Workshop - حمید رضا آقاجانی و مهران خدایی - 3DsMax - Maya - ZBrush - Vray - MentalRay

شاید موضوع رو عوض کنیم به ایده ها رای بدید .


  • مجموع رای دهندگان
    20

Mehran coyote

Well-Known Member
حمید و مهران عزیز کارتون رو خیلی خوب پیش بردید آفرین

تاپیکتون رو دنبال میکنم.
به داداش خودم اقا یادت نرفته که ما تو یه روز پامون به این سایت باز شده:د
ممنون


به نظر میاد اندازه کار درست نیست خیلی کوچیک به نظر میرسه

من هم همین حس رو دارم اگه محیط رو بدون تکسچر ببینی این مشکل وجود نداره به نظرم حمید اندازه ی تکسچر ها رو خیلی بزرگ زده و باعث شده که محیط کوچیک به نظر بیاد

ممنون از توجهت اصلاح میشه
 

.:BehzAd:.

Active Member
به داداش خودم اقا یادت نرفته که ما تو یه روز پامون به این سایت باز شده:د
ممنون


آره یادم هست داداش مهران تو یه روز اومدیم سایت،یاد اون دوران افتادم فوق دیپلم میخوندم.

کارتون هم خوب شده منتظر ادامه کار هستم.

ادم رو وسوسه می کنید که شرکت کنم ولی بنا به دلایلی که نمیگم شرکت نمیکنم.
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
پست اول اپدیت شد ...

جمعه - ۳۰ فروردین ۱۳۹۲

Friday - 2013 19 April
02:33:37
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
بعد از 10 دقیقه :
7i637dgvrrjct4pxvwn4.jpg

 

*farshid*

کاربر VIP
خیلی خیلی خسته نباشین ...ممنون که پست اول رو آپدیت کردین . اینجوری نظر دادن راحت تره
خیلی خوب پیش رفتین
نورپردازی کار خوبه (رندر وایر فریم) نور های رنگی میتونه به زیبایی کارتون اضافه کنه.
تکسچری که برای دیفیوز استفاده میکنین بهتره تسکچر سنگینی نباشه ... سنگین از نظر بافت . یعنی بافت جوری نباشه که رفلکت ها و سایه ها و ... توش گم بشن . بافت سنگین همیشه کار رو شبیه صحنه های گیم میکنه.
 

Mehran coyote

Well-Known Member
خیلی خیلی خسته نباشین ...ممنون که پست اول رو آپدیت کردین . اینجوری نظر دادن راحت تره
خیلی خوب پیش رفتین
نورپردازی کار خوبه (رندر وایر فریم) نور های رنگی میتونه به زیبایی کارتون اضافه کنه.
تکسچری که برای دیفیوز استفاده میکنین بهتره تسکچر سنگینی نباشه ... سنگین از نظر بافت . یعنی بافت جوری نباشه که رفلکت ها و سایه ها و ... توش گم بشن . بافت سنگین همیشه کار رو شبیه صحنه های گیم میکنه.

ممنون فرشید جون تو هم خسته نباشی که تکو تنهایی داری مسابقه رو نظاره میکنی

در مورد نور نظر منم همینه ولی حمید میخواد کار تاریکو خوف بشه که رندرهای تاریکش پیداست:د
اون رندر کلی که دوربین همه چیرو داره نشون میده و روشن تره من زدم و بیشتر میخوام صحنه همیچین نوری رو داشته باشه و با نظری که شما دادی شاید نظر حمید هم یکم تغییر کنه

تکسچر هم داریم روش کار میکنیم تقریبا 8 درصدش انجام شده :د
و به نکاتی که گفتین کاملا موافقم

ممنون
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
خیلی خیلی خسته نباشین ...ممنون که پست اول رو آپدیت کردین . اینجوری نظر دادن راحت تره
خیلی خوب پیش رفتین
نورپردازی کار خوبه (رندر وایر فریم) نور های رنگی میتونه به زیبایی کارتون اضافه کنه.
تکسچری که برای دیفیوز استفاده میکنین بهتره تسکچر سنگینی نباشه ... سنگین از نظر بافت . یعنی بافت جوری نباشه که رفلکت ها و سایه ها و ... توش گم بشن . بافت سنگین همیشه کار رو شبیه صحنه های گیم میکنه.

ممنون از شما فرشید جان ، لطف داری:rose:
میشه یکم بیشتر توضیح بدی خوب متوجه نشدم ؟
 

*farshid*

کاربر VIP
من تست میز رو ندیده بودم ... میز خیلی خوب شده . احسنت . قسمت خونی میز فوق العادس
در مورد نور منظورم این نیست که روشن بشه ... این برمیگرده به توافقتون ...منظورم استفاده از نور های رنگی بود . مثلا یه جایی مثل بخاری باشه که یه نور گرم رو بندازه رو کف . دیتیل های نور پردازی بود منظورم.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا