فروش اقساطی سکوبندی آزمایشگاه

amir6893

Member
سکوبندی آزمایشگاهی چیست؟
یکی از مهمترین و اساسی ترین فعالیت های شرکت تحقیقات شیمیایی حکیم آزما طراحی و ساخت سکوبندی آزمایشگاه می باشد. تجهیزات و سکوبندی های آزمایشگاهی به منظور آماده سازی فضای مناسب به عنوان میز کار و برای قرار دادن دستگاه ها، ظروف شیشه ای، لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی طراحی می شوند و به مجموعه کابینت هایی که در هر آزمایشگاه وجود دارد، سکوبندی یا نیمکت آزمایشگاهی (میز آزمایشگاهی) می گویند. )
از دیدگاه کارشناسان فنی اولین قدم در راه اندازی آزمایشگاه طراحی و اجرای صحیح سکوبندی آزمایشگاهی به صورت مستدل و صحیح می باشد. ایمنی و رعایت اصول فنی در اجرای سکوبندی و کابینت آزمایشگاهی (نیمکت آزمایشگاه) از اهمیت بالایی برخوردار است، اما در عین حال طراحی و ایجاد محیطی زیبا و آرام برای تحقیق را نباید نادیده گرفت. طراحی و ساخت سکوهای بادوام و خوش ساخت، فضای آزمایشگاه را برای کارکنان و تکنسین های آزمایشگاه مساعدتر می کند. و البته سطح کیفی و کمی خدمات آزمایشگاهی ارائه شده ارتقا خواهد یافت.

اجزای پلت فرم و کابینت های آزمایشگاهی
به طور کلی سکوبندی آزمایشگاهی از سه قسمت اصلی اسکلت (قاب)، صفحه رویی و کابینت (واحد) تشکیل شده و شامل تجهیزات زیر می باشد:

پلت فرم آزمایشگاهی
میز توزین
سینک و شیرآلات آزمایشگاهی
مبلمان آزمایشگاهی
کابینت های ذخیره سازی سخت افزار
تقسیم بندی

اگر به دنبال خرید هودلامینارفلو با کیفیت بالا از یک شرکت معتبر و حرفه‌ای هستید به وبسایت شرکت حکیم آزما مراجعه کنید.


انواع سکوبندی آزمایشگاهی
پلت فرم یک طرفه
سکوی آزمایشگاهی یک طرفه (میز آزمایشگاهی یک طرفه) یکی از پرکاربردترین انواع سکوها و کابینت ها در محیط آزمایشگاه است که با نصب آن در کنار دیوار، امکان استفاده یک طرفه را برای کارکنان فراهم می کند.

این مدل سکوبندی دارای ابعاد و اندازه های مختلفی است، البته بسته به استانداردهای آزمایشگاهی اغلب با عرض 60 تا 80 سانتی متر و ارتفاع 85 تا 90 سانتی متر ساخته می شود.

همچنین کابینت آزمایشگاهی یک طرفه که معمولا دارای سنگ گرانیت، استیل، رزین اپوکسی، سرامیک ضد اسید و HPL (فرمیکا) به عنوان رویه می باشد، امکان نصب سینک، انواع شیرآلات آزمایشگاهی، پریز برق، و غیره.

سکوی دو طرفه (جزیره)
سکوی آزمایشگاهی دو طرفه (میز دو طرفه) یا جزیره آزمایشگاهی نوع دیگری از کابینت آزمایشگاهی است که با نصب خود در وسط محیط آزمایشگاه، امکان استفاده از دو طرف را برای کارکنان فراهم می کند.

این مدل سکوبندی نیز بر اساس استاندارد سکوبندی آزمایشگاهی بوده و اغلب دارای ارتفاع 85 تا 90 سانتی متر و عرض 120 تا 160 سانتی متر می باشد.

در ضمن این سکوبندی آزمایشگاهی ضمن دارا بودن امکان نصب سینک، انواع شیرآلات آزمایشگاهی، پریز برق و ... امکان استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی و سینک را به صورت دوطرفه به کاربران می دهد و معمولا دارای صفحه رویی از گرانیت، رزین اپوکسی می باشد. ، فولاد، HPL (Formica) و سرامیک ضد اسید. جنس صفحه رویی سکو یکی از عوامل مهم تعیین کننده قیمت سکوی آزمایشگاهی است.



مشخصات کابینت آزمایشگاه
امکان طراحی در ابعاد و اندازه ها طبق استاندارد آزمایشگاهی
امکان طراحی در رنگ های مختلف
امکان چیدمان بر اساس ترجیحات کاربر
مقاومت کافی در برابر عوامل فیزیکی و مواد شیمیایی داشته باشد
کنترل و حذف آلودگی
ایمنی کافی در محل کار داشته باشید
امکان نصب مجدد در محیط های دیگر
نصب آسان
دسترسی به سایر امکانات
امکان نصب تجهیزات
بسته به نوع آزمایشگاه و فعالیت های انجام شده در آن مرکز، مواد اولیه و رویه های مختلفی قابل اجرا می باشد. امکان نصب لوازم جانبی مانند سینک و سینک فنجانی، انواع شیرهای رومیزی، قفسه های پایین و بالایی، چشم شوی و تاسیسات برقی بر روی سکوهای آزمایشگاهی وجود دارد. شرکت تجهیزات آزمایشگاهی حکیم آزما با سالها تجربه تولید کننده انواع کابینت آزمایشگاهی با مشخصات مختلف می باشد. اگر به دنبال یک شرکت سکوبندی آزمایشگاهی مجرب و حرفه ای برای خرید میز آزمایشگاهی و طراحی سکوبندی های مناسب با شرایط آزمایشگاهی خود هستید با کارشناسان پژوهشگاه حکیم آزما تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا