mamali132002
Active Member
aram جون عالیه خیلی قشنگ ساختی.
saeed_22 گفت:آرام جان آفرین همش را با مایا ساختی
مثلا درختا یا از vue
یا پلاگین استفاده کردی
درکل خیلی جالب و خوب شده
راستی با منتل ری رندر گرفتی دیگه؟
کاملا قبول دارم .Miladbat گفت:اگه رو نور پردازیش کار کرده بودی از این هم بهتر می شد
lord_3d_world گفت:سلام بچه ها .
من دیر به دیر میام این انجمن. یه عالمه کار ریخته سرم .شرمندم.
بابا بچه ها همه حرفه ای شدن .آفرین.آرام خیلی قشنگ شده.آفرین.
اون هواپیما رو اگه با کمکfaster clouds.ma تو visor رندر می کردی خیلی قشنگتر می شد. ولی الان هم قشنگه.
من عاشق mental ray هستم. اینم دوتا صحنه از من:
![]()
![]()
البته اینها حجم کوچیک شدشه.اگه خواستید حجم اصلیشو ببینید لینکشو گذاشتم:
http://photo-origin.tickle.com/image/139/9/0/O/139901329O952590876.jpg
http://photo-origin.tickle.com/image/139/9/0/O/139901530O924463022.jpg
منتظر نظرات عزیزان هستم.
lord_3d_world گفت:آرام آقا/خانم و بقیه بچه های عزیز اگه سوالی داشتید بگید.
lord_3d_world گفت:آرام آقا/خانم و بقیه بچه های عزیز اگه سوالی داشتید بگید.
cs_mohsen گفت:]چطوری لورد جان ؟
آره من چند تا سول میگم ممنون میشم
یکی درباره مبحث دینامیک در باره واکنش آب هنگام افتادن جسمی در اون (ocean) و کلا واکنش مثل رد شدن کشتی در آب و واکنش آب در اطراف کشتی
دوم متریال دهی به ذرات امیتر از سه نوع آخر (Blody Surface و ... )
سوم در مورد رندر برای یک شیئ فلزی.نقره.جیوه و همچنین آینه
aram145 گفت:من یک سوال دارم اون هم اینه که چه طور می شه در مایا مثل low poly در max همان نرمی را در رندر داشت ولی در فایل اصلی اینطور نباشه؟ (حجم فایل کم باشه)
این موضوع برای من خیلی مهمه !!!![]()
قانون این چیزی که میگین اینه که چگونیگی نمایش دادن هر Edge رو بین 0 تا 180 درجه بکنیم. 0 یعنی خیلی تیز و 180 یعنی خیلی صاف (نرم)... برای این کار به اینجا برین:aram145 گفت:من یک سوال دارم اون هم اینه که چه طور می شه در مایا مثل low poly در max همان نرمی را در رندر داشت ولی در فایل اصلی اینطور نباشه؟ (حجم فایل کم باشه)
این موضوع برای من خیلی مهمه !!!![]()
lord_3d_world گفت:در مورد سوال اولت:
میتونی یک( pond (fluid effects/pond/create pond ایجاد کنی. یک wake که تو همون آدرس وجود داره ایجاد کنی. بعد wake ro animate mikoni .مثلripple توی visor/ocean example. این در مورد واکنش آب.
در مورد کشتی هم میتونی دوتا wake عقب و جلوی کشتی بزاری.عقبی باید کمی زیر آب باشه. یک ocean هم درست می کنی.فقط متحرک سازی کشتی مونده![]()
سوال دوم:
در مورد متریال دهی منظورتو نفهمیدم. اما میتونی متریال مورد نظر رو درست کنی .مثل آب .بعد به blobby surface نسبت بدی.یه رندر میخواد.
سوال سوم:
میتونی یه متریال dgs_material درست کنی. به شیئ نسبت بدی.با بازی کردن با تنظیماتش فلز یا شیئ مورد نظرت درست میشه. مثل کار دومم.
موفق باشی
lord_3d_world گفت:اینم یه نمونه دیگه از کارام. رندرش خیلی طول کشید. شاید 2 ساعت.
(amylee منظورم همون خواننده ی گروه evanescence هست)
![]()
اینم لینک original size همین کار:
http://photo-origin.tickle.com/image/140/2/6/O/140262487O154808954.jpg
cs_mohsen گفت:ممنون
اولی همونطور که گفتم می خوام اقیانوس منظورم از واکنش فقط ویک نیست افتادن و ایجاد ویک و پخش قطره های آب به بالا و دوباره افتادنش مثل این که یه چیز سنگین 70 کیلوی رو بندازی تو آب100 در صد آب پخش میشه قطراتش اونم فقط اقیانوس نه پند
خوب بدبختی ساخت متریالش هست حالا من این ساختم اما جای راحتشو نمی تونم اونم نسبت دادنش هست یعنی متریالی که در hypershade ساختم رو به اپارتیکل نسبت بدم
سومی هم میرم ببینم چی میشه
ممنون
leomoon گفت:ای ول حال کردم. Evanescence گروه مورد علاقه منم هست. خیلی عالیییییییییییییییی!
آلبوم جدیدشون هم حدود یک ماه دیگه میاد به اسم The Open Door. من از همین الان سفارش دادم. هر کی خواست بگه وقتی اومد بذارم واسه دانلود...