بی بی کد مجتمع مسکونی

seous

Well-Known Member
با درود وشادباش به همه
-adobe photoshop cs5 -3ds 2012-vray 2012 -auto cad 2012
مجتمع مسکونی -طرح 5 -بعضی از رندرها رو با یک تکنیک چمن جدید زدم که تازه یاد گرفتم >>>البته فوق العاده سبک وراحت ... مابقی رو چون توی شیت های 50*70 دیده نمیشد فقط map و bump چمن رو گذاشتم...
همگی در پناه مهر حق:cool:
 

پیوست ها

  • 5.jpg
    5.jpg
    1.7 مگایابت · بازدیدها: 82
  • 6.jpg
    6.jpg
    1.8 مگایابت · بازدیدها: 54
  • 4.jpg
    4.jpg
    1.7 مگایابت · بازدیدها: 55
  • 2.jpg
    2.jpg
    1.6 مگایابت · بازدیدها: 63
  • 1.jpg
    1.jpg
    1.8 مگایابت · بازدیدها: 62

arminAnim

کاربر متخصص
سلام و خسته نباشین
بنظرم باید به این نکات توجه کنید:
برای بهتر شدن نورتون باید سایه ها رو تقویت کنید، از سایه های نرم استفاده کنید ، سایه های خودتون الان کاملا تیزه. همینطور مدل هاتون لبه هاش کاملا تیز هستن. بنظر میاد تکسچر سنگهای گرانیت نمای ساختمان بزرگتر از حد مناسبه. تکسچرهاتون رو هم تخت استفاده نکنید و bump یا درصورت امکان Displacement بکار ببرید تا انقدر صاف و ماکتی نباشه. درضمن تا میتونید تایلهاتون رو کنترل کنید. تایلینگ زیادی توی کار دیده میشه. باید روی متریالها بیشتر کار کنید. اگر از Mental-ray استفاده می کردین این مزیت رو داشت که از Material library مکس استفاده کنید و از صدها متریال آماده ی اون در کمترین وقت به نتیجه ی مطلوب برسید.

به امید کارهای بهتر و بهتر، موفق باشید
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.خوبی؟ کار قشنگی شده.مدلسازی رو خوب انجام دادی
تایل بندی روی دیوار میتونست بهتر باشه.برای بهتر شدن یه ماشین حساب میخواد
اگه ارتفاع هر طبقه 3.2 باشه خب میتونی 4 توی هر طبقه 4 تا تایل 80 سانتی بزاری
نور پردازیت قشنگ شده.اما سایه هات زیادی روشن هستن.تقصیر تو نیست.وی ری همینطور هست.راه درمانش هم اینه که از توی المنت raw shadow رو فعال کنی.بعد توی فتوشاپ از لایه رندر یه کپی بگیری.این raw shadoe رو بصورت یه ماسک برای لایه دومی تعریف کنی.
بعد با اکسپوز یا lever بازی کن و تاریکی سایه رو تعیین بکن.
تکسچرها خیلی خام هستن.یعنی رفلکت ندارن.تمام اجسام حتی به اندازه 10 درصد هم شده رفلکت دارن حالا شفاف یا مات و گلاسی شده
آسفالت یا تیره تر باشه و البته 10 درصد رفکلت از نوع گلاسی شده.
سبز کارت خوب شده.هماهنگی یا عمدی یا غیر عمدی خروجی خوب در اومده
مشکل دیگه عدم هماهنگی آسمون با نور پردازی هست.برای بهتر شدن باید دقیقا آسمون فیزیکی که سان لایت میسازه رو به همین تاریکی روشنی در بیاری چون رنگ جی آی که پخش شده ماله آسمونی هست که خیلی روشن تر هست.
برای بهتر شدن عدد گاما خود تکسچرت رو بالا ببر.
چمن سه بعدی هم خوب اومدی.برای تکسچرش حتما از arch exterior 3 یه چمنی داره که پستی بلندی به کارت میده.رزولوشن هم به اندازه تکسچرت بزار.من 3 یا 4 هزار میزارم تاثیری خوبی ازش میگیرم.
یه مقداری کار داری تا رندرهای خوب بگیری:wink: و این به نظرم به خاطر عدم شناخت هماهنگی رنگ توی رندر و ندیدن کارهای خوب دنیا هست.
کار ببین برادر کار ببین.
سایت استنیسلاو اورخو رو ببین
d-e-s-i-g-n.ru
 

*farshid*

کاربر VIP
ممنون از دعوتتون
کارتون خیلی میتونست بهتر از این باشه

دیتیلهای محوطه از نظر کمیت خوبن ولی کیفیت نداره . خود ساختموم هم چیزی به نام دیتیل نداره . فقط جاهایی که حتما باید ساخته میشد رو ساختی.
شیدر ها هویت متریال رو نشون نمیدن ... مثلا متریال سفید تایل نما معلوم نیست چیه ... آلومینیومه؟ شبیه کاشی شده.
اسم تکنیک جدیدتون رو نگفتین... چمن ویو های اصلی خوب هستند ولی عالی نیستن
بزرگترین مشکل کارتون نورپردازیه بد و عدم هماهنگی نور بکگراند با نور محیطه
بکگراند کار باید یه لول روشنتر باشه . کنتراست رنگیشم خیلی بالاس .
نور آسمون خیلی خیلی شدتش بیشتر از نور خورشیده ... نور خورشید باید بیشتر شه و نور آسمون یه مقداری کمتر
شیشه ها یه لول ترانسپارانت باشن بهتر میشه

در کل خوبه ولی نمیشه کاستی هاشو به حساب زمان کم و کار بازاری بودن گذاشت ... یه چیزایی رو حتما باید رعایت کنی تو همه کارا
 

madmaster_3d

Well-Known Member
من یادم هستش روی این کار نظرم رو دادم نمی دونم چرا نیومده. کاره قشنگی . از نظر مدلینگ خوبه. چمن هم خوبه. نسبت به کارهای قبلیت پیشرفت خیلی تابلو شده. فقط کلمه خوانش رو دیگه به من نگو بدم میاد :)
 
درود برشما مرسی از دعوتت
در واقع من هم با یاوران فرشید و عارف هم نظرم
توی ست کردن متریال ها با نور پردازی بیشتر دقت کن
سعی کن بیشتر تست رندر بگیری تا به نتیجه های بهتری برسی
آرزوی موفقیت
 

E-power

کاربر متخصص
سلام .
اساتید نکته هارو گفتن من دیگه نمیگم :green:
.
سعی کنید از ویژگیهای اصلی وی ری استفاده کنید .
مثل : VraySun . physical camera .....
.
موفق باشید .
 

FARDA20

Member
عالیه...........فقط من به دونکته اشاره میکنم...........1.استفاده از آدم توکارت.......2.بگراند کارتون کیفیت نداره..........مففق باشی:rose:
 
آخرین ویرایش:

seous

Well-Known Member
با تشکر از همه دوستانی که وقت گذاشتند و نظر دادند نظرات همه ی دوستان بجا و سازندست و تلاش میکنم که کار بعدی رو با توجه به رهنمود های دوستان خیلی بهتر ارائه بدم .... سپاس مجدد ...شاد باشید:cool:
 

.:BehzAd:.

Active Member
سلام مرسی از دعوتتون:rose:

اولین چیزی که من دیدم و باید بهتر میبود کادر بندی بود.کمپوزسیون

بعد شیدر پردازی کمی خوب نشده اونم دلیلش اینه که خوب خصوصیالت متریال ها رو نمیشناسی.

نور پردازی خوبه ولی یه دست شده و نور گرم و سرد تو صحنه پخش نشده.

بامپ تایل ها زیاد شدن و یو وی خوبی روش انجام نشده.

بهتر بود چند تا پرسوناژ آدم هم تو کار میزاشتی تا مقیاس انسانی رو هم میشد دید.

این رو هم اضافه کنم هیچ وقت اسم رندر هات رو اعداد نذار.
 

seous

Well-Known Member
سلام مرسی از دعوتتون:rose:

اولین چیزی که من دیدم و باید بهتر میبود کادر بندی بود.کمپوزسیون

بعد شیدر پردازی کمی خوب نشده اونم دلیلش اینه که خوب خصوصیالت متریال ها رو نمیشناسی.

نور پردازی خوبه ولی یه دست شده و نور گرم و سرد تو صحنه پخش نشده.

بامپ تایل ها زیاد شدن و یو وی خوبی روش انجام نشده.

بهتر بود چند تا پرسوناژ آدم هم تو کار میزاشتی تا مقیاس انسانی رو هم میشد دید.

این رو هم اضافه کنم هیچ وقت اسم رندر هات رو اعداد نذار.
مرسی بابت نظرت دوست عزیز حتما رعایت میکنم....
 

جدیدترین ارسال ها

بالا