Car Accident

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
تنها مشکلی که داره اینه که ریگ نیس و کمک فنراش کار نمیکنه..

وقتی هم برخورد میکنه به زمین چرخها باید بره توی گلگیر بازی بازی کنه... اینا به خاطر اینه که ریگ نیس

میتونستی دستی هم چرخ ها رو انیمیت کنی... آسونه برات

موفق باشی
 

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
تنها مشکلی که داره اینه که ریگ نیس و کمک فنراش کار نمیکنه..

وقتی هم برخورد میکنه به زمین چرخها باید بره توی گلگیر بازی بازی کنه... اینا به خاطر اینه که ریگ نیس

میتونستی دستی هم چرخ ها رو انیمیت کنی... آسونه برات

موفق باشی

آره خب ریگ نیست. تموم مشکلایی هم که گفتی درسته. اما از این رو که من یه کم وقت ندارم سرم شلوغه فعلا دارم فقط و فقط روی حرکت اصلی ماشین یعنی تصادف یا همون پرت شدنش کار می کنم. کار اصلی هم روی پروکسی هست و روی ماشین اصلی هنوز هیچ کاری انجام ندادم. چرخوندن لاستیک و کمک فنر و اینا هم وقتی حرکت اصلیم تایید شد می رم برای انجام اونا. زیاد عجله نمی کنم روی کار هادی جان، اخه می خوام بهترین حرکت و در بیارم. روی جزئیات بعدن کار می کنم :green: انیمت چرخ ها هم آره دستی خیلی راحت می شه انجامش داد. آسونه آسونه :green:
ولی ممنون که این نکته ها رو گفتی باز. :rose: حتما توی کار بهشون توجه می کنم و سعی می کنم اونا رو به بهترین نحو اجرا کنم. :)
تو هم موفق و پیروز باشی هادی جان.
 
این یکی بهتره ولی مشکلات قبلیو داره هنوز؛ باز میشه گفت یه انفجار میخاد
 

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
نه
من با پلاگین ری فایر اون جایی که ماشین قراره پشتک بزنه زیرش یه بمب گذاشتم با شعاع و فشار زیاد که به فرض این بمب از فریم فلان اکتیو بشه و ماشین رو چپه کنه :دی

بعدش یه چیز نازی که ریفایر داره physic هست که انصافا دقیق و بهتر از راکتور مکس عمل میکنه

پس چی شد؟

قبل از اون حرکت پشتک بارو ... اومدم با پلاگین کرافت ماشین رو هر جوری که دوست داشتم ریگ کردم و حرکت دادم و حرکتش رو به عنوان کلید به مکس معرفی کردم نه به عنوان حرکتی که پلاگینی باشه ینی کاری کردم که اگه پلاگین نداشته باشی رو مکست بتونی این حرکت ماشین رو داشته باشی

خلاصه اینجوریا...

کاش چند نفر با هم جمع میشدیم یه حرکت در حد God انجام میدادیم ...
خدا وکیلی وقت ندارم و گرنه بدجور پام...

حالا ....

ببینیم داش امین دست تنها چه میکنه... دوست دارم کارتو ببینم...

یا علی

ایول. قابلیته جالبیه. ما همچین چیزی نداریم توی Cinema 4D. البته Wind رو داریم که با استفاده از تنظیمات FallOut اش میتونیم اینی رو که گفتی رو شبیه سازی کنیم :green:
ولی تکنیک جالبی بود، خوب شد گفتی، شاید استفاده کردم ازش :rose:
آره من از همینه کرافت خوشم میاد که میاد حرکت ماشین رو کی فریمش می کنه و بعد از انیمه شدن ماشین دیگه نیازی به پلاگین نیست.
در مورد جمع شدنم ما هم پایه ایم. اما می دونی مشکل کجاست، مشکل اینجاست که هر کسی با یه نرم افزاری کار می کنه و جمع شدن در این صورت فایده ای نداره. :cry: اما مکس کار توی این سایت و کلا ایران زیاده که. بابا شما که تعدادتون زیاده بشینید یه کار شاخ بزنید حالشو ببریم ما :mad:
ممنون هادی جان. ایشاا... بتونم یه کار خوب بزنم :wink:
ممنون و موفق باشی. :rose:
 

pclord

کاربر متخصص
سلام امین جان ، ایول کارت عالیه
راستش در مقابل بچه ها که همه استادن من چیز زیادی نمیگم و بیشتر مشکلات رو گفتن ،فقط این تست دومتو با دقت نگاه کردم آخرش که ماشین کامل از پش وارونه میشه آخر آخرش زیاد طبیعی نیست ،خودت یه چند بار با دقت نگاش کن حالا شاید چشم من بد دیده.
اگه کمکی از دست من براومد بگو در خدمتم.

موفق باشی.
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
با سلام.خوبی؟ امین من راستش با سینما کار نکردم اما با مکس پلاگینهایی هست که میشه برای ماشین شاسی تعریف کرد.1 دونه بود madcar‌که فکر نکنم برای مکس های جدید اومده باشه.من شنیدم سینما توی بحث فیزیک خیلی قوی هست.
کارت سیولیت خوبی شده اما یه مقدار روی فیزیک اطراف کار کن.مثلا وقتی فیزیک قوی هست میتونی گل یا آب یا شکستن دیواری چیزی رو شبیه سازی کنی.من تو رندرینگ و این داستانا چیزایی میدونم اما انیمیشن متاسفانه زیاد تبحر ندارم.یعنی اصلا ندارم!!

کارت خوبه.اما فقط تست هست.پتانسیل کار بزرگ رو داره.حالا کار کن ببینیم چه میشه.!
 

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
این یکی بهتره ولی مشکلات قبلیو داره هنوز؛ باز میشه گفت یه انفجار میخاد

ممنون سعید جان. واسه اینا هم ایشاا... توی کار نهایی وقت میذارم حتما، الان هنوز دارم روی حرکت اصلی ماشین کار می کنم و وارد جزئیات نشدم.

سلام امین جان ، ایول کارت عالیه
راستش در مقابل بچه ها که همه استادن من چیز زیادی نمیگم و بیشتر مشکلات رو گفتن ،فقط این تست دومتو با دقت نگاه کردم آخرش که ماشین کامل از پش وارونه میشه آخر آخرش زیاد طبیعی نیست ،خودت یه چند بار با دقت نگاش کن حالا شاید چشم من بد دیده.
اگه کمکی از دست من براومد بگو در خدمتم.

موفق باشی.

ممنون pclord جان. لطف داری شما.
آره اونجاشو درست کردم، ممنون بابته دقتت :rose:
مرسی pclord جان مشکلی بود حتما مزاحمت می شم :wink:

با سلام.خوبی؟ امین من راستش با سینما کار نکردم اما با مکس پلاگینهایی هست که میشه برای ماشین شاسی تعریف کرد.1 دونه بود madcar‌که فکر نکنم برای مکس های جدید اومده باشه.من شنیدم سینما توی بحث فیزیک خیلی قوی هست.
کارت سیولیت خوبی شده اما یه مقدار روی فیزیک اطراف کار کن.مثلا وقتی فیزیک قوی هست میتونی گل یا آب یا شکستن دیواری چیزی رو شبیه سازی کنی.من تو رندرینگ و این داستانا چیزایی میدونم اما انیمیشن متاسفانه زیاد تبحر ندارم.یعنی اصلا ندارم!!

کارت خوبه.اما فقط تست هست.پتانسیل کار بزرگ رو داره.حالا کار کن ببینیم چه میشه.!

آره madcar و Craft و اینا هستن، تازه Craft واسه Cinema 4D هم هست. توی کار نهایی به احتمال زیاد هم از Craft هم استفاده می کنم توی کار :green:
بابت پیشنهادها هم ممنون، آره روی این تست دارم وقت زیادی می ذارم تا بتونم یه کار خوب از توش در بیارم.


موفق باشید و سربلند و ممنون از همه بازم :rose:
 
سلام

خیلی زیبا شده تست دوم عالی شده فقط دفعه ی اول زیادی از زمین بلند میشه و مانع روهم بزار تا بشه بهتر نظر داد
 

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
رندرتست سوم!

بازم سلام به هم.
رندرتست سوم رو هم گرفتم. توی این مدت حرکت اصلی رو ول کردم و چسبیدم به جزئیات. یه سری مشکلات برای انجام پیشنهادات و ایده های بچه هایی که نظر دادن بود وجود داشت که با کمک دوست خوبم CG_Master بالاخره تونستم روشی برای ایجاد فرورفتگی توی بدنه ی ماشین رو پیدا کنم. توی این تست چند تا کار کردم. یکی اینکه با XPresso یه سیستم گره ایه ساده برای چرخ ها ایجاد کردم تا بدون کی فریم و انیمت دستی چرخ ها رو انیمیت کنم. آینه ها رو هم الان در گیر دینامیک کردم. روی فرورفتگی بدنه و سقف ماشین هم کار کردم. البته یه کارو موند که انجام ندادم و اونم شکستن شیشه هاست :green: البته ایجاد فرورفتگی خیلی ساده توی این تست انجامش دادم و فقط می خواستم ببینم روشی که می خوای برای ایجاد فرورفتگی استفاده کنم ازش چطوری در میاد. که نظر خودم مساعده و برای تست بعد باید روش بیشتر کار کنم.
اینم از تست دوم:
attachment.php
انیمیت رو هم توی پیوست گذاشتم.
راستی یه سوال دارم در مورد نحوه ی شکستن شیشه ها. من الان نمی دونم شکستن شیشه ها توی تصادف باید چطوری باشه. یعنی مثلا بیام شیشه ها رو خرده خرد کنم یا اینکه فقط شیشه های به چند تا تیکه کوچک تر بشکنم کافیه؟
بازم از هادی جان بابت کمکایی که کرد بهم ممنون :rose: ، بازم ایشاا... مزاحمش می شم :green:
از دیگر دوستانی هم که نظر دادن یه دنیا ممنون. :rose:
موفق باشید و پیروز :rose:
 

پیوست ها

  • BMW X6 accidence 12-02.jpg
    BMW X6 accidence 12-02.jpg
    28.1 کیلوبایت · بازدیدها: 71
  • BMW X6 accidence 12-02.rar
    568.4 کیلوبایت · بازدیدها: 300

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
سلام امین...

دادش مایی... کاری نکردیم که همشو خودت انجام دادی.

آقا من منتظر این حرکت متفاوت بودم ... خوب حس رو منتقل میکنه.. ینی به یه کارگردان هنری اینو بشون بدی خوشش میاد

فقط چند تا نکته... فکر میکنم اصطکاک زمین و ماشین کمی زیاد هست و انتظار میرفت با این سرعت اولیه ؛ حرکت کمی جلو تر متوقف بشه... اما اینم خوبه ما اگه ما فاصله مانع تا ماشین رو 100 واحد بگیریم من دوست دارم که 15 الی 20 واحد ماشین جلو تر متوقف بشه
واسه اینکار وزن ماشین رو دست نزن ... درسته با کم کردن وزن, میشه ماشین رو جلو تر متوقف کرد اما اینجوری که دیده میشه وزن ماشین مناسبه و چون اصطکاک از عواملی هست که میتونه رو حرکت تاثیر بزاره پس کمی اصطکاک ماشین یا زمین رو کم تر کن

وقتی سیمیولیت رو فاینال کردی و کلید هات واسه ماشین و چرخها ثبت شد میتونی موقعی که چرخها روی مانع میره چرخ رو کمی تو محور z بالا ببری انگار فنر داره... تو مکس با Curve editor میشه اینکارو کرد

فعلا اینا رو انجام بده

موفق باشی
 
آخرین ویرایش:

pclord

کاربر متخصص
این یکی واقعا خوب شده، به خصوص طبیعی بودنش.

چون ماشین محکم به زمین برخورد میکنه، باید شیشه کاملا خورد بشه.

منتظر ادامه هستیم.

موفق باشی.
 

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
سلام

خیلی زیبا شده تست دوم عالی شده فقط دفعه ی اول زیادی از زمین بلند میشه و مانع روهم بزار تا بشه بهتر نظر داد

ممنون محمد جان. شما زیبا می بینی. :rose:

این یکی واقعا خوب شده، به خصوص طبیعی بودنش.

چون ماشین محکم به زمین برخورد میکنه، باید شیشه کاملا خورد بشه.

منتظر ادامه هستیم.

موفق باشی.

ممنون سجاد جان، لطف داری :rose:

یه Preview جدید گذاشتم توی ضمیمه. خوشحال می شم دوستان ببیننش. در مورد ه شکستنه شیشه هاست. نمی دونم خوب شده یا نه، آخه خودم از بس کاری رو که رندر می کنم یا پیش نمایش ازش می گیرم دیدم که برام عادی شده و مشکلاتش رو نمی بینم :lol:. برای همین ممنون می شم مشکلاتش رو گوشزد کنید تا رفعشون کنم. :green:

attachment.php

بازم ممنون از همه ی دوستان.
موفق و سربلند باشید. :rose:
 

پیوست ها

  • BMW X6 accidence 15-01.rar
    553.6 کیلوبایت · بازدیدها: 84
  • BMW X6 accidence 15-01.jpg
    BMW X6 accidence 15-01.jpg
    54.2 کیلوبایت · بازدیدها: 80

Bullet

Member
خوبه :):)
به نظرم اگه کل شیشه خورد نشه طبیعی تره .
مثلا بعضی تیکه ها ترک بخورند ولی هنوز به بدنه چسبیده باشن .
واینکه شیشه ماشین فک نکنم اینقدر ریز ریز شه .
نیدونم ::green:

مث این
4-9-06_car_accident_pic.jpg
 
آخرین ویرایش:

.:. soroosh .:.

Active Member
همینطوری اگه پیش بری و همه حرکت هاش را در بیاری با جزئیات در نهایت خیلی عالی میشه امین جان.
فقط من با حرکت ها ی ماشین بعد از برخورد با زمین مشکل دارم.
این ماشین با این سرعت که حرکت میکنه و از رو زمین بلند میشه بعدش باید حداقل ۲ یا ۳ دور بچرخه. اما این سریع ثابت میشه از یک طرف! نمیدونم شاید وزن ماشین را درست در نیاوردی یا جاذبه زمینت زیاده یا ... و یا اینکه من اشتباه میکنم.
منتظر ادامه کارت هستم . موفق باشی :rose:
 

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
خوبه :):)
به نظرم اگه کل شیشه خورد نشه طبیعی تره .
مثلا بعضی تیکه ها ترک بخورند ولی هنوز به بدنه چسبیده باشن .
واینکه شیشه ماشین فک نکنم اینقدر ریز ریز شه .
نیدونم ::green:

مث این
4-9-06_car_accident_pic.jpg

اینم فکر خوبیه، ممنون. :rose: در مورد خرد شدنش هم آره انگاری راست می گید، تجدید نظر می کنم توی خرد شدنشون.
ایول این عکسه هم باحاله، ولی فکر نکنم بتونم شیشه یا بدنه اش رو اینطوری اش و لاش کنم :lol: بازم ممنون :rose:


داری خوب پیش میری :wink:

مرسی سعید جان :rose:

همینطوری اگه پیش بری و همه حرکت هاش را در بیاری با جزئیات در نهایت خیلی عالی میشه امین جان.
فقط من با حرکت ها ی ماشین بعد از برخورد با زمین مشکل دارم.
این ماشین با این سرعت که حرکت میکنه و از رو زمین بلند میشه بعدش باید حداقل ۲ یا ۳ دور بچرخه. اما این سریع ثابت میشه از یک طرف! نمیدونم شاید وزن ماشین را درست در نیاوردی یا جاذبه زمینت زیاده یا ... و یا اینکه من اشتباه میکنم.
منتظر ادامه کارت هستم . موفق باشی :rose:

مرسی سروش جان، ایشاا... که بتونم :green:
آره در مورد حرکت بعد از برخورد و در زمان متوقف شدن CG_Master جان هم گوشزد کردن بهم. برای همین یه تست زدم برای ایجاد اون ملق خوردنای ماشین. البته هنوز تسته و باید با حرکت اصلی ادغام بشه تا جالب بشه که می مونه برای بعد. :green: تستش رو گذاشتم توی پیوست می تونید ببینید. نه آقا شما و اشتباه :green:
ممنون سروش جان بازم :rose:

موفق باشید و سربلند :rose:
 

پیوست ها

  • BMW X6 accidence 16-01.rar
    237.4 کیلوبایت · بازدیدها: 20

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
جا داره اول از هادی جان یه تشکر بکنم که وقت گذاشتن و فایل کارمو بازبینی کردن و مشکلاتش رو بهم گفتن :rose:
هادی جان با اینکه وقتشون پر بود و سرشون شلوغ بازم زحمت منو قبول کردن و به کار یه دستی کشیدن که نتیجه اش شد این 2 تا فایلی که توی پیوسته. :green:
این دو تا رو هم به خاطر این برای من زدن که منظورشون رو بفهمم در مورد مشکلات کارم که بازم دستش درد نکنه.
من یه کم با فرو رفتن و داغون شدنه بدنه و سقف و کاپوت و اینا مشکل داشتم که هادی جان با گفتن روش انجام کار بهم روشی رو برای انجامش یاد دادن :oops: که ایشاا... توی تستای بعد ازش استفاده خواهم کرد. شایدم دیدید بعد از نهایی شدنه حرکت اصلی ماشین کارو سپردیم دست هادی جان برای انجام افزودن جزئیاتی مثل فرورفتگی و شکستنه شیشه ها. :green:
بازم در مورد کارا اگه سوالی بود بپرسید خود هادی جان جواب می دن :green:
یه تست هم برای رندر اصلی ماشین زدم. البته با موتور رندر Octane. :green: شد این:

attachment.php
البته اینم در حد یه تسته ساده اس و روش کار نکردم زیاد ولی خودم که خوشم اومد ازش. زمان رندر هم فکر کنم 4 دقیقه و 57 ثانیه بود. البته اکتان فقط از کارت گرافیک و Gpu برای رندر استفاده می کنه. :green: شاید برای رندر انیمیشن نهایی هم از اکتان استفاده کنم اگه بتونم ورژن جدید و کراک شده ی اکتان رو پیدا کنم. :-?

بازم از همه ی دوستان ممنون.
موفق باشید و سربلند.
 

پیوست ها

  • 2.rar
    695.9 کیلوبایت · بازدیدها: 52
  • 3.rar
    401.7 کیلوبایت · بازدیدها: 14
  • MBW X6 01.jpg
    MBW X6 01.jpg
    82.8 کیلوبایت · بازدیدها: 804

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
ای بابا ما که کاری نکردیم...
در حد تست بود

ایشاالله که توپ میشه کارت...
موفق باشی
 

pclord

کاربر متخصص
درود

امین جان اون عکسی که دوست عزیز برای خرد شدن شیشه های گذاشته با کار شما فرق میکنه، چون ماشین محکم به زمین برخورد میکنه باید شیشه های خرد بشه اما نه همه شیشه ها، فقط اون دو قسمتش که اول به زمین برخورد میکنه، مابقی قسمت ها مثل اون عکس باشه خوبه. من معمولا تو فیلم ها دیدم به این شکله.

منتظر ادامه هستیم

موفق باشی.
 

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
ای بابا ما که کاری نکردیم...
در حد تست بود

ایشاالله که توپ میشه کارت...
موفق باشی

اختیار داری هادی جان، همین که زحمت کشیدی وقت گذاشتی لطف کردی. :rose:
ممنون.


درود

امین جان اون عکسی که دوست عزیز برای خرد شدن شیشه های گذاشته با کار شما فرق میکنه، چون ماشین محکم به زمین برخورد میکنه باید شیشه های خرد بشه اما نه همه شیشه ها، فقط اون دو قسمتش که اول به زمین برخورد میکنه، مابقی قسمت ها مثل اون عکس باشه خوبه. من معمولا تو فیلم ها دیدم به این شکله.

منتظر ادامه هستیم

موفق باشی.

مرسی سجاد جان. نکته ی خوبی رو گفتی، ممنون. آره فکر کنم نباید تمام شیشه ها به یه شکل بشکنن و باید هر کدوم از شیشه ها رو با توجه به وضعیتشون خرد کنم تا طبیعی تر باشه.
بازم ممنون.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا