تست ریگ صورت

nc_hamid

Member
سلام
منم دقیق نمی دونم چیه . اما خود Autodesk راجع بهش گفته برای افایش سرعت Playback در زمان تغییراتی که توپولوژی جسم به هم نریزه .
تو خود مثالی هم که تو youtube گذاشته برای Modifier های Bend و taper تست گرفته . اول که دیدم خیلی ذوق کردم چون همونجور که خودش گفته اگه کار کنی می بینی که FPS کلی می ره بالا . مثلا یه جسم highPoly رو با Bend متحرک کن . FPS رو نگاه کن بعد Bend رو Cut کن جسم رو Gpoly کن بعد Bend رو Paste کن می بینی FPS تا 3 برابر سریعتره .
من روی کاراکتر تست کردم اول اینکه جسمی که GPoly باشه TurboSmooth نمی گیره ( البته شاید کار دیگه ای باید کرد) جالبه که جسم Gpoly به جسم Poly تبدیل نمی شه باید به Mesh تبدیل کنی بعد به Poly.
از همه مهمتر اینه که برای مواردی خوبه که Topology به هم نمی خوره مثلا اگه دستور Skin داشته باشی یه جاهایی خوبه یه جاهایی کارت به هم می ریزه .
 

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
سلام

ممنون حمید جان، به نظر من خوب gPloy یه پایان کاره و فقط برای سبک شدن هست همون طور که خودت میدونی، پس اصلاح vertex ـها بعد اون فکر کنم معنی نمیده، یعنی شما باید کار رو تمام کنی بعد این به نوعی پلیش برای بهتر شدن کار رو روش بزنی بعنی بعد اون باز به جسمت سمباته بزنی، نمیدونم رسوندم یا نه.

تو حجم های خیلی بالا هم جواب نمیده ولی مقدار رو که اوردم پایین به عدد 480000 رسوندم FPS از 2 رسید به 8 ولی فکر نکنم این سیستم از همون سیستم giga poly استفاده میکنی، ولی چون کاراییش اونجوریه اسمی شبیه به اون براش گذاشتن.

از کار خودت چه خبر رفیق؟
 

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
دگر بار سلام حمید جان

آقا یه نگاه به کارای این طرف بنداز، فقط reel ـه ولی reel ـــــــــه ـــهــــااااااا
 
آخرین ویرایش:

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
دگر بار سلام حمید جان

آقا یه نگاه به کارای این طرف بنداز، فقط reel ـه ولی reel ـــــــــه ـــهــــااااااا

سلام رفیق تو مکس تو هم نمیشه رو gPoly ، از Turbomesh استفاده کرد ؟؟؟
عجیبه پس چرا تو ی مکس من میشه ؟؟
و یه سوال ؟؟؟
این مشکل توی مایا وجود نداره همین کمبود سرعت ؟؟؟؟
 

nc_hamid

Member
دگر بار سلام حمید جان

آقا یه نگاه به کارای این طرف بنداز، فقط reel ـه ولی reel ـــــــــه ـــهــــااااااا
اوووو ...
من خیلی تو نت راجع به کسایی که Rig کار می کنن گشتم. اینو پیدا نکرده بودم. خیلی خیلی جالب بود واقعا ممنون خیلی ایده بهم داد .
 

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
سلام رفیق تو مکس تو هم نمیشه رو gPoly ، از Turbomesh استفاده کرد ؟؟؟

عزیز همون طور که گفتم gPloy فقط یه سبک کننده ست نه اصلاح کننده، برای من هم اول که این gPoly شنیدم خیلی عجیب بود که چجوری اون giga poly رو وارد مکس کردن، چون کلا سیستم خاصیه و با اون سیستم نمیشه تو نرم افزارهایی مثل مکس و مایا رو poly کار کرد. فکر نکنم این نرم افزارها هم چنین قابلیتی داشته باشن حد اقل الان ندارن، در کل به فکر اصلاح vertex ـی بعد اون نباش.

تو مایا یه سیستم هست به نام viewport 2 که به شدت صحنه رو سبک میکنه، یعنی به شدت هااااا ، مثل ما یه شعر قدیمی ساخته بودیم، چرخش و حرکت تو این view خیلی سخت بود و FPS کم و پرش داشت، شاید اون قدر سنگین نبود ولی چون vertex ها و face ـها از هم گسستگی داشتن سخت تر میشد ولی وقتی ما view mode رو میذاشتیم روی viewport 2 خیلی نرم روان و بدون هیچ مشکلی تو صحنه حرکت میکردیم.


اینو پیدا نکرده بودم. خیلی خیلی جالب بود
آره، من هم یه چیزایی دیده بودم، این طرف کلا این کاره ست، چون انواع اسکریپت ها رو نوشته نه فقط rig بدن، اون ایجاد گره واای ، پر و خورد شدن اجسام ووووووو ... من که آخر شبی چشمام باز شده بود تازه :shock:
 

nc_hamid

Member
حالا که بحثش شد یه چیز خیلی جالب
شاید شنیده باشین .
Pixar رو یه پروژه OpenSource به نام SubDiv داره کار می کنه .
تو Siggarph ازش رونمایی کرد فعلا به صورت آزمایشی برای Softimage Mudbox و Maya
این پروژه یه جور Smooth جسمه .تو این پروژه که ارتباط خیلی بالایی با کارت گرافیک و فناوری Cuda داره طوره Polygon ها ی جسم رو بالا می بره که هیچ تاثیری روی کاهش سرعت سیستم نداره !! خودش یه جسم رو آورد تو مایا تا 17 مقدار Smooth رو برد بالا .طوری که کلی Zoom کرد تا شبکه جسم دیده شد اما سرعت و FPS هیچ تغییری نکرد .
خودش می گفت این یه تحول خیلی بزرگ تو حوزه بازی سازی ایجاد می کنه .
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
حالا که بحثش شد یه چیز خیلی جالب
شاید شنیده باشین .
Pixar رو یه پروژه OpenSource به نام SubDiv داره کار می کنه .
تو Siggarph ازش رونمایی کرد فعلا به صورت آزمایشی برای Softimage Mudbox و Maya
این پروژه یه جور Smooth جسمه .تو این پروژه که ارتباط خیلی بالایی با کارت گرافیک و فناوری Cuda داره طوره Polygon ها ی جسم رو بالا می بره که هیچ تاثیری روی کاهش سرعت سیستم نداره !! خودش یه جسم رو آورد تو مایا تا 17 مقدار Smooth رو برد بالا .طوری که کلی Zoom کرد تا شبکه جسم دیده شد اما سرعت و FPS هیچ تغییری نکرد .
خودش می گفت این یه تحول خیلی بزرگ تو حوزه بازی سازی ایجاد می کنه .

ایول ، اینطوری چند سال دیگه بازی ها مثل فیلم میشن !!!

راستی رفیق تونستی یه راهی واسه اون برف ها پیدا کنی ؟
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
عزیز همون طور که گفتم gPloy فقط یه سبک کننده ست نه اصلاح کننده، برای من هم اول که این gPoly شنیدم خیلی عجیب بود که چجوری اون giga poly رو وارد مکس کردن، چون کلا سیستم خاصیه و با اون سیستم نمیشه تو نرم افزارهایی مثل مکس و مایا رو poly کار کرد. فکر نکنم این نرم افزارها هم چنین قابلیتی داشته باشن حد اقل الان ندارن، در کل به فکر اصلاح vertex ـی بعد اون نباش

یه سوال داشتم !
میشه توی PF یه کاری کنی که هر پارتیکل به رویه یک ورتکس از جسم قرار بگیره بعد بشه با هر پارتیکل ورتکس مورد نظر رو جسم رو حرکت داد ؟؟؟؟؟؟؟؟ مقدار پارتیکل ها هم دقیقا مقدار ورتکس ها هستند .
الان یه Object Emiter میذارم که دقیقن پارتیکل ها به تعداد ورتکس ها روی جسم قرار میگیرم حالا میتونم یه کار کنم که مثلا با تکون دادن پارتیکل دهمی ورتکس دهمی جسم هم تکون بخوره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
حمید جان میشه یه نگاهی به این ریگ توپ من بندازی و نظرت رو بدی؟! نخندیآآآ وگرنه به جدم میگم سنگت کنه :green: خیلی ساده ست ولی خواستم آروم آروم پیش برم و شروه به ریگ کاراکتر نکردم.

زیادم از att برای انیمیت خوشم نمیاد و اعتقادی ندارم که تنظیماتی چون حالات انگشتان و یه سری چیزای اینجوری تو att انیمیت بشن چون کنترلشون سخت و وقت گیر میشه واسه همین تو این ریگ همه کارار با controler انجام میشه.
ضمیمه کردم ورش دار یه نگاهی نداز

یه سوال داشتم !
میشه توی PF یه کاری کنی که هر پارتیکل به رویه یک ورتکس از جسم قرار بگیره بعد بشه با هر پارتیکل ورتکس مورد نظر رو جسم رو حرکت داد ؟؟؟؟؟؟؟؟ مقدار پارتیکل ها هم دقیقا مقدار ورتکس ها هستند .
الان یه Object Emiter میذارم که دقیقن پارتیکل ها به تعداد ورتکس ها روی جسم قرار میگیرم حالا میتونم یه کار کنم که مثلا با تکون دادن پارتیکل دهمی ورتکس دهمی جسم هم تکون بخوره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یه چیز خوب برات دارم ، میرم تو همون پست خودت میذارم که اینجا خراب نشه.
 

پیوست ها

  • MyBall_03.rar
    34.2 کیلوبایت · بازدیدها: 26

nc_hamid

Member
سلام
خوب روش دقیق شدم .
کاملا مشخصه که به انیمیت مسلطی . Controller های مناسب و جمع و جور که تمام کارو به نحو احسنت پشتیبانی می کنند . سیستم ریگ خیلی شسته رفته و قشنگه . آفرین بابا تو که خودت این کاره ای !
اینکه با استفاده از Upnode یه جور Twist بسازی ایده خیلی قشنگیه کمتر کسی این به ذهنش می رسه .
اما چند تا اشکال کوچک داشت که می گم :
1. چون از Reaction Control استفاده کرده بودی و از طرف دیگه برای Point_Bone_Top و Point_Bone_ Bottom هیچ parentی تعریف نکرده بودی وقتی کنترلر CC_MiddleRotat می چرخید دیگه حالت استرچ دو طرفه درست کار نمی کرد . (البته شاید عمدا اینو گذاشتی که به نظرم این نیومد)
2. Scaleable نیست . یعنی وقتی Controller اصلی (CC_Root) رو Scale می کنیم کار به هم می ریزه . Scaleable بودن ریگ خیلی خیلی بدرد می خوره .
3. کنترلر CC_StretchMiddle چون Position_Constraint داره دیگه Zero_Out نمی شه (یعنی وقتی Transform to Zero رو می زنیم صفر نمی شه) بهتره براش یه Reset قرار داده بشه یا چیدمان تغییر کنه.
من این سه مورد رو تغییر دادم و فایل رو برات می ذارم ببینی .
البته روش های دیگه ای هم هست که سرعت کار توش بالاتره مثلا استفاده بیشتر از روابط Parent ی و Expression Controller به جای Constraint ها می تونه تو سرعت کار اثر مثبت داشته باشه .
خوب خیلی مته به خشخاش گذاشتم !
امیدوارم به دردت بخوره
http://www.4shared.com/get/wFj91MOe/MyBall_03.html
 

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
خیــــــــلی ممنون پسر عمون جان :rose: :wink: هم بخاطر لطفت و هم بخاطر دقتت تو کارم

1. ... رو دقت و تستش نکرده بودم، نه، همون، یه مشکل بود.

2. آره، حواسم بود ولی دیگه نه حوصله کردم و دقت که باید چیکار کنم این حالت رو بدست بیاره، میشه گفت ریگی که این خاصیت رو نداره ریگ 100% کامل نیست و یه مشکل بزرگ رو داره، خودم هم ناراحت بودم از این بانتش.

3. این هم حواسم بود، یه مقدار روش کار کردم ولی باز کار و فکرهای دیگه نذاشت روش زوم بشم و درستش کنم.

بالاخره مشورت از اینکاره های این رشته مثل تو به همین درد میخوره دیگه. خیلی خوب شد، دیدمش، فقط خودم یه مشکل دارم باهاش ، اون هم این که به این دلیل که میخواستم همه کارهاش رو با همون 2 تا bone بکنم نشد
Twist رو خوب در بیارم، باید یه فکری بکنم ببینم میشه با همین bone ـها درستش کرد یا نه باید دست به دامن modify بشم.
باز بابت همه چیز ازت ممنون رفیق
 

nc_hamid

Member
سلام
بالاخره یه چیزی شد که بتونم بذارم براتون .
ازتون می خوام خوب روش فکوس کنین و هر چی اشکال به نظرتون میاد رو بهم بگین .
مکس 2013
بدون UI Maker
فقط جهت تسته و حتما باگ داره . مراقب Max هاتون باشین !!!
ضمنا FPS تون رو بهم بگین با Shape ها و Helper ها و بدون اونها
Kid.zip - 740.5 Kb
 

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
سلام حمید جان
من دیدمش و خوب باهاش ور رفتم.

اول بگم دستت درد نگنه عزیز خیلی خوب بود و در ادامه نکات

ببین رفیق خیلی کنترلر داشت و یه parent برای مجموعی از مقاط تشکیل نشده بود و این باعث میشه سرعت انیماتور خیلی باید پایین و برای ایجاد یه حرکت سالم مقدار معذب بشه. چون برای ساخت یه حرکت نرم باید خیلی از نقاط رو دونه به دونه تغییر مکان بده تا اون چیزی که میخوای به دست بیاره. مثلا وقتی دهن کاراکتر رو باز میکنی باید نقاطی که معدل bezier handel ها هستن تو گوشه لب رو جابجا کنی تا حالت درستی به دهن باز شده رو بده و وقتی دهن رو باز میبندی باید اون نقاط رو به مکان قبلیشون ببری.

بله، کنترل زیاد خیلی خوبه ولی مدیریت باید بشه، مثلا در مورد همین حرکت، دهن باز شدن یه امریه که خیلی تکرار میشه ولی ایجاد حس عصبانیت خیلی معدود و کم انجام میشه، این نقاط گوشه لب بیشتر برای بالا بردن یه نیم لب هست مثل عصبانیت و تو یه کنترلر گذاشتی که داری سرعت باز کردن دهن رو قربانی چند باv حالت عصبانیت میکنی. این یعنی همون نکته ای که منظورم بود، تو باید کاری کنی این نقطه به صورت عادی با لبه ی دهن و فک حرکت کنن ولی کنترری هم باشه که بشه موقع نیاز تغییرشون داد.
این یه مثال بود در مورد نکات مشابه به این.

نکته بعدی، همه handel ـها یا به نوعی bezier ـها شکسته و cornel هستن، که این هم سرعت رو باز میگره هم این که تو همه بخش ها عضلات اینجوری عمل نمیکنن، مثلا اون handel ـهای گوشه لب لازم بود ولی مثلا این شکستگی و گسستگی برای عضلات گونه، لپ و ... انجام نمیشه.

در کل به نظر من یه مدیریت روی کل کنترلرها بکن تا ببینیم چی ازش در میاد. این کاری که گذاشتی خیلی کلیه و یکی از نکات مهم وکلید یه ریگ کنترلرهای اونه.


ببخشید انقدر توضیحات دادم
حق یارت
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
سلام

بالاخره یه چیزی شد که بتونم بذارم براتون .
ازتون می خوام خوب روش فکوس کنین و هر چی اشکال به نظرتون میاد رو بهم بگین .
مکس 2013
بدون UI Maker
فقط جهت تسته و حتما باگ داره . مراقب Max هاتون باشین !!!
ضمنا FPS تون رو بهم بگین با Shape ها و Helper ها و بدون اونها
Kid.zip - 740.5 Kb


سلام رفیق اگه میشه یه لطفی بکن و توی همین مجید انلاین آپلود کن من هر کاری میکنم نمیشه این رو از اون جا بگیرم همش خطای سرور میده .
 

nc_hamid

Member
ببین رفیق خیلی کنترلر داشت و یه parent برای مجموعی از مقاط تشکیل نشده بود و این باعث میشه سرعت انیماتور خیلی باید پایین و برای ایجاد یه حرکت سالم مقدار معذب بشه. چون برای ساخت یه حرکت نرم باید خیلی از نقاط رو دونه به دونه تغییر مکان بده تا اون چیزی که میخوای به دست بیاره. مثلا وقتی دهن کاراکتر رو باز میکنی باید نقاطی که معدل bezier handel ها هستن تو گوشه لب رو جابجا کنی تا حالت درستی به دهن باز شده رو بده و وقتی دهن رو باز میبندی باید اون نقاط رو به مکان قبلیشون ببری.

بله، کنترل زیاد خیلی خوبه ولی مدیریت باید بشه، مثلا در مورد همین حرکت، دهن باز شدن یه امریه که خیلی تکرار میشه ولی ایجاد حس عصبانیت خیلی معدود و کم انجام میشه، این نقاط گوشه لب بیشتر برای بالا بردن یه نیم لب هست مثل عصبانیت و تو یه کنترلر گذاشتی که داری سرعت باز کردن دهن رو قربانی چند باv حالت عصبانیت میکنی. این یعنی همون نکته ای که منظورم بود، تو باید کاری کنی این نقطه به صورت عادی با لبه ی دهن و فک حرکت کنن ولی کنترری هم باشه که بشه موقع نیاز تغییرشون داد.
این یه مثال بود در مورد نکات مشابه به این.
سلام
واقعا ممنونم که وقت گذاشتی .
با تمام حرفات موافقم . برای من ارتباط معنا دار بین کنترلر ها فوق العاده مهمه .
بعد از کلی تحقیق و فکر کردن راجع به این موضوع به این نتیجه رسیدم که هر چی هم که یه ریگر کنترلر هاشو حساب شده ایجاد کنه باز هم انیماتور تشنه ایجاد کردن حالات بکر و تازست . همیشه محدودیت براش هست.
برای همین یه سیستم پایه با یه سری کنترلر زیاد (170) چیدم . بعد برای ارتباط این کنترلر ها یه سیستم مجزا طراحی کردم که اسمشو گذاشتم UI Maker .
به این صورت که انیماتور خودش می تونه حتی در حین انیمیت کنترلر های مورد نیازش رو تولید کنه .
نمی دونم تا چه اندازه کاربردیه باید تست بشه .
خوشبختانه نمونه اولیش تمام شده . با یه ویدئو ی آموزشی می ذارم تا تست بشه . .




نکته بعدی، همه handel ـها یا به نوعی bezier ـها شکسته و cornel هستن، که این هم سرعت رو باز میگره هم این که تو همه بخش ها عضلات اینجوری عمل نمیکنن، مثلا اون handel ـهای گوشه لب لازم بود ولی مثلا این شکستگی و گسستگی برای عضلات گونه، لپ و ... انجام نمیشه.
تو نمونه اولیه ریگم این handle ها مدیریت داشتن اما متاسفانه با UI Maker تداخل داشت دارم روش کار می کنم تا این مشکل ر طرف شه .


سلام رفیق اگه میشه یه لطفی بکن و توی همین مجید انلاین آپلود کن من هر کاری میکنم نمیشه این رو از اون جا بگیرم همش خطای سرور میده .
سلام رفیق . خیلی مسخرست اما من دیگه نمی تونم تو مجید انلاین فایل آپ کنم فکر کنم حجمم تمام شده !!
این فایل جدید رو رو یه سرور دیگه می گذارم.
---
دو نکته :
1- فایل PAH.ms رو توی Script\Startup حتما کپی کنید .
2- برای اجرا کردن UI Maker از طریق Run Script اقدام کنین .
لطفا FPS رو قید کنین .
هر نکته ای به ذهنتون رسید دریغ نکنین
---
Kid Rigging.zip

PAH.ms
----







 
آخرین ویرایش:

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
سلام
حمید جان فوق العاده بود ، خیلی خوب بود. حیف که اینجا محدودیت داره وگرنه می گفتم پیشنهاد برای تاپ گالری
خیلی از کارایی که اونجا هستن باید بیان بیرون این جاشون رو بگیره ولی حیف که هر جایی مشکلاتی داره اینجا هم مشکلات خودش رو.

کار خیلی خوبی شده، شاید به بعضی ها بر بخوره ولی همین این که دو نفر این رو پسندین مفهموم رو میرسونه که عمق فاجعه چقدر زیاده.

من نه به کسی حرف بدی زدم نه مستقیم کسی رو نهی کردم ، کلی گفتم، آدم میره تو گالری یه سری کارها که ... چقدر پسند میخوره بعد این کار ... !!!
کار کسی رو زیر سوال نمیبرم دارم میگم ماهایی که ادعامون میشه خوبه خودمون عقلمون به چشممنون نباشه و هر چیزی که رنگ داره رو خوشمون نیاد ازش؛ مثل کودک ها که عاشق کتاب هایی هستند که عکس داره.

از اونایی که این پست رو میخونن و میرن حالا به هر نحوی کارای بعضی دوستان و دوستانشون رو میپسندن میخوام فایل پیوست شده بالا رو به اسم PAH.ms رو دانلود کنن بازش کنن ببینم 10 خطش رو هم ما ها متوجه میشیم؟!!
منظورم چیه؟؟؟ زشته به خدا این کار فقط دوتا پسند بخوره، به خدا واسه خودمون و درکمون زشته.

خدا خیر بده Arch model رو، طرف میاد از مدل ها استفاده میکنه یه مقدار هم خودش میسازه نور هم که قربونش برم ، پست هم که دیگه همه فوول شدن بعد کاره دست کم 15 تا تشکر میخوره. چیزی که 80% توسط ابزارهای انجام میشه، حالا این کار که از پایه نوشته شده، حالا میگیم دقیق 580 خط نه، ولی 400 خط با فکر نوشته شده اینجوری باهاش برخورد میشه.

دوستان این تشکرها نه به درد من میخوره نه هیچ کسه دیگه ای، ولی دوستان این کاره مثل همین حمید جان که میان وقت میذارن برای کمک به دیگران و کاراشون رو اینجوری رایگان میذارن در اختیارتون زشته اینجوری باهاشون بر خورد میکنید.

بیشتر میدونید از چی میسوزم؟! اینجا همه میگن کار خوب بزنیم، چرا ما انقدر عقبیم ، چرا مسئولین اینجورین اونجورین، بعد نوع درک ها و دید ها رو یه جور دیگه میبینم. خوب سوزش داره دیگه. وقتی دو نفر بیشتر این کار رو درک نمیکنن یعنی قهقرا، یعنی افرادی که تو این کار هستن هم درک خوبی ندارن، یعنی ...

میدونم الان شاید به اندازه ی مسئولین مدیران بخش های مرتبط با این پست و افرادی این کار رو دیدن و تشکر نکردن افراد ناراحت و جری شده از حرف من ایجاد شده باشه ولی انتقاد پیذیری خوبه، خود من هم بار ها این جا و هر جای دیگه انتقاد شدم و قبول کردم و کارها و گفته هام رو اصلا ح کردم حتی تو بحث های دعوا گونه هم بعد به طرف پست دادم و ازش معذرت خواستم اگه بهش بر خورده که میتونید بپرسی ولی باز میگم برای پیشرفت نه به مسئولین فحش بدین نه به مدیران پروژه هاتون، چون اون ها هم یکی مثل من و تو هستن نه ازفضا امدن نه جای دیگه، شما هم اگه نوع تفکرتون رو تغییر ندین راه اونا رو پیش میرین و همون چیزایی که خودتون پشت مسئولین میگید بعد ها پشت شما میگن. چون با خیلی از رفتارهای توی این سایت همون تفکر مسئولین برداشت میشه دقیقــــــا.

این حرف ها از قبل تو دلم مونده بود برای این که به یه سری چیزهای الکی بها داده شده که تا اونجای آدم رو میسوزونه، و همین میشه افرادی فقط برای به اشتراک گذاشتن اطلاعاتشون میان اینجور جاها بذارن و برن و بگن: ما که رفتیم نگران ... .

ببخشید این حرفام واسه بعضی ها درد داشت، خیلی وقت بود داشتم درد میکشیدم گفتم به غیر از اطلاعات، مقداری هم درد به اشتراک بذارم و پیوست کنم ببینم کسی DL میکنه یا نه.


در کل حمید جان کارت خیلی خوب بود، خیلی خوشم امد رفیق. کار عالی و بدون مشکله ولی من الان یه مقدار تو فکر ریگی هستم که محدود به UI نباشه مثل همون ریگ CG Academy که خودت هم حتما دیدی، بخش دومش که توسط یه سری کنترلر رو صورت هست. نمیگم این کارت خوب نیست که عالیه حتما هم برای کارای نیم حرفه ای به بالا فوق العاده ست ولی حس میکنم انیمیت به اون صورتی که گفتم دست انیماتور رو بیشتر باز میذاره، مگر این که چیزی نظرم رو عوض کنه، و الان هم دارم رو جوفتشون فکر میکنم ببینم خوبی ها و بدی هاشون چیه.


تا چند پست دیگه اگه دیدی من دارم الکی نوشته هات رو میپسندم بدون ادامه تشکر این کارته که خیلی خوشم امد. اوووووووووووووووووووه مونده حالا حالا ها تو این بخش بهت برسم پسر.

در مورد FPS هم سرم خیلی شلوغه. چند روز دیگه برات میذارم

حق یارت و یار همه :rose:
 
آخرین ویرایش:

nc_hamid

Member
سلام
بابا بیخیال
این حرفا چیه
یه لحظه فکر کردم دارم خواب می بینم !!!
تو داری اینجوری می گی !:shock:
خدا رو شکر که کار رو پسندیدی .
بابت تعریفات ممنونم .
حرف گفتنی زیاده اما همین قدر رو بدون که تشکر تو و افرادی مثل Elton John و linkinforEver رو که استادای من هستین رو داشته باشم می فهمم که کار رو دارم درست انجام می دم.
راستی یادم نره بگم Pah.ms تقریبا همون Pen Attribute Holder کار Paul Neale استاد بزرگ ریگه و من فقط یه بخش Save و Load انیمیشن رو بهش اضافه کردم برای خودش هم فرستادم و راهنماییم کرد که چه جوری بهترش کنم . ( فکر کن من از بیرجند براش میل زدم اونم بهم جواب داده!!:lol:)
-----
در کل حمید جان کارت خیلی خوب بود، خیلی خوشم امد رفیق. کار عالی و بدون مشکله ولی من الان یه مقدار تو فکر ریگی هستم که محدود به UI نباشه مثل همون ریگ CG Academy که خودت هم حتما دیدی، بخش دومش که توسط یه سری کنترلر رو صورت هست. نمیگم این کارت خوب نیست که عالیه حتما هم برای کارای نیم حرفه ای به بالا فوق العاده ست ولی حس میکنم انیمیت به اون صورتی که گفتم دست انیماتور رو بیشتر باز میذاره، مگر این که چیزی نظرم رو عوض کنه، و الان هم دارم رو جوفتشون فکر میکنم ببینم خوبی ها و بدی هاشون چیه.
متاسفانه چون خودم یه انیماتور پخته نیستم نمیتونم درست تصمیم بگیرم که چه روشی بهتره .
این Ui ها هم چون تو DemoReel ها خیلی دیده بودم و تو پستای خارجی خیلی راجع بهش بحث بود باعث شد ازش استفاده کنم .
روشی که من استفاده می کنم هیچ محدودیتی نداده . چند تا کد عوض شه می شه به جای Ui تبدیل شه به کنترلر هایی که رو صورت قرار می گیرن .
فقط اینو بگم که خوبیه UI اینه که حرکات خیلی پیچیده رو خیلی راحت می شه باهاش در آورد ( به شرط اینکه Ui حرفه ای باشه)
الان دارم روی UI های مختلف کار می کنم تا ببینم چه شکل UI ی بهتر و حرفه ای تره . حتما درست شد می گذارم نظر بدین .


 
آخرین ویرایش:

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
فکر کن من از بیرجند براش میل زدم اونم بهم جواب داده!!

آدم خیلی خوبی بوده، در اصل آدم بوده :green:

به قول دوستان آذری، استاد نه مه نه دی ؟!! من که نه ولی دوستان دیگه به خودشون ربط داره به من چه :cool:

در مورد حرفام، آخه حمید جان بعضی جاها بد سوختم که کا که ادعمامون میشه چه رفیق بازی میکنیم و ...
بیخیل، نظرت رو هم در مورد ریگ با bone هم نگفتی هآآآآآ، همونی که بهش اشاره کردم.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا