مراحل ساخت و آموزش آخرین کارم (اینتریور)

hesam_sn

کاربر VIP
آقا دستت درد نکنه خیلی خوب بود. درباره تنظیمات رندر چند تا سوال دارم.
گزینه Low thread priority چیه که تیک زدی؟
داینامیک مموری تو ویندوز معمولی هم باید رو 4000 باشه؟ رم من 4 گیگه ولی تو ویندوز 32 بیت مینویسه 3.25 گیگ قابل استفاده هست
render to memory frame buffer برای چیه؟
مرسی:rose:
 

Hamed

Active Member
آقا دستت درد نکنه خیلی خوب بود. درباره تنظیمات رندر چند تا سوال دارم.
گزینه Low thread priority چیه که تیک زدی؟
داینامیک مموری تو ویندوز معمولی هم باید رو 4000 باشه؟ رم من 4 گیگه ولی تو ویندوز 32 بیت مینویسه 3.25 گیگ قابل استفاده هست
render to memory frame buffer برای چیه؟
مرسی:rose:
سلام
Low thread priority این گزینه در اصل کاری میکنه که شما در حال رندر گرفتن راحتر بتونید کار دیگه ای انجام بدین البته تا جایی که اطلاعات من جواب میده...

ویندوز 32 بیت تا وقتی که 64 نیومده بود یکی از بهترین ورژن ها بود اما یکی از حفرهای بزرگش همین مسله بود البته برای زمان بندی اکسپایر خود ماکروسافت خوب بود اما برای پیشرفت سخت افزار بد بود...حالا کاری ندارم وقتی ویندوز 32 بیت از 4 شما تقریبا 1 گیگ برداشته میشه برای انجام عملیاتی ویندوز و بخصوص سیستم32 من به شما پیشنهاد میدم 64بیت استفاده کنی حداقل سرعت کشیدن رم موقعه رندر خیلی بیشتر مدیرت ویندوز روی برنامه های در حال اجرا عالیه...

render to memory frame buffer برای اطلاع رسانی موتور رندر به شما که دارم از بافر خوده وی ری استفاده میکنم نه خوده مکس البته تا اون جایی که من بلدم...


علی یارت
 

max vray

کاربر VIP
مرسی مطالب جالبی رو گفتین
سوالی داشتم در رابطه با محاسبه نور صحنه
نور صحنه رو محاسبه میکنین یا تجربی؟
بازم ممنون از آموزشتون:rose:
 

Hamed

Active Member
مرسی مطالب جالبی رو گفتین
سوالی داشتم در رابطه با محاسبه نور صحنه
نور صحنه رو محاسبه میکنین یا تجربی؟
بازم ممنون از آموزشتون:rose:

سلام
محاسبه نور... بنده با گرفتن دوتا تست رندر به دست میارم اما رنگ نورهم خیلی مهمه

علی علی
 

.ir

Member
سلام
اموزش خوبتون با نکات ریزی همراه بود تشکر از آموزشتون:oops:
آقا حامد میشه متریال بامپ دیوار و متریال کف همراه با بامپ و رفلکس رو همینجا تو تاپیک خوبتون بزارید آیا امکان دارد؟؟:rose:
 

.ir

Member

سوالی که داشتم در مورد نورهای وارد شده در صحنه هست شما در فایل اموزشتون فقط در مورد نورVRayLightکه پشت پنجره بود توضیح دادید راستی این نور VRayLightداخل اتاق هست یا پشت پنجره؟؟؟:-?

الان تو صحنه یه نورVRayLight هم پشت دوربین کار گذاشتین اینم با همون تنظیمات که پشت پنجره هست باید ست بشه؟؟؟
اگه اشتباه نکنم 3 تا نور گرد هم وسط اتاق هست که پائین 3 تا لوستر هست راستی environment هم از HDRIاستفاده کردین الان که دارم میبینم....میشه در مورد این هم توضیح بدین
با تشکر:rose:
 

Hamed

Active Member
سوالی که داشتم در مورد نورهای وارد شده در صحنه هست شما در فایل اموزشتون فقط در مورد نورvraylightکه پشت پنجره بود توضیح دادید راستی این نور vraylightداخل اتاق هست یا پشت پنجره؟؟؟:-?
الان تو صحنه یه نورvraylight هم پشت دوربین کار گذاشتین اینم با همون تنظیمات که پشت پنجره هست باید ست بشه؟؟؟
اگه اشتباه نکنم 3 تا نور گرد هم وسط اتاق هست که پائین 3 تا لوستر هست راستی environment هم از hdriاستفاده کردین الان که دارم میبینم....میشه در مورد این هم توضیح بدین
با تشکر:rose:

سلام
در مورد کارای داخلی بله نور داخل اتاق قرار میگیره...باریک شما تنها نفری هستی که راجبعه اون منبع سوال کردی اون منبع ستینگش با نور پنجر فرق میکنه ولی همشون subdivs یکیه و اون منبع نور فقط برای اینکه این حس رو به بیننده برسون پشت دوربین هم چراغی روشنه و این کارو گیرا تر میکنه...در مورد hdir بخاطر اینکه نیاز به تنظیمه شدت نداره و روی تمامی رفلکت ها و غیره تاثیر خوبی دارن و همیشه hdirخوبه که پر دیتیل باشه...

علی علی
 
V

Violet89

کاربر مهمان
سلام
ممنون
عالی بود
موفق باشید :paint:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا