ایجاد خطوط متحرک نورانی و زیبا

amirmc

Member
البته که خیلی کار خوبی هست. من کاملا با این طرح شما موافقم.
البته ما که کسی نیستیم ولی خوب دارم رو یک Dvd آموزشی افتر کار میکنم. برای مبتدی ها نه حرفه ای ها که شروع خوبی برای افترشون باشه. تکنیک های اولیه پرده سبز و غیره که نمونه های خارجیشم هست ولی خوب مال من به فارسیه.
نظرتون چیه در موردش؟

عالیه علی جان ولی من یه چیزی می خوام بگم که کاملا نظر شخصی منه:
به نظر من تو ایران از شرکتهای مختلف آموزش برای after ساخته شده و به نظر خودشونم خیلی حرفهای یعنی به اسم advance میاد بیرون ولی واقعا این گونه نیست من فکر می کنم کسانی مثل تو و دوستانه دیگه که توانایی هایی دارن و در ضمنه کار خاص یا visual effect می خوان هم خودشون و هم صنعت تیزر کشور را ارتقا بدن بیان و در زمینه کار خاص کردن بیشتر تلاش کنن یعنی به جای اینکه من بخوام آموزش keying رو یاد بدم بیام و با چند تای دیگه فکرامونو بریزیم رو هم و مثل andrew یه کار خاص بدیم بیرون خیلی بهتره تا راه قبلی با میتونیم اونا رو آموزش بدیم نمی گم اون قسمت اصلا مهم نیست ولی افرادی که می توانند یاد بدنم کم نیست ولی تو زمینه vfx واقعا بچه های کمی رو ما داریم که اونجوری بیشتر باعث پیشرفت بچه ها می شیم الان واقعا نمی دونن composite اصلا یعنی چی فکر می کنن یه نوع تدوینه چون کار خاص تا حالا خیلی کم انجام شده بحث تو این زمینه خیلی زیاد و اینجا مجال صحبتش نیست ولی در هر صورت هر کاری می کنی امیدوارم موفق باشی عزیزم.


:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 

amirmc

Member
نوشته بالای من خیلی از نظر مکاتبه ای نا هماهنگ...... داشتم با تلفن صحبت می کردم و تایپم می کردم باید ببخشیید:neutral:
 

ali_n1365

Member
آقا این حرف شما رو باید با طلا نوشت.
واقعا همین طور هست ما باید به صورت یک تیم در بیایم و یک کار خوب بدیم بیرون. و کاملا با حرف شما موافقم. :D

ولی درسته من هم گفتم این DVD آموزشی اطلا برای حرفه ای ها نیست فقط و فقط در طول 2 ساعت تکنیک های لازم برای شروع کار با افتر رو آموزش دادم .

و امید وارم که دوستان ازش راضی باشن. که به زودی میاد بیرون.

بله شما در مورد VFX و Composite کاملا درست می گید. ولی خوب افرادی مثل شما که در این کار حرفه ای هستند می تونند به بچه ها کمک کنند. چون واقعا مرجع آموزشی فارسی خوبی برای این مفاهیم نیست.
با اون طرح شما در مورد تاپیک موافقم و خودم تا جائی که بتونم به بچه ها کمک می کنم. فکر می کنید اولین بحث در مورد VFX کدوم تیزر یا فیلم باشه؟

راستی من دارم روی یک پلاگین برای افتر افکت کار می کنم اگه خواستید در موردش یه سری توضیحات میدم و اطلا نحوه ساخت پلاگین برای افتر افکت رو.
 

amirmc

Member
عالیه علی جان میدونی من یه سری طرحهای خوب دارم و خوشحالم می شم در مورد پلاگین صحبت کنی راستی تو کجایی تهرانی یا شهرستانی دانشجویی.....؟
 

ali_n1365

Member
امیر جان من تهران زندگی می کنم و علاوه بر VFX شش ساله که با C برنامه نویسی می کنم و یه یک سالی هست که رو آوردم برای پلاگین سازی در افتر افکت چون خودتون می دونید برنامه نویسی در افتر بر اساس C هست. فعلا دارم رو یک پلاگین کار می کنم و یک سری نقص داره ولی کامل بشه خیلی بدرد بخور هست. و کلا می خوام در زمینه تولید پلاگین در افتر کار کنم و همچنین دارم روی پلا گین کار میکنم که برای apple shake و Digital Fusion هم کار کنه.
خیلی خوشحال می شم که ایده های شما رو بدونم و با هم کار کنیم فکر کنم تیم خوبی بشیم.
اگه بتونید شماره موبایلتون رو برایم پیغام خصوصی کنید خیلی ممنون میشم.
 

HamidSHS

Active Member
اینقدر حامل گرفته شد که نتونستم کارتو ببینم :sad:
ولی به این امید دارم که برامون یه جا آپلود میکنی ( غیر از رپید شیر ) که بتونیم ببینیمش.
نه ؟آقا امیر ... :D
 

amirmc

Member
حتما برای فردا آلودش می کنم ولی چرا rapid share نه پس کجا مگه مشکلی داری با حاش
rapid هم جدیدا پسر خوبی شده دیگه اذیت نمی کنه ولی با این حال هر جا که دوست داری بگو اونجا upload کنم عزیزم:D
 

amirmc

Member
تیزر همراه اول (نور)

attachment.php

بچه ها منتظر کارهای جدید باشین......:D

[email protected]
 

پیوست ها

  • Noor.jpg
    Noor.jpg
    85.3 کیلوبایت · بازدیدها: 150
آخرین ویرایش:

hajhosssein

Member
البته با 3D Stroke میشه و برای قشنگ تر کردنش میتونیم از stra glow استفاده کنیم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا