هرکسی از میکس و فیلمسازی سررشته داره

wild-mans

Member
خوب با تشکر از حضور پرشور دوستان!:lol:! به ادامه قسمتهای فیوژن کوچولو می پردازیم.
The Little Things
1- عوض شدن tab ها در هنگام استفاده از ابزارهایی مانند whip.
2-قابلیت تغییر ابزار به حالت پیش فرض در زمان بسیار کوتاهی.
3-امکان تغییر حساسیت یک لایه در موقع تنظیم مکان آن با فشردن دکمه ctr.
4-وجود شاخصی برای حرکت دادن و چرخاندن و انحنا دادن در حالت غیر پیش فرض و تغییر و بازگردانی آن به حالت پیش فرض.
5-اضافه شدن ابزار اختصاصی رسم جدید.
6-قابلیت استفاده از چند متریال به طور همزمان.
7-وجود اعلام مختصات حرکتی مانند locator البته با خروجی 3 بعدی و همینطور اضافه شدن خط z به این قسمت که می توان برای کلیه قسمتها از آن استفاده کرد.
8-پشتیبانی کامل از فناوری hd و همینطور گرفتن خروجی توسط gpu با توجه به جدیدترین فناوری ها و همینطور توانایی تقسیم محاسبات بر روی هسته ها به طور تعاملی.
یا حق
 
آخرین ویرایش:

wild-mans

Member
سلام
خوب دوستان می خوام فایلهای آموزشیش رو بزارم و یکسری مشکل هست اولیشم اینه که یوتیوب ... شده برای همین سعی میکنم لینک دانلود واستون بزارم که از ... گذشته باشه برای شروع این اولیش رو ببینید در ضمن کیفیت اینها سه نوع هست و بسته به سرعتتتون یکیش رو انتخاب کنید من لینکها رو با کیفیت hd میزارم اگه نخواستید و یا نتونستید دانلود کنید یه پیام خصوصی بدید.
http://eyeonfusion.vfxpedia.com/downloads/f6_examples/CreatingARainbow.zip
این آموزش ساخت یه رنگین کمانه که شما رو با محیط آشنا میکنه.
یا حق
 

wild-mans

Member
سلام
اینم یکسری آموزش همراه با تصویر که البته یکم سنگین هستن و مثلا سیستم من با بدبختی تونست تا مراحل آخر رو بره دیگه داشت گریه می افتاد.
توپ پلاسمایی
v466_plasma.jpg




دانلود با کیفیت پایین
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت hd 720

یاحق
 

wild-mans

Member
سلام
بابت تاخیرم عذر خواهی میکنم اینترنته دیگه همینش بده
بگذریم امروز آموزش کار با دستورات کاربردی یا همان macro خودمون رو میزارم در صورت استفاده از ماکروها سرعت کارتون تا 10 برابر افزایش پیدا میکنه.
تماشا
یا حق
 

wild-mans

Member
سلام
اول دو نکته رو بگم بعدش آموزش امروز رو میزارم.
1-می خواهم آموزشهای فیوژن رو دیگه تموم کنم و بریم سراغ یه بابایه دیگه برای همین هرکس آموزشی به نظرش میاد که من نزاشتم بهم پیام عمومی/خصوص بده تا براتون بزارم.
2-اولی رو با دقت بیشتری بخونید:green:.

اینم آموزش امروز که مربوط میشه به کار با سیستم ذرات در نرم افزار فیوژن.
لینک تماشا
یا حق
 

wild-mans

Member
سلام
این کلیپ آخرین کلیپی هست که از نرم افزار فیوژن آپلود میکنم(می کنن در یو تیوب و ومن کپی می کنم) و درموردش هم باید بگم توجه به این داره که چطور با موقعیت یاب کارکنید و همینطور چطوری ابجکتها رو برعکس حرکت بدهد
لینک تماشا
یا حق
 

imi900

New Member
سلام
من با
Adobe Premiere - Sony Vegas -Avid - Avid Express - Avid Liquid - Apple Final cut Pro - Shake - Shade - Nuke - Fiusion - Combustion - After Effect - DPS Velocity - DPS Video Action - Pinnacle Studio - Edius
کار کردم و میکنم اگه کمکی از دست من بر میاد بگین در خدمتم.​
 

Hadi_365

New Member
سلام

يك سوال از اساتيد محترم داشتم
ميخواستم بدونم توي يك فيلم كه چطور ميشه كاري كرد كه مثلا از بالا گل يا برف يا ... بباره ؟ با چه نرم افزاري اين كار امكان پذيره

ممنون
 

wild-mans

Member
سلام
بعد از سالها دوری از وطن و اینترنت و امتحانات بالاخره به جای همیشگی رسیدیم امروز کاندیداها رو معلوم می کنم دوستان لطف کنن بیان و نظراتت ارزشمندشون رو به ما بدن:
1-avid media composer
motion-2
shake-3
اگه کاندیدای دیگه ای هم از قلم افتاده لطفا بگویید.
یاحق
 

SevenART

Member
خيلي كوتاه و مختصر ....

من خودم از پريمير سي اس چهار استفاده مي كنم .... چون به نظر من حرفه اي ترين نرم افزاره ... البته با سيستم اپل چيز ديگه اي ميشه ... خيلي عاليتر در مياد ...

ولي تدوين و صدا گزاري خوب هيچ ربطي به نرم افزار و سخت افزار خوب نداره ... يك تدوينگر خوب حتي مي تونه يا يوليد نه هم يه فيلم خوب تدوين كنه ...
 

wild-mans

Member
سلام
عزیزم از اون نرم افزارهایی که نوشتم معمولا دوستان یکی رو انتخاب میکنن بعد من مقاله های اینگلیسیش رو براشون به همراه فارسیش توی این تاپیک قرار میدم در ضمن نرم افزارهای شامل اون دسته ای میشن که کمتر در سایت بهشون پرداخته شده برای همین نرم افزارهایی مثل پریمیر ادیوس افتر افکت یا بوجو حذف میشن.
یاحق
 

wild-mans

Member
سلام
از اونجایی که استقبالتون به شدت پایین بود متوجه شدم که علاقه ای به این جور چیزها ندارید برای همین سیستم فیدبک رو از امروز قطع میکنم در ضمن نرم افزاری هم که شروع به اموزشش می کنم به صورت پیغام خصوصی به افرادی که توی رای گیری شرکت کردن میدهم و فقط توضیحات کلیش رو اینجا میدم نرم افزار هم چون shake یک رای , و avid media هم یک رای اورد منم هر جفت رو واسه اموزش و معرفی میزارم.
یاحق
 

wild-mans

Member
سلام
اوید مدیا کامپوزر یکی از نرم افزارهای شرکت اوید می باشد که محصولاتی دیگری در این ضمینه بانامهای liquid express و غیره را وارد بازار کرده این نرم افزار یک نرم افزار کامپوزین است شما با این نرم افزار می توانید افکتهای خاصی را بر روی فیلمها و یا کلیپهای خود اعمال کنید یکی از مزایای نرم افزارهای شرکت اوید سرعت بسیار بالا و محیط کاربر پسند اونها هست.
از دیگر ویژگیهای این نرم افزار حمایت قدرتمند توسط دو سخت افزار به نامهای زیر است:
Media Composer Nitris DX
Media Composer Mojo DX
که هرکدومشون با چندتا برنامه همراه هستن فردا درموردشون کامل توضیح میدم.
یا حق
 

saeed450

Active Member
بابا یکی میگه افتر یکی میگه پریمایر .. ما موندیم چیو شروع کنیم :( پریمایر که افکتاش خیلی مصخرست:mad:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا