سلام دوباره به همه دوستان
خوب برای شروع راجع به داستان موزیک ویدئو یه چیزی رو بگم که ممکنه بعضی ها متوجه ئش نشده باشن...
این پسر ئه که داره راه میره ( حسین بوشهری) داره با گوشیش یه آهنگی رو گوش میده ، بعد میره روبه روی یه دیوار که عکس گروه Griffin رو میبینه ، به نظرش خفن میاد :دی میخواد یه عکس ازش بگیره ،که به داخل پوستر کشیده میشه... ، علاوه بر اینکه دیگه کل ویدئو تو اون پوستر اتفاق می افته و حسین هم مثل همیشه حرکت های خیلی جلب میزنه
وقتی آهنگ تموم میشه بیرون از دیوار وایساده و داره آهنگ این گروه رو گوش میده که برادرش و دوستاش میان
البته اگه تو قسمت آخر همونجوری که حسین رو انداختن تو پوستر اگه از پوستر مینداختنش بیرون جالب تر میشد ، البته برای براردان بوشهری "نتوانستن" معنی نداره ، احتمالا خودشون نخواستن...
اینم 2 صحنه از کشیده شدن داخل پوستر :
برای دوستانی هم که شاید ندونن این صحنه رو چطوری به وجود آوردن:
اول باید یه دوربین ثابت روی پایه داشته باشیم ، بازیگر میاد کارشو میکنه و خودشو به طرف دیوار پرت میکنه. Cut . و بعد یه شات خالی از دیوار میگیریم ، بعد تو کامپیوتر اول تیکه بازیگر رو میذاریم و بعد هم دیوار خالی ، با یه Displacement Mapping و اون نور بزرگ میتونیم بین شات بازیگر و دیوار حرکت کنیم و به نظر برسه بازیگرمون رفته تو دیوار
در کل ویدئو بسیار ویدئو جالبی شده ، مخصوصا مکان هایی که بازیگر ها توش هستن برای مثال :
راستی راجع صحنه دومی به نظرتون مدل 3بعدی هست؟ عکس ؟ خودشون ترتیب دادن؟؟
یه چیز دیگه هم که خودم فکر میکردم و اشتباه بود این بود که کل ویدئو رو تو اتاق سبز گرفتن و تقریبا کل کار کروماکی هست ، تو اینجا میبینیم که سایه دست خواننده رو دیوار پشتیش میفته
به نظرتون ماجرا چی بوده؟؟؟
خوب میرسیم به حقه Bullet Time
برادران بوشهری تو چند تا از ویدئو هاشون سعی کردن که بگن ما داریم از این تکنیک استفاده می کنیم و واقعا هم خوب انجام داده بودن ولی تو این ویدئو من یه نظریه دارم
به این عکس ها نگاه کنید:
خوب به نظر من کاری که کردن این هست که بازیگر رو روی یه صندلی یا میز یا چهار پایه که روش پرده سبز پهن بوده نشوندن ، بعد دوربین دورش چرخیده ، اگه هم دقت کنید تقریبا تو همه صحنه های اینجوری دست یا پاش میلرزه
صحنه بعدی همونطور که ایمان جان گفتند آموزش بدون تغییر Andrew Kramer هست :
یه تکه دیگه هم هست که میگه I Love You Griffin ، و صحنه حالت لرزش رو به خودش میگیره :
این صحنه هم میتونه مثل صحنه اول با یه Fractal Noise و Displacement Mapping انجام بشه
امیدوارم بدردتون خورده باشه
منتظر نظر بقیه هستیم
موفق باشید