خیلی خیلی خسته نباشین ...ممنون که پست اول رو آپدیت کردین . اینجوری نظر دادن راحت تره
خیلی خوب پیش رفتین
نورپردازی کار خوبه (رندر وایر فریم) نور های رنگی میتونه به زیبایی کارتون اضافه کنه.
تکسچری که برای دیفیوز استفاده میکنین بهتره تسکچر سنگینی نباشه ... سنگین از نظر بافت . یعنی بافت جوری نباشه که رفلکت ها و سایه ها و ... توش گم بشن . بافت سنگین همیشه کار رو شبیه صحنه های گیم میکنه.
ممنون فرشید جون تو هم خسته نباشی که تکو تنهایی داری مسابقه رو نظاره میکنی
در مورد نور نظر منم همینه ولی حمید میخواد کار تاریکو خوف بشه که رندرهای تاریکش پیداست:د
اون رندر کلی که دوربین همه چیرو داره نشون میده و روشن تره من زدم و بیشتر میخوام صحنه همیچین نوری رو داشته باشه و با نظری که شما دادی شاید نظر حمید هم یکم تغییر کنه
تکسچر هم داریم روش کار میکنیم تقریبا 8 درصدش انجام شده :د
و به نکاتی که گفتین کاملا موافقم
ممنون