نمونه كاراتون رو بذاريد اينجا

وضعیت
موضوع بسته شده است.

sam_sam

Banned
pixolator گفت:
طلاش 24 عیار شدش...ممنون :wink:

رنگ این خیلی معلوم نیستش ولی یه چیزی تو این مایه ها منظورم بودش :)

tahdid2b.jpg


اولا برنز است :) دوما تو این عکس هم که شما دادی الان همون نقرهای است ولی چون تازه شلیک شده حالت گداخته داره الان . من رو این اصلا وقتی نزاشتم . الان انگار که من تبعید باشم و نتونم حرف مایا را یزنم اونطوری است . این ترم من نمیتونم از مایا استفاده کنم . اگر استفاده کنم میفتم . برا اینکه دلم نشکنه هر چند وقت یه بار یه حرکتی میکنم تا 1 ماه دیگه اگر خدا بخواد من راحت شم از این دنیای 2 بعدی و برگردم سر کار خودم .
 

sam_sam

Banned
اینم تفریحی دیشب زدم . 20 دقیقه زمان برد ساختش تقریبا ولی رندرش 3 ساعت طول کشید .
01_940.jpg
 

pixolator

Member
چه کنیم دیگه...ما گلوله های عهد دقیانوس رو دیدیم
! :neutral: :wink:

مثل ایکه یه گیگ رم کامپیوتر قراضه ام دیگه جوابگو نیستش..:cry: .
یه قسمت هایی رو پاک کردم تا mental Ray تونست رندر بگیره...باید رو Texture هاش خیلی بیشتر کار کنم...:-?
 

پیوست ها

  • sc.jpg
    sc.jpg
    266 کیلوبایت · بازدیدها: 15

pixolator

Member
Another veiw
برای اینکه بتونم رندر بگیرم یه سری چیزایی که پشت ماشین هستش رو پاک می کنم...:sad:
 

پیوست ها

  • sd.jpg
    sd.jpg
    171.3 کیلوبایت · بازدیدها: 17

saeed_22

Banned
ایول
خیلی عالی شده
راستی یک سوال
برا تکستچر وبافت
یا ماده
از کدوم node استفاده میکنی
چون منم دارم یک ماشین طراحی میکنم
میخاستم ببینم
تو تو کدوم بخش میری
مرسی
 

S.H.R.M.K

Well-Known Member
چه کنیم دیگه...ما گلوله های عهد دقیانوس رو دیدیم
!

مثل ایکه یه گیگ رم کامپیوتر قراضه ام دیگه جوابگو نیستش.. .
یه قسمت هایی رو پاک کردم تا mental Ray تونست رندر بگیره...باید رو Texture هاش خیلی بیشتر کار کنم...

خسته نباشی خیلی کاره تمیزی درومده.
راستی 1 گیگ کافی نیست واسه این کار؟
کارت گرافیکت چیه؟
سی پی یو چی؟

فعلا
 
rbd6hz.jpg

خودم بالاخره تونستم ردیفش کنم...

اینو فقط از DisplaceMap استفاده کردم...
و با MentalRay یک دقیقه رندرش طول کشید
فکرشو بکنید...جزییات میلیونها پلیگان رو بتونی با این روش و با این زمان به دست بیاری...
برای کرکتر ریگ هم خیلی کار رو راحت میکنه...
 

pixolator

Member
توی منتال ری...
mi_car_paint_phen

کارت گرافیکم که خیلی مهم نیستش...ولی خب FX6200 هستش...ولی خب...من خیلی می تونستم صرفه جویی کنم...جاهایی رو می تونستم از Texture استفاده کنم ولی از مدل سازی رفتم...برای همین اشتباهات Ram کم آوردم...یعنی نه اینکه فکر کنید کمه...آدم باید بدونه از کمترین امکاناتش بهترین استفاده رو بکنه که این خودش هنره :) Cpu هم یادم رفتش...3.00 گیگاهرتز اینتل


آقای Skull ...خیلی جالب شده ها...
 
آخرین ویرایش:

kain_ir

Member
فکر نمیکنم اشکال از ram باشه باید از CPU باشه چون هر cpu تعداد محدودی poligon سا پو رت می‌کنه nurbs هم همین جور اگه مدلت nusrbs که هیچی‌ ولی‌ اگه poligon به جای اینکهsmooth کنی‌ میتونی از mentalray aproximation استفاده کنی‌ ‌ اینجوری از memory خود mental ray استفاده می‌شه
 

sam_sam

Banned
skulll_monster گفت:
ایشالا اطلاعاتم که بیشتر شد تو یه پست جدا حتمن آموزش میدم


رفیق من تقریبا یاد گرفتم فقط مشکم تو این است که تو زبراش displacmap درست انجام میشه اما اون کیفیت که تو زبراش است تو مایا نیست و خیلی دنگ و فنگ داره . تو کامل کردی این را . فقط یه بار مراحل کار با تنظیمات را بگویی جبران میکنم . چون من راه را بلدم فقط یه مشکل کوچیک دارم . نمیخوام به من یاد بدی فقط رفع اشکال است رفیق .
اگر هم حال نداری امر کنید مراحل را خودم بنویسم شما اصلاح کنید و اگر هم منبعی در این رابطه دارین مرحمت کنید زحمتتون را بی جواب نمیزارم .

منتظرم دوست عزیز
 
آخرین ویرایش:

S.H.R.M.K

Well-Known Member
منم فکر میکنم تو کارای تری دی بیشتر سی پی یو هست که عملیات محاسباتو انجام میده و بعد کارت گرافیک و بعد تازه نوبت رم میشه درست بر عکس فتوشاپ که رم مهمه.
به هر حال کارت حرف نداره ایشالا منم یه روز به پاتون میرسم ولی هنوز با نصب این مایا درگیرم:d میشه یکی بگه چکارش کنم نصب بشه؟
 

pixolator

Member
kain_ir گفت:
فکر نمیکنم اشکال از ram باشه باید از CPU باشه چون هر cpu تعداد محدودی poligon سا پو رت می‌کنه nurbs هم همین جور اگه مدلت nusrbs که هیچی‌ ولی‌ اگه poligon به جای اینکهsmooth کنی‌ میتونی از mentalray aproximation استفاده کنی‌ ‌ اینجوری از memory خود mental ray استفاده می‌شه


پیغام Mental Ray Out Of Memory می ده و رندر نمی کنه :wink: ...مدل هم Nurbes هستش ...
 

saeed_22

Banned
خوب اینم یک نمونه ازمن
البته هنوز جا برا کار داره
view.php
]
 
آخرین ویرایش:

sam_sam

Banned
هنوز که چیزی معلوم نیست رفیق . ولی خوب داری میری جلو برو که راه همین است .
 

saeed_22

Banned
سام کار را دیدی
البته هنوز قسمتی از مدلینگش مونده و بافتم هنوز ندادم
راستی مرسی از نظرت
حالا میخام یک چهره طراحی کنم میزارش تموم که شد
راستش من یک عادتخوب یا بد دارم
مدل هام را اول میسازم
بعد میرم سراغ بافت و...
 

pixolator

Member
قدم قدم قدم...:wink:
 

پیوست ها

  • d.jpg
    d.jpg
    156.9 کیلوبایت · بازدیدها: 9
  • hgf.jpg
    hgf.jpg
    134.2 کیلوبایت · بازدیدها: 8
  • g.jpg
    g.jpg
    96.2 کیلوبایت · بازدیدها: 7

saeed_22

Banned
این ماشینا خیلی
عالی دمت گرم
راستی آیا جایی هم کار میکنی یا نه
 

S.H.R.M.K

Well-Known Member
آقای Pixolator چند وقته با مایا کار میکنید؟
این ماشینه واقعا قشنگ شده.
فقط شیشه ماشین چرا اینجوریه؟
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا