خرید از سایت آدیداس ترکیه Adidas

خرید کفش و لباس اصلی از برند آدیداس (Adidas) در کشور عزیزمان ایران امریست به شدت سخت و دشوار زیرا این برند در ایران هیچ نمایندگی و شعبه ای ندارد. اما شرکت بازرگانی شکوه راه ابریشم با برند تجاری ایپک‌پورت امکانی را فراهم نموده که کاربران ایرانی بتوانند به سادگی کالای مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی ادیداس ترکیه انتخاب نموده و با ثبت سفارش از طریق این پلتفرم ظرف 7 تا 10 روز کاری بعد از تحویل کالای مورد نظر از طرف فروشگاه اینترنتی ادیداس به دفتر شرکت ما در ترکیه, خرید خود را درب منزل در ایران تحویل بگیرند.

معرفی برند آدیداس​


آدیداس آگ (به آلمانی: Adidas AG) یک شرکت چندملیتی آلمانی است که مقر آن در شهر هرتسوگن‌آوراخ در ایالت بایرن قرار دارد. آدیداس در زمینه طراحی، تولید و پخش انواع لباس، پاافزار، کفش ورزشی، تجهیزات ورزشی، پوشاک ورزشی، ساعت، عینک آفتابی، محصولات مراقبت‌های شخصی و لوازم لوکس فعالیت می‌کند.


آدیداس یک هلدینگ است و شرکت تولید پوشاک ورزشی ریبوک، شرکت لوازم گلف تیلورمید و شرکت راک پورت زیرمجموعه‌های آن به‌شمار می‌آیند. آدیداس بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم ورزشی در اروپا و پس از نایکی دومین تولیدکننده بزرگ لوازم ورزشی در جهان می‌باشد.


شرکت آدیداس در سال ۱۹۴۸ توسط آدولف داسلر پایه‌گذاری شد. وی با کمک برادرش رودلف در سال ۱۹۲۴ کار تولید کفش‌های ورزشی را آغاز کرد. رودلف پس از جدایی از برادرش، پوما را پایه‌ریزی کرد.


معرفی محصولات برند آدیداس adidas​


  1. کفش آدیداس: خرید کفش ادیداس اورجینال برای فعالیت‌های روزمره و ورزشی مختلف مانند فوتبال، دویدن، پیاده‌روی، تنیس و… بهترین انتخاب است. برخی از مدل‌های معروف کتونی‌های آدیداس عبارت‌اند از: سوپراستار، استن اسمیت، زدایکس، اولترابوست، ان ام دی و…
  2. تیشرت آدیداس: تیشرت‌های آدیداس از الیاف پنبه‌ای باکیفیت تهیه شده‌اند. خرید تیشرت آدیداس اورجینال در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف بهترین گزینه برای فعالیت‌های ورزشی و روزمره است. برخی از مدل‌های معروف تیشرت آدیداس عبارت‌اند از: اورجینال، فری‌لیفت، اسپایکز، ران ایت و…
  3. سویشرت آدیداس: سویشرت‌های آدیداس از الیاف پنبه‌ای و پلی‌استر باکیفیت تهیه شده‌اند. خرید سویشرت آدیداس در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی امکان پذیراست و گزینه‌ای مناسب برای فعالیت‌های ورزشی و روزمره می‌باشد. برخی از مدل‌های معروف سویشرت آدیداس عبارت‌اند از: اسنشالز، تی ۱۲، اورجینال و
  4. ست آدیداس: اگر قصد خرید لباس آدیداس اصل دارید ست آدیداس بهترین گزینه برای شماست! این ستها معمولاً شامل یک تاپ و یک شلوارک و یا یک سویشرت و یک شلوار ورزشی است که با هم هماهنگ و مناسب برای فعالیت‌های ورزشی هستند. خرید ست آدیداس می‌تواند مناسبترین انتخاب برای ورزش‌های مختلف مانند فوتبال، دویدن، یوگا و غیره باشد.
  5. کلاه آدیداس: کلاه‌های آدیداس در انواع مختلفی مانند کلاه کپ، بانی، آفتاب‌گیر و… عرضه می‌شوند. این کلاه‌ها از پارچه‌های باکیفیت و مقاوم ساخته شده‌اند و دارای طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی هستند. با خرید کلاه آدیداس می‌توانید در ورزش‌های مختلف مانند فوتبال، دویدن، گلف، تنیس و… از آن استفاده کنید.
  6. دمپایی آدیداس: دمپایی‌های آدیداس از پارچه‌های نرم و راحت ساخته شده‌اند و دارای زیره‌های لاستیکی و ضدلغزش هستند. با این تعاریف خرید دمپایی آدیداس برای استفاده در خانه، استخر، سونا و غیره بهترین است. این دمپایی‌ها در انواع مختلفی مانند دمپایی لا انگشتی، دمپایی چسبنده، دمپایی بادی و غیره عرضه می‌شوند.

چگونه از آدیداس ترکیه خرید کنیم و در ایران تحویل بگیریم؟​


شرکت آدیداس در کشور ترکیه نمایندگی رسمی دارد و همچنین فروشگاه اینترنتی آدیداس ترکیه آخرین محصولات این برند را ارائه مینماید. برای ثبت سفارش از فروشگاه اینترنتی آدیداس در کشور ترکیه در قدم اول کافیست وارد وب سایت آدیداس ترکیه شده که انواع لباس و کفش های مردانه, زنانه و بچه گانه را ارائه مینماید و بعد از یافتن محصول و یا کالاهای مورد نظر خود لینک اینترنتی آن ها را کپی کرده و در وب سایت ایپک پورت در صفحه اول و در فرم ثبت سفارش وارد نمایید.


فروشگاه اینترنتی آدیداس ترکیه



همانطور که میبینید منوی اصلی این فروشگاه دارای قسمت های زیر میباشد:


  • men: محصولات مردانه
  • women: محصولات زنانه
  • kids: محصولات بچه گانه
  • new: محصولات خط تولید جدید برند آدیداس
  • sports: تفکیک محصولات بر اساس ورزش (فوتبال, دویدن و...)
  • lifestyle: تفکیک محصولات بر اساس لایف استایل
  • outlet: محصولات تخفیف خورده و حراجی برند آدیداس

فرض کنید ما قصد خرید یک کفش ورزش آدیداس را داریم. از طریق این دسته بندی ها کفش مورد نظر خود را می یابیم و لینک آنرا کپی میکنیم.


کفش ورزشی آدیداس اصل



حال به وب سایت ایپک پورت رفته و لینک کپی شده را در فرم ثبت سفارش جایگذاری میکنیم!


ثبت سفارش خرید کفش آدیداس اصل



بعد از پیست کردن لینک محصول مورد نظر و زدن دکمه ی اینتر و یا کلیک بر روی آیکون ذره بین فرم اطلاعات تکمیلی محصول که شامل قیمت به لیر, دسته بندی محصول, سایز و رنگ میباشد به شما نمایش داده شده و با تکمیل اطلاعات محصول خود و زدن دکمه نهایی کردن سفارش به صفحه قیمت نهایی منقل میشوید. لازم به ذکر است اگر قصد اضافه کردن محصول دیگری به سبد خرید خود را دارید میتوانید با زدن دکمه ادامه خرید لینک محصول جدیدی وارد کرده و همین مراحل را تکرار نمایید.


قیمت گذاری و خرید کفش آدیداس اصل



همانطور که مشاهده میکنید در این صفحه قیمت نهایی محصول شما که شامل قیمت ریالی خود محصول و یا محصولات و همینطور هزینه باربری آن میباشد به شما نمایش داده میشود و با نهایی کردن سفارش و پرداخت آن از طریق درگاه پرداخت اینترنتی, سفارش شما در صف بررسی و خرید قرار خواهد گرفت و حدودا بین 7 تا 10 روز کاری بعد از تحویل محصول به دفتر ترکیه ما از طرف فروشگاه اینترنتی آدیداس, محصول مورد نظر درب منزل در ایران تحویل شما مشتری گرامی خواهد شد. به همین سادگی خرید از آدیداس ترکیه در ایران دیگر یک رویا نیست!


خرید آدیداس اصل از ترکیه - خرید اینترنتی محصولات برند آدیداس و تحویل درب منزل در ایران (جمع بندی)​


همانطور که مشاهده کردید با وجود تحریم ها در ایران خرید محصولات اورجینال و اصل برند آدیداس و البته سایر برند ها در ایران دیگر یک رویا نیست و به سادگی میتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این برندها در کشور ترکیه و انتخاب محصولات مورد نظر خود و ثبت سفارش خرید و تحویل در ایران از طریق ایپک پورت این محصولات را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن در ایران به سادگی تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ایپک پورت تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا