موزش ثبت نام و احراز هویت در صرتفی ارز دیجیتال تبدیل

cryptomarket_24

New Member
آموزش ثبت نام و احراز هویت در تبدیل:

برای شروع خرید، فروش، معامله و برداشت ارزهای دیجیتال در صرافی تبدیل نیاز به ثبت‌نام و احراز هویت دارید. این فرآیند، بسیار ساده و سرراست است و در صورت آماده بودن اطلاعات و مدارک لازم، در کمترین زمان ممکن تکمیل خواهد شد. با ما همراه باشید تا فرآیند ثبت نام و احراز هویت در تبدیل را مرحله به مرحله مورد بررسی قرار دهیم.
20240815_102911.jpg

مرحله اول: ثبت نام
در گام اول، برای شروع ثبت‌نام به وب‌سایت صرافی تبدیل مراجعه کنید و گزینه ثبت‌نام را از بالای صفحه برگزینید. سپس، در کادر مربوطه شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و یک رمز عبور به‌وجود آورید. رمز عبور شما، باید حداقل ۸ کاراکتر داشته باشد و حداقل به یک حرف بزرگ، یک عدد و یک حرف کوچک نیاز دارد. همچنین، می‌توانید کد دعوت یا معرف خود را وارد کنید که اختیاری است. ضمنا، شرایط و ضوابط استفاده از صرافی را حتما بخوانید و با آن موافقت کنید.

پس از پر کردن اطلاعات لازم، روی دکمه ثبت‌نام کلیک کنید. یک کد تایید پنج رقمی به شماره موبایل اعلام شده توسط شما ارسال می‌شود که برای تکمیل مراحل ثبت‌نام باید آن را وارد نمایید. پس از این کار، می‌توانید به مرحله احراز هویت بروید. اگر قبلا در صرافی تبدیل ثبت‌نام کرده‌اید، به‌سادگی با استفاده از گزینه موجود در پایین صفحه وارد حساب کاربری خود شوید.

مرحله دوم: احراز هویت
روند ثبت نام و احراز هویت در تبدیل، برای باز شدن تمام قابلیت‌های موجود در صرافی لازم است. پس از ثبت‌نام، نوبت به احراز هویت می‌رسد که در تمام صرافی‌های بزرگ دنیا مانند بایننس و کوین بیس نیز انجام می‌شود. مرحله احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال تبدیل، شامل دو مرحله احراز هویت پایه و احراز هویت تصویری است.

احراز هویت پایه
در مرحله احراز هویت پایه که پس از ثبت‌نام وارد آن می‌شوید، باید اطلاعات هویتی شامل نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد (روز، ماه، سال) و کد ملی ۱۰ رقمی خود را وارد کنید. همچنین، باید شماره ۱۶ رقمی یک کارت بانکی متصل به شبکه شتاب را وارد نمایید. دقت کنید که این کارت بانکی باید به نام خودتان باشد.

درنهایت باید یک شماره موبایل را برای تکمیل احراز هویت پایه وارد کنید. لازم به ذکر است که شماره اعلام شده در این بخش باید به نام خودتان باشد. همچنین، شماره موبایل اعلام شده در بخش احراز هویت پایه می‌تواند از شماره موبایل اعلام شده در بخش ثبت‌نام متفاوت باشد. با این حال، برای سرراست شدن مراحل ثبت نام و احراز هویت در تبدیل بهتر است از یک شماره موبایل به نام خودتان در تمامی مراحل بهره ببرید.

احراز هویت پایه، به همین سادگی و در عرض چند ثانیه به تایید نهایی صرافی تبدیل می‌رسد. این مرحله، به شما امکان واریز تومان، واریز ارز دیجیتال، خرید و فروش ارز دیجیتال و ترید را می‌دهد. اما، برای برداشت تومان و برداشت ارز دیجیتال باید احراز هویت تصویری را هم انجام دهید.

احراز هویت تصویری
احراز هویت تصویری، آخرین بخش از اقدامات شما برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال از طریق صرافی تبدیل است. این مرحله نیز بسیار ساده است و به‌سرعت تکمیل می‌شود. در مرحله احراز هویت تصویری، به یک کارت شناسایی معتبر، نوشتن متن تعهدنامه و گرفتن یک عکس از خود نیاز دارید. درواقع، باید متن تعهدنامه را روی کاغذ بنویسید و آن را همراه با کارت شناسایی در دست گرفته و یک عکس از خودتان بگیرید.

کارت شناسایی قابل قبول در این مرحله، شامل شناسنامه عکس‌دار جدید، کارت ملی جدید، کارت پایان خدمت و کارت گواهینامه رانندگی است. بنابراین، هرگونه مدرک دیگر مانند برگه موقت کارت ملی، کارت دانشجویی، شناسنامه و کارت ملی قدیمی و … مورد قبول نمی‌باشد.

عکس گرفته شده برای ثبت نام و احراز هویت در تبدیل، باید کاملا واضح و با کیفیت مناسب باشد. همچنین، مدرک شناسایی و متن تعهدنامه باید به‌گونه‌ای گرفته شوند که کاملا در تصویر مشخص باشند. به‌طور مثال، دست و انگشتان شما نباید روی مدارک و متن را بپوشاند. ضمنا، متن تعهدنامه که در سایت مشخص شده است، باید عینا و بدون هیچگونه تغییری با دست خط خود فرد متقاضی نوشته شود.
IMG_20240621_153016.png
-----
با صرافی تبدیل معامله گری ارزهای دیجیتال را در محیطی حرفه ای تجربه کنید :

لـیــنـــک ثـبــت نـــام در صـرافـی تبدیل

جهت بهرمندی از تخفیف دائمی در کارمزد معاملات حتما دقت فرمایید حین ثبت نام کد معرف 1gjahr در کادر مربوطه وارد شده باشد.


هرگونه سوال و یا ابهامی دارید، با ما در ارتباط باشید:
@cryptomarket24_support
 

جدیدترین ارسال ها

بالا