hasanisakhani
Member
سلام به دوستان گل
با یه مشکلی برخورد کردیم که گفتم شاید شما بدونید چطور حل میشه.
دوستانی که با render to texture آشنایی دارن
یه صحنه خیلی بزرگ داریم که میخوایم render to texture ازش بگیریم مثلا lightmap یا completmap
از uv maping اش که بگزریم با flatiron plugin انجام میدیم. ولی برای اینکه کیفیت خروجی های تکسچرمون یکسان و یکدست و خوب بشه نمیدونیم چه کار کنیم.
فکر کنم باید المان هایی که جدا جدا رندر تو تکسچر میگیریم تقریبا هم اندازه و یکدست باشن تا توی خروجی کار هم render to texture هامون یکدست در بیان.
حالا برای اینکار(تقیسم کردن ابجکت ها و برش اونها در اندازه های تقریبا یکسان ) چه راه حلی هست؟ دستی؟ پلاگین داره؟ یا اینکه اصلا از اون اول راه دیگه ای رو پیشنهاد میکنید.
ممنون!
با یه مشکلی برخورد کردیم که گفتم شاید شما بدونید چطور حل میشه.
دوستانی که با render to texture آشنایی دارن
یه صحنه خیلی بزرگ داریم که میخوایم render to texture ازش بگیریم مثلا lightmap یا completmap
از uv maping اش که بگزریم با flatiron plugin انجام میدیم. ولی برای اینکه کیفیت خروجی های تکسچرمون یکسان و یکدست و خوب بشه نمیدونیم چه کار کنیم.
فکر کنم باید المان هایی که جدا جدا رندر تو تکسچر میگیریم تقریبا هم اندازه و یکدست باشن تا توی خروجی کار هم render to texture هامون یکدست در بیان.
حالا برای اینکار(تقیسم کردن ابجکت ها و برش اونها در اندازه های تقریبا یکسان ) چه راه حلی هست؟ دستی؟ پلاگین داره؟ یا اینکه اصلا از اون اول راه دیگه ای رو پیشنهاد میکنید.
ممنون!