فروش اقساطی کستینگ

sadegh2170

New Member
دستگاه کستینگ الکتریکی برای ذوب فلز در دمای بالا است و فناوری عملکردی آن القای جریان الکتریکی با تغییر جریان میدان مغناطیسی است. این دستگاه کاربرد وسیعی در آزمایشگاه دارد و عملکرد آن این است که آلیاژهای رایج در دندانپزشکی (به جز تیتانیوم) ابتدا در داخل بوته دستگاه قرار می گیرد و سپس در محل مورد نظر قرار می گیرد. این آلیاژها در اثر نیروی گریز از مرکز به تدریج ذوب شده و به داخل سیلندر کشیده می شوند. یکی از ویژگی های بارز این دستگاه استفاده از گاز آرگون برای محافظت از آلیاژهای مورد استفاده در برابر اکسیداسیون است. تکنسین های دندانپزشکی باتوجه به درخواست دندانپزشک در مورد نحوه ساخت ، انواع پروتزها را با استفاده از تجهیزات پیشرفته و طیف وسیعی از مواد می سازند. این محصولات هم شامل قسمت های دندان مانند و هم قسمت های درمانی هستند. دندانپزشکانی که در لابراتوارهای دندانپزشکی کار می کنند را می توان یکی از اعضای تیم دندانپزشکی دانست که برای ترمیم دندان های آسیب دیده یا بازیابی دندان های از دست رفته با یکدیگر همکاری می کنند. دندانپزشکان پس از ضدعفونی قالب را به آزمایشگاه می فرستند و دندانپزشک طبق برنامه درمانی پروتز مورد نظر را می سازد. کستینگ با استفاده از دو روش انجام می شود: سانتریفیوژ یا القایی. کستینگ به روش های مختلفی انجام می شود.مدیک کالا با ارائه‌ طیف گسترده ای از معتبرترین دستگاه های کستینگ در تلاش است تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری های مختلف آنان را با بهترین قیمت و گارانتی معتبر فراهم سازد. از این رو پیشنهاد می شود پس از بررسی مشخصات فنی و مقایسه با کالاهای مشابه با کارشناسان مدیک کالا تماس بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.



دستگاه کستینگ دندانسازی به دو دسته تقسیم می شود:

  • کستینگ سانتریفیوژ
این نوع ماشین های کستینگ به صورت دستی و با حرارت مستقیم کار می کنند. کل فرآیند کار این دستگاه ریخته گری دندان مکانیکی است و تقریباً می توان گفت که منسوخ شده و در حال حاضر از نوع دوم استفاده می شود.

  • کستینگ القاایی
دستگاه کستینگ القایی پرکاربردترین نوع دستگاه کستینگ دندان است. این دستگاه با برق شهری و بدون استفاده از شعله مستقیم کار می کند. نحوه کار این دستگاه بر اساس تکنولوژی ذوب القایی است که امکان انجام عملیات ریخته گری دقیق و ایمن را با تمامی آلیاژهای رایج در دندانپزشکی (گرانبها و غیر قیمتی) به جز تیتانیوم فراهم می کند. یکی از ویژگی های بارز این محصول استفاده از گاز آرگون برای محافظت از آلیاژهای مورد استفاده در برابر اکسیداسیون است.

برای مشاهده و خرید قیمت میکروموتورلابراتواری با کیفیت بالا و شرایط اقساطی به فروشگاه اینترنتی مدیک کالا مراجعه کنید.

مشخصات:

با قابلیت ذوب و ریخته گری کلیه آلیاژهای دندانی و کبالت کروم (به جز تیتانیوم)

بالاترین سطح دقت را بدون هیچ تغییری در ابعاد قطعه به دست آورید

دستیابی به ایمنی 100% (پایان خطرات ناشی از روش ریخته گری سنتی، حذف کپسول های گاز و هوا و غیره)

با امکان استفاده از گاز آرگون برای کاهش هرچه بیشتر میزان اکسیداسیون (حذف کامل اکسیداسیون و تخلخل)

صرفه جویی در زمان (چند برابر سریعتر از روش ریخته گری سنتی)

اقتصادی با استفاده بهینه از آلیاژ

بدون نیاز به تعادل و تنظیم

آسان برای استفاده



اطلاعات فنی:

ابعاد: 59 سانتی متر (عرض)* 69 سانتی متر (طول) * 95 سانتی متر (ارتفاع)
حداکثر دما : 1600 درجه سانتی گراد
وزن خالص : 110 کیلو گرم
حداکثر وزن مجاز آلیاژ: 60 گرم
حجم مخزن آب: 18 لیتر بر دقیقه
نرخ جریان آرگون: 15 لیتر بر دقیقه
حداکثر توان مصرفی : 2500 وات
منبع تغذیه: 240 - 210 ولت 50/60-AC هرتز





گارانتی و خدمات

این محصولات کاملا معتبر و استاندارد بوده و دارای مجوز های مختلف می باشد. با خرید از فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی مدیک کالا ازپنج سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

برای ثبت سفارش، مشاوره و اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه کستینگ و تمامی دستگاه های موجود در سایت مدیک کالا با شماره های 02193002063 و 09927226552 و 09360007586 تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا