بهترین مدل‌ شلوار‌های زنانه مناسب فصل گرم تابستان

mozafaree

New Member

بهترین مدل‌ شلوار‌های زنانه مناسب فصل گرم تابستان

فصل گرم تابستان که از راه می رسد، شوق خرید شلوارهای تابستانی و خنک را هم با خود به همراه می آورد. بهترین مدل های شلوار تابستانی جدید شامل مدل هایی می شوند که با گرمای هوای این فصل سازگار اند و مطابق مد تابستانی دوخته شده اند. در این بخش تعدادی از جذاب ترین مدل های شلوار بیرونی تابستانی زنانه را در پوشاک مظفری بررسی خواهیم کرد.

• شلوار مام استایل

بانوان خوش پوش و امروزی محال است لااقل یک شلوار مام استایل در کمد لباس های خود نداشته باشند! شلوار مام استایل با ظاهر خمره ای شکل و فانتزی که دارد به هیچ عنوان به پای شما نمی چسبد. به همین دلیل می توان آن را گزینه خوبی برای روزهای گرم تابستان دانست. این شلوار در قسمت ران ها گشاد می شود و کمر بسیار راحتی دارد. اساس نامگذاری این شلوار تابستانی بیرونی، محبوبیت آن در بین مادران به دلیل راحتی آن است. شلوار مام استایل را می توانید از جنس جین، کتان و پارچه نخی و مازراتی خریداری کنید.

• شلوار بگ

شلوار بگ نوعی شلوار تابستانی زنانه است که به پا کردن آن در روزهای گرم تابستان حسی از شادابی و سرزندگی را به شما می دهد چرا که هوای آزاد به راحتی درون این مدل شلوار به گردش در می آید. شما می توانید آزادانه حرکت کنید، ورزش کنید و قدم های خود را آزادانه بردارید. از طرفی اگر می خواهید اندام تان زیباتر به نظر برسد، باید بگوییم که شلوار بگ بی رقیب ترین گزینه در این باره است.

• شلوار نیم بگ

اگر قصد خرید شلوار زنانه برای تابستان گرم امسال را دارید، شلوار نیم بگ را فراموش نکنید. این مدل شلوار در ترند سال های اخیر حضوری پر رنگ داشته و نزد بانوان نیز بسیار محبوب است. پوشیدن شلوار نیم بگ استایل شما را موجه نشان می دهد. چرا که نه محدودیت های شلوار اسکینی را دارد و نه به اندازه شلوار بگ گشاد و آزاد است. هوای آزاد به راحتی درون این مدل شلوار به گردش در می آید و نواقص استایل شما به زیبایی تمام پوشانده خواهند شد. شلوار نیم بگ را می توانید با تیشرت زنانه، شومیز زنانه و انواع تونیک بپوشید.

• شلوار راسته

شلوار راسته از آن مدل شلوارهایی است که هرگز قدیمی نمی شود. این شلوار خوراک بیرون رفتن و سر کار و دانشگاه است. در روزهای گرم تابستان پوشیدن چنین شلوار تابستانی بیرونی می تواند خنک شدن شما را تضمین کند چرا که این مدل شلوار برخلاف شلوارهای اسکینی به پای شما نمی چسبد و از کمر تا مچ پا با عرض ثابت طراحی شده است. با شلوار راسته می توانید استایل های بیسیک و ساده زیبایی داشته باشید و طبق مد روز پیش بروید. امکان خرید شیک ترین شلوارهای راسته با بهترین قیمت و کیفیت در پوشاک مظفری برای شما عزیزان فراهم شده است.

بهترین جنس و مدل شلوار های زنانه مناسب فصل گرم تابستان 2


• شلوار کارگو

نام شلوار کارگو را این چند سال اخیر زیاد شنیده ایم. همان شلوارهای شش جیب و هشت جیب که دارای راحتی فوق العاده ای هستند و اغلب در قسمت مچ پا جمع می شوند. این شلوار تابستانی زنانه بیرونی یک انتخاب عالی برای استایل خیابانی و روزمره است. اگر قصد پیاده روی و طبیعت گردی دارید، این مدل شلوار بهترین گزینه است. داشتن جیب های متعدد در این شلوار به شما اجازه حمل اشیای زیاد را می دهد.

• شلوار دامنی

شلوار دامنی نوعی شلوار تابستانی جدید است که معمولا از جنس لینن، کرپ مازراتی و پارچه های ابر و بادی دوخته می شود. این مدل شلوار در روزهای گرم تابستان دست کم از یک کولر سیار ندارد بس که خنک است و حس شادابی به شما می دهد. گشاد بودن این شلوار بزرگترین مزیت آن است.

• شلوار واید

شلوار واید از جمله قدیمی ترین شلوارهایی است که هنوز هم در دنیای مد جایگاه خودش را دارد. این مدل شلوار در سرتا سر قسمت های شلوار عرض ثابتی دارد. گشاد بودن شلوار واید یکی از مهمترین مزایای آن محسوب می شود. البته قسمت باسن و فاق شلوار واید تا حدودی جذب است و سایر قسمت ها آزادی بیشتری دارند. شلوار واید را می توانید با هر نوع استایلی ست کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا