CG_Master
کاربر متخصص انیمیشن
این عکس از محیط مکس grab شده . رندر نیست
واسه همین کیفیتش پایینه
اا
میبینی تو رو خدا ....
این زندگی واسه آدم اصلاً حواس نمیزاره...
به خدا
این عکس از محیط مکس grab شده . رندر نیست
واسه همین کیفیتش پایینه
حرکت راه رفت زیاد جالب نیست
انگار پای کاراکتر میلنگه
سرش زیاد پایینه
وقتی که پا از زمین بلند میشه رو زیاد دقت نکردی ... باید یه مقدار بیشتر به عقب بچرخه...
حالا این حرکت رو آماده گرفتی یا اینکه خودت کلید زدی؟
با همون بایپد مکس یا برنامه دیگه ای ...؟؟؟؟
موفق باشی
آفرین خیلی بهتر شده بود،فقط تکسچر او کیسه رو بهتر کن،براق شده ،که فکر کنم دلیلش Specular باشه،اون قسمتش هم که روی دوشش قرار گرفته رو هم بیشتر روش کار کن واقعی تر بشه
،خودت یه کیسه رو پر کن و بزار رو دوشت،ببین حالتش چطوری میشه،بعد سعی کن همون حالت رو بهش بدی.
موفق باشی.
.یعنی از gate walk استفاده کردم بعد تغیرات رو روش اعمال کردم .
یه جوری میگی که این راه رفتن داخل صحنه ی اصلی هست!!!روی راه رفتن زیاد گیر دادم از این بهتر بای دوباره همه لباسا از اول محاسبه بشه
شاید بشه زمینو تیکه تیکه کرد واسه هر قسمت یه تکسچر داد (این منطقی تره)
نه احتیاجی نیست
uv یه templete هست شما یه uv 1024 بگیر بعد تو فوتوشاب اونو بزگ کن ویه تکسچر مثلا 4000 براش بساز کاملا جواب میده من امتحام کردم
لازم نیست توی مکس uv بزگ رندر کنین
مشکل بزرگ بودن فضا هست
یه راه حل هم من بدم :
متریال اصلی زمین (خاک) رو با tile کردن در بیار. بعد برای کثیفی و سبزه و ... از plan با opacity map تو جاهای مختلف استفاده کن.