*****exterior rendering contest wip*****

*farshid*

کاربر VIP
این لوزی نیس که سعید :)بیضی شاید ولی لوزی هرگز ...شبیه هندونس اونم از نوع درازش!
 

abbasi_0912

Active Member
شرمنده مثل اینکه من عکس رو پیوست نکردم
وقتی اومدم پست رو بزنم یک کاری پیش اومد وقتی برگشتم فکر کردم پیوست کردم
سعید جان اون ها که لوزی شکل نیست
عکس پیوستی رو نگاه کن
 

پیوست ها

  • S.jpg
    S.jpg
    148 کیلوبایت · بازدیدها: 19

abbasi_0912

Active Member
این لوزی نیس که سعید :)بیضی شاید ولی لوزی هرگز ...شبیه هندونس اونم از نوع درازش!

تائید میشه به خاطر مسائل سازه ای ستون با مقطه لوزی نداریم
مقطع ستون مثل عکسی هست که گذاشتم فقط الان که عکس ها رو نگاه کردم مثل اینکه یکم کشیده تر هست
 

ssevil

Well-Known Member
سلام
به نظرم شش ضلعی که دو تا ظلعش بزرگ تر و کشیده هست
راس هاش فیلت و نرم شده
تقریبا همون بیضی
فکر کنم
 
سلام دوستان من اولین بارمه کاره معماری عمرانی انجام میدم رندرینگ هم تا حالا کار نکردم واسه همین واسه تجربه منم شرکت کردم مدل را همین طوری از رو عکس زدم نمی دونم درسته یا نه یکی از مواردی که ذهمنما در طول مدلینگ درگیر کرده بود همین ستون ها بود که دوستان اشاره کردند مدل را در پیوست ببینید خیلی جاهاش هم نفهمیدم باید چیکار کرد همین طوری زدم مثلا نفهمیدم ساختونه صافه یا کج و ...
 

پیوست ها

  • behnma.jpg
    behnma.jpg
    16.2 کیلوبایت · بازدیدها: 28

abbasi_0912

Active Member
سلام
به نظرم شش ضلعی که دو تا ظلعش بزرگ تر و کشیده هست
راس هاش فیلت و نرم شده
تقریبا همون بیضی
فکر کنم
مثل همون عکسی که پیوست کردم ستون ها رو درست کنید
مثل همون چیزی هست که توی نقشه ها وجود داره


سلام دوستان من اولین بارمه کاره معماری عمرانی انجام میدم رندرینگ هم تا حالا کار نکردم واسه همین واسه تجربه منم شرکت کردم مدل را همین طوری از رو عکس زدم نمی دونم درسته یا نه یکی از مواردی که ذهمنما در طول مدلینگ درگیر کرده بود همین ستون ها بود که دوستان اشاره کردند مدل را در پیوست ببینید خیلی جاهاش هم نفهمیدم باید چیکار کرد همین طوری زدم مثلا نفهمیدم ساختونه صافه یا کج و ...
آفرین دوست عزیز
من هم با اینکه کارهای خارجی زیاد داشتم اما هر کدام به دلیل اینکه توی یک تایم نسبتا محدود مدل و رندر شده به دل خودم نشسته
میشه گفته هنوز یک کار درست و حسابی توی این زمینه انجام ندادم برای همین هم توی این مسابقه میخوام داشته ها خودم رو مرور کنم و سعی کنم کیفیت کارهای 3 بعدی معماری خارجی خودم به یک حد مطلوب برسونم

توی کارتون یک مورد رو دیدم که رعایت کنید بد نیست
اون ساختمان صاف هست نچرخیده به عکسی که گذاشتم توجه کنید
توی عکس اولی یک پولیگون رو مشخص کردم، فقط سطح اون شیب دار هست
هر چه به سمت نوک تیز تر اون پولیگون نزدیک میشیم ارتفاع اون نقطه کمتر میشه
البته اگر میخواهید از اون سمت یک رندر دیگه به غیر از رندر اصلی بگیرید اون قسمت رو درست کنید چون رندر اصلی یک دید انسانی هست اون جزئیات سقف دیده نمیشه

همگی موفق باشید
 

پیوست ها

  • wireframe_04.jpg
    wireframe_04.jpg
    277.4 کیلوبایت · بازدیدها: 17
  • wireframe_05.jpg
    wireframe_05.jpg
    90.6 کیلوبایت · بازدیدها: 19

hesam_sn

کاربر VIP
یکم دیگه روش کار کردم . به نظرم مدلش دیگه کاری نداره. از این نقشه شلوغ و عکسا من اینو در آوردم
اگر اشکالی میبینید بگید. (اول پهلوانی بعد قهرمانی:green:)
 

پیوست ها

  • ss.jpg
    ss.jpg
    218.8 کیلوبایت · بازدیدها: 27

3D Art

Member
فرشید خان شما هم بفرمیو دیگه :green:
من تا دو سه روز آینده وقت ندارم بعدش میام تو wip
راستی یک نکته ... الان که دیگه ستون ها فقط و فقط استرکچر نیستند و کاربردی بیشتر از یک ستون استیبل دارند ستون لوزی و ... هم هست و هیچ مشکلی هم نداره اگر قالبش رو داشته باشند برای همچین ساختمون هایی که 3 4 طبقه بیشتر نیست میتونن از فرم گلابی یا باب اسفنجی هم برای ستون ها استفاده کنن !
 

3D Art

Member
میبینم که همه دارن میرن سمت فیزیکالی بیس ها ( به اصطلاح ) !!!
biased رندر کار ها بیان وسط دیگه پس کو اون توکلتون :lol:
قدرت وی ری رو به این موتور رندر ها نشون بدین :wink:
 

saeedmagic

Member
میبینم که همه دارن میرن سمت فیزیکالی بیس ها ( به اصطلاح ) !!!
biased رندر کار ها بیان وسط دیگه پس کو اون توکلتون :lol:
قدرت وی ری رو به این موتور رندر ها نشون بدین :wink:

خیلی خفنیا چقدر جمله خارجی بلدی اَ به مام یاد بده:green:

منم از امشب می شینم پاش دیگه.
 
آخرین ویرایش:

Hamed

Active Member
میبینم که همه دارن میرن سمت فیزیکالی بیس ها ( به اصطلاح ) !!!
biased رندر کار ها بیان وسط دیگه پس کو اون توکلتون :lol:
قدرت وی ری رو به این موتور رندر ها نشون بدین :wink:



ایول خوشم اومد از روحیه...ایول ایوله ایوله داش افشینو ایول...چی؟؟؟چرا دارم از افشین طرف داری میکنم...خوب من که اکستریور حالیم نیست توپ جمع کنم...گفتیم یه روحییه بدیم...:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: زور کامپیتوری کم آوردی من هستم...

علی علی
 

3D Art

Member
دوستان فقط یادشون نره حتما روی scale کار رو مدل کنن ... توی محاسبه GI و نور این نکته خیلی تاثیر داره ...
نکته بعدی هم که میتونم بگم اینه که
اول مدل کامل رو بسازید
بعد متریال ها رو بسازید
بعد آنرپ کنید همه آبجکت ها رو
و در آخر نور رو اضافه کنید . . .
اگر توی صحنه برای تست نور گذاشتید قبل از متریال و . . . پاکش کنید بعد کار کنید . . .
و نکته بعدی هم اینه که حتما 100 درصد توانتون رو بذارید برای این کار تا کارهایی در حد یک competition معتبر ارائه بدیم
پیروز باشید :rose:
 
انشالله امشب منم شروع میکنم . 3d art جان من آخرین لحظه ای که از استفاده ای که از وی ری فعلی دارم میبرم نا امید شدم و خواستم برم به سمت فیزیکالی بیس فقط تنها کاری که میکنم اینه که تیک brute force و light cache رو میزنم از فیزیکالی بیس ها هم فیزیکالی تر در میاد وی ری هنوز هم زندست :دی
 
یه سوال شما این کار رو از روی پلن ها می سازین یا همون عکس میشه کارهاتون رو با پلان ها نشون بدین که چجوری ساختین توی این پلان ها که این مدل معلوم نیست
 

جدیدترین ارسال ها

بالا