موسیقی

samaseman

New Member
سلام
ارور می ده.
گاین کدشه میشه لطف کنی؟

در ضمن دکمه Pause مثل دکمه استپ عمل می کنه با زدن اجرا دوباره ازاول می خونه من می خوام دکمه Pause را زدم پس از ان دکمه اجرا را از همانجا که Pause شده بخونه
ممنون
 
آخرین ویرایش:

Fanous

Well-Known Member
دوست عزیز ! بهتره موضوع موردنظرتون رو در یک تاپیک پیگیری کنین
ایجاد تاپیک جدید هم باعث سردرگمی خودتون و هم باعث آشفتگی سایت میشه
و اگر کسی مشکل شمارو داشته باشه ، میتونه با پیگیری یک تاپیک مشکلش رو حل کنه
اینجوری مجبور به مراجعه به تاپیکهای مختلف میشه
 

Fanous

Well-Known Member
کد:
import flash.display.SimpleButton;
import flash.display.Sprite;
import flash.events.MouseEvent;
import flash.media.SoundChannel;
import flash.media.Sound;
import flash.net.URLRequest;

//var PlayBtn:SimpleButton;
//var PauseBtn:SimpleButton;
//var NextBtn:SimpleButton;
//var StopBtn:SimpleButton;
//var PreviousBtn:SimpleButton;

var list:Vector.<String> = new Vector .<String>();

var sound:Sound;
var sc:SoundChannel;
//var  Pos:Number;
var currentSound:int;

SimplaeMp3player();

function SimplaeMp3player()
{
	list.push('musics/1.mp3','musics/2.mp3','musics/3.mp3');
	PlayBtn.addEventListener(MouseEvent.CLICK,onPlayBtnClick);
	PauseBtn.addEventListener(MouseEvent.CLICK,onPauseBtnClick);
	NextBtn.addEventListener(MouseEvent.CLICK,onNextBtnClick);
	StopBtn.addEventListener(MouseEvent.CLICK,onStopBtnClick);
	PreviousBtn.addEventListener(MouseEvent.CLICK,onPreviousBtnClick);
}
function onPreviousBtnClick(event:MouseEvent):void
{
	currentSound--;
	if (currentSound == -1)
	{
		currentSound = list.length - 1;
	}
	onStopBtnClick();
	onPlayBtnClick();
}

function onStopBtnClick(event:MouseEvent=null):void
{
	sc.stop();
	//Pos=0;
}
function onNextBtnClick(event:MouseEvent):void
{
	currentSound++;
	if (currentSound == list.length)
	{

		currentSound = 0;
	}
	onStopBtnClick();
	onPlayBtnClick();
}

function onPauseBtnClick(event:MouseEvent):void
{
	//Pos =sc.position;
	sc.stop();
}
function onPlayBtnClick(event:MouseEvent= null):void
{
	sound = new Sound(new URLRequest(list[currentSound]));
	sc = sound.play();
}
 
آخرین ویرایش:

Fanous

Well-Known Member
تابع اصلی رو اجرا نکرده بودین:

SimplaeMp3player();

کد بالا رو جایگزین کنین ، ویرایشش کردم

بهتره برای دکمه ها هم از آیکونهای متداول استفاده کنین ، آیکون هایی که استفاده کردین گیج کننده هستن
 

Fanous

Well-Known Member
سلام
دکمه Pause عمل نمیکنه مثل دکمه stop بر می گردونه اول ؟

سلام
مشکل دکمه پاز هم حل کردم
موفق باشین

PHP:
import flash.display.SimpleButton;
import flash.display.Sprite;
import flash.events.MouseEvent;
import flash.media.SoundChannel;
import flash.media.Sound;
import flash.net.URLRequest;

var list:Vector.<String> = new Vector .<String>();

var sound:Sound;
var sc:SoundChannel;
var Pos:Number;
var currentSound:int;
var play_or_not:Boolean = false;

SimplaeMp3player();

function SimplaeMp3player()
{
	list.push('musics/1.mp3','musics/2.mp3','musics/3.mp3');
	PlayBtn.addEventListener(MouseEvent.CLICK,onPlayBtnClick);
	NextBtn.addEventListener(MouseEvent.CLICK,onNextBtnClick);
	StopBtn.addEventListener(MouseEvent.CLICK,onStopBtnClick);
	PreviousBtn.addEventListener(MouseEvent.CLICK,onPreviousBtnClick);
}
function onPreviousBtnClick(event:MouseEvent):void
{
	trace("previous...");
	currentSound--;
	if (currentSound == -1)
	{
		currentSound = list.length - 1;
	}
	onStopBtnClick();
	onPlayBtnClick();
}

function onStopBtnClick(event:MouseEvent=null):void
{
	PauseBtn.removeEventListener(MouseEvent.CLICK,onPauseBtnClick);
	play_or_not = false;
	trace("stop...");
	sc.stop();
	Pos = 0;
}
function onNextBtnClick(event:MouseEvent):void
{
	trace("next...");
	currentSound++;
	if (currentSound == list.length)
	{
		currentSound = 0;
	}
	onStopBtnClick();
	onPlayBtnClick();
}

function onPauseBtnClick(event:MouseEvent):void
{
	if ( play_or_not==true)
	{
		play_or_not = false;
		trace("pause...stop");
		Pos = sc.position;
		sc.stop();
	}
	else
	{
		play_or_not = true;
		trace("pause...play",currentSound,Pos);
		sound = new Sound(new URLRequest(list[currentSound]));
		sc = sound.play(Pos);
		sc.addEventListener(Event.SOUND_COMPLETE, play_next);
	}
}
function onPlayBtnClick(event:MouseEvent= null):void
{
	if ( play_or_not==false)
	{
		PauseBtn.addEventListener(MouseEvent.CLICK,onPauseBtnClick);
		play_or_not = true;
		trace("play...",currentSound,Pos);
		sound = new Sound(new URLRequest(list[currentSound]));
		sc = sound.play(Pos);
		sc.addEventListener(Event.SOUND_COMPLETE, play_next);
	}
}
function play_next(event:Event):void
{
	trace("...next...");
	sc.stop();
	Pos = 0;
	currentSound++;
	if (currentSound == list.length)
	{
		currentSound = 0;
	}
	trace("play...",currentSound,Pos);
	sound = new Sound(new URLRequest(list[currentSound]));
	sc = sound.play(Pos);
	sc.addEventListener(Event.SOUND_COMPLETE, play_next);
}
 

پیوست ها

  • mp3.rar
    7.8 کیلوبایت · بازدیدها: 15
آخرین ویرایش:

samaseman

New Member
سلام
این فایل فرق می کنه . دستت درد نکنه اونو دانلود کردم .اینو بلد نیستم اصلاح کنم.
 

Fanous

Well-Known Member
سلام
این فایل فرق می کنه . دستت درد نکنه اونو دانلود کردم .اینو بلد نیستم اصلاح کنم.

سلام دوست من
فایلی که ضمیمه کرده بودم ، اصلاح شده همین فایلی هست که می فرمایین دکمه پاز مثل استپ عمل می کنه
قبلا هم گفته بودین که می خواین کدها توی یک لایه از پروژه تون باشه و نه بصورت یک کلاس !
کافیه کدهای موجود در فایل بنده رو داخل پروژه خودتون کپی کنین
خواهید دید که بدون هیچ مشکلی برنامه تون کار می کنه.
موفق باشین
 

samaseman

New Member
سلام
اونو کا برداشتم دستت درد نکنه این داخل کلاسه قبلا نوشته بودم که دکمه پازش عمل نمیکنه .چون اینو نوشتم می خوام داشته باشم.

درضمن یه فایل هم برای تشویق تو پست های قبلی با عنوان وصل کردن گذاشتم اگه زحمتی نیس محبت کنید.
مرسی
 
آخرین ویرایش:

samaseman

New Member
سلام
این کدی که زحمتشو کشیدی یه مشکل کوچک داره وقتی اجرا را می زنی موسیقی در حال پخش که تمام میشه دیگه نمی خونه حتما باید بعدی را بزنی بعد اجرا را تا بخونه .یعنی اجرا را که زدی باید هر چند تا موسیقی هست پشت سرهم اجرا بشه ولی اینطوری نیس بعد از یه موسیقی قطع میشه
ممنون
 

Fanous

Well-Known Member
سلام
این کدی که زحمتشو کشیدی یه مشکل کوچک داره وقتی اجرا را می زنی موسیقی در حال پخش که تمام میشه دیگه نمی خونه حتما باید بعدی را بزنی بعد اجرا را تا بخونه .یعنی اجرا را که زدی باید هر چند تا موسیقی هست پشت سرهم اجرا بشه ولی اینطوری نیس بعد از یه موسیقی قطع میشه
ممنون

سلام
ای کد رو جایگزین کنین:

PHP:
import flash.display.SimpleButton;
import flash.display.Sprite;
import flash.events.MouseEvent;
import flash.media.SoundChannel;
import flash.media.Sound;
import flash.net.URLRequest;

var list:Vector.<String> = new Vector .<String>();

var sound:Sound;
var sc:SoundChannel;
var Pos:Number;
var currentSound:int;
var play_or_not:Boolean = false;

SimplaeMp3player();

function SimplaeMp3player()
{
	list.push('musics/1.mp3','musics/2.mp3','musics/3.mp3');
	PlayBtn.addEventListener(MouseEvent.CLICK,onPlayBtnClick);
	NextBtn.addEventListener(MouseEvent.CLICK,onNextBtnClick);
	StopBtn.addEventListener(MouseEvent.CLICK,onStopBtnClick);
	PreviousBtn.addEventListener(MouseEvent.CLICK,onPreviousBtnClick);
}
function onPreviousBtnClick(event:MouseEvent):void
{
	trace("previous...");
	currentSound--;
	if (currentSound == -1)
	{
		currentSound = list.length - 1;
	}
	onStopBtnClick();
	onPlayBtnClick();
}

function onStopBtnClick(event:MouseEvent=null):void
{
	PauseBtn.removeEventListener(MouseEvent.CLICK,onPauseBtnClick);
	play_or_not = false;
	trace("stop...");
	sc.stop();
	Pos = 0;
}
function onNextBtnClick(event:MouseEvent):void
{
	trace("next...");
	currentSound++;
	if (currentSound == list.length)
	{
		currentSound = 0;
	}
	onStopBtnClick();
	onPlayBtnClick();
}

function onPauseBtnClick(event:MouseEvent):void
{
	if ( play_or_not==true)
	{
		play_or_not = false;
		trace("pause...stop");
		Pos = sc.position;
		sc.stop();
	}
	else
	{
		play_or_not = true;
		trace("pause...play",currentSound,Pos);
		sound = new Sound(new URLRequest(list[currentSound]));
		sc = sound.play(Pos);
		sc.addEventListener(Event.SOUND_COMPLETE, play_next);
	}
}
function onPlayBtnClick(event:MouseEvent= null):void
{
	if ( play_or_not==false)
	{
		PauseBtn.addEventListener(MouseEvent.CLICK,onPauseBtnClick);
		play_or_not = true;
		trace("play...",currentSound,Pos);
		sound = new Sound(new URLRequest(list[currentSound]));
		sc = sound.play(Pos);
		sc.addEventListener(Event.SOUND_COMPLETE, play_next);
	}
}
function play_next(event:Event):void
{
	trace("...next...");
	sc.stop();
	Pos = 0;
	currentSound++;
	if (currentSound == list.length)
	{
		currentSound = 0;
	}
	trace("play...",currentSound,Pos);
	sound = new Sound(new URLRequest(list[currentSound]));
	sc = sound.play(Pos);
	sc.addEventListener(Event.SOUND_COMPLETE, play_next);
}
 

جدیدترین ارسال ها

بالا