مراحل ساخت و آموزش آخرین کارم (اینتریور)

شروع موضوع توسط Hamed ‏8 اکتبر 2011 در انجمن مباحث آموزشي و مقالات

  1. Hamed

    Hamed Active Member

    ارسال‌ها:
    1,219
    تشکر شده:
    3,772
    امتیاز دستاورد:
    36
    سلام
    به افتخار بچه های خوب مجید آنلاین خیلی طول کشید ولی فدایی بچه های که دوست داشتن یاد بگیرن

    علی یاره همتون
     
    آخرین ویرایش: ‏22 مارس 2012
    نوشته شده توسط Hamed در ‏8 اکتبر 2011
    nivra_na، ABOLFAZL-PS، (Hamid) و 67 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  2. Lord Voldemort

    Lord Voldemort Banned

    ارسال‌ها:
    1,889
    تشکر شده:
    2,613
    امتیاز دستاورد:
    36
    واقعا ممنون حامد جان ، کار بسیار خوبی هست و همین طور اموزش
    واقعا خیلی زحمت می کشی ، بازم ممنون
     
    نوشته شده توسط Lord Voldemort در ‏8 اکتبر 2011
    khoushechin، ricardokaka، m120 و 5 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  3. AREF

    AREF مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c

    ارسال‌ها:
    5,785
    تشکر شده:
    20,968
    امتیاز دستاورد:
    113
    سلام.اینقدر اموزش کامل و عالی بود که فقط دکمه تشکر جوابگوی کار نیست.دستت درد نکنه.یا علی
     
    نوشته شده توسط AREF در ‏8 اکتبر 2011
    .:BehzAd:.، panoram، Sam_3D و 4 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  4. Hamed

    Hamed Active Member

    ارسال‌ها:
    1,219
    تشکر شده:
    3,772
    امتیاز دستاورد:
    36
    این حرفا چیه شماها که خودتون استادین...من یاداوری میکنم همین
     
    نوشته شده توسط Hamed در ‏8 اکتبر 2011
    khoushechin، panoram، مـــــــهدی و 5 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  5. eman taha

    eman taha Member

    ارسال‌ها:
    60
    تشکر شده:
    246
    امتیاز دستاورد:
    6
    آقا حامد خدا خیریت بده انشاالله:rose:
     
    نوشته شده توسط eman taha در ‏8 اکتبر 2011
    مـــــــهدی و MAH.SHAB از این پست تشکر کرده اند.
  6. hesam_sn

    hesam_sn کاربر VIP

    ارسال‌ها:
    1,150
    تشکر شده:
    4,045
    امتیاز دستاورد:
    113
    آقا دستت درد نکنه خیلی خوب بود. درباره تنظیمات رندر چند تا سوال دارم.
    گزینه Low thread priority چیه که تیک زدی؟
    داینامیک مموری تو ویندوز معمولی هم باید رو 4000 باشه؟ رم من 4 گیگه ولی تو ویندوز 32 بیت مینویسه 3.25 گیگ قابل استفاده هست
    render to memory frame buffer برای چیه؟
    مرسی:rose:
     
    نوشته شده توسط hesam_sn در ‏8 اکتبر 2011
    khoushechin و Hamed از این پست تشکر کرده اند.
  7. .:BehzAd:.

    .:BehzAd:. Active Member

    ارسال‌ها:
    1,751
    تشکر شده:
    4,069
    امتیاز دستاورد:
    36
    والت منم فقط به دکمه تشکر قناعت نمیکنم و با این پست کمال تشکر رو از حامد عزیز دارم مرسی حامد:rose:
     
    آخرین ویرایش: ‏9 اکتبر 2011
    نوشته شده توسط .:BehzAd:. در ‏8 اکتبر 2011
    مـــــــهدی، 3dsmax_davood و Hamed از این ارسال تشکر کرده اند.
  8. *farshid*

    *farshid* کاربر VIP

    ارسال‌ها:
    2,974
    تشکر شده:
    11,315
    امتیاز دستاورد:
    113
    مرسی حامد :rose:
     
    نوشته شده توسط *farshid* در ‏9 اکتبر 2011
    مـــــــهدی، 3dsmax_davood و Hamed از این ارسال تشکر کرده اند.
  9. Hamed

    Hamed Active Member

    ارسال‌ها:
    1,219
    تشکر شده:
    3,772
    امتیاز دستاورد:
    36
    سلام
    Low thread priority این گزینه در اصل کاری میکنه که شما در حال رندر گرفتن راحتر بتونید کار دیگه ای انجام بدین البته تا جایی که اطلاعات من جواب میده...

    ویندوز 32 بیت تا وقتی که 64 نیومده بود یکی از بهترین ورژن ها بود اما یکی از حفرهای بزرگش همین مسله بود البته برای زمان بندی اکسپایر خود ماکروسافت خوب بود اما برای پیشرفت سخت افزار بد بود...حالا کاری ندارم وقتی ویندوز 32 بیت از 4 شما تقریبا 1 گیگ برداشته میشه برای انجام عملیاتی ویندوز و بخصوص سیستم32 من به شما پیشنهاد میدم 64بیت استفاده کنی حداقل سرعت کشیدن رم موقعه رندر خیلی بیشتر مدیرت ویندوز روی برنامه های در حال اجرا عالیه...

    render to memory frame buffer برای اطلاع رسانی موتور رندر به شما که دارم از بافر خوده وی ری استفاده میکنم نه خوده مکس البته تا اون جایی که من بلدم...


    علی یارت
     
    نوشته شده توسط Hamed در ‏9 اکتبر 2011
    farzad.wow، sallarmelli، YAHYA2011 و 8 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  10. ssevil

    ssevil Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    799
    تشکر شده:
    3,735
    امتیاز دستاورد:
    93
    بی نهایت عالی یود
    واقعا لطف کردید
    مرسی
     
    نوشته شده توسط ssevil در ‏9 اکتبر 2011
    مـــــــهدی و Hamed از این پست تشکر کرده اند.
  11. majid1605

    majid1605 Active Member

    ارسال‌ها:
    161
    تشکر شده:
    134
    امتیاز دستاورد:
    43
    عالی بود .
    امیدوارم آموزشهای بیشتری بزارید
     
    نوشته شده توسط majid1605 در ‏9 اکتبر 2011
    3dsmax_davood و Hamed از این پست تشکر کرده اند.
  12. max vray

    max vray کاربر VIP

    ارسال‌ها:
    1,317
    تشکر شده:
    4,221
    امتیاز دستاورد:
    113
    مرسی مطالب جالبی رو گفتین
    سوالی داشتم در رابطه با محاسبه نور صحنه
    نور صحنه رو محاسبه میکنین یا تجربی؟
    بازم ممنون از آموزشتون:rose:
     
    نوشته شده توسط max vray در ‏9 اکتبر 2011
    Hamed از این پست تشکر کرده است.
  13. Hamed

    Hamed Active Member

    ارسال‌ها:
    1,219
    تشکر شده:
    3,772
    امتیاز دستاورد:
    36
    سلام
    محاسبه نور... بنده با گرفتن دوتا تست رندر به دست میارم اما رنگ نورهم خیلی مهمه

    علی علی
     
    نوشته شده توسط Hamed در ‏11 اکتبر 2011
    max vray، .ir و 3dsmax_davood از این ارسال تشکر کرده اند.
  14. .ir

    .ir Member

    ارسال‌ها:
    89
    تشکر شده:
    49
    امتیاز دستاورد:
    6
    سلام
    اموزش خوبتون با نکات ریزی همراه بود تشکر از آموزشتون:oops:
    آقا حامد میشه متریال بامپ دیوار و متریال کف همراه با بامپ و رفلکس رو همینجا تو تاپیک خوبتون بزارید آیا امکان دارد؟؟:rose:
     
    نوشته شده توسط .ir در ‏11 اکتبر 2011
    Hamed از این پست تشکر کرده است.
  15. .ir

    .ir Member

    ارسال‌ها:
    89
    تشکر شده:
    49
    امتیاز دستاورد:
    6

    سوالی که داشتم در مورد نورهای وارد شده در صحنه هست شما در فایل اموزشتون فقط در مورد نورVRayLightکه پشت پنجره بود توضیح دادید راستی این نور VRayLightداخل اتاق هست یا پشت پنجره؟؟؟:-?

    الان تو صحنه یه نورVRayLight هم پشت دوربین کار گذاشتین اینم با همون تنظیمات که پشت پنجره هست باید ست بشه؟؟؟
    اگه اشتباه نکنم 3 تا نور گرد هم وسط اتاق هست که پائین 3 تا لوستر هست راستی environment هم از HDRIاستفاده کردین الان که دارم میبینم....میشه در مورد این هم توضیح بدین
    با تشکر:rose:
     
    نوشته شده توسط .ir در ‏11 اکتبر 2011
    Hamed و 3dsmax_davood از این پست تشکر کرده اند.
  16. Hamed

    Hamed Active Member

    ارسال‌ها:
    1,219
    تشکر شده:
    3,772
    امتیاز دستاورد:
    36
    سلام
    در مورد کارای داخلی بله نور داخل اتاق قرار میگیره...باریک شما تنها نفری هستی که راجبعه اون منبع سوال کردی اون منبع ستینگش با نور پنجر فرق میکنه ولی همشون subdivs یکیه و اون منبع نور فقط برای اینکه این حس رو به بیننده برسون پشت دوربین هم چراغی روشنه و این کارو گیرا تر میکنه...در مورد hdir بخاطر اینکه نیاز به تنظیمه شدت نداره و روی تمامی رفلکت ها و غیره تاثیر خوبی دارن و همیشه hdirخوبه که پر دیتیل باشه...

    علی علی
     
    نوشته شده توسط Hamed در ‏12 اکتبر 2011
    ahoorass، eedeh1، .ir و یک نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  17. mary_1148

    mary_1148 New Member

    ارسال‌ها:
    20
    تشکر شده:
    40
    امتیاز دستاورد:
    1
    مرسي آقا حامد... هزااااارر تا مرسي :)
     
    نوشته شده توسط mary_1148 در ‏13 اکتبر 2011
    Hamed از این پست تشکر کرده است.
  18. MAH.SHAB

    MAH.SHAB New Member

    ارسال‌ها:
    12
    تشکر شده:
    11
    امتیاز دستاورد:
    1
    آقا حامد خیلی خیلی ممنونم واقعاً عالی بود.:oops::clap::oops:
     
    نوشته شده توسط MAH.SHAB در ‏14 اکتبر 2011
    Hamed از این پست تشکر کرده است.
  19. Violet89

    Violet89 کاربر مهمان

    سلام
    ممنون
    عالی بود
    موفق باشید :paint:
     
    نوشته شده توسط Violet89 در ‏23 اکتبر 2011
    Hamed از این پست تشکر کرده است.
  20. men

    men Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    193
    تشکر شده:
    370
    امتیاز دستاورد:
    63
    آقا حامد گل و گلاب ممنون
     
    نوشته شده توسط men در ‏7 نوامبر 2011

به اشتراک بگذارید