خرید از پوما ترکیه و تحویل فوری در ایران - original puma

خرید کفش و لباس اصلی از برند پوما (puma) در ایران کاری به شدت سخت و دشوار است زیرا این برند در ایران هیچ نمایندگی و شعبه ای ندارد. اما شرکت بازرگانی شکوه راه ابریشم با برند تجاری ایپک‌پورت امکانی را فراهم نموده که کاربران ایرانی بتوانند به سادگی محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی پوما ترکیه انتخاب نموده و با ثبت سفارش از طریق این پلتفرم ظرف 7 تا 10 روز کاری بعد از تحویل کالای مورد نظر از طرف فروشگاه اینترنتی پوما به دفتر شرکت ما در ترکیه, خرید خود را درب منزل در ایران تحویل بگیرند.

معرفی محصولات پوما - puma​


محصولات پوما در 3 دسته زنانه، مردانه و بچه گانه تولید می‌شود. محصولات زنانه پوما، انتخاب هوشمندانه‌ای برای بانوان شیک پوش مشکل‌پسند است که قصد دارند با محصولات ورزشی پوما، استایل‌های دوست‌داشتنی باشکوه کژوال را در خانه و ورزشگاه و حتی محل کار رقم بزنند.


محصولات زنانه پوما شامل: لگ و ساپورت زنانه پوما، شلوار و شورت و دامن ورزشی زنانه پوما، کفش ورزشی زنانه پوما، کفش اسپرت و کتانی زنانه پوما، تاپ زنانه پوما، تاپ، بلوز، تیشرت ورزشی زنانه، پیراهن، بلوز و تونیک زنانه ، سویشرت و گرمکن ورزشی زنانه است. به این‌ لیست باید کلکسیونی از اکسسوری‌های جذاب مثل کیف و شال و کلاه و دستکش نیز اضافه کرد.


محصولات مردانه پوما، طیف گوناگونی از محصولات ورزشی و غیر ورزشی را شامل می‌شود. مثل: شلوار و شورت ورزشی مردانه پوما، شلوار اسپرت و راحت مردانه پوما، تیشرت مردانه پوما، تیشرت ورزشی مردانه پوما، شلوارک مردانه پوما، کاپشن بهاره پاییزه مردانه، کاپشن ورزشی و کوهنوردی مردانه، کفش اسپرت و کتانی مردانه، کوله پشتی مردانه، کفش ورزشی مردانه، دمپایی مردانه، لگ لباس جذب ورزشی مردانه و کفش اسپرت کتابی.


برای خرید از برند پوما می‌توانید محصولات بچه‌گانه را نیز برای کودکان و نوجوانان در نظر داشته باشید. بلوز شورت و شلوار بچه گانه پوما، پیراهن بلوز و تونیک بچه گانه، لباس ست بچه گانه، شلوار شورت بچه گانه، کفش اسپرت و کتانی بچه گانه، کفش ورزشی بچه گانه، تاپ بلوز و تیشرت ورزشی بچه گانه و شلوار و شورت ورزشی بچه گانه از محصولات با کیفیت و پر فروش PUMA برای این گروه سنی است.

برخی از مدل های پرفروش کفش پوما


  • مدل Match یکی از مدل های پرطرفدار برند پوما در میان زنان و مردان است. طراحی این مدل به گونه ای است که باعث می شود تا افراد با سلیقه های مختلف آن را انتخاب کنند. جنس این مدل کفش برند پوما از چرم می باشد و در رنگ های متنوعی تولید می شود.
  • کفش مدل Match دارای زیره انعطاف پذیری بوده که فشارهای وارد شده به پا را کاهش می دهد. علاوه بر این در مقابل سایش و ضربه، مقاومت و دوام بالایی دارد و جنس آن به گونه ای ساخته شده که باعث گردش هوا در کفش می شود.
  • یکی دیگر از مدل های کفش پوما، مدل سوئد است. این مدل یکی از مدل های کلاسیک این برند بوده که در سال 1968 میلادی در بازار عرضه گردید. جنس این مدل از جیر بوده و راحتی و سادگی آن باعث ایجاد جذابیت در استایل فرد می شود.
  • CELL Alien یکی دیگر از مدل های پرطرفدار از کفش مردانه پوما است که ترکیب رنگی آن بسیار زیبا بوده و قابلیت هماهنگی با هر استایلی را دارد. طراحی این مدل کفش به گونه ای است که باعث تمایز این مدل با سایر مدل های کفش های برند پوما شده و در میان افراد مختلف بسیار محبوب و معروف می باشد.
  • کفش کتونی پوما مدل SKY یکی دیگر از مدل های این برند است که در میان بسکتبالیست ها طرفداران زیادی دارد. علاوه بر بسکتبالیست ها، بسیاری از افراد برای استایل خود از این نوع مدل استفاده می کنند. مدل اسکای، مناسب برای زنان و مردان می باشد و بسیار زیبا و کاربردی است.

به طور کلی کفش های پوما دارای مدل های مختلفی می باشند که می توانند با هر استایلی هماهنگ شوند. اگر به دنبال کفش راحتی باشید که باعث جذابیت و شیک پوشی در شما شود، می توانید از برند پوما استفاده کنید. قیمت کفش پوما نسبت به فناوری های ویژه ای که در ساخت آن استفاده شده و می تواند سلامتی پا و بدن را تضمین کند، بسیار مقرون به صرفه است.

چگونه از پوما ترکیه خرید کنیم و در ایران تحویل بگیریم؟​


شرکت پوما در کشور ترکیه نمایندگی رسمی دارد و همچنین فروشگاه اینترنتی پوما ترکیه آخرین محصولات این برند را ارائه مینماید. برای ثبت سفارش از فروشگاه اینترنتی پوما در کشور ترکیه در قدم اول کافیست وارد وب سایت پوما ترکیه شده که انواع لباس و کفش های مردانه, زنانه و بچه گانه را ارائه مینماید و بعد از یافتن محصول و یا کالاهای مورد نظر خود لینک اینترنتی آن ها را کپی کرده و در وب سایت ایپک پورت در صفحه اول و در فرم خرید آنلاین از ترکیه وارد نموده و ادامه مراحل ثبت سفارش را طبق آموزش مقاله ی " خرید فوری و آسان از فروشگاه های اینترنتی ترکیه با ایپک پورت " پیش برده و سفارش خود را نهایی و پرداخت نمایید، سفارش شما در کوتاه ترین زمان معمولا بین 7 تا 10 روز پس از تحویل محصولات شما به دفتر ترکیه ما از طرف فروشگاه اینترنتی puma, درب منزل به شما تحویل خواهد شد. خرید از پوما ترکیه با ایپک پورت!


خرید پوما اصل از ترکیه - puma



خرید پوما (puma) اورجینال از ترکیه - خرید مستقیم و آنلاین محصولات برند پوما و تحویل فوری در ایران (سخن آخر!)​


صدها نوع محصول پوما را می‌توان با خرید اینترنتی محصولات پوما توسط ایپک پورت سفارش داد و پس از ثبت سفارش، محصول را با همان کیفیت تولید شده و به صورت اورجینال در محل زندگی خود در یکی از 31 استان کشور، دریافت کرد. مثل خرید اینترنتی کفش پوما زنانه یا خرید اینترنتی کتانی پوما مردانه.


کافی است با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این برند در کشور ترکیه و انتخاب محصولات مورد نظر خود و ثبت سفارش خرید و تحویل در ایران از طریق ایپک پورت این محصولات را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن در ایران به سادگی تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ایپک پورت تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا