ترفندهايي براي سيستم عامل ها و نرم افزارهايه كاربردي

  • شروع کننده موضوع Mahmoodi
  • تاریخ شروع
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
ايميل هايتان را امضاء شده بفرستيد!!

منبع: مجله شبكه

علاوه بر درج نام و پيام تشكر در انتهاي ايميل، امكان امضاي آن نيز وجود دارد. براي امضاي ايميل در برنامه Outlook Express، مراحل زير را دنبال كنيد:
گزينه Options را از منوي Tools انتخاب كنيد و به صفحه Signatures برويد. در ادامه با كليك روي دكمه New به قسمت Edit Signature برويد و امضاي خود را به برنامه معرفي كنيد.


منبع فناوري اطلاعات ايران
 
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
تزيين ايميل ها

منبع: از مجله شبكه

براي تزيين ايميل ها، مي توانيد از ويژگي Stationery استفاده كنيد. مثلا براي تزيين يك ايميل در برنامه Outlook Express، به منوي Msssage برويد و گزينه Select Stationery را از زير منوي New Massage Using انتخاب نماييد. در ادامه گزينه Show Preview را علامت بزنيد و بعد از مشاهده نمونه هاي آماده، يكي را به دلخواه انتخاب كنيد.
علاوه بر Stationey، روش هاي ديگري نيز براي تزيين ايميل وجود دارد. مثلا استفاده از رنگ، تصوير و صدا در پس زمينه ايميل، يكي از اين روش ها است. براي انجام اين كار در برنامه Outlook، به زير منوي Background از منوي Format رفته و يكي از گزينه هاي Picture، Color و Sound را (براي انتخاب تصوير، رنگ و صدا) انتخاب كنيد.


منبع فناوري اطلاعات ايران
 
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
بازهم تزيين ايميل ها( اينم بد نيست )

منبع: مجله شبكه

براي تزيين ايميل ها در Outlook Eexpress، علاوه بر Stationery از برنامه incredimail هم مي توان استفاده كرد. با كمك اين برنامه مي توان جلوه هاي تزئيني زيادي روي ايميل ها اعمال كرد. مثلا با استفاده از برنامه فوق مي توان تصاوير متحرك و جلوه هاي سه بعدي را درپس زمينه ايميل ها جاي داد. علاوه براين ها، با اين برنامه مي توانيد صداي تان ضبط كنيد و آن را به ايميل اضافه نماييد. امكان درج امضاي دستي نيز يكي ديگر از ويژگي هاي اين برنامه است. براي دريافت برنامه مذكور به سايت http://www.incredimail.com برويد.


منبع فناوري اطلاعات ايران
 
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
بزرگنمايي در ويندوز چگونه قابل انجام است؟

براي مشاهده درشت تر و به اصطلاح زوم در محيط ويندوز به ترتيب مراحل زير را دنبال نماييد:

1- از منوي start گزينه run را انتخاب نماييد
2-عبارت magnify را در كادر ظاهر شده بنويسيد
3-درجه زوم را معلوم كنيد و به كار خود ادامه دهيد

كاربرد : اين قسمت را شركت ميكروسافت براي كساني طراحي كرده است كه از توانايي خوب ديدن بهره مند نيستند .

منبع فناوري اطلاعات ايران
 
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
Hotmail در Outlook

منبع: از مجله شبكه


اگر آدرس ايميل تان را از سايت Hotmail گرفته باشد، مي توانيد با برنامه Outlook Express (بدون مراجعه به سايت)، كار ارسال و دريافت ايميل ها را به راحتي انجام دهيد.
به اين منظور در برنامه Outlook گزينه Foder List را از منوي View انتخاب نماييد و با كليك راست روي شاخه Outlook Today، از منوي ظاهر شده، گزينه New Folder را كليك كنيد.
شاخه جديد را به Hotmail تغيير نام بدهيد و با كليك راست روي آن، گزينه properties را انتخاب كنيد و به زبان Home Page برويد.
حال در قسمت Address عبارت http://www.hotmail.com را وارد نماييد و در پايان دكمه OK را كليك كنيد. از اين پس با انتخاب شاخه Hotmail، مي توانيد بدون مراجعه به سايت، ايميل هايتان را دريافت نماييد.

منبع فناوري اطلاعات ايران
 
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
چگونه ميتوانيد interface ويندوز خود را تغيير دهيد؟

وقتي Explorer را با يك shell جديد جايگزين ميكنيد يك Interface جديد براي كار با ويندوز ايجاد نموديه ايد.Shell هاي متنوع ، شكل هاي متفاوتي به desktop شما ميدهند.منظور از shell همان Interface ويندوز است.Listestep محيط سيستم عامل شما را شبيه به محيط لينوكس ميكند.با NextStart ميتوانيد منو هاي دلخواه خود را بسازيد.پس از نصب هر كدام از نرم افزار هاي مذكور، مستندات آن را مطالعه كنيد تا بدانيد چگونه بايد آنرا از ويندوز خود حذف نماييد.اين برنامه ها Shell پيش فرض را به خود اختصاص ميدهند.و اين عمل با تغيير خطي در فايل System.ini انجام ميپذيرد.دقت كنيد قبل از حذف اين گونه برنامه ها ، Shell پيش فرض سيستم را انتخاب كنيد چرا كه ممكن است پيغام خطايي مبني بر نصب مجدد ويندوز دريافت كنيد و اين بخاطر آنست كه ويندوز به دنبال Shell قديمي خود ميگردد ولي آنرا نمي يابد!در اين حالت بايد ديسك Start-up را گذاشته و عمليات زير را انجام دهيد :

- ابتدا از ديسك Start-up دستگاه را بوت نمايد وگزينه Start computer without CD-ROM Support را انتخاب نموده و منتظر شويد تا خط فرمان A:> ظاهر شود.
- edit C:\windows\system.ini را تايپ نموده و Enter را بزنيد. محيط edit براي System.ini باز شده خطي را كه با shell=’ ‘ شروع مي‌شود بيابيد.
- اين خط را به Shells explorer.exe تغيير دهيد. File و سپس Save را انتخاب و به دنبال آن File سپس Exit را برگزينيد. ويندوز خود را restart نماييد.
Serenade يك shell فشرده جايگزين براي ويندوز است. اين نرم افزار با محيط كاملاً جديدي جايگزين desktop ويندوز مي‌شود و در ضمن منابع كمتري را از نظر حافظه، پروسسور، و فضاي هارد نسبت به ويندوز استفاده مي‌كند.
با دوبار كليك بر روي S5 (كه البته پس از Unzip نمودن فايل S5 alpha3 آيكون آنرا خواهيد ديد) اين برنامه اجرا مي‌شود. Wallpaper background مثل ويندوز بوده و برنامه‌هاي كاربردي در سمت چپ بالاي صفحه قرار دارند. تمامي فولدرها و applicationها در آن باز هستند. نام فولدرها نمايش داده نمي‌شود.ميتوانيد برنامه را با راست كليك و انتخاب گزينه Close ببنديد!
همچنين برنامه هاي ديگري وجد دارند كه ميتوانيد از Interface ويندوز به آنها سوييچ كنيد، در حالي كه هنوز ازمنوهاي ويندوز استفاده ميكنيد.به عبارت ديگرExplorer shell را تغيير نميدهد بلكه ظاهر آن را تغيير ميدهيد.از جمله اين برنامه ها EFX , Chroma , WindowsBlinds هستند.
EFX برنامه كوچك و 90 كللوبايتي است كه بر روي ويندوز هاي 95 و 98 و NT نصب مي شود و با 5 سطح مختلف وجود دارد و مي توانيد از Skinz شكل هاي مختلفي را دانلود كنيد.
Chroma داراي skinهاي متفاوتي است كه برخي از آنها بسيار خوب هستند. جدا از NT بر روي تمامي نسخه‌هاي ويندوز اجرا مي‌شود.
WindowBlinds كه با تمام نسخه هاي ويندوز كار ميكند و چنانچه سرعت كامپيوتر شما نيز كم باشد . به سرعت اجرا شده و كار ميكند.


منبع فناوری اطلاعات ایران
 
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
ايده هايي تازه براي email

منبع : مجله شبكه

-يك برنامه پست الكترونيك شگفت انگيز
ديده ايد در فيلم ها از چه نرم افزارهاي قشنگي براي email كردن استفاده مي كنند ؟ تا به حال فكر كرده ايد كاش با كار email واقعا به همين زيبايي مي شد ؟ با برنامه incrediMail به اين خواسته مي رسيد . با افكت هاي گرافيكي زيبايي كه در اين برنامه گنجاده شد ه ، باز كردن ، خواندن و حذف كردن نامه ها زيبا و روح دار مي شود . در ضمن ، تصاوير پس زمينه ، صداهاي جانبي ، انيميشن هاي مناسب ، امضاء هاي دستي ، و خيلي اضافات ديگري كه در اين برنامه وجود دارند ، به نامه هاي ارسالي شما جلوه زيباتري مي بخشند . اين برنامه را از آدرس http://www. Incredimail.com دريافت كنيد .

2- يك « شبه امضاء » در انتهاي نامه
شبه امضاء يادداشتي است كه در انتهاي پيامي كه مي فرستيد اضافه مي شود . اين يادداشت مي تواند لطيفه اي جديد ، نقل قولي زيبا يا نصيحتي دوستانه باشد . براي چسباندن اين شبه امضا به انتها ي تمام نامه هايتان ، كافي است در برنامه Outlook Express از منوي Tools گزينه Options را انتخاب كرده و درصفحه Signatures گزينه Add this signature to all outgoingssages را علامت بزنيد . سپس نوشته مورد نظر را در فضاي خالي پايين آن را وارد كنيد . در آدرس http://www.siglets.com هزاران شبه امضاء را مي توانيد پيداكنيد .

3- نامه نگاري در سفر
در سفر هستيد و ضرورتي پيش آمده كه مي خواهيد email خود را چك كنيد يا نامه مهمي بفرستيد ، اما اكانت پست الكترونيك تان از نوع pop3 است حالا چه بايد كرد ؟ راه حل ، استفاده از يك مبدل Webmailاست . برنامه هاي Mail2 Web و ChekMail (اولي به نشاني http://www.mail2web.com و دومي به آدرس http://chekmaill.cjb.net ) هر دو از برنامه هايي هستند كه مي توانند نامه ها را از صندوق پستي شما برداشته ودر يك صفحه وب نمايش دهند. يعني با هر كامپيو تري از هر كجاي دنيا مي توانيد نامكه هايتان را بخوانيد .

4-دسترسي از يك نقطه
هنگامي كه بيرون از منزل هستيد Mail2Web و ChekMail براي دسترسي به حساب هاي POP3 بسيار مناسبند ، اما اگر چند اكانت email داشته باشيد و بخواهيد از يك نقطه مركزي به همه آن ها دسترسي داشته باشيد ، بايد از lzyMail Online استفاده كنيد . (www.pop3 hot.com) اين برنامه اكانت هاي Yahoo، Hotmail، MSN و AOL شما را در Outlook Express گرد هم در مي آورد تا ديگر مجبور نباشيد براي ارسال و خواندن نامه ها از راه هاي مختلف به تك تك اين حساب ها وارد شويد .

5-خبرها را بخوانيد
وقتي مي توانيد خبرهاي تازه را هر روز دم در منزل تحويل بگيريد . چرا بيرون برويد ؟ با ثبت نام در سايت EverythingE-Mail ( به نشاني http://www.everythingemil.net/emailnews.html) مي توانيد خبرهاي ورزشي ، اقتصادي ، فناوري، و حتي اطلاعيه هايي از عرضه آخرين نسخه برنامه هاي ضد ويروس را در صندوق پستي خود تحويل بگيريد . گزينه مطلوب ما خبرهاي Infobeat است ، كه همراه با ماجرا هاي جالبي از دنياي فيلم و سينما و موسيقي ارسال مي شوند .

6-يادآوران اينترنتي
حافظه ضعيفي داريد ؟ مي ترسيد يا دتان برود براي همسر يا خواهر يا برادر خود هديه تولد بگيريد ؟ به جاي نوشتن تاريخ هاي مهم د ر تقويم يا دفتر ياداشت تان ، در يكي از اين سرويس هاي « ياد آورد » ثبت نام كنيد تا همان روزنامه اي برايتان ارسال شود كه موضوع را ياد آوري مي كند :
www.pcreminder .com
www.rememberit.com/signup.cfm
www.memotome.com
www.candor.com/reminder/default.asp

7-بازي از طريق email
فكر نكنيد email فقط براي نامه فرستادن و نامه گرفتن است . از خيلي وقت پيش طرفداران بازي هاي استراتژي براي بازي هاي موسوم به play –by-mail ثبت نام مي كردند . بازي هايي كه هر كس حركتش را با نامه براي ديگري مي فرستاد . حالا همين بازي ها به play –by-email ، تغيير نام داده اند . كه يك سري از آن ها را مي توانيد در آدرس http://www.pbem.com پيدا كنيد فقط حواستان باشد كه زود به زود بايد email تان را چك كنيد .

8-نقاشي با كلمات
هنر ascllچيزي بي معني و ابتدايي است . اما خيلي ها اين كار را دوست دارند . كشيدن اشكال و تصاوير با مجموعه كاراكتر هاي استاندارد پي سي ، شايد فني به نظر برسد ، ولي كار ساده اي است . مخصوصا كه مي توانيد در نامه هاي خود از اين تصاوير استفاده كنيد . بزرگترين اشكال اين هنر ، مدت زماني است كه مجبوريد صرف كشيدن و چيدن كاراكتر ها بكنيد ، اما خو شبختانه برنامه اي وجود دارد به نام EmailEffects (نشاني http://www.sigsoftware.com/emaileffects) كه مي تواند فايل هاي تصويري را بهمتن تبديل كند ، از هنر ASCll استفاده كند . يا به طراحي تصاوير و نمودارهاي جديد بپردازد .

9-به زباني ديگر بنويسيد
Email كاربردي جهاني دارد . براي همين وقتي بخواهيد با افرادي در نقاط ديگري از دنيا ارتباط برقرار كنيد ، بايد از نوعي سيستم ترجمه بهره بگيريد .Worldlingo به نشاني (www.worldinhg.co.uk/productsservices/emailtranslation.shtm) برنامه اي است كه ضمن ارسال نامه از طريق وب ، امكان تبديل پيام را به 12 زبان دنيا فراهم مي سازد . اگر پيامي گرفتيد كه به زبان دنيا فراهم مي سازد . اگر پيامي گرفتيد كه به زبان ديگري نوشته شده ، مي توانيد براي ترجمه آن را به T-Mail بدهيد (نشاني http://www.tmail.com/ccinst.shtml)

10احساسات خود را نشان دهيد
آراستن پيام به مجمو عه اي از كاراكترهايي كه احساس غم يا شادي شما را نشان مي دهند چيز خوبي است ، اما اگر بخواهيد احساس خود را دقيق و واضح نشان بدهيد ، بايد از صورتك هاي رنگي و متحركي استفاده كنيد كه به emoticon شهرت دارند . سايت EmoticonMail(نشاني http://www.Maxplugs.com/emomail ) حاوي صدها نمونه از اين صورتك هاست كه مي توانند به صورت فايل gif در نامه الكترونيك درج شوند .

11- نامه هارا پاره نكنيد
اگر تصادفا نامه اي را حذف كرديد يا به خاطر اشكا لات سيستم پيام مهمي از دست داديد، به فكر يك برنامه احياء كننده باشيد . با استفاده از R-Mail حذف نامه يك حذف دائمي نخواهد بود . اين برنامه 30 دلار، قيمت دارد ، اما نسخه نمايشي (demo verusion) آن موجود است كه براي ارزيابي مي توانيد مورد استفاده قراردهيد . در نشاني http://www.outlook-mail-recovery.com هر دو نسخه نمايشي و كامل اين برنامه عرضه شده است .

12- نامه ويديويي
با استفاده از Talkway مي توانيد به ارسال صوت و تصوير از طريق email بپردازيد. كافي است صداي خود را با ميكرفون معمولي ضبط و تصويرتان را با Webcom يا دوربين ديجيتال ضبط كنيد سپس نامه اي را به گيرنده بفرستيد كه حاوي لينكي است كه گيرنده با كليك روي آن مي تواند صوت و تصوير را به صورت « جاري » دريافت كند. جاري بودن آن مي تواند صوت و تصوير بدين معني است كه هيچ نيازي به ضميمه كردن فايل يا نصب برنامه هاي اضافي نيست . قيمت 5 دلاربراي هر ماه ارزان نيست ، اما ارزشش را دارد . اين سرويس را از نشاني http://www.talkway.com دريافت كنيد .

منبع فناوری اطلاعات ایران
 
ممنونم كار مارو ساده تر كردين . 2 ساعت نميخواهد سايتهارو باز كنيم .
فعلا ...
 

Fa

Well-Known Member
Re: چگونه ميتوانيد interface ويندوز خود را تغيير دهيد؟

Bepar2 گفت:
وقتي Explorer را با يك shell جديد جايگزين ميكنيد يك Interface جديد براي كار با ويندوز ايجاد نموديه ايد.Shell هاي متنوع ، شكل هاي متفاوتي به desktop شما ميدهند.منظور از shell همان Interface ويندوز است.Listestep محيط سيستم عامل شما را شبيه به محيط لينوكس ميكند.با NextStart ميتوانيد منو هاي دلخواه خود را بسازيد.پس از نصب تمامي نسخه‌هاي ويندوز اجرا مي‌شود.
WindowBlinds كه با تمام نسخه هاي ويندوز كار ميكند و چنانچه سرعت كامپيوتر شما نيز كم باشد . به سرعت اجرا شده و كار ميكند.


منبع فناوری اطلاعات ایران




دستت درد نکنه این تکراری نبود.


:) :) :)
 
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
نحوه كم كردن حجم عكس براي فرستادن آن همراه با ايميل

قابل اجرا در ويندوز اكس پي

براي اين كار لازم نيست شما از هيچ برنامه اي براي زيپ كردن يا كم حجم كردن عكس ها استفاده نماييد زيرا ويندوز اكس پي اين امكان را براي شما فراهم ميكند فقط كافيست روي عكس مورد نظر كليك راست كرده و از گزينه send to منوي recipient mail را برگزينيد.
سپس پيغامي مي آيد مبني بر اينكه با كم حجم كردن آن موافقيد كه پس از آن عكس ها با حجم كم به برنامه پست ايميل در كامپيوتر اضافه مي شوند.


منبع فناوري اطلاعات ايران
 
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
ارسال ايميل هاي حجيم

منبع: از مجله شبكه

بعضي از ميل سرورها (Mail Server: برنامه كه روي سرور نصب مي شود و نقل و انتقال ايميل ها را مديريت مي كند) نسبت به ارسال ايميل هاي حجيم، محدوديت هايي دارند و اجازه ارسال آنها را نمي دهند. اما براي فرار از اين محدوديت، راه حل هاي مختلفي وجود دارد. به عنوان مثال، فشرده سازي يكي از اين روش ها است. روش ديگري كه برنامه Outlook Express نيز از آن پشتيباني مي كند، تقسيم كردن ايميل است. در اين روش، ايميل قبل از ارسال توسط برنامه فرستنده، به قطعات كوچك تر تقسيم و بعد از دريافت توسط برنامه گيرنده، دوباره سرهم مي شود. براي تنظيم اين ويژگي در برنامه Outlook Express مراحل زير را دنبال كنيد:
پس انتخاب گزينه Accounts از منوي Tools به صفحه Mail برويد. در ادامه بعد از انتخاب آدرس ايميل تان، روي دكمه Properties كليك كنيد و به صفحه Advanced برويد. در قسمت Sending، گزينه اي با نام Massage larger than…KB Break apart وجود دارد كه فعال كردن آن به OE مي گويند، ايميل هايتان را قبل از ارسال تقسيم كند. با تعيين محدوده حجمي ايميل ها در بخش عددي اين گزينه، از اين پس ايميلي كه اندازه آن از اين حد بيشتر باشد، ابتدا به قطعات كوچك تر تقسيم شده و سپس ارسال مي گردد.


منبع فناوري اطلاعات
 
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
آيا مي توان رجيستري (RegEdit) را بست؟

منبع : http://www.pooyeshr.com


اين كار توسط برنامه Group Policy امكان پذير است . براي اجراي اين برنامه گزينه Run از منوي Start را انتخاب كنيد . حال در آن Gpedit.msc را تايپ كرده و Ok كنيد . در پنجره ظاهر شده مسير زير را دنبال كنيد :

user configuration \ administrative templates \ system

حال در سمت راست روي گزينه prevent access to registry editing tools دابل كليك كنيد و در پنجره اي كه باز مي شود گزينه Enable را فعال كرده و Ok كنيد . ديگر نيازي به Gpedit.msc نيست آنرا ببنديد . حال در Run برنامه RegEdit را اجرا كنيد . با پيغامي مبني بر بسته بودن رجيستري مواجه ميشويد. براي آنكه بتوانيد رجيستري را اجرا كنيد مسير گفته شده را دنبال كرده و اين بار به جاي Enable گزينه NotConfigured را برگزينيد .


منبع فناوري اطلاعات ايران
 
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
صرفه جويي در جوهر پرينتر

منبع: http://www.shirazpatogh.com


امروزه در بسياري از منازل در كنار PC ها پرينتر نيز ديده مي شود.شايد بسياري از شما كه در حال مطالعه اين مطلب هستيد در منازل يا محل كار خود اين وسيله را داشته باشيد.

در كنار مزاياي بسياري كه داشتن پرينتر داراست يكي از مشكلاتي كه دارندگان پرينتر با آن مواجه هستند قيمت نسبتا گران جوهر پرينتر است .

روشهايي براي صرفه جويي و استفاده بهينه از جوهر پرينتر وجود دارد . فرض كنيد كه مي خواهيد فقط قسمتي از صفحه وب خود پرينت بگيريد و به بقيه صفحه مورد نظر نيازي نداريد . شايد در حالت عادي تصور كنيد كه يا مجبوريد كه از تمامي صفحه خود پرينت بگيريد ويا اين كه قسمت مورد نظر را انتخاب كرده و در داخل محيط wordpad ببريد و سپس از آن پرينت بگيريد.

ولي دست نگه داريد روش آسان تري نيز وجود دارد كافي است بخش مورد نظرتان را كه حاوي عكس يا متن است انتخاب كنيد و از منوي‌File گزينهPrint را انتخاب كنيد و در پنجره ظاهر شده در بخش Page Range گزينهSelection را انتخاب كنيد و در نهايت پس از تاييد اين پنجره خواهيد ديد پرينتر شما از قسمت انتخاب شده پرينت مي گيرد .


منبع فناوري اطلاعات ايران
 
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
نحوه حذف رمز عبور در ويندوز 98

منبع : http://www.pooyeshr.com


اگر از پنجره درخواست رمز عبور در ويندوز 98 خسته شده ايد و مي خواهيد از اين به بعد در ابتداي بارگذاري ويندوز ظاهر نشود مراحل زير را دنبال كنيد :

از منوي start گزينه find و سپس files&folders را انتخاب كنيد.و عبارت *.pwl را جستجو كنيد.

(در واقع يك فايل با پسوند .pwl به اسم user name موردنظر وجود دارد).

حال پسوند آن را به .old تغيير داده و سيستم را دوباره راه اندازي كنيد.وقتي كه صفحه درخواست كلمه رمز ظاهر شد، قسمت رمز را خالي بگذاريد و ok را بزنيد.

از اين پس ديگر پنجره درخواست رمز عبور را نخواهيد ديد.



منبع فناوري اطلاعات ايران
 
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
نحوه بايگاني ايميل ها

منبع: از مجله شبكه

كمتر كسي مي تواند مطلب ايميل هايش را به خاطر بسپارد. براي ياد آوري مطالب ايميل ها بهتر است آن ها را بايگاني كنيد. در برنامه Outlook Express تمامي ايميل هاي ارسالي به طور خودكار در شاخه Send Items آرشيو مي شوند. با ايجاد زير شاخه هاي مختلف، مي توانيد بايگاني تان را منظم كنيد. خوشبختانه در برنامه Netscape نيز چنين امكاناتي وجود دارد. براي دسترسي به آرشيو ايميل ها در اين برنامه، گزينه Messages را از منوي View انتخاب كنيد و به قسمت Threaded برويد.

منبع فناوري اطلاعات ايران
 
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
چگونه مي توان فايلهاي SWF را ذخيره كرد ؟

منبع: http://www.pooyeshr.com


همانطور كه مي دانيد تمامي فايلهاي مشاهده شده در اينترنت در شاخه كمكي اينترنت به نام Temporary Internet Files بر روي كامپيوتر ذخيره ميگردد. براي مشاهده اين فايلها مسير زير را دنبال كنيد :

Control Panel -> Internet Option -> General سربرگ -> Settings -> View Files

حال شاخه كمكي فايلهاي اينترنتي باز مي شود. در اين شاخه مي توانيد فايلهاي Flash Movie را كه داراي پسوند SWF هستند بيابيد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا