بی بی کد Classic Bedroom

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.تشکر خیلی خیلی ویژه از گودزیلای عزیز بابت اینکه برای کارم وقت گذاشتی و نقدش کردی.تمامی نقدهات بالای جفت تخم چشام.
8- بر روی سنگهایی که در کف استفاده شده ، انعکاسهای ناصحیحی وجود داره که به نظر می آد در اثر محاسبات غلط موتور رندر بوجود اومده باشه. (اگر به انعکاس ها نگاه کنید می بینید که در قسمتهایی دارای شکست های بی دلیل هستند)
دلیل این اتفاق به خاطر نویزی هست که به بامپ دادم.تقریبا عمدی هست.چون خیلی کم پیش میاد سنگ ها این قدر تخت باشن.توی متریال آماده های siger shader این قضیه رو یاد گرفتم.
تنظیمات رندر حالت production سولیک راک بوده.اما به خاطر سنگینی کار مجبور بودم زمان رندرها رو کم کنم.این کار قبلا بسته شده بود.دوباره رفع ایراد کردم این شد.جالبه بدونین کاملا مخفی و بدور از چشم همکارام ساختم.چون اگه میدیدن منو از طبقه 4 پرت میکردن پائین!
 

Mehran coyote

Well-Known Member
حرفایی که گدزیلا جان زدن دقیقا حرفای من بود که میخواستم بنویسم ولی خب به دلایلی ننوشتم
ولی خب شد یکی اومد سوتی های ریز رو گفت
 

mehraz_arc

New Member
سلام.زبان قاصره از کارت.زدی رو دسته خود شرکت سازنده نرافزار.الگوم برای پیشرفت شمایید.راستی با چه سیستمی کار میکنی مشخصاتشو میگی
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.مهران با ما هم؟؟؟ تو داداش مایی.هر چی از دوست آید خوش است
سیستم رم 16 گیگ
Cpu 2600k
زمان رندر تقریبا 2ساعت و نیم صحنه های فوکوس مکس تا 5 ساعت هم بوده
 

Mehran coyote

Well-Known Member
سلام.مهران با ما هم؟؟؟ تو داداش مایی.هر چی از دوست آید خوش است
سیستم رم 16 گیگ
Cpu 2600k
زمان رندر تقریبا 2ساعت و نیم صحنه های فوکوس مکس تا 5 ساعت هم بوده

عارف معذرت ولی خب سری های بعدی ان شاالله.
یه سوال دارم
مکس یا هیچ نر مافزار 3 بعدی دیگه امکان داره که صف رندر براش بزاری؟
یعنی اینکه وقتی رندر تموم شد بره رندر بعدی میشه؟
 

.:taymaz:.

مدیر انجمن‌ها
عارف معذرت ولی خب سری های بعدی ان شاالله.
یه سوال دارم
مکس یا هیچ نر مافزار 3 بعدی دیگه امکان داره که صف رندر براش بزاری؟
یعنی اینکه وقتی رندر تموم شد بره رندر بعدی میشه؟
چرا میشه، script و plugin هست برا این کار که هر دوربین رو هم میشه تنظیم کرد
 

.:taymaz:.

مدیر انجمن‌ها
به قول فرشید بهترین کارت هست ، امیدوارم از این به بعد از این کارا بیشتر ببینم ازت تا کاری به اسم بازاری :rose:
موفق باشی
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.من سالهاست از این روش استفاده میکنم.آزچ اینترویر 6 رو باز کن یاد میگیری از توش.
دوربین رو باید انیمیشن بکنی مثلا 6 ویو 6 تا فریم انیمیشن.بعد خروجی فایل jpg بگیر
 

Mehran coyote

Well-Known Member
سلام.من سالهاست از این روش استفاده میکنم.آزچ اینترویر 6 رو باز کن یاد میگیری از توش.
دوربین رو باید انیمیشن بکنی مثلا 6 ویو 6 تا فریم انیمیشن.بعد خروجی فایل jpg بگیر

بابا کلک رشتیــــــــــ :د
همین که گفتی گرفتم
تایماز اسم پلاگینو بلدی؟
ولی همینطور که تایماز گفت تو صحنه شاید لازم بود هر دوربین تنظیماته خاصه خودشو بخواد که امتحان کردم نشد البته فقط برای دو فریم میشه ولی برای بیشتر نه

راه حل برای این مشکل چطو؟
 
آخرین ویرایش:

Mehdi_Lover3dsmax

مسئول مدرسه گرافیکی سه بعدی
سلام.من سالهاست از این روش استفاده میکنم.آزچ اینترویر 6 رو باز کن یاد میگیری از توش.
دوربین رو باید انیمیشن بکنی مثلا 6 ویو 6 تا فریم انیمیشن.بعد خروجی فایل jpg بگیر

سلام
با اجازه من یه روش دیگه رو هم بگم
از منوی rendering گزینه batch rendr
چند تا view رو add می کنی بعد واسه هر viewیک camera و مسیر انتخاب می کنی
اون موقعه ها که زنده بودم از این زیاد استفاده می کردم!!!!
 

Mehran coyote

Well-Known Member
سلام
با اجازه من یه روش دیگه رو هم بگم
از منوی rendering گزینه batch rendr
چند تا view رو add می کنی بعد واسه هر viewیک camera و مسیر انتخاب می کنی
اون موقعه ها که زنده بودم از این زیاد استفاده می کردم!!!!

مهدی جان همیشه زنده هستی برا ما
خدا نگهت داره :rose:
حالا تستش میکنم
-------------------------------------------------------
اقا تست کردم راه کاملا علمی و حساب شده بود و از خوده امکانات مکس بود
 
آخرین ویرایش:

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
تنها ایرادی که batch render مکس داره اینه که نمیشه محدوده خاصی رو رندر بگیری.
من این کارو با یه پلاگین انجام میدم.
میشه یه محدوده خاصی رو توی 10 تا دوربین با state های خاص خودش رندر بگیری.
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.بحث خوبی شده.ببینید وقتی از حالت انیمیشن استفاده میکنیم برای صحنه های سنگین میتونیم gi رو قبلش محاسبه و ذخیره کنیم و بعد موقع رندر giرو لود بکنیم.و این قضیه توی بچ رندر نیست. بعضی از صحنه ها مثل کاری که الان دستمه به پروژه تجاری توی جنت آباد هست. اینقدر بزرگ هست و رفلکت زیاد محاسبات gi کلی طول میکشه.واسه همین اول حالت بدون رفلکت یا حتی حالت بدون گلاسینس رندر میگیرم ( آبشن های موجود در Global swich ) حتی به اندازه نصف واقعی.بعد توی رندر نهایی تقریبا 20 درصد افزایش زمان رندر هست اما وقتی محاسبات gi 2 ساعته بشه 10 دقیقه !! اون وقت 20 درصد جبران میشه 200 درصد جلو هم میافتیم!
 

.:BehzAd:.

Active Member
سلام عارف جان ببخشید کمی دیر اومدم! درگیر هستم به شدت

منم مل همه از رندر هات لذت بردم در حدی هم نیستم که بخوام نقدی بکنم یا چیزی بگم.

پیشنهاد برای تاپ گالری
موفق باشی دوست قدیمی :rose:
 
سلام عارف جان روی کارهات خیلی خوب کار می کنی واقعا قابل تقدیر منم خیلی خوشم اومد و پیشنهاد واسه تاپ گالری رو می دم فوق العاده شده
 

behzad999

Member
آفرین عارف عزیز خیلی کارت بهتر شده.راستی این دیتیل های طلایی رنگ رو مدل کردی؟
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.یه مدولی داشتم برای دیتیل ها .بعد گسترشش دادم و شد این.حالت بالشتکی تخت و دون دون میز آرایش خیلی هاشو مثلا یه مدولی رو میگرفتم و تکثیر میکردم.
سعید پاکزاد ما درس پس میدیم.! بهزادجون ممنون که سر زدی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا