سایت تهویه رویال برند ایرانی تهویه مطبوع

ahanforosh

New Member
مایع با عبور از شیر انبساط فشار خود را از دست داده و وارد اواپراتور می شود که در این مرحله مجدداً تبدیل به گاز شده که این گاز هوا را خنک می کند. هایسنس یکی از تولیدات شرکتهای چینی است این شرکت از بهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در دنیاست که البته مثل تمام محصولات چینی دارای درجه یک تا سه است. لازم به ذکر است در بسیاری از تولیدات چینی محصولات درجه یک به کشورهای عربی، محصولهای درجه دو به کشورهای اروپایی و محصولهای درجه ۳ به کشورهای جهان سوم و در حال توسعه ارسال میشوند. به عنوان نمونه می توان گفت اگر شما بخواهید دمای اتاق را به 20 یا 25 درجه سانتی گراد برسانید دور موتور در هر صورت 15 آمپر است و دستگاه بعد از رساندن محیط به دمای مطلوب خاموش می شود. تأمین هوای سرد در داکت اسپلیت کاملاً مشابه با کولر گازی است به این صورت که گاز مبرد با ورود به داخل کمپرسور متراکم شده و دما و فشار آن نیز بالا می رود سپس بعد از عبور از داخل کندانسور با از دست دادن حرارت خود تبدیل به مایع می شود. با توجه به تست و تجربه تمامی تعمیر کاران بعد از مدل ایتالیایی یکی از بهترین های بازار می باشد.این موتور در دو مدل تک شفت و دو شفت موجود می باشد.

پرسنل و کارشناسان مربوطه ما در مجموعه شما را به طور کامل راهنمایی کرده و پاسخگوی تمامی سوالات شما در زمینه خرید، قیمت، نصب و ارسال این محصول هستند. از طرفی با توجه به تغییرات ارز نمیتوان به طور دقیق به قیمتها اشاره کرد. اما با این حال، برخی از مدلهای داکت اسپلیت اینورتر دارای قطعاتی هستند که به راحتی تعویض میشوند و نیازی به تخصص خاصی در نگهداری و تعمیر ندارند. فن کوئل یک دستگاه سرمایشی هوای داخلی است که در سیستمهای HVAC (گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع) استفاده میشود. گرمایش مطبوع: این داکت اسپلیت در فصل سرما محیط را گرم میکند. در مقوله فن کویل چیست و عملکرد آن چیست باید خاطر نشان نمود که امکان کنترل و مدیریت دمای محیط به صورت مستقل و مجزا از مزیت های قابل توجه این دستگاه تلقی می گردد. از آنجا که داکت اسپلیت ها نیازمند کانال کشی بوده و در زیر سقف اصلی ساختمان نصب می شوند، لذا فرایند نصب و راه اندازی این سیستم دشوارتر از کولر گازی ها است. تولید هوای گرم در کولر گازی نیز به همین صورت انجام می شود ولی در داکت گرما به وسیله فن کویل آب گرم تولید می شود. داکت اسپلیت بدون نیاز به کمپرسور و به وسیله کویل آب گرم گرما تولید می کند که در این صورت به دلیل عدم استفاده از انرژی برق از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه بوده و در فصل سرما با کم ترین هزینه گرمای مورد نیاز شما تامین می شود.

در نتیجه مصرف انرژی هر واحد ساختمانی به صورت مجزا می باشد. با نصب داکت اسپلیت ها بر روی سقف، برای گردش هوای سرد یا گرم در محیط لازم است که در تمام اتاق ها کانال کشی صورت گیرد تا هوا به سایر نقاط نیز منتقل شود. نکته مثبت دیگری که استفاده از اسپلیت کانالی به دنبال داشته حذف شدن برج خنک کننده، موتورخانه، سیستم چیلر، رادیاتور و لوله کشی های مربوط به آن می باشد. برای به جریان درآوردن آب در داخل لوله ها، کویل حرارتی دستگاه به نحو مطلوب انجام وظیفه می نماید. اصول عملکرد سیکل تبرید تراکمی یک داکت اسپلیت بدین صورت است که مبرد سرد درون کویل اواپراتور جریان پیدا کرده و هوای داخل ساختمان که توسط فنِ یونیت داخلی به حرکت در می آید از روی کویل عبور می کند. مخصوصا وقتی که تعداد یونیت ها زیاد باشد. این داکت اسپلیت ها مطابق با بروز ترین فناوری های دنیا با قابلیت دوگانه سرمایش و گرمایش به بازار عرضه شده اند.

داکت اسپلیت لنکس، محصول یک شرکت آمریکایی است که چندین کارخانه در چند کشور دنیا دارد. شرکت هیوندای یکی از معروفترین سیستمهای تهویه مطبوع در دنیا را شامل میشود که تیم طراحی هیوندای، تولیدات داکت اسپلیت را نیز تحت این برند وارد بازار کردند. داکت اسپلیت یکی از پیشرفته ترین سیستم های گرمایشی و سرمایشی است که قابلیت نصب در سقف را دارد، این موضوع باعث بهبود عملکرد داکت اسپلیت در تأمین هوای گرم یا سرد برای محیط شده است. این محصول ظاهری شبیه به مستطیل داشته و در دو مدل روکار و توکار موجود میباشد. ما در فروشگاه دماپا تمامی مدلهای حال حاضر این داکت اسپلیت را موجود داریم و آن را با برترین کیفیت و مناسبترین قیمت به شما ارائه میدهیم. فن کویلهای تولید آبگین تهویه دارای سطح صدا و لرزش بسیار پایینی در میان فن کویلهای موجود در بازار هستند. اسپلیتهای کانالی سام یکی از برترین و پرآوازهترین نمونههای این دستگاهها است که توانسته طی سالهای اخیر محبوبیت فراوانی میان کاربران به دست آورد. داکت اسپلیتهای کانالی ساخت ایران، نسبت به داکت اسپلیتهای خارجی قیمت پایینتری دارند. اسپلیت کانالی های اینورتر برند بویمن مجهز به کمپرسور روتاری می باشند.
تهویه رویال
 

جدیدترین ارسال ها

بالا