یک آبسردکن استیل با کیفیت از چه خصوصیاتی برخوردار است؟

در صورتی که بخواهید یک آبسردکن استیل برای مسجد ، مدرسه و یا محل کار خود تهیه کنید با طیف وسیعی از فروشندگان آبسردکن مواجه میشوید. یکی از موضوعاتی که عموم آبسردکن ها با آن مواجهند تشابه ظاهری آنها می باشد. بدینصورت که اگر شما همه آنها را در کنار یکدیگر رویت کنید متوجه تفاوت های آنها نمیشوید. این موضوع سبب شده تا بسیاری از افراد به تصور اینکه یک فروشنده آبسردکن استیل گران فروش بوده و دیگری ارزان فروش است نسبت به تهیه آبسردکن ارزان قیمت اقدام کنند. مطمئناً ضرب المثل هیچ ارزانی بی حکمت نیست می بایست در زمان خرید هر محصولی مد نظر قرار گیرد. آبسردکن های ارزان قیمت معمولاً از قطعات ، اتصالات ، موتورآلات و حتی شیر آلات ارزان قیمتی در ساختار خود استفاده میکنند. در این مطلب از سایت ما راهنمایی های کاملی را در مورد خصوصیات آبسردکن های با کیفیت نسبت به یک آبسردکن استیل ارزان قیمت به شما خواهیم کرد. بدین منظور میتوانید ادامه مطلب را مطالعه کنید.

خصوصیات آبسردکن استیل

همانطور که متوجه شدید آبسردکن نیز مانند هر کالایی دارای خصوصیات و ویژگی های منحصربفرد می باشد که این ویژگی ها از ظاهر قابل تشخیص نیست. تصور کنید شما دو تلویزیون ۵۰ اینچ را با یکدیگر مقایسه میکنید مطمئناً محصولی که کیفیت بالاتری دارد قیمت بیشتری نیز دارد. آبسردکن استیل نیز همانند این مثال هر چه قدر کیفیت بالاتری داشته باشد به طبع قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

خصوصیات و ویژگی های یک آبسردکن استیل با کیفیت

ویژگی های یک آبسردکن با کیفیت عبارتند از :

۱. بدنه محصول : یک آبسردکن مرغوب و ایده آل از بدنه استیل در ساختار خود استفاده میکند. این استیل ممکن است از نوع بگیر باشد و یا نگیر؛ خوب است بدانید بهترین نوع استیل، استیل نگیر بوده و در ساختار این فلز از آهن استفاده نشده است. نوع دوم استیل نوع بگیر بوده که در داخل آن مقداری ناخالصی وجود دارد. از این رو طول عمر آبسردکن با بدنه استیل بگیر بیشتر از نوع نگیر بوده و آبسردکن های با بدنه استیل نگیر بعد از چند سال استفاده دچار زنگ زدگی میگردند.

۲. موتور محصول : تمامی آبسردکن برای خنک کردن آب داخل منبع آبسردکن از موتور برودتی بدین منظور استفاده میکنند. معمولاً یک آبسردکن ایده آل از موتورآلات برودتی با کیفیت در ساختار خود استفاده میکند. موتورآلاتی مانند امبراکو ، دانفوس ، کالترون بسیار با کیفیت بوده و قدرت و طول عمر بالایی دارند. در مقابل آبسردکن های استیل ارزان قیمت از موتورآلات ارزان قیمت مانند سابکول در ساختار دستگاه بهره میبرند.

۳. شیرهای نصب شده بر روی محصول : عموماً آبسردکن های با کیفیت از شیرهای با کیفیتی در ساختار خود استفاده میکنند. حال این شیرها میتوانند فشاری باشند و یا اهرمی. در مقابل آبسردکن های استیل ارزان قیمت از شیر آلات درجه دوم در ساختار خود بهره میبرند.

۴. گارانتی و خدمات پس از فروش : دستگاه های آبسردکن استیل با کیفیت نیز همانند هر محصولی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. این در حالیست که آبسردکن های تولیدکنندگان غیرمجاز فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

در صورتی که سوالی در مورد انواع آبسردکن استیل دارید خوشحال میشویم آن را از طریق کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا