----حتما بخوانید----(یک کار جدی، مهم، شدنی)

m_shirwani

New Member
بابا اين برنامه Naturalmotion_Endorphin_2.5.2 كه پسورد داره.
بعد از 66 مگابايت دانلود كردن واقعا حالگيري بود:sad:
 

ali3dtech

Member
بابا اين برنامه Naturalmotion_Endorphin_2.5.2 كه پسورد داره.
بعد از 66 مگابايت دانلود كردن واقعا حالگيري بود:sad:

دوست خوبم میشه بگی از کجا دانلودش کردی و همچنین توی جای مناسب پست بدی تا دوستان بتونن بهتر کمکت کنن؟
 

Sherlock_Holmes

Active Member
هرچی از سایت 51render دانلود کنی همین پسورد رو دراه... اصولا پسورد اکثر چیزایی که دانلود میکنیم آدرس همون سایتشه... واسه تبلیغ...
 

Farrokh

Active Member
نمی آیند تجربه چندین ساله خودشون را به همین راحتی ها بدند . مشکل ما همین هست .

این حرفه که مثل نجاری نیست
روز به روز آپ دیت میشه یاد ندادن دانسته ها احمقانه هست چون دانسته ها بعد سه ماه به هیچ دردی نمی خوره
(خود منم یه روزی این جوری بودم تا اینکه حسابی خورد سر پوزم)
 

hadidevil

Member
دوستان کارتون بسیار عالی است لطفا در صورت امکان اموزش ها رو بصورت بخش بخش بزارید تا ما هم بتونیم دانلود کنیم ممنون
و اینکه در صورت امکان در rapidshare آپ نکنید.

ممنون موفق باشــیــد.
 

hadidevil

Member

هرچی از سایت 51render دانلود کنی همین پسورد رو دراه... اصولا پسورد اکثر چیزایی که دانلود میکنیم آدرس همون سایتشه... واسه تبلیغ...

ما تازه دانلود کردیم ولی هر دو رو زدیم نشد

لطفا پسورد رو درست بزارید(بزرگی و کوچیکی و دبلیو و... )

با تشکر
 

DIMO

Active Member
از کدوم سایت دانلود کردی...؟اگه از سایت www.51render.com دانلود کرده باشی اون همیشه پسورداشو 51render.com میزاره..
 

hadidevil

Member
خوبه:) داره میشه همونی که همه میخوایم:) ک کار گروهی خوب برای بالابردن سطح علمی همه بچه ها...
آقا علی ممنونتیم همه:)، معلومه که لازم داره....:wink:
راستی من یکم دهنتون رو آب بندازم:
با endorphin natural motion میتوتنید حرکات بدن انسان رو شبیه سازی کنید مثلا به کاراکترت میگی بپر،لیز بوخور، تیر بوخو...
:)
خودم که خیلی باحاش حال میکنم
میتونین از این آدرس دانلودش کنین (60 مگ)
http://rapidshare.com/files/18099269/naturalmotion_endorphin_2.5.2.rar

من همینو دانلود کردم
 

Farrokh

Active Member
آقای hadidevil آخه برادر من این پستت به جز اسپم چه چیز دیگه ای بود؟

الان می گم
یه پست سر کاری که نصفه شبی منو اینجا بکشونه و به این مطلب مهم پی ببرم که شما همینو دانلود کردی


واقعا مطلب مفیدی بود
دستت درد نکنه
 

hadidevil

Member
دوست عزیز آقای Dimo گفتند که اگه از سایت فلان گرفته باشی معمولا باید پسوردش همین باشه منم همون پست روح الله خان و گزاشتم و گفتم که من هم همین رو و با آدرس همین تاپیک دانلود کردم

شما گفتی اسپم در حالی که من از سال 2007 که عضو شدم چون تا حالا با مشکلی بر نخورده بودم پست نمیدادم و بیشتر از مطالب دوستان استفاده میکردم و تشکر میکردم
برای من تعداد پست هیچ اهمیتی نداره شما میتونی به مدیران اطلاع بدی و تعداد نمایش پست های منو روی 0 بگزارند
 

Farrokh

Active Member
بابا دوست عزیز من اصلا این مسائل مطرح نیست !

چیزی که مطرحه اینه که اخلاقا شما باید پستی که می زنی حداقل یه چیز مفید توش باشه


من ساعت 2 نصف شب دیدم یه پست خورده اینجا با سرعت اینترنت داغون ایران اومدم می بینم هیچ چیز مهمی توی اون پسته نیست

آخه انصافه برادر من؟
 

Sherlock_Holmes

Active Member
بچه ها لطفا بحث رو ادامه ندید...

hadidevil جان شما یه پیغام خصوصی بزن به کسی که اینجا اعلام کرده اونو دانلود کرده و پسورد رو ازش بپرس... این بهترین راهه که هم شما سرگردون نباشی و هم تاپیک از مسیر خودش خارج نشه...

ممنونم...
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
میبینم که چقدر بحث داره در رابطه با تایپیک پیش میره!!
دوستان 6 صفحه پست زدین ولی هیچ آموزشی ندیدیم:mad:.حد اقل یه لینک سایت خارجی بذارین:-?.این که نشد.شد مثل تایپیک قبلی.:shock:
مطمئنم این از اون تایپیک هایی که ملت توش میخوان آمار پست هاشونو بالا ببرن:snap:

ساخت صحنه برفي

خب در اين آموزش ميخوايم ساخت برف رو به وسيله سيستم ذره اي 3dsmax تجربه كنيم و خواهيد ديد كه چقدر راحت خواهد بود. تنها چيزي كه شما بهش احتياج داريد درختي مثل درخت زير هست :

01.jpg


خب وقتي يكي از اين درخت ها رو داشتيد بريد به قسمت Editable Mesh و در بخش Selection همونطور كه در تصوير زير ميبيند Ignore Backfacing رو فعال كنيد :

02.jpg


در نماي تاپ Polygon هايي از مدل رو انتخاب كنيد كه قراره به وسيله سيستم ذره اي روي اونها برف بشينه و يادتون نره كه قسمت هاي پاييني مدل رو انتخاب نكنيد چون برف كه زير شاخه نميشينه روي شاخه ميشينه!
83.gif


03.jpg

04.jpg




حالا وقتشه كه يك سيستم ذره اي بسازيم پس به قسمت Particle Systems بريد و يك PArray ايجاد كنيد :

05.jpg


تمامي پارامترهاي مربوطه مانند تصاوير زير تنظيم كنيد و حواستون باشه كه هر تغييري براي اعمال يك مقداري زمان ميخواد و حوصله به خرج بديد و يادتون نره كه در آخر object-based emitter رو انتخاب كنيد - مطمئن بشيد كه درخت شما در حدود 3.3 متر هست و سيستم ذره اي در حدود 0.22 متر (و يا سايزهاي دلخواه ولي با اين نسبت) ، اگر با سايز متفاوتي درست كنيد باعث ميشه كه يا مقدار Mesh توليد شده خيلي كم بشه و يا خيلي زياد!

06.jpg



خب در قدم بعدي يك Mesher ايجاد كنيد :

07.jpg


به modifire list بريد و در بخش pick object بر روي None كليك كنيد و PArray رو انتخاب كنيد :

08.jpg


و صبر كنيد تا محاسبات انجام بشه! در اين صحنه كه مشاهده ميكنيد براي توليد Mesh ها چيزي در حدود 6 ساعت براي محاسبات زمان صرف شده ، واضح كه زمان خيلي زياد هست ولي شما ميتونيد اين زمان رو با كم كردن تعداد ذرات و ... كم كنيد اما دقت كار افت خواهد كرد.


خب پس از پايان محاسبات در محلي كه Mesher رو داشتيد بايد ذره ها توليد شده باشند و البته چون ظاهري گوشه گوشه اي و غير نرم دارند براي نرم تر كردن اونها از Relax استفاده ميكنيم :

09.jpg


و حالا كاري كه ميكنيد اينه كه Mesh هاي ايجاد شده رو بر روي درخت قرار ميديد :


10.jpg




بهتره كه براي تمرين ابتدا با تعداد ذرات كم امتحان كنيد و نتيجه رو بررسي كنيد.
منبع: graphicplanet.net
 

جدیدترین ارسال ها

بالا