Car Accident

شروع موضوع توسط Amin 4D ‏27 فوریه 2011 در انجمن گالری كارهاي در حال انجام يا WIP

  1. Amin 4D

    Amin 4D مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f

    ارسال‌ها:
    1,705
    تشکر شده:
    3,645
    امتیاز دستاورد:
    113
    سلام به همه ی دوستان :rose:
    امیدوارم حالتون خوب باشه.
    داشتم تریلر Transformers: Dark of the Moon رو می دیدم که توش یه صحنه ی تصادف باحال بود. خیلی خوشم اومد. برای همین شرکت که کارم تموم شد نشستم یه تست جدید رو شروع کردم :green:
    تصمیم گرفتم یه کار حرفه ای انجام بدم. یه صحنه از تصادف یه خودرو، با جزئیات زیاد و بالا. عمدا اومدم اینجا تایپک زدم که وسط کار اینو ول نکنم و از زیرش در نرم :green:
    فعلا شروع کردم به بازی کردن با این BMW:

    [​IMG]

    انیمیت فعلیش رو هم گذاشتم توی پیوست. این اولین تست رندر از کار هستش. البته کار اصلی شاید خود این حرکت نباشه :green: در نهایت هم شاید یه نمای واقعی رو فیلم برداری کردیم و ماشین رو روی اون کامپوزیت کنم.
    تا اینجای کار از نرم افزارهای Cinema 4D 12 و Houdini 11 استفاده کردم. از هودینی فقط برای این استفاده کردم که یه پروکسی از ماشین رو به دست بیارم برای محاسبه ی دینامیک و انیمیت روی اون. اصل کارها هم توی CInema 4D انجام شده :green:
    خیلی خوشحال می شم کار رو نقد کنید تا بتونم مشکلاش رو کم کم رفع کنم و یه کار تمیز در آخ در بیاد از توی این تایپک :green: در هر صورت که دست شما رو خیلی می بوسه :green:
    :tavajoh:
    [​IMG]
    آخرین آپدیت کار در پست 87 هستش.
    موفق باشید و سربلند. :rose:
     

    پیوست ها:

    آخرین ویرایش: ‏23 سپتامبر 2011
    نوشته شده توسط Amin 4D در ‏27 فوریه 2011
    arminAnim، sharifonline، ALI V8 و 61 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  2. Baloot3D

    Baloot3D مسئول بخش سخت افزار سه بعدی

    ارسال‌ها:
    781
    تشکر شده:
    4,096
    امتیاز دستاورد:
    93
    سلام آقای مدیر :wink:

    خوبی امین جان ؟

    برای بیس کار خیلی خوب هست فقط چنتا نکته که مطمئناً خودت در روند کار میدونی و کار ردیفی ارائه میدی .

    وزن ماشین رو دقیق نشون بده .مطمئناً یک ماشین 1.5 تنی شاستی بلند در اثر برخورد با سرعت بالا آسیب شدیدی هم میزنه هم میخوره .
    کاش از یک ثانیه قبل تر رندر میگرفتی که سرعت ماشینم خوب دیده بشه و یک ثانیه بعد از سکون کامل ماشین رو هم بذاری (اصول تدوین برای پلان ها این رو میگه ها البته :rose:)

    با سابقه ای که از کارهات دارم میدونم چیز ردیفی ازش در میاری .

    همیشه این کارهای کامل هستند که رزومه کاری به حساب میان . پس حتماً کاملش کن

    منتظریم :rose:
     
    نوشته شده توسط Baloot3D در ‏27 فوریه 2011
    ALI V8، rasol10261360، hamed.f و 2 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  3. Fa

    Fa Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    992
    تشکر شده:
    533
    امتیاز دستاورد:
    93
    امین جان خیلی خوبه ولی ماشین به طور طبیعی چپ نمیکنه . یعنی غیر عادی هست . از ÷لاگین استفاده کردی ؟؟؟؟؟ واشه ریگ ماشین ؟؟
     
    نوشته شده توسط Fa در ‏27 فوریه 2011
    Lord Voldemort از این پست تشکر کرده است.
  4. CG_Master

    CG_Master کاربر متخصص انیمیشن

    ارسال‌ها:
    1,625
    تشکر شده:
    2,524
    امتیاز دستاورد:
    36
    سلام امین...
    کاری که من قبلا ها روش کار میکردم اما خوب کار سختی بود

    مسلما وقتی توی اون فیلم به اون بزرگی داری اون صحنه رو میبینی شک نکن که اونا واسه این جور حرکات داینامیکی یه پلاگین یا حتی یه برنامه مجزا یا شایدم از ترکیب چند برنامه و اسکریپت های خاصی استفاده میکنن

    یادمه با پلاگین ری فایر و کرفت دایرکتر یه همچین حرکتی انجام دادم و جالب شده بود.. الان موجود نیس رو سیستمم

    مسلما این ماشین ریگ نیست ... اگه بتونی در یه سکانس صحنه ای اینچنینی همراه حرکت درست چرخها داشته باشی و بتونی ماشین رو چپ کنی و موقع برخورد به جایی به طور اتومات بدنه deform بشه اون موقع کارت درسته

    الان که چیزی نداره واسه نظر دادن... یه حرکت اولیه دادی و بقیه حرکت سیمیولیت هست

    حتی میتونی قسمتی که برخور میکنه به جسم سختی رو درگیر cloth کنی! فکر خوبیه اما شدنی و سخته

    اگه سیستمت اذیت میکنه به خاطر high poly بودن ماشین , میتونی یه روکش یا اصطلاحاً توی CG بهش میگن درایور(دقیقا همون جسم اما با سگمنت های کمتر ) واسه شبیه سازی مادر انجام بدی و بعدی میتونی با یه ابزار که تو مکس بهش میگن skin wrap حرکت درایور رو روی جسم مادرکپی کنی و اون درایو رو موقع رندر مخفی کنی...

    حالا ...

    ببینیم چه میکنی... اگه خوب در بیاری اون جوری که تو واقعیت اتفاق میوفته اولین نفری هستی که تونسته این حرکت رو در بیاره تو ایران

    اگه کمکی از دستم بر بیاد انجام میدم..

    فعلا ...
    یا علی و موفق باشی
     
    نوشته شده توسط CG_Master در ‏27 فوریه 2011
    ALI V8، madar graphic، hamed.f و 3 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  5. Amin 4D

    Amin 4D مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f

    ارسال‌ها:
    1,705
    تشکر شده:
    3,645
    امتیاز دستاورد:
    113
    مرسی. ما که همیشه خوبیم.
    به نکته ی خوبی اشاره کردی. حتما سعی می کنم توی کار بهش توجه کنم.
    رندر یه ثانیه قبل که هیچ، آخه اول حرکت همینه، اما رندر یه ثانیه بعد رو سعی می کنم توی رندر تست بعدی بذارم. :green:
    لطف داری شما سلیقه از خودتونه :rose:
    آره دقیقا. یه فکرایی برای رزومه ی کاریمون هم داریم :)

    ممنون اصغر جان. آره خودمم یه ذره همین حسو داشتم. اخه می دونی یه ذره گشتم اما نتونستم یه فیلم واقعی از همچین حرکتی پیدا کنم. اگه کسی لینکی چیزی داره در مورد چپ کردن ماشین حتما بذاره :green:
    نه، هنوز از پلاگین استفاده نکردم. اما به احتمال زیاد باید از Craft Director هم توی کار استفاده کنم.
     
    نوشته شده توسط Amin 4D در ‏27 فوریه 2011
    madar graphic و vfxproducer از این پست تشکر کرده اند.
  6. Amin 4D

    Amin 4D مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f

    ارسال‌ها:
    1,705
    تشکر شده:
    3,645
    امتیاز دستاورد:
    113
    ایول. پس حتما از تجربه هات توی این تست بهم بگو. مثل همین یکی که گفتی :green:
    در مورد اون فیلم که آره. روی یه همچین صحنه ی شاخی یه گروه 3D کار بزرگ هستن به علاوه ی یه گروه برنامه نویس خوب برای نوشتن پلاگین های مورد نیاز شون. تازه یه سرپرست جلوه های ویژه و یه کارگردان هم بالای سرشون هستن :green:
    ری فایر برای چی؟ واسه شکستن چیزی بوده آیا؟ :-?
    آره هنوز ریگش نکردم ماشین رو. :green: اما ریگ بودنش توی نتیجه تاثیری نداره که. آخه این حرکتش فقط با دینامیکه. البته دینامیک رو به پروکسی دادم و بعد حرکت رو از پروکسی گرفتم و به ماشین high poly دادم. درست همون چیزی که خودت گفتی. اینطوری صحنه هم سنگین نمیشه الکی. و محاسبات روی مدل high poly انجام نمیشه. برای همین چرخوندن لاستیک ها یا ریگ بودنش فرقی توی نتیجه نداشت. دو تا وایر گذاشتم که توشون میتونی اون پروکسی که همون لاوپولیه خود ماشین هست رو ببینی. سیمولیت دینامیک روی اون پروکسی انجام شده و حرکت به ماشین high poly داده شده. فکر کردی Cinema 4D الکیه پس :green: اینقدها که فکر می کنی Cinema 4D ساده و آسون نیست. :green: یه ابزار هایی داره مثل این skin wrap شما :)
    واسه اون قسمت برخورد هم یه فکرایی دارم. تونستنش میشه اما این Cinema 4D یه محدودیت هایی داره که شاید نتونم اون چیزی که می خوام رو چه با Cloth چه با SoftBody به وجود بیارم. اگه هودینی بود یه ابزار مخصوص ایجاد برخورد ماشین به در و دیوار و ایجاد فرو رفتگی داشت که کار آدم رو خیلی راحت می کرد.
    ایول. بابا عجب روحیه ای دادیا. :wink: حتما سعی می کنم این کارو به نحو احسنت و هرچه رئال تر در بیارم.
    واسه کمک هم ممنون داداش هادی. حتما اگه به مشکل برخوردم میام مزاحمت میشم.
    فقط بازم می گم اگه کسی از دوستان لینکی از یه فیلم از همچین نما و صحنه ای داشت حتما بذاره اینجا.
    تو هم موفق باشی. :rose:
     

    پیوست ها:

    • CAWire 001.jpg
      CAWire 001.jpg
      اندازه فایل:
      کیلوبایت 76.2
      نمایش ها:
      36
    • CAWire 002.jpg
      CAWire 002.jpg
      اندازه فایل:
      کیلوبایت 122.6
      نمایش ها:
      49
    نوشته شده توسط Amin 4D در ‏27 فوریه 2011
    shahryar_lord، Borhan72 و *farshid* از این ارسال تشکر کرده اند.
  7. *farshid*

    *farshid* کاربر VIP

    ارسال‌ها:
    2,974
    تشکر شده:
    11,315
    امتیاز دستاورد:
    113
    صجنه دلخراشی بود
    به نظر من از نظر فیزیکی مشکلی نداره
    سنگینی ماشین رو کاملا میشه احساس کرد

    منتظر تکمیل شدن کارت هستم
    جالبناک-انگیز بود :)
    اینا رو نداره:
    صدا :)
    جرقه وقت سر خوردن ماشین
    متریال
    خم شدن بدنه ی ماشین

    همه اینا رو میخوای بسازی؟
    یا فقط تست بود
    تست باحالی بود در کل
    :rose:
     
    نوشته شده توسط *farshid* در ‏27 فوریه 2011
    hamed.f، shahryar_lord و AREF از این ارسال تشکر کرده اند.
  8. امین تری دی

    امین تری دی Active Member

    ارسال‌ها:
    2,009
    تشکر شده:
    5,105
    امتیاز دستاورد:
    36
    بیس کار رو خوب در آوردی ولی
    خیلی باید روش کار کنی تا یک صحنه طبیعی بشه
    موفق باشی
    اگر از نظر تکنیکی به مشکل خوردی پیغام بده ما در خدمتیم :wink:

    یا علی
     
    نوشته شده توسط امین تری دی در ‏27 فوریه 2011
    shahryar_lord از این پست تشکر کرده است.
  9. AliReza Bahrami

    AliReza Bahrami مدیر انجمن

    ارسال‌ها:
    3,788
    تشکر شده:
    7,667
    امتیاز دستاورد:
    113
    سلام دوس جان
    خیلی با مزه بود
    اما به نطرم مانع یکم غیر طبیعی هستش برای یه همچین چپ کردنی!!
    خم شدنش بدنه ی ماشین هم اجرا بشه خیلی تووپ میشه

    کلا خیلی کارهاتو دوس دارم
    آفرین
    موفق باشی حبیبی:rose:
     
    نوشته شده توسط AliReza Bahrami در ‏27 فوریه 2011
    shahryar_lord و Baloot3D از این پست تشکر کرده اند.
  10. Mandana

    Mandana Active Member

    ارسال‌ها:
    15,296
    تشکر شده:
    25,029
    امتیاز دستاورد:
    36
    سلام امین جان خوبی؟
    تا اینجاش مکه جالب شده.بر خلاف نظر دوستان معتقدم وزن رو خوب نشون داده
    ما که ازین چیزها سرمان در نمیایه.ولی خوشمان که می آیه
    در کل منتظر ادامه ش استیم
    موفق بباشی:rose:
     
    نوشته شده توسط Mandana در ‏27 فوریه 2011
    hamed.f، shahryar_lord، AREF و 2 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  11. Mahdi_Rashed

    Mahdi_Rashed Active Member

    ارسال‌ها:
    1,334
    تشکر شده:
    1,719
    امتیاز دستاورد:
    36
    بسیار عالی شده . ولی خوب اگه ماشین کمک فنر داشت و خسارت هم میدید بهتر میشد :)
     
    نوشته شده توسط Mahdi_Rashed در ‏28 فوریه 2011
  12. Amin 4D

    Amin 4D مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f

    ارسال‌ها:
    1,705
    تشکر شده:
    3,645
    امتیاز دستاورد:
    113
    ممنون فرشید جان.
    به جز صدا که من تا حالا توی هیچ کاری ازش استفاده نکردم و بلد نیستم اصلا کار باهاش رو بقیه رو ایشاا... می خوام انجام بدم. جرقه که حتما، چون روش کار کرده بودم قبلا. متریال هم که حتما می مونه خم شدن بدنه که باید روش وقت بذارم و اگه تونستم اونم در بیارم توی کار :green:
    بازم ممنون.

    ممنون امین جان. چشم سعی می کنم مزاحم بشم پس و تجربه هات استفاده کنم. :rose:
    منون و موفق باشی.

    شایدو نمیدونم، اما خودم که همچین حسی نداشتم و از این تست خوشم اومد. اما بازم بیشتر روش کار می کنم.
    ممنون و موفق باشی.
     
    نوشته شده توسط Amin 4D در ‏28 فوریه 2011
  13. Amin 4D

    Amin 4D مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f

    ارسال‌ها:
    1,705
    تشکر شده:
    3,645
    امتیاز دستاورد:
    113
    سلام. ما خوب نباشیم کی خوب باشه پس؟؟ :lol: :wink:
    نفر دومی هستید که می گید وزنش خوب شده. فرشید هم همین نظر رو داشت. :green:
    همین که دوستان و افراد مهمی مثل شما منتظره ادامه ی کار باشن به ما انگیزه و انرژی برای ادامه کارو می ده.
    ایشاا... بتونم کار و خوب تمومش کنم.
    u هم موفق باشی بسی بیشتر :rose:

    ممنون مهدی جان.
    کمک فنر که فکر نکنم روش کار کنم اما خسارت رو حتما میخوام روش کار کنم. این تازه اولین تست رندر از این کار بود. ایشاا... قراره این کارو ادامه بدم تا یه چیز خوب از توش در بیاد.
     
    نوشته شده توسط Amin 4D در ‏28 فوریه 2011
  14. hosienmax100

    hosienmax100 3D Artist

    ارسال‌ها:
    1,786
    تشکر شده:
    2,718
    امتیاز دستاورد:
    36
    دقیقآ من هم مواقم به هیچ وجه این مانع مناسب این انیمیت نیست ماشین وزنش زیاده ویادت نره لاستیک ها خشک و فلزی نیستن که چنین عکس العملی نشون بده //این تصادف رو زیاد در عالم واقعیت داریم

    بهترین منبع همون مسابقات ماشین هست که داره هر سال برگزار میشه یه سرچ بزن

    روش کار مطمئنن جالب میشه ../
     
    نوشته شده توسط hosienmax100 در ‏28 فوریه 2011
  15. Farrokh

    Farrokh Active Member

    ارسال‌ها:
    2,542
    تشکر شده:
    6,277
    امتیاز دستاورد:
    36
    من خوشم آمد

    منتها به نظرم رسید که موقع چپ شدن ماشین همون اول یه ایرادی هست

    ماشین قبل از اینکه به مانع بخوره چپ می شه (یعنی از روی زمین بلند می شه )

    برای این جور صحنه هم معمولا میان یه سطح شیبل دار کوچیک می ذارن که ماشین روش بچرخه و بگرده :green:

    بی صبرانه منتظر دیدن پیشرفت کارت هستم
    موفق باشی
     
    نوشته شده توسط Farrokh در ‏28 فوریه 2011
  16. VirtualSaeed

    VirtualSaeed Member

    ارسال‌ها:
    317
    تشکر شده:
    372
    امتیاز دستاورد:
    16
    to amin action

    به نظر من حرکت قشنگیه حالا اینکه بچه ها گفتن مانع رو عوض کنی ولی من فک میکنم مانع رو برا ما گزاشتی که بدونیم از کجا حرکت شورو میشه ؛ مانع رو بردار جاش دقیقا زیر لاستیک چپ جلویی یکم به سمت وسط یه انفجار کوچیک بزار ببین حرکت چقد طبیعی میشه ! نه بچه ها ؟
    فقط جم شدن بدنه میمونه و زراتو خوردگیها ، سقفو کاپوتو سپر جلو ، یکمم وقتی بدنه تاثیر گرفت طبیعتا ماشین مثل ماکت ماشین بالا پایین نمیپره ؛ البته درسته که با پلاگین آدم کنترل درستو حسابشده ای رو جسم نداره ولی نظر من مثبته من تبریک میگم و خوشحال شدم این کارو دیدم :)

    تو همین 99% من هم کاپوتو بدنه رو له نکردم آخه مال من قراره فقط تو دید پلیس باشه و واقعیت نباشه
    لینک مجیدشو میزارم اینجا ممنون میشم از همه که به ماشین ما هم نظری بدن
    http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=161843

    من یه کار حدودا 3،4 سال پیش زدم که یه ماشین میخوره به جدول بعد اسلو موشن جمع میشه نمیدونم دیدی یا نه ( البته قابل مقایسه با کارت نیستا ! به خاطر رسوندن نظرم نسبت به له شدن کاپوت گفتم ) یه چیزی شبیه اون ؛ تونستی میتونی از لینک زیر همون نمونه 2009 اول صفحه ببینیش 6،7 مگه :wink:
    http://virtualeffects.ir/projects.html
     
    آخرین ویرایش: ‏28 فوریه 2011
    نوشته شده توسط VirtualSaeed در ‏28 فوریه 2011
  17. .:. soroosh .:.

    .:. soroosh .:. Active Member

    ارسال‌ها:
    2,377
    تشکر شده:
    3,694
    امتیاز دستاورد:
    36
    امین جان خیلی خوب شده و میدونی که کلا از داینامیک لذت میبرم. :)
    بچه ها نظرات متفاوتی دادن و من فعلا نظری نمیدم چون میدونم هنوز خودت رو این کار کلی ایده داری که میخوای پیاده کنی و این فقط ساخت یک حرکت ساده بوده برای اینکه بدونی حدودا چی میخوای بسازی و بیس کار را پیاده سازی کنی. و همیشه استارت کار تا انتهای کار کلی تغییر انجام میشه و در نهایت شاید کار نهایی با کار ابتدایی ۱۸۰ درجه تفاوت داشته باشه.
    پس بی صبرانه منتظر ادامه کار هستم و مرحله مرحله دنبال میکنم.
    ضمنا ببخشید که دیر کامنت میدم...
    موفق باشی :rose:
     
    نوشته شده توسط .:. soroosh .:. در ‏1 مارس 2011
  18. Amin 4D

    Amin 4D مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f

    ارسال‌ها:
    1,705
    تشکر شده:
    3,645
    امتیاز دستاورد:
    113
    ممنون بابت نظر. سعی کردم توی کار بعدی یه ذره بیشتر روی این قضیه کار کنم. البته اون مانع قرار نیست در رندر اصلی باشه و بیشتر یه راهنما بود برای اینکه با اون تصادف رو شروع کنم :green:
    آره، سرچ می کنم حتما، ممنون.
    مرسی بازم.

    نه. احتمالا اشتباه می کنی فرخ جان. اینکه دستی انجام نشده، دینامیک هستش و تا به اون مانع برخورد نکنه ماشین هیچ اتفاقی نمیافته براش و به محض برخورد با اون مانع هست که از زمین بلند میشه :green:
    واسه اون سطح شیبدار هم یه بار تست کردم جالب در نیومد یه تکنیک دیگه زدم برای ایجاد حرکتی که می خوام :)
    ممنون فرخ جان، به دم انرژی میدید برای ادامه ی کار. :rose:

    ممنون سعید جان بابت نظر. :rose:
    ایول، دقیقا. مانع قرار نیست اصلا توی رندر اصلی باشه. اگر هم باشه این مانع نیست و این مانعی که شما می بینید بیشتر یه جسم راهنماست برای ایجاد حرکتی که می خوام. در مورد انفجار هم ایول، خوب گفتی، حتما باید همین کارو بکنم، جالب میشه حتما. :rose: هنوز از پلاگین استفاده نکردم سعید جان :green: اما احتمال زیاد باید ازش استفاده کنم بالاخره :green: البته نه برای این تستا، برای نتیجه ی نهایی

    ممنون سروش جان.
    مرسی سروش جان که آدم رو درک می کنی :rose:
    نه بابا چه حرفیه، همین که کامنت گذاشتی لطف کردی.

    بازم همه ی دوستان ممنون
    موفق باشید و سربلند.
    کارتو هم دیم سعید جان، کارت همشون عالین :rose:
     
    نوشته شده توسط Amin 4D در ‏1 مارس 2011
    hosienmax100 و .:. soroosh .:. از این پست تشکر کرده اند.
  19. CG_Master

    CG_Master کاربر متخصص انیمیشن

    ارسال‌ها:
    1,625
    تشکر شده:
    2,524
    امتیاز دستاورد:
    36
    نه
    من با پلاگین ری فایر اون جایی که ماشین قراره پشتک بزنه زیرش یه بمب گذاشتم با شعاع و فشار زیاد که به فرض این بمب از فریم فلان اکتیو بشه و ماشین رو چپه کنه :دی

    بعدش یه چیز نازی که ریفایر داره physic هست که انصافا دقیق و بهتر از راکتور مکس عمل میکنه

    پس چی شد؟

    قبل از اون حرکت پشتک بارو ... اومدم با پلاگین کرافت ماشین رو هر جوری که دوست داشتم ریگ کردم و حرکت دادم و حرکتش رو به عنوان کلید به مکس معرفی کردم نه به عنوان حرکتی که پلاگینی باشه ینی کاری کردم که اگه پلاگین نداشته باشی رو مکست بتونی این حرکت ماشین رو داشته باشی

    خلاصه اینجوریا...

    کاش چند نفر با هم جمع میشدیم یه حرکت در حد God انجام میدادیم ...
    خدا وکیلی وقت ندارم و گرنه بدجور پام...

    حالا ....

    ببینیم داش امین دست تنها چه میکنه... دوست دارم کارتو ببینم...

    یا علی
     
    نوشته شده توسط CG_Master در ‏1 مارس 2011
  20. Amin 4D

    Amin 4D مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f

    ارسال‌ها:
    1,705
    تشکر شده:
    3,645
    امتیاز دستاورد:
    113
    خب. اینم رندر تست دوم:

    [​IMG]
    فایل انیمیتش رو هم گذاشتم توی پیوست.
    خوشحال می شم ببینید و بازم نقد کنید تا بتونم مشکلاتشو بفهمم.
    توی این تست اومدم کلا مانع رو برداشتم دیگه و برای ایجاد این حرکت اومدم 2 پروکسی ایجاد کردم. یکیش برای ایجاد حرکت ماشین در حال ترمز و یکی هم اون حرکت بعد از ترمز گرفتن و پرت شدنش. توی این تست از Initial State و Cache هم استفاده کردم تا بتونم دو حرکت پروکسی رو به ماشین اصلی بدم. :green: فعلا خط ترمز رو هم خیلی ساده اضافه کردم تا کار خیلی ساده نباشه.
    خودم که از این یکی خیلی بیشتر خوشم اومد. البته می دونم بازم مشکل زیاد داره و باز دست شما دوستان گل رو می بوسه. :rose:
    بازم ممنون از همه ی دوستان :rose:
     

    پیوست ها:

    نوشته شده توسط Amin 4D در ‏1 مارس 2011
    pclord و VirtualSaeed از این پست تشکر کرده اند.

به اشتراک بگذارید