دلیل این اتفاق به خاطر نویزی هست که به بامپ دادم.تقریبا عمدی هست.چون خیلی کم پیش میاد سنگ ها این قدر تخت باشن.توی متریال آماده های siger shader این قضیه رو یاد گرفتم.8- بر روی سنگهایی که در کف استفاده شده ، انعکاسهای ناصحیحی وجود داره که به نظر می آد در اثر محاسبات غلط موتور رندر بوجود اومده باشه. (اگر به انعکاس ها نگاه کنید می بینید که در قسمتهایی دارای شکست های بی دلیل هستند)
سلام.مهران با ما هم؟؟؟ تو داداش مایی.هر چی از دوست آید خوش است
سیستم رم 16 گیگ
Cpu 2600k
زمان رندر تقریبا 2ساعت و نیم صحنه های فوکوس مکس تا 5 ساعت هم بوده
چرا میشه، script و plugin هست برا این کار که هر دوربین رو هم میشه تنظیم کردعارف معذرت ولی خب سری های بعدی ان شاالله.
یه سوال دارم
مکس یا هیچ نر مافزار 3 بعدی دیگه امکان داره که صف رندر براش بزاری؟
یعنی اینکه وقتی رندر تموم شد بره رندر بعدی میشه؟
سلام.من سالهاست از این روش استفاده میکنم.آزچ اینترویر 6 رو باز کن یاد میگیری از توش.
دوربین رو باید انیمیشن بکنی مثلا 6 ویو 6 تا فریم انیمیشن.بعد خروجی فایل jpg بگیر
سلام.من سالهاست از این روش استفاده میکنم.آزچ اینترویر 6 رو باز کن یاد میگیری از توش.
دوربین رو باید انیمیشن بکنی مثلا 6 ویو 6 تا فریم انیمیشن.بعد خروجی فایل jpg بگیر
سلام
با اجازه من یه روش دیگه رو هم بگم
از منوی rendering گزینه batch rendr
چند تا view رو add می کنی بعد واسه هر viewیک camera و مسیر انتخاب می کنی
اون موقعه ها که زنده بودم از این زیاد استفاده می کردم!!!!