milad_r
Member
سلام دوستان و اساتید....
من یه مدل برای بازی ساختم و حالا چند تا سوال دارم( البته نمی دونم خوب منظورمو می تونم برسونم یا نه..):
1- تعداد polygon یا face برای یه کاراکتر بازی باید حدودا چند تا باشه؟
2- اگر تعداد polygon ها زیاد باشه باید چه کرد؟ optimize خیلی زشتش می کنه....
3- کیفیت کاراکتر های بازی باید چقدر باشه( تا چه حدی به چشم میاد)؟... راستش اینی که من ساختم نسبتا با کیفیت هست و ایرادش تعداد پلیگان هاشه..

من یه مدل برای بازی ساختم و حالا چند تا سوال دارم( البته نمی دونم خوب منظورمو می تونم برسونم یا نه..):

1- تعداد polygon یا face برای یه کاراکتر بازی باید حدودا چند تا باشه؟
2- اگر تعداد polygon ها زیاد باشه باید چه کرد؟ optimize خیلی زشتش می کنه....
3- کیفیت کاراکتر های بازی باید چقدر باشه( تا چه حدی به چشم میاد)؟... راستش اینی که من ساختم نسبتا با کیفیت هست و ایرادش تعداد پلیگان هاشه..
) چون بعضی هاشون اصلا نمی دونند نرمال مپ چی هست اگه بگی فکر میکنند همون bump هست : D در مورد zbrush هم معروف ترین نرم افزار تو این زمینه همیه mudbox هم هست که دقتش بالاتر از زدبراشه اما سرعت زدبراش را در sculpt نداره








