نمونه كاراتون رو بذاريد اينجا

وضعیت
موضوع بسته شده است.

امین تری دی

Active Member
leomoon گفت:
مرسی از نظراتتون. چشماشو می خواستم یکم عجیب قریب بشه. مثل مگس اینا...
رندر هم 3 تا رندر رو هم کامپوزیت شدن. سایه ها Maya Software. درخشندگی های روی ربات Maya Software. یه رندر هم از فقط ربات با Final Gather.
انیمیشن هم هنوز نساختم. داشتم فقط سایتمو درست میکردم... به زودی یه انیمیشن می سازم ازش.
آفرین ....خیلی قشنگ ساختیش .
 

saeed_22

Banned
مینی فرلری

سلام یک کار دیگه هنوز کامل نشده اما بدم نشده

با مایا و زی براش


2004293075681383546_rs.jpg


2004266124110637156_rs.jpg


2004281320975668815_rs.jpg



2004220145931964877_rs.jpg
 
آخرین ویرایش:

mamali132002

Active Member
سعید جون فکر کنم باید کم کم low poly modeling یا nurbs مدلینگ رو به zbrush کار کردنت ارشد بدی.

برای ماشین ماشین ساختن با این روش نتیجه ی خوبی نمیگیری.
 

saeed_22

Banned
mamali132002 گفت:
سعید جون فکر کنم باید کم کم low poly modeling یا nurbs مدلینگ رو به zbrush کار کردنت ارشد بدی.

برای ماشین ماشین ساختن با این روش نتیجه ی خوبی نمیگیری.


ممنون از نظرت و حرفات
موفق باشی دوست عزیز :wink:
 

leomoon

Member
تایر های ماشین دومی باحال شده. ولی آره. زی براش واسه ماشین ساختن نست.
 

saeed_22

Banned
ممنون از نظرتون
درسته زیبراش باید بیشتر کار ارگانیک کرد
تا این مدلهی غیر ارگانیک
leomoon
تایرها آره بهنظر خودمم خیلی خوب و جالب شده تو یک عکس دیگه میزارم حتما
اما جالبتر از اون حجمشه
حدود 15 مگابایته
نمیدونم چرا اینقدر حجم تو زی براش بالا میره؟
البته برا کیفیت خوب اینطوریه
 

pouyaz123

Member
hajmesh baraye in bala mire chon ZBRUSH hameye HISTORY ke too hameye LEVEL hat hast ro negah midare...15MB hichy nist too ZBRUSH..man oion sare adame ke sakhtam too websitam hast..ke taghriban low rez baraye ZBRush hesaab mishe shod 60 MB
 

saeed_22

Banned
پویا جان راهی سراغ نداری که هیزتوری را دلت کنیم مثل مایا
آخه مثلا همین مدل ماشین مثال عرض میکنم
4تا تایر حجمش 60 مگ و 20 تا هم بدنش
میشه
80
مگابایت حجم خیلی زیاده واقعا :shock:
اونم برا یک آبجکت
تا بخایم انیمیتش کنیم که دیگه بایید بریم سیستم پیکسار را بخریم :lol:
فکر کنم راهی باشه؟:neutral:
نیست به نظرت
 
راهش 6 گیگ زم و
دو تا کازت گرافیک 512 مگ
2 تا سی پی یو 5.1 اینتل
با یه دی وی بی (اینترنت با سرعت 300 مگابایت)
مشکل فقط هزینشه!!!!
 

pouyaz123

Member
too zbrush ke nemitoony hajmesho kam kony..valy kolan mitoony bejaye inke modele HI-RES ro az ZBRUSH be MAYA export kony..modelel MID-RES ro export kon ba DISPLACEMENT MAP..in hamoonb kary hast ke too company ha anjam midan..va garna age ye charactere 1000000 poygony ro bedy be RIGGER sakte mikone
faghat yadet bashe ke ZBRUSH va MAYA displacement map ro be sourate motefavet mikhoonan....too ZBRUSH 50% gray yany "no displacement" valy too maya oon yany 50% displacemet
http://www.pixologic.com/zbrush/download-center/download-center.html
az in linke displacemet exporter ro download kon
 
امین تری دی کارت خوبه! کاراکتر هم ساختی؟
اگه ساختی بزار ببینیم
این کارت خوبه ولی خیلی بیشترباید کارکنی چون هنوز مصنوعیه!
مرسی!
 
سلام امین جان
خیلی قشنگ شده. فقط یه جاهاییش رو اگه درس کنی آخرش میشه.
1. بدن مار رو از حالت فنری مانند در بیار و کمی درازترش کن .
2.پله هارو کمی خرابه مانند کن. پله هات خیلی صاف هستن و به محلی که توش هستن نمی خورن.
3.سمت راست تصویرت یه حاله افتاده که اون قسمت رو تار کرده.اگه آخرین دیواری که سمت راست هستش رو بزاری تار باشه اما اون دیوار اصلیه نباید تار باشه.(focus)
اینا همش نظرم بود. ممکنه بقیه اشکالی نبینن.
موفق باشی.
 
امین جان! آخه چرا با zbrushساختی کارتو؟
چرا با مایا کار نکردی که100برابر قویتره تو ساخت کاراکتر!
من از کارت زیاد خوشم نیومد!فعلاً
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا