زمان صالی نشقه و پیکر بندی اجرایی به صورت کند کردن و سریع کردن در زمان اجرای افکت.(زمان انجام افکت رو کم و زیاد کرد)
2-زمان و سرعت و مدت زمان را به صورت دستی و حرفه ای تغییر دهید.
3-با تعریف پذیر بودن تنظیمات کاربری برای درج در بین فریمها تا لبه های زمان حالت نرم تری داشته باشند(یهو زمان نپره از مثلا 6. به 9. همه بفهمن اسلو بوده)
اینهم 2 تا ویدئو
دانلود ویدئو اول
دانلود ویدئو دوم
یا حق


 

wild-mans

Member
Keying

کیینگ چیست: این قسمت در بسیاری از برنامه چه میکس و چه جلوه های ویژه و چه طراحی های 2 بعدی و 3 بعدی وجود دارد.
درواقع کار این قسمت این است که قسمتی از فیلم را که دارای رنگ ثابتی در قسمتی از آن است را حذف کند قدرت این قسمت در نرم افزارهای مختلف تفاوتهایی دارد در بعضی از نرم افزارها مانند AE شما حتی با استفاده از یکسری پلاگین و اضافات می توانید جاهایی را که تا قسمتی هم رنگ آنها ثابت است را هم حذف کنید یا در نرم افزار سونی شما می توانید هنگام انتخاب رنگ از 3 بازه رنگی مختلف که سازنده یک رنگ است استفاده کنید در نرم افزاری مثل اوید لیکوید و فاینال کات می توانید یکه بازه رنگ را انتخاب کنید.
قابلیتهای این قسمت:
1- نام قسمت جدیدی که به نرم افزار شعله اضافه شده راهنمای الماس یا (diamond keyer ) است که یک جدا کننده اختصاصی و دارای یک الگوریتم و مراحل ویژه برای جداکردن دقیق تر و سریعتر دارد.
2-کیفیت بالا در استفاده از پرده سبز و آبی در این نرم افزار وجود دارد. پرده سبز و آبی بیشتر برای حذف کردن پس زمینه به کار می روند توضیحات بیشتر را مدیران در قسمتهای دیگر داده اند فقط دلیل استفاده از این رنگها این است که انسان بیشتر رنگ بدنش تمایل به قرمز و سفید دارد و از رنگهای اصلی فقط سبز و آبی می ماند رنگ آبی بیشتر برای جاهای کم تحرک و سبز بیشتر درکارهای سینمایی کاربرد دارند.
3- وجود جدا کننده حساس به معیارها و نوسانات کانالهای RGB-YUV-HLS درخشندگی و رنگهای اصلی طبیعی شده است.
4-لبه مات و کنترل نرمی لبه ها و نوع سطح و کوچک کردن و ایجاد سایش و تار کردن گاوسی (GAUSSION BLUR ).
5-شما می توانید با ریزتر کردن بازه رنگ و اصلاح تغییر رنگ این عمل را بهتر انجام دهید در واقع گاهی رنگهای موجود در پس زمینه و کارکتر یا آبجکت شما بهم نزدیک میباشند شما می توانید با تغییر مقادیری از رنگ تفاوت آنها را نمایان کنید و سپس این کار را بهتر انجام دهید.
این هم دو ویدئو آموزشی دیگر:
ویدئو اول
ویدئو دوم
یا حق

 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا