خرید از ترندیول ترکیه Trendyol

اگر قصد خرید کالاها و محصولات اورجینال و اصلی از ترکیه هستید، خرید از ترندیول ترکیه یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود. این فروشگاه ترکی،یکی از معتبرترین حراجی‌های پوشاک باکیفیت در خاورمیانه و کشور ترکیه است که علاوه بر ارائه برندهای مطرح ترکی، امکان خرید محبوب‌ترین مارک‌های جهان همچون نایک و آدیداس نیز در آن وجود دارد. از آنجایی که محصولات ترکی در فروشگاه آمازون، علی بابا، علی اکسپرس دیده نمی‌شود و هزینه خرید از این فروشگاه‌ها بسیار زیاد است، ترندیول برای ایرانی‌ها گزینه مناسب‌تری می‌باشد. برای خرید از ترندیول ترکیه کافیست با یافتن کالای مورد نظر خود, ثبت سفارش آن را از طریق وب سایت ایپک پورت انجام داده و در مدت زمان کوتاهی آنرا درب منزل در ایران تحویل بگیرید.


فروشگاه اینترنتی ترندیول ترکیه چیست و چگونه از آن خرید کنیم؟​

ترندیول یک فروشگاه آنلاین ترکیه ای است که از سال 2009 فعالیت خود را به صورت تخصصی در زمینه پوشاک شروع کرد و به دلیل داشتن حراجی‌های مختلف، تنوع زیاد برندها، محصولات و ارزان فروشی‌ها محبوبیت دارد. بنیان‌گذار و موسس این فروشگاه محبوب اینترنتی خانم Demet mutlu است و در این فروشگاه، محصولات بیش از 100 شرکت و تولید کننده ترک و غیر ترک به فروش می‌رسد.

اما به طور عمده دلیل محبوب شدن این فروشگاه، ارائه تخفیف‌های بی‌نظیر و فوق‌العاده در زمینه پوشاک است. این موضوع خرید از ترندیول ترکیه را بسیار مقرون به صرفه‌تر می‌کند. در ادامه با نحوه خرید از این فروشگاه ترکیه ای به وسیله ایپک پورت و تحویل فوری آن در ایران بیشتر آشنا می‌شویم.

آموزش خرید از سایت ترندیول ترکیه و تحویل درب منزل در ایران توسط ایپک پورت!​


مراحل خرید از سایت ترندیول ترکیه و تحویل در ایران بسیار ساده است. کافیست وارد فروشگاه اینترنتی ترندیول (trendyol) شده و محصول مورد نظر خود را جستجو و بیابید.


فرض کنید ما قصد خرید یک کفش ایر جردن نایک (Nike Aır Jordan) را داریم. بعد از یافتن محصول مورد نظر لینک آن کالا را مطابق تصویر زیر کپی میکنیم.


یافتن کالا در ترندیول ترکیه



و به سادگی لینک محصول کپی شده را در صفحه اصلی سایت ایپک پورت و در کادر سفارش محصول جای گذاری میکنیم.


خرید از ترندیول ترکیه با ایپک پورت



و با زدن دکمه اینتر و یا کلیک بر روی نماد ذره بین, کادری برای تکمیل اطلاعات سفارش (قیمت, وزن, رنگ, سایز و نوع کالا) باز میشود که با تکمیل اطلاعات لازم میتوانید در صورتی که قصد اضافه کردن محصول دیگری به سبد خرید خود را ندارید بر روی دکمه نهایی کردن سفارش بزنید.


ثبت سفارش خرید از ترندیول ترکیه و تحویل در ایران



باقی مراحل بسیار ساده میباشد که در مقاله ای با عنوان ( خرید از ترکیه و تحویل در ایران با ایپک پورت ) به صورت کامل شرح داده شده است. بعد از ثبت سفارش و پرداخت, کالا و محصولات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و بین 7 تا 10 روز کاری بعد از تحویل کالا توسط ترندیول به دفتر ترکیه ما درب منزل در ایران تحویل خواهید گرفت.


خرید محصولات و کالاهای اصل از ترکیه و سایت ترندیول (سخن آخر!)​


در این مقاله به شما آموزش دادیم که سایت ترندیول ترکیه چیست و چگونه می‌توانیم از آن خرید کنیم. یکی از بیشترین مزایای خرید از ترندیول ترکیه به صرفه بودن و راحت بودن آن برای کاربران ایرانی است که امکان دسترسی به برخی از کالاها و برندها را ندارند. شما می‌توانید با بهره‌مندگیری از خدمات ایپک پورت از سایت‌های محبوب و شناخت شده دیگری چون آمازون ترکیه، زارا, منگو و سایر سایت‌های ترکیه ای که لیست کامل تر آن در صفحه راهنمای خرید از سایت های ترکیه ای موجود میباشد نیز خرید کنید. در صورتی که سوالی در زمینه خرید از هر یک از این فروشگاه‌ها را دارید با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان و پشتیبانان ایپک پورت راهنمایی‌های کامل و جامعی در اختیار شما قرار خواهند داد.
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا