shahabedeen110 گفت:برای کابرانتحلیل حرفه ای)
اصولا مدیرانی که حرف شما را رد می کنند در ادامه کار هم حاضر به کوتاه امدن نیستند بهیچوجه سراغ ایشان نروید.
اگه قراره از همین اول کار حرف حرف مدیر باشه که نشد هاست! ده!!!
خیلی حواستون را جمع کنید برخورد ایمیلی -کلامی و ... همه نشان از انعطاف یا عدم ان دارد و برای خریدار حرفه ای کاملا قابل تامل است.
مدیر باید باید و باید درخواست مرا به بهترین صورت اجابت کند مگر شرایط خیلی خاص !
در ضمن کار داشتم سرم شلوغ بود و ... خیلی مودبانه بگم کاری هم به کسی ندارم دارم نتیجه گیری تحلیلی میکنم
)Analystic(
پول دادم که برای من کاری کنی هر وقت که مشکل داشتم باید در اسرع وقت جواب منو بدهی(دقت می کنید)
خدا می دونه وقتی مشتری را از دست دادی بخاطر همین برخورد بعضی مدیران نادان و خودخواه و پررو، متوجه این تجربه خواهید شد.
در ضمن کاربر:
بدان که مدیری که سرش شلوغ باشه به تو کمتر میرسه و این مساوی با کاهش کیفیت .لذا سعی کن در خرید ها با تازه کارها راه بیایی البته به شرطها و ...
میبیند که من طرف شما هستم : کابران ایرانی
قصد هم ندارم نان کسی را آجر کنم .از اول راست بگو تا هیچ وقت گیر نیوفتی!
منتظر نتیجه گیری های بعدی باشید.
ببخشیندا ، ولی بالاخره یک روز سر خلوتها هم شلوغ میشه ... مدیر هنرمند اینه که با توسعه کارش ، خدماتش هم توسعه بده ...
ای کاش یک سوال اضافه می کردید : چند سایت روی یک سرور پشتیبانی می کنید .
و یکی دیگه ... کلا چندتا سایت دارید ؟