نمایندگی محصولات اوردینری در ایران

جهت معرفی خود در این صفحه به عنوان نماینده اوردینری در ایران به پشتیبانی مراحعه فرمائید

برند محصولات اوردینری ساخت (مال) کجاست​

اوردینری Ordinary ساخت کشور کانادا است و توسط براندون ترواکس، کارآفرین ایرانی-کانادایی تاسیس گردید. براندون تراکس که قبلاً با نام «علی روشن» شناخته می شد، دانشمند کامپیوتر و کارآفرین آرایشی است که با تأسیس ده برند آرایشی و بهداشتی همزمان و موسس اصلی برند Ordinary به شهرت جهانی رسید. پس از تأسیس دو شرکت نرم‌افزاری و مکمل‌های غذایی، ترواکس Euoko را با شریک جولیو تورس در سال 2003 به عنوان اولین برند مراقبت از پوست خود تأسیس کرد.

پس از آن در سال 2009 برند Indeed Labs را تأسیس کرد و در سال 2011 از آن استعفا داد و سرانجام در سال 2012، DECIEM برند The Abnormal Beauty را راه اندازی کرد که مادر بیش از 10 برند دیگر از جمله Ordinary است. برند معمولی یازدهمین برند زیبایی شرکت DECIEM بود که در سال 2015 تاسیس شد و محصولات آن به صورت انحصاری به صورت آنلاین به فروش می رسید. اما بعداً 30 فروشگاه بزرگ در کانادا، ایالات متحده، مکزیک، بریتانیا، کره جنوبی و هلند خریداری کرد. Ordinary به سرعت محبوبیت پیدا کرد و به دلیل رویکرد نوآورانه و ساده خود در مراقبت از پوست، به یک برند پیشرو در صنعت تبدیل شد.

محصولات اوردینری خوبه​

برند معمولی تمام تمرکز خود را بر روی مواد تشکیل دهنده محصولات خود گذاشته و انقلابی در محصولات مراقبت از پوست ایجاد کرده است. اگر به محصولات اودرینری دقت کرده باشید حتما دیده اید که نام یک ماده موثره اصلی روی هر کدام نوشته شده است که نقش اصلی را در عملکرد آن ایفا کرده است. بهتر است بدانید که محصولات این برند ظاهری بسیار ساده دارند و حتی گاهی از یک لیوان ساده و قطره چکان نیز استفاده می شود و مانند سایر برندها زرق و برق خاصی ندارند. اما در عین حال محصولاتی با کیفیت فوق العاده بالا و تاثیرگذاری قوی تولید و روانه بازار کرده است.

مزیت محصولات برند اوردینری چیست؟​

همانطور که در بالا ذکر شد، این برند در مدت زمان کوتاهی بسیار محبوب شده است. این موفقیت بی دلیل نیست و به دلیل مزیت های منحصر به فرد و ویژه محصولات آن است که در ساختار آن گنجانده شده است. در ادامه با چند نمونه از این مزایا آشنا می شویم.

پخش عمده محصولات اوردینری همراه قیمت​

قابل ذکر است که قیمت تمامی محصولات به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از مهمترین عوامل موثر بر قیمت معمولی اصالت کالای مورد نظر می باشد. زمانی که یکی از محصولات اصلی D'Ordinary را انتخاب می کنید یا یک محصول تقلبی می خرید، قیمت بسیار موثر است. همانطور که می دانید محصولات تقلبی قیمت کمتری نسبت به محصولات اصلی دارند. یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت محصولات ادراری این است که شما به دنبال محصولی با چند ویژگی یا محصولی با ویژگی خاص هستید. بدون شک یک محصول با چندین ویژگی قیمت بالاتری نسبت به یک محصول ساده دارد.

پیج محصولات اوردینری​

جهت مشاهده پیج اینستاگرام اوردینری به آدرس The Ordinary (@theordinary) مراجعه فرمائید

جهت مشاهده سایت رسمی اوردینری به سایت iordinary.ir مراجعه فرمائید

منبع: نماینده یافت

 

جدیدترین ارسال ها

بالا